Ik heb net het ruitje van de wasmachine eens goed schoongemaakt, want dat kón gewoon niet...
![]()
Verders een enorme kutdag waarop ik met afvroeg waarom ik in godsnaam nog een dérde trol zou willen: twee mini's die elkaar om de 3 minuten af stonden te tuigen ondanks pogingen iets constructiefs te doen qua spelen. Heb een hele tent gebouwd met lakens en matrassen. Denken ze blijkbaar iets van "fijn! kunnen we elkaar te grazen nemen terwijl mama het niet ziet!
![]()
"
Oudste, die de hele dag niets anders had uitgebracht dan "Nee!" breidde zijn vocabulaire spontaan uit tot "Nee! Ikwilnietwilnietwilnietwilniet" toen hij uit logeren ging. Ik wou mijn excuses dus even aanbieden aan de hele wijk de Aa-landen te Zwolle, die hem ongetwijfeld hebben horen gillen toen ik hem naar de plaats van bestemming bracht/sleepte/droeg.
Lichtpuntje maar doen dan? Kee: ik zat net weer thuis met een kopje thee de ellende van het moederschap te beredeneren, toen ik volgens mij toch echt een schopje voelde
Vorige twee voelde ik ook vroeg, dus het kan...
En anders wil ik het gewoon geloven ja
Heb ik recht op.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team