Is er dan geen kans op jaloersheid als ze terug kom als ze zo lang weggeweest is?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:11 schreef owlet het volgende:
Geen oudste kind hier maar wel een teckel en die gaat lekker een weekje weg. Anders is het veel te onzeker of ze wel op tijd uitgelaten kan worden.
Nee, een hond heeft sowieso weinig besef van tijd, dus of ze nou een week weg is of een avondje, dat maakt weinig uit. Het zal voor haar hoe dan ook even vreemd zijn en dan heb ik liever dat ze in een weer wat rustiger geworden omgeving kan wennen, inplaats van met een vreemde kraamverzorgster en veel visite.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is er dan geen kans op jaloersheid als ze terug kom als ze zo lang weggeweest is?
voorlopig gaan hier bij mij en meimeltje de spareribs er nog erg goed in , in tegenstelling tot andere vlees dingenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:14 schreef dutchie het volgende:
Haha spareribs!Daar heb ik ook zo'n last van gehad, toen we eind april bij de Mexicaan zijn gaan eten. Ik kon er om 04.30 uit om vla te gaan eten, want het maagzuur wilde maar niet zakken.
Het probleem is dat spareribs zó verdomde lekker zijn, lastig hoor.
en jij wilt wel bbq-enquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:41 schreef Belana het volgende:
Nou, ik bedank er voorlopig voorik voel me nog steeds niet lekker...
En was je nog zenuwachtig voor de test die ze ging doen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:23 schreef Vivi het volgende:
Ik heb net de mevrouw van moeders voor moeders op bezoek gehad
Nu moet ik 3 maanden in een emmer plassen
Nee, vond het wel leuk om nogmaals een bevestiging te krijgen aangezien ik dus helemaal niets merk van het zwanger zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:26 schreef owlet het volgende:
[..]
En was je nog zenuwachtig voor de test die ze ging doen?![]()
Niet te vroeg juichen. Dat zei ik ook tegen iedereen, en twee weken later hing ik vijf keer per dag over de wc-pot.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, vond het wel leuk om nogmaals een bevestiging te krijgen aangezien ik dus helemaal niets merk van het zwanger zijn
Erg he, dan wordt er wel vanuit gegaan dat je buik groeit, maar niet dat je borsten ook explosief naar voren schieten!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:39 schreef linda856763 het volgende:
Stom als zwangerschapsshirtjes (H&M) zelfs al te kort blijken te zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |