abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 juni 2006 @ 22:25:41 #251
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38609018
Slaapmeisje, ik kan me het heel goed voorstellen hoe die laatste dagen voorbij lijken te glijden als een slak. Hoe laat mogen jullie vrijdag?
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † dinsdag 6 juni 2006 @ 22:44:16 #252
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_38609960
We hebben om 12 uur een afspraak. Elke dag wachten is er weer eentje dichterbij de echo en morgen ben ik alweer 7 weken. Nooit gedacht dat ik dat nog zou meemaken en ik heb dan ook besloten om toch alvast een klein beetje te genieten van de zwangerschap (hoe het ook gaat uitpakken). Ik zie trouwens in het lijstje dat jij 9 juni bent uitgerekend dus wie weet lig jij tegen die tijd wel te puffen dutchie
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_38610117
Slaapmeisje wat spannend zeg! Hopelijk heb je genoeg afleiding de komende dagen en kun je na vrijdag echt lekker genieten!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 22:47:30 #254
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_38610121
Kan me je spanning wel indenken Slaapmeisje hopelijk kunnen jullie genieten van een heel mooi slaapkindje
pi_38611432
quote:
Sjak, treurige mededeling: compressen in je bh staan ook totaal niet sexy. [/quote

[quote]ik heb er al eens stiekum zo'n compres in gedaan , maar het ziet er niet uit idd. Heb het ook niet aan man laten zien
Hier heb ik maar één woord voor: Lilypadz!
Ik kan al weken niet meer over straat zonder compressen omdat ik én vrij veel lek én snel pijnlijke, vooruitstekende tepels heb als het wat kouder is. Maar met lilypadz heb ik eigenlijk nergens last van en ze zijn doorzichtig en dun.
Wel even een aanschaf maar als het goed is gaan ze maanden mee.
  Milf dinsdag 6 juni 2006 @ 23:27:54 #256
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_38611688
Twee kerversie babies
En het zijn echt dotjes hoor.

Wie heeft het boekje van KLUUN "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" gelezen? Ik heb hem van een fokster gekregen en het is werkelijk om je te bescheuren.
En er staan ook inderdaad van die rare feitjes en weetjes in. Zoals dat je in NL de eerste drie maanden geacht bent je smoel te houden als je zwanger bent terwijl in omringende landen direct de gehele familie en kenissen kring op de hoogte wordt gebracht.

Net als ECHO's. Hoeveel krijg je er nu in NL? Als het niet medisch is? Twee?
Belachelijk weinig.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 23:41:27 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38612158
Dat boekje van Kluun heb ik idd hier ook in de kast liggen. Erg grappig!
  woensdag 7 juni 2006 @ 05:54:33 #258
24188 Belana
kloon van belana
pi_38615748
slaapmeisje, zo begrijpelijk die spanning! En rot dat de overstimulatie toch zich nog zo laat gelden. rustig aan dan nog maar even en wat meimeltje zegt, beetje afleiding zoeken.

ik heb kluun aan mijn broer gegeven en stukjes gelezen, erg grappig. Idd 2 echo's tegenwoordig. de reden is dat ze nog niet voldoende onderzoeksresultaten hebben om te kunnen zeggen of echo's op de langere termijn slecht kunnen zijn.

Nou, vandaag weer naar de vk. Ik ben veel te veel aangekomen, dat weet ik nu al, maar ik kan er niks aan doen... ik krijg geen beweging meer. Wat me vorral toch blijft bezig houden is hoe die erbij ligt. Ik hoop goed. Mijn mams gaat mee vandaag, ff hartje luisteren
stormy waters...
sailin'
pi_38615839
JI bent er lekker vroeg bij Belana Veel succes vandaag
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 7 juni 2006 @ 07:42:59 #260
24188 Belana
kloon van belana
pi_38616045
Liam was vroeg wakker
stormy waters...
sailin'
pi_38616096

Mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 7 juni 2006 @ 08:35:22 #262
45621 Suzanna
Mama van...
pi_38616427
Ik heb MARTINEKE nog niet gefeliciteerd!!!! Wat een lief manneke... en ik vind hem ook echt wel op Maxim lijken! Maar zelf zie je dat vaak niet als ouders, schijnt. Ik zag het eerst ook niet bij Emma en Noa, maar nu ze wat uit de 'kreukels' zijn zie je het steeds beter wie op wie lijkt.

Wat leuk voor Maxim he, een klein broertje...

Tamea, jij ook van harte gefeliciteerd!!!
  woensdag 7 juni 2006 @ 08:50:36 #263
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38616590

Ook goedemorgen.
Slecht geslapen, pesthumeur en nog steeds zwanger. Arme kerels hier in huis.
  woensdag 7 juni 2006 @ 09:27:41 #264
108648 cattie
lieve moeder
pi_38617139
Ik ben net terug van controle (veel te vroeg voor mij, zeker na een slechte nacht).
Alles was goed, goede bloeddruk, hartje gehoord en hoofdje ligt vast in bekken. Beepje ligt startklaar, nu maar weer verder met wachten.
  † In Memoriam † woensdag 7 juni 2006 @ 09:53:42 #265
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_38617702
Pfff hier ook een goedemorgen. Ik werd vanmorgen met heftige buikpijn wakker en gelukkig trok het na 15 min. weer een beetje weg. Slaapvriendje schrok er zo van dat hij erop stond dat ik het ziekenhuis zou bellen. Hij is nu onderweg naar huis om me op te halen want ik moet voor de zekerheid toch maar even langskomen. Ik weet niet of ze vandaag dan ook die echo gaan doen die ik vrijdag zou krijgen, maar ik vind het allemaal wel erg spannend.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 7 juni 2006 @ 09:55:11 #266
108648 cattie
lieve moeder
pi_38617734
He bah Slaapmeisje, ik kan me voorstellen dat het erg spannend vindt! Ik duim voor je dat er niets aan de hand is!
  woensdag 7 juni 2006 @ 09:55:40 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38617745
Jeetje Slaapmeisje, wat schrikken.
Idd wel goed denk ik van Slaapvriendje om even langs te gaan. Ik hoop voor je dat jullie gelijk vandaag dan een echo krijgen.

woensdag 7 juni 2006 @ 09:59:41 #268
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_38617835
oi Slaapmeisje, ik kan me de stress voorstellen.. naja straks i ieder geval 100 procent gerustgesteld ( geloof ik heus!)
pi_38617908
phoe, ik dacht dat het gisteravond zo ver was. Om de zoveel tijd een harde buik, na een paar uur was het voorbij en ben ik in slaap gevallen. Wel veel wakker geweest vannacht, steeds last van mijn buik. Maar vanmorgen weer niks aan de hand. Ben er wel klaar voor nu, van mij mag de baby komen!!

Was vanmorgen om 8 uur al op omdat ons konijn was ontsnapt, gelukkig vond mijn vriend em terug. Hij zat verstopt onder een auto. Voelde me toch wel even rot zeg. Tis dan wel geen knuffel konijn, maar ik merk nu dat ik toch meer aan dr gehecht ben dan ik dacht!!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  woensdag 7 juni 2006 @ 10:15:46 #270
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_38618210
Zozo... de tijd tikt hier ook weer door zie ik.
Voor mij komt het ook steeds dichterbij. Het enige wat mij zorgen 'baart' is of ik wel geschikt ben voor het moederschap. Maar dat heeft volgens mij iedereen wel een keertje tijdens de zwangerschap, vooral als het einde in zicht is.
Soms heb ik wel eens soort kramp onderin en wat beweging. Volgens mij schopt het monstertje dan richting uitgang.
Zou 'ie soms ongeduldig worden? Zou 'ie soms ook nieuwsgierig zijn naar ons?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_38618578
Tamea mooie foto's geniet ervan
  woensdag 7 juni 2006 @ 10:40:03 #272
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38618829
Slaapmeisje, wat eng
Succes!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_38619068
he bah slaapmeisje, wat een schrik. fijn dat je meteen even voor een extra controle terecht kunt. hopelijk ziet alles er nog prima uit.

martineke & tamea, ik had jullie goede berichten gisteren wel vluchtig gelezen maar nog niet gereageerd: allebei heeel hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zonen! Martineke, ik vind Romijn een mooie naam en hij past super goed bij Maxim. ik zie ook veel gelijkenis hoor. grappig dat je zelf kennelijk meer op de verschillen let. Tamea, wat een mooi mannetje die Finn, en wat heerlijk dat je bevalling zo voorspoedig verlopen is.

owlet, jij bent de eerste die ik uit eigen ervaring hoor vertellen over die Lily Padz. ben benieuwd hoe je ervaringen er straks (na de bevalling) mee zijn, of ze ook voldoende afsluiten bij 'ernstiger lekkage' (als je daar al last van krijgt)!

dutchie, marmar en crazymoon: oeh het komt nu erg dichtbij he, spannend!

sjak, succes met het wennen aan de rust. komt vast goed met die daginvulling, mijn ervaring was juist dat je al snel teveel wil op een dag.
pi_38619255
Ow Slaapmeisje wat schrikken zeg!!
ik vind het ook een heel goed plan van slaapvriendje om even langs t ziekenhuis te gaan!!
gewoon lekker even naar laten kijken!
T is allemaal al zo eng..Zeker als er nog niets van getrappel te voelen valt. En dan doet de aanblik van een levend boontje zoooooo veel goeds!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_38619743
Ik ben zwanger van een dwarsliggertje... Hopenlijk zegt dit niets over het karaktertje voor straks
Verder zit ik er even helemaal door heen. Ik heb een verschrikkelijke hoofdpijn omdat ik gewoon weet dat ik nu eigenlijk niet rustig hier kan gaan zitten maar eigenlijk heel hard aan de slag moet in het kamertje. Er moet nog een keer gewit worden en dan moet het kozijn en de plint nog geverfd worden. En morgen komt de vloerbedekking....
Dus het moet af vandaag! Leuk als je man vorige week geen puf had om even de gipsplaten te monteren en het perse moest wachten tot het weer weekend was. Nu heb ik eigenlijk geen puf meer , maar heb geen andere keus
  woensdag 7 juni 2006 @ 11:17:04 #276
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_38619752
Slaapmeisje, sterkte en ik hoop op een snelle geruststelling voor jullie!

Mijn hoofd zit helemaal vol snot, al een week. Ik ga zo maar even naar de dokter, want de middeltjes die ik kan vinden (die ik mag) werken niet. Misschien heeft ze wat echters, want ik heb wel wát slaap nodig eigenlijk.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 7 juni 2006 @ 11:41:16 #277
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38620378
Hé Slaapmeisje, dat klinkt niet prettig. Ik hoop dat jullie gelijk een echo krijgen en dat alles er goed uitziet. Kan het nog van die overstimulatie komen misschien?
Ik denk aan jullie!

Sugar jij ook al verkouden. Léon begon een paar dagen geleden en nu denk ik dat ik aan de beurt ben, voel me gewoon niet echt jofel. Lekker hoor om straks de weëen weg te zuchten met een kop vol snot.

CM, die harde buiken zijn oefenweëen. "Oefening baart kunst en uiteindelijk een kindje", zei een a.a. vorige week. Vond ik wel leuk klinken. Zoek maar eens onder Braxton-Hicks contractie.

Ik ga eten en naar bed, ben veel te sjagerijnig voor dit gezin vandaag.
pi_38620382
Slaapmeisje dat is schrikken ! Fijn dat je toch even naar het zknhuis gaat, misschien krijg je nu wel vast je echo, en hopelijk is alles goed met slaapkindje !
pi_38620443
Slaapmeisje

Xanthe dwarsliggers kunnen ook bhoorlijke dwarsliggers zijn buiten de buik hoor

Sugar hopenlijk krijg je idd wat dat helpt!
  † In Memoriam † woensdag 7 juni 2006 @ 12:05:50 #280
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_38621058

Er zit toch echt een kindje in mijn buik! Vandaag ben ik precies 7 weken zwanger en we hebben een hartje zien kloppen. Het was heel lastig te zien omdat mijn eierstokken nog behoorlijk opgezet (12 cm in plaats van 2 cm.) zijn en door al het vocht in o.a. mijn buikholte kon ze zelfs moeilijk mijn baarmoeder vinden, maar het is gelukt en we hebben ons bompie gezien. Het is nu 8 mm. groot en het enige dat ik tussen de tranen door kon opbrengen was "dus het is wél echt?" Verder is er weer bloed afgenomen en aan de hand van die uitslag wordt het vervolgtraject voor de overstimulatie bepaald. Ik kan er nog een behoorlijk aantal weken last van houden en mag deze week nog zeker niet gaan werken. Nu we het hartje hebben gezien weet ik wel waar ik het voor doe en valt er een enorm pak zorgen van me af.
pi_38621094
hoeraaa! gefeliciteerd slaapmeisje&slaapman! het is echt echt!
  woensdag 7 juni 2006 @ 12:07:48 #282
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_38621112
och slaapmeisje Wat heerlijk die bevestiging
Nu lekker bijkomen van de overstimulatie
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  woensdag 7 juni 2006 @ 12:08:34 #283
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_38621133
Ow slaapmeisje, wat geweldig!!!!! Wat een heerlijke geruststelling, en nu nog maar even rustig aandoen en vooral veeeeel genieten
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  woensdag 7 juni 2006 @ 12:08:56 #284
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38621151
Yesssss
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † woensdag 7 juni 2006 @ 12:11:45 #285
81992 Githa
pi_38621229
Slaapmeisje, wat een goed nieuws ik ben zo blij voor jullie!
pi_38621239
Ow wat gaaf Slaapmeisje, krijg er weer kippenvel van
pi_38621241
Jaaaaah Slaapmeisje....super joh wat een geruststelling!!!
pi_38621251
Slaapmeisje en slaapvriendje wat geweldig een kloppend hartje
  woensdag 7 juni 2006 @ 12:14:44 #289
24188 Belana
kloon van belana
pi_38621314
slaapmeisje wat een goed nieuws!! Ow wat moet dat fijn zijn voor jullie om dat te hebben gezien!!

Ik ben ook weer door de controle en om 2 redenen ben ik blij... ten eerste ben ik voor het eerst deze zwangerschap niet aangekomen maar afgevallen (2 ons ofzo hoor, dat kan in kleding zitten, ik ben iig niet aangekomen) en de vk kon niet goed voelen hoe beeb ligt, want het ligt zo diep richting mijn ruggegraat dat het niet goed te voelen is, dus over 2 weken krijg ik eerst een echo en dat vind ik wel fijn, dat ik dan zekerheid krijg
stormy waters...
sailin'
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 7 juni 2006 @ 12:15:05 #290
95752 crew  Chell
Kluns
pi_38621325
een slaaphartje
  woensdag 7 juni 2006 @ 12:18:22 #291
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_38621426
Wow Slaapmeisje, wat heerlijk!
Een lief Slaap - -tje
pi_38621438
Slaapmeisje Wat ontzettend fijn. HET IS ECHT !!! Rustig aan doen he lieverd
  woensdag 7 juni 2006 @ 12:19:42 #293
74310 nanalune
pi_38621468
Slaapmeisje dat is ontzettend goed nieuws! Genietse!
pi_38621558
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 23:27 schreef nikky het volgende:
En er staan ook inderdaad van die rare feitjes en weetjes in. Zoals dat je in NL de eerste drie maanden geacht bent je smoel te houden als je zwanger bent terwijl in omringende landen direct de gehele familie en kenissen kring op de hoogte wordt gebracht.
Je bent toch niets verplicht? Wij hebben het ook aan iedereen in de directe vriendenkring verteld. Dat ik het niet aan mijn collega's en verre kennissen heb verteld was meer een practische overweging.
Ik vond Kluun overigens soms wel vermakelijk om te lezen, maar nog vaker vond ik hem op het irritante af. Het is zo ontzettend zwart-wit en zo schoppen om het schoppen dat het me meer irriteerde dan dat ik er plezier van had.
  woensdag 7 juni 2006 @ 12:23:03 #295
108648 cattie
lieve moeder
pi_38621561
Slaapmeisje, geweldig! Een kloppend hartje!
Belana, fijn dat je zekerheid krijgt d.m.v. een echo!
  woensdag 7 juni 2006 @ 12:23:33 #296
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_38621572
Slaapmeis ! Wat goehoed !!
Lekker gaan genieten nu !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 7 juni 2006 @ 12:25:10 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38621613
Slaapmeisje! Wat heerlijk voor jullie!
pi_38621656
Slaapmeisje!!!! Wat fijn joh, een echt, ECHT kindje!

Bix: ik ben ook heel benieuwd hoe ze het houden na de bevalling. Op zich heb ik het idee dat het principe van "niet lekken als de tepel ingedrukt is" wel werkt want ik kan duwen wat ik wil, als er een pad op zit dat drupt er niets in.
Maar of ze opgewassen zijn tegen flink lekken, we zullen het zien!
  woensdag 7 juni 2006 @ 12:30:25 #299
74310 nanalune
pi_38621725
Heb trouwens wéér zo'n rara droom gehad .. namelijk dat ik bevallen was van een prachtig kindje, maar dat ik de uren erna zoveel met mezelf bezig was ( vannacht dus dat ik weer superslank was, en dat ik gewoon rond kon lopen) dat ik het kindje vergat eten te geven! Ik droom steeds dat ik dat vergeet ha ha ha
Het was nogal radicaal in een wiegje gedumpt , en aan z'n lot overgelaten.
Op een bepaald moment dacht ik weer aan mijn kindje, en wilde het borstvoeding geven , daarna in bad gedaan, en toen lachte het kindje naar me
pi_38621842
Slaapmeisje wat fijn je hebt je kindje eventjes gezien

Owlet, niet iedereen is er even tevreden over, inderdaad in verband metl ekken. Maar ze schijnen wel behoorlijk onzichtbaar te zijn (al heb ik deze keer het voordeel dat 't winter is en kleding dan toch al minder showt).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')