Nou, dat hoeft niet, hoor, privé is privé.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ow ja
Nou, dat ligt een beetje gecompliceerd (hij weet het ook pas sinds vanmiddag..)
Ik wil het je wel vertellen met de ins en outs maar dan een keertje via mail ofzo, vind het iets te privé voor het forum.
Dus tochquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:48 schreef Vivi het volgende:
Hey Moonah, je bent 1 dag na mijn verjaardag uitgerekend
Enneuhh...mag ik ook in het lijstje? En wel op 27 januari 2007![]()
Klinkt als een gigantische harde buik. Ik denk dat het oefenen is, mij is verteld dat het echte werk pas begint als het steeds regelmatiger en steeds pijnlijker wordt. En als het niet stopt als je van houding verandert. Oefenweeen doen ook pijn, weet ik sinds vorige week uit ervaring.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:29 schreef nanalune het volgende:
(..)
net weer in de supermarkt van die rare krampen, ze beginnen in mijn buik en het trekt door tot aan mijn liezen en als het over is, voel ik het na in mijn benen en voeten! alleen als ik ga zitten wordt de druk minder , maar ik heb het idee dat mijn hebben en houden op kanppen staat.. is dat oefenen of is dat al erger? dit doet gewoon wél pijn , maar ik wil ook niet te hard van stapel lopen .. is dit herkenbaar voor de dames hier met meer ervaring?
Nou, idd. Dat is haar onderhand wel gegund.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:23 schreef cattie het volgende:
Ik ben benieuwd of er nog pinksterkindjes komen! Hopelijk Tamea.
"Rommeldebóóómmel, wat een geróóómmel, hoor ik me daar op de.... "quote:En bij mij rommelt het vrolijk door, dus je weet maar nooit... Maandag ben ik 37 weken, dus dan "mag" het ook.
Ge bent er snel bij vrouwke!quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:44 schreef Copycat het volgende:
Wat lees ik nu!
Soms heb ik daar een neus voorquote:
Whehehehquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:06 schreef Moonah het volgende:
Waaaaaat??!![]()
Vivi!!!
Jeetje zeg!!
Van harte gefeliciteerd met je 'verrassing'...![]()
![]()
Oh, en dat mailtje met ins en outs dat Milagro zo beleefd afslaat mag je wel naar mij sturen hoor...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |