vanillevla of vanilleijs werkt hier wel goed. Niet zo goed als een rennie, maar het helpt zeker.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:18 schreef Anitra het volgende:
Dutchie je maakt het spannend![]()
![]()
![]()
Ik heb even een vraagje aan de zwangeren, hebben jullie nog huismiddeltjes tegen het zuur?heb al een aantal dagen er behoorlijk last van en niks helpt
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vindenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:38 schreef snoopy het volgende:
[..]
![]()
LadyS, geen stuiterkindje! Ben je blij, of wordt het nu pas eng omdat die geplande keizersnee niet hoeft?
En door jou zit Luuke nu eenzaam op de creche omdat haar moeder haar in de stress vergeten isquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:30 schreef dutchie het volgende:Ik lig hier helemaal blauw van het lachen!
Ik was gewoon druk vanochtend mensen! We zijn vandaag 4 jaar getrouwd en ik wilde nog wat boodschappen halen om lekker te eten vanavond. En hup, weg was de ochtend.
Nou Sjak, ík herken het wel hoor!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:20 schreef sjak het volgende:
Ik ben zo bang dat ik verzak in het niets doen en dat ik daar depressief van ga worden, dat ik manisch op zoek ben naar dingen die ik wil gaan doen. Ik doe dan straks helemaal niets en dan word ik helemaal sjaggerijnig. Zo'n gevoel, herkenbaar voor iemand?
Leuk he, die reacties...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:50 schreef ik80 het volgende:
hehe, de kinderen en ouders uit mijn klas weten het nu ook. Van de meestenw s de reactie wel grappig, oh dat had ik allang door!
En jij zei niet: "Je kijkt als een neanderthaler, ik zal het je nog een keer vragen." ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:31 schreef nanalune het volgende:
maar ze keek me aan met een Neanderthaler blik en snapte mijn vraag niet.. dus écht duidelijk uitsluitsel of dit wel of niet zo is heb ik nog niet.
Ja maar dan héb je natuurlijk kans op een antwoord als "Urrrrk oerngggg"quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:56 schreef Moonah het volgende:
[..]
En jij zei niet: "Je kijkt als een neanderthaler, ik zal het je nog een keer vragen." ?Lullig dat je nu een week moet wachten.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja maar dan héb je natuurlijk kans op een antwoord als "Urrrrk oerngggg"![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:27 schreef cattie het volgende:
Mooi zo CM!![]()
Dutchie, hoe was jouw controle? Ze hebben je toch niet stiekem gehouden?vanochtend lukte het me ook om paniek te zaaien, kijken of het dit keer weer werkt!
![]()
Nou ik heb werkelijk geprobeerd het verhaal uit te leggen aan haar,.. dat ik het voelde toen het hikte, en dat het na een paar armslagen niet meer uit mijn bekken kwam, maar dat ik de hikjes bij mijn rechterzij voelde.. zeij zo: 'maar het is heel normaal dat het hikt, hoor!;quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja maar dan héb je natuurlijk kans op een antwoord als "Urrrrk oerngggg"![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:51 schreef Belana het volgende:
'In het kader van de hormonale uitspattingen'zeeeeeeeeer herkenbaar nana
Niet gelijk weer gaan stressen dames.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:30 schreef dutchie het volgende:
Jongens, ik klets vanavond wel even verder.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:03 schreef Rottdog het volgende:
Mist SlaapmeisjeSlaapmeisje oehoiiiii waar ben je
![]()
voedingsbehaatjes..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:33 schreef poemojn het volgende:
Sjak, treurige mededeling: compressen in je bh staan ook totaal niet sexy.
LadyS, begin er maar vast aan te wennen dan, door je elke dag te melden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |