Je zou er iemand heel blij mee maken , het is voor een dame die buiten haar schuld plotseling alleenstaand is geworden , mn zus en ik kopen een nieuwe fiets voor haar verjaardag en het mooiste is als er ook ook een kinderzitje op kan komen .quote:Op donderdag 27 april 2006 22:20 schreef livelink het volgende:
En dan gooi ik hem dus zo maar dicht, hier dus weer verder.
Mijn laatste post als reactie op Ymme
"[k heb misschien nog wel een Bobike voorzitje voor je. Ik moet het alleen nog wel even overleggen met mijn vriend en die ligt al in bed. Ik kom er nog op terug, morgen of dit weekend
Ik werk in Utrecht, dus dat is in ieder geval wel in de juiste omgeving."
Geen probleem , zoek ik nog verder , bedankt iigquote:Op zondag 30 april 2006 10:08 schreef livelink het volgende:
Ymke, ik heb nog overlegd over het voorstoeltje, maar toen we er eens echt over nadachten kwamen we erachter dat ons zoontje opgeteld bij ons beiden nog best wel vaak in het stoeltje zit. Dus helaas, het is nog iets te vroeg om hem al af te staan. Sorry.
Ik wil beiden boeken wel overnemenquote:Op zondag 30 april 2006 19:53 schreef Icaä het volgende:
Ik bied aan: de boeken Veilig bevallen en Wat kun je verwachten als je in verwachting bent.
¤ 5 per stuk. Uiteraard in zeer goede staat, anders zou ik ze niet durven verkopen.
[afbeelding]
Ik heb nog een wiegje in de aanbieding...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:34 schreef vamperotica het volgende:
Heeft er misschien nog iemand een ledikantje of wiegje in de aanbieding?
linkquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:58 schreef Icaä het volgende:
Ik verkoop een groot pakket zomerkleding voor jongens, maat 68. 38 stuks, van romper tot jackje (2x zelfs). 25 euro. Advertentie staat ook op marktplaats, zal proberen om te linken.
knip
Zo?
Jammer, verwacht dat hij in de zomer 74 aan kan, dus in 68 koop ik niet veel meer.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:58 schreef Icaä het volgende:
Ik verkoop een groot pakket zomerkleding voor jongens, maat 68. 38 stuks, van romper tot jackje (2x zelfs). 25 euro. Advertentie staat ook op marktplaats, zal proberen om te linken.
Ik heb straks wel een enorm pakket maat 74, alleen dat is weer herfst/winter.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:11 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Jammer, verwacht dat hij in de zomer 74 aan kan, dus in 68 koop ik niet veel meer.
ik heb er net een paar gevonden en die mag je wel hebben.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:24 schreef Janena het volgende:
Ik ben pas begonnen met het sparen van geboortekaartjes, zijn er nog mensen die ze hebben liggen en er niks mee doen?
Je zou me er erg blij mee maken.
Groetjes Janena
We houden het hier in de gaten.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:56 schreef Icaä het volgende:
[..]
Ik heb straks wel een enorm pakket maat 74, alleen dat is weer herfst/winter.
En straks trouwens ook weer maat 80, winter. Maar die moet ik eerst nog sorteren (op maat dan, voor de rest gaat per maat de hele reutemeteut er in één pakket uit, weg is weg, opgeruimd staat netjes...).
Ik hou je wel op de hoogte hier
Ik heb je gemaild hoor :0.quote:Op maandag 15 mei 2006 07:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb er net een paar gevonden en die mag je wel hebben.
mail maar.
Ik wil de pyama maat 80 wel (die met korte broek), het tuinbroekje met de bruine kniestukken en het hema shirt met korte mouwen (allemaal maat 80).quote:Op maandag 15 mei 2006 07:56 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb nog liggen :
Heb je daar misschien een fotootje van. Met glijbaan lijkt me wel wat voor mijn kleine moppie... Maar kan niet effe naar de Leen om te kijken .... Maar in ieder geval een goeie tip !quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:50 schreef Psyche het volgende:
Je kunt even bij Leen Bakker kijken..
Wij hebben daar vorige week een speelhuis/klimtoestel met glijbaan gekocht voor 59,95.
Ok, alsnog niet goedkoop, maar gelukkig had mevrouw ook centjes gehad voor haar verjaardag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |