Ieeehhhhh!!!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm... Dutch... Check het lijstje eens?![]()
Ik heb 't ook al vaker gehoord, maar 't lijkt me nog steeds een rare gewaarwording.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:21 schreef Leah het volgende:
Nou, ik dacht het even te posten, dan zijn jullie voorbereid. Ik heb het van veel vrouwen gehoord, en ik baalde ervan dat niemand even de moeite had genomen me dat te vertellen.
Ik schiet nu al vol als ik me voorstel hoe Saskia in het ziekenhuis de kamer in komt lopen na de bevalling en ze kennis maakt met d'r broertje/zusjequote:
Ik heb een fantastische foto van Freek, met twee handjes tegen de couveuse geplakt, kijkend naar de nieuwe baby.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:26 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik schiet nu al vol als ik me voorstel hoe Saskia in het ziekenhuis de kamer in komt lopen na de bevalling en ze kennis maakt met d'r broertje/zusje
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:48 schreef Anitra het volgende:
ik heb een voor gevoel dat Martineke morgenmiddag thuis is, zo was vorige keer ook lekker snel thuis.
Oh Lois, da's dan ook nog driedubbel op zeg. En groot, en net bevallen, en dan ook nog loslopen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:37 schreef Lois het volgende:
Ik weet nog zo goed dat Eva het ziekenhuis binnen kwam lopen, alleen dat al was genoeg voor een enorme huilbui omdat ze toen eindelijk losliep voor het eerst.![]()
En tegenwoordig mag je op dag 4 naar huisquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Da's lekker gokken als het gemiddeld om 5 dagen gaat.
Morgen is dag 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |