Ik heb zo een filmpje laten maken. Ziet er echt heel gek uit. Net een alien.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:10 schreef milagro het volgende:
ik zag gisteren op tv bij De Pfaffs (), een 3D-echo, is dat al iets wat al gedaan wordt hier?
Het was echt fantastisch om te zien
Ik vond zelf destijds de "gewone" echo's toch altijd wel lastig te interpreteren, en de afdruk was na een poosje helemaal vervaagd
bron: http://www.betadine-jodium.nl/faq.htmlquote:2. Mag Betadine worden toegepast tijdens zwangerschap?
Langdurige toepassing op grote oppervlakken tijdens de zwangerschap en tijdens de partus wordt afgeraden, omdat jodium kan overgaan in de bloedsomloop van het ongeboren kind. Hierdoor kan de schildklierfunctie van de foetus beïnvloed worden. Dit kan leiden tot een sneller werkende schildklier.
3. Mag Betadine worden toegepast bij pasgeborenen?
Bij pasgeborenen is er kans op een snelle werkende schildklier ten gevolge van een verhoogde huiddoorlaatbaarheid, indien het gedesinfecteerd oppervlak van meer dan 40% bedraagt.
Van harte gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:08 schreef Leif_Erikson het volgende:
24 augustus is mijn vriendin uitgerekend
joehoe
Goed dat je het zegt, ik wist het niet! En bij wondjes gebruik ik dat wel altijd (gelukkig tijdens de zwangerschap geen wondjes gehad).quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:10 schreef snoopy het volgende:
Ik moest vanmorgen Betadinezalfgaas halen voor Morris z'n armpje bij de apotheek. De apotheker dacht dat het misschien voor mij was en vertelde dat Betadine slecht was voor zwangere vrouwen omdat dat de schildklier van de baby op hol kan brengen. Wisten jullie dat? Ikke niet. Ik dacht: ik meld het hier maar even.
laten we hopen dat je het weekend niet kan posten en een kleine in je armen kan houdenquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:11 schreef Tamea het volgende:
Even een TVP hoor. Is makkelijk als er nieuws is dit weekend en ik zelf niet kan posten.
Yup, de eerstequote:Op donderdag 1 juni 2006 18:29 schreef nanalune het volgende:
oewwww gefeliciteerd Leif-Ericson! dat duurt niet lang meer!![]()
![]()
Vivi, jij ook gefeliciteerd! eerste beebje?
![]()
net weer in de supermarkt van die rare krampen, ze beginnen in mijn buik en het trekt door tot aan mijn liezen en als het over is, voel ik het na in mijn benen en voeten! alleen als ik ga zitten wordt de druk minder , maar ik heb het idee dat mijn hebben en houden op kanppen staat.. is dat oefenen of is dat al erger? dit doet gewoon wél pijn , maar ik wil ook niet te hard van stapel lopen .. is dit herkenbaar voor de dames hier met meer ervaring?
Zo, jij laat er geen gras over groeienquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:48 schreef Vivi het volgende:
Hey Moonah, je bent 1 dag na mijn verjaardag uitgerekend
Enneuhh...mag ik ook in het lijstje? En wel op 27 januari 2007![]()
Het was euhh...een verassing zeg maarquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:37 schreef milagro het volgende:
[..]
Zo, jij laat er geen gras over groeien
Over je buik ook niet, hè, ondanks de WK, gefeliciteerd
Verrassing mag ik hopenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het was euhh...een verassing zeg maar
Maar ik ben er heel blij mee hoor!
Thanks Milagro
Ow jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:44 schreef milagro het volgende:
[..]
Verrassing mag ik hopen
Hemmes ook blij, neem ik aan?
En de onverwachten zijn de goeisten
Nou, dat hoeft niet, hoor, privé is privé.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ow ja
Nou, dat ligt een beetje gecompliceerd (hij weet het ook pas sinds vanmiddag..)
Ik wil het je wel vertellen met de ins en outs maar dan een keertje via mail ofzo, vind het iets te privé voor het forum.
Dus tochquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:48 schreef Vivi het volgende:
Hey Moonah, je bent 1 dag na mijn verjaardag uitgerekend
Enneuhh...mag ik ook in het lijstje? En wel op 27 januari 2007![]()
Klinkt als een gigantische harde buik. Ik denk dat het oefenen is, mij is verteld dat het echte werk pas begint als het steeds regelmatiger en steeds pijnlijker wordt. En als het niet stopt als je van houding verandert. Oefenweeen doen ook pijn, weet ik sinds vorige week uit ervaring.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:29 schreef nanalune het volgende:
(..)
net weer in de supermarkt van die rare krampen, ze beginnen in mijn buik en het trekt door tot aan mijn liezen en als het over is, voel ik het na in mijn benen en voeten! alleen als ik ga zitten wordt de druk minder , maar ik heb het idee dat mijn hebben en houden op kanppen staat.. is dat oefenen of is dat al erger? dit doet gewoon wél pijn , maar ik wil ook niet te hard van stapel lopen .. is dit herkenbaar voor de dames hier met meer ervaring?
Nou, idd. Dat is haar onderhand wel gegund.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:23 schreef cattie het volgende:
Ik ben benieuwd of er nog pinksterkindjes komen! Hopelijk Tamea.
"Rommeldebóóómmel, wat een geróóómmel, hoor ik me daar op de.... "quote:En bij mij rommelt het vrolijk door, dus je weet maar nooit... Maandag ben ik 37 weken, dus dan "mag" het ook.
Ge bent er snel bij vrouwke!quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:44 schreef Copycat het volgende:
Wat lees ik nu!
Soms heb ik daar een neus voorquote:
Whehehehquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:06 schreef Moonah het volgende:
Waaaaaat??!![]()
Vivi!!!
Jeetje zeg!!
Van harte gefeliciteerd met je 'verrassing'...![]()
![]()
Oh, en dat mailtje met ins en outs dat Milagro zo beleefd afslaat mag je wel naar mij sturen hoor...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |