abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 juni 2006 @ 19:25:15 #51
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_38537050
Mwanatabu, jij krijgt een aaitje van me dat heb je wel verdient na zo'n lange , vermoeiende dag

Moonah, beterschap met je blaasontsteking! ik heb het ooit 1 keer gehad, en ik heb me nooit zo rot gevoeld als toen..

Hier verder niets bijzonders, heb zin in de beebie, een beetje in het zonnetje gezeten.. gewoon relaxed.. zal straks wel anders zijn..
  zondag 4 juni 2006 @ 19:44:10 #52
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_38537554
thanks allemaal wel grappig dat jullie Romijn op Maxim vinden lijken, wij vinden dat hij er niet zoveel op lijkt eigenlijk.
ff vergelijk

niet te zien op deze foto, maar Romijn heeft ook mooie donkere haartjes heeft hij van mij *zucht* en lange slanke handjes en voeten met lange teentjes ook al van mij
en Maxim heeft juist brede voetjes en kleine brede handen van zijn papa.

Maxim reageerde wel een beetje raar natuurlijk, zoiezo al eerst mama in het ziekenhuis aantreffen in zon bed met infuus en al erbij was al erg raar. hij kwam wel gelijk lekker kroelen met me smorgens waren wij al weg toen hij wakker werd, dus oma ging hem uit bed pakken, was best zielig schijnbaar, hij rende huilend de bovenverdieping rond op zoek in elke kamer waar papa en mama waren
gistreren was Maxim erg van slag nadat ik weer thuis was, en Romijn natuurlijk ook. hij heeft heel de dag aan me vast geplakt bang dat zn mama weer weg ging. en toen Romijn ging huilen ging Maxim ook huilen dat had hij nog niet gehoord. het is nog steeds een beetje vreemd maar het gaat wel
  zondag 4 juni 2006 @ 19:44:49 #53
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_38537570
ow en met mij gaat het wel goed hoor, beetje moe en zo, maar datr mag de pret niet drukken
  zondag 4 juni 2006 @ 19:55:23 #54
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38537900
Martineke, wat fijn dat je je zo goed voelt! geniet maar lekker van al je mannen!
quote:
Op zondag 4 juni 2006 19:25 schreef nanalune het volgende:
Moonah, beterschap met je blaasontsteking! ik heb het ooit 1 keer gehad, en ik heb me nooit zo rot gevoeld als toen..
Tnx.
Ik voel me verder gelukkig niet rot hoor. Alleen het plassen doet erg veel pijn. En nu heb ik ook diarree van de pillen (heb er pas eentje op...).

Viefke, winkels zijn dicht. Dus geen cranberrysap. Ik wilde geen risico nemen dat de ontsteking erger werd plus dat ik ook niet de hele nacht met die vlammende pijn naar het toilet wilde, dus daarom maar meteen weekendarts gebeld. Tja, en die schrijven pillen voor.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 4 juni 2006 @ 20:04:24 #55
24188 Belana
kloon van belana
pi_38538249
Martineke, fijn dat het allemaal goed gaat

Mwana... oeps... leuk dagje zo

Moonah, sterkte met de blaasontsteking, das ff minder! antibiotica moet snel helpen gelukkig.
stormy waters...
sailin'
  zondag 4 juni 2006 @ 20:05:20 #56
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_38538292
quote:
Op zondag 4 juni 2006 19:55 schreef Moonah het volgende:

Martineke, wat fijn dat je je zo goed voelt! geniet maar lekker van al je mannen!
[..]

Tnx.
Ik voel me verder gelukkig niet rot hoor. Alleen het plassen doet erg veel pijn. En nu heb ik ook diarree van de pillen (heb er pas eentje op...).

Viefke, winkels zijn dicht. Dus geen cranberrysap. Ik wilde geen risico nemen dat de ontsteking erger werd plus dat ik ook niet de hele nacht met die vlammende pijn naar het toilet wilde, dus daarom maar meteen weekendarts gebeld. Tja, en die schrijven pillen voor.

Aww..ja da's waar, stom van me

Kusje erop wou'k zeggen, maar dat lijkt me een beetje raar in dit geval
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_38538848
wb haarverven, het gaat ws ook om de dampen die je inademt, denk ik, de ammonia, dat je er een beetje mee moet uitkijken de eerste maanden, ook als je bv nepnagels laat aanmeten.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_38538958
Mooi jochie Martineke. Gefeliciteerd met Romijn
  zondag 4 juni 2006 @ 20:23:39 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38539160
Dat haarverven lijkt mij nou ook weer een van de dingen waarvan je zegt 'als het niet strikt noodzakelijk is, laat het dan achterwege tijdens de zwangerschap'.
1 keertje zal op zich geen kwaad kunnen, maar echt goed is het ook niet.
  zondag 4 juni 2006 @ 20:29:37 #60
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38539548
Ach Maxim toch... Lijkt me best moeilijk.

Tamea jij ookal weer op de been. Wat een bikkels zijn jullie.

Mwanatabu sterkte joh.

Haar verven heb ik gewoon gedaan hoor tijdens de zwangerschap. Er is nooit bewezen dat het slecht is. Je moet het natuurlijk niet wekelijks doen. Maar dit is dus zoiets waarvan ik denk, niet te ver doorslaan met de do's en donts.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_38539558
Martineke van harte gefeliciteerd met jullie zoon
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 4 juni 2006 @ 20:33:01 #62
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_38539616
Martineke gefeliciteerd met jullie zoon wat een heerlijk ventje is het
geniet er van met al je mannen
  zondag 4 juni 2006 @ 20:47:20 #63
24188 Belana
kloon van belana
pi_38540168
quote:
Op zondag 4 juni 2006 20:29 schreef dutchie het volgende:
Haar verven heb ik gewoon gedaan hoor tijdens de zwangerschap. Er is nooit bewezen dat het slecht is. Je moet het natuurlijk niet wekelijks doen. Maar dit is dus zoiets waarvan ik denk, niet te ver doorslaan met de do's en donts.
ja, dat heb ik ook wel. die 1 keer in de 10 weken ofzo dat ik mijn haar verf moet kunnen.
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator zondag 4 juni 2006 @ 20:47:45 #64
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_38540176
Romijn, wat een bijzondere naam en het past zo leuk bij Maxim vind ik
Mooi mannetje Martineke, je hebt je best weer gedaan hoor, gefeliciteerd!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 4 juni 2006 @ 21:02:46 #65
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_38540746
quote:
Op zondag 4 juni 2006 19:04 schreef Vivi het volgende:

[..]

Cranberrysap helpt!
Yup, maar is zo rete goor!
Je kan beter tabletten slikken, iets duurder maar lekkerder!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_38541063
Zoals ik al eerder melde waren wij met 5 nichtjes tegelijk zwanger. En 1 juni is dus de eerste geboren, de kleine Sem. En ik kan het niet laten om ff te pimpen hoor
Dus deze is helaas niet van mij!!

Wilde hem wel meenenem maar dan kreeg ik ruzie met zijn grote broers Maar ben blij dat ik al zwanger ben anders waren mijn eierstokken nu op hol geslagen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zondag 4 juni 2006 @ 21:49:01 #67
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38542361
martineke gefeliciteerd met Romijn!

Moonah, sterkte met de blaasontsteking!

Mwanatabu, schopjes (kan niet wachten tot het hier zo ver is )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_38542472
Wat een schatje MeNicole!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_38542473
quote:
Op zondag 4 juni 2006 19:44 schreef Martineke het volgende:
thanks allemaal wel grappig dat jullie Romijn op Maxim vinden lijken, wij vinden dat hij er niet zoveel op lijkt eigenlijk.
ff vergelijk
[afbeelding]

niet te zien op deze foto, maar Romijn heeft ook mooie donkere haartjes heeft hij van mij *zucht* en lange slanke handjes en voeten met lange teentjes ook al van mij
en Maxim heeft juist brede voetjes en kleine brede handen van zijn papa.

Maxim reageerde wel een beetje raar natuurlijk, zoiezo al eerst mama in het ziekenhuis aantreffen in zon bed met infuus en al erbij was al erg raar. hij kwam wel gelijk lekker kroelen met me smorgens waren wij al weg toen hij wakker werd, dus oma ging hem uit bed pakken, was best zielig schijnbaar, hij rende huilend de bovenverdieping rond op zoek in elke kamer waar papa en mama waren
gistreren was Maxim erg van slag nadat ik weer thuis was, en Romijn natuurlijk ook. hij heeft heel de dag aan me vast geplakt bang dat zn mama weer weg ging. en toen Romijn ging huilen ging Maxim ook huilen dat had hij nog niet gehoord. het is nog steeds een beetje vreemd maar het gaat wel
Het neuske, het mondje, de oogjes is allebei hetzelfde Romijn is iets "fijner" idd, Maxim was voller, maar het zijn duidelijk broertjes hoor
pi_38542666
quote:
Op zondag 4 juni 2006 20:05 schreef Vivi het volgende:

[..]

Aww..ja da's waar, stom van me

Kusje erop wou'k zeggen, maar dat lijkt me een beetje raar in dit geval
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Vivi!
pi_38543084
Martineke gefeliciteerd met Romijn!! Geniet ze he
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_38544228
quote:
Op zondag 4 juni 2006 20:29 schreef dutchie het volgende:

Tamea jij ookal weer op de been. Wat een bikkels zijn jullie.
Ik krijg constant op m'n kop van hubbie en de kraamverzorgster dat ik meer rust moet nemen. Maar ik voel me zo goed dat dat moeilijk is.
pi_38544316
Geniet er nou maar van Tamea en laat je verwennen. Binnenkort is dat over!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 4 juni 2006 @ 22:41:00 #74
24188 Belana
kloon van belana
pi_38544413
precies, die kraamweek gaat al zo snel! lekker laten verwennen!
stormy waters...
sailin'
pi_38545030
Ik voelde me ook goed na de bevalling van Isis , maar achteraf zeg ik wel had ik maar wat meer rust genomen.
Dit keer zal ik wel moeten want de nachten komen 100% op mij aan , dus als de kraamverzorgster er is en ik even wil rusten zal ik de kleine ook echt wel even uit handen geven. Verder is het de bedoeling dat hub na de periode dat de kraamverzorgster er is zelf vakantie neemt zodat hij in die periode overdag voor de kleine(n) kan zorgen.
  zondag 4 juni 2006 @ 23:18:36 #76
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38545985
Ik voel me een beetje een bodemloze put qua eten..

Vandaag overdag niet zo veel gegeten, maar vanavond toch gewoon een flink bord warm eten.. En daarnet ben ik toch nog even naar beneden gegaan om boterham nr. 5 te halen van vanavond.. Ik werd (alweer) flauw van de honger Het begint nu wel heel bizar te worden met die eetlust van mij
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 4 juni 2006 @ 23:27:39 #77
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_38546350
Romijn welkom op deze wereld

Martineke, man en Maxim van harte gefeli met de geboorte van jullie zoon/broertje
pi_38547758
E.T. jij ook al! Ik heb net een kom noedelsoep achter mijn kiezen
En ik kan er makkelijk nog een op!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  maandag 5 juni 2006 @ 00:21:20 #79
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_38548364
Romijnie! Goed afgewerkt, Martineke!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  maandag 5 juni 2006 @ 08:32:03 #80
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38552039
Nou, na 3 pillen van de dokter gaat het inmiddels wat beter met mijn blaasontsteking. Ik was er denk ik snel bij. Het plassen doet al minder pijn, gelukkig!! Je kusje op mijn doos heeft geholpen Vivi.
Ook bedankt voor de andere beterschapswensen.
Verder slaat de tot nu toe onderdrukte nesteldrang enorm toe!
Ik ben met de verhuizing bijna helemaal over en zo dadelijk komen de schoonmaak-/uitpak-/opruimploegen aangerukt. Ik heb me toch een poetsenergie!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 5 juni 2006 @ 09:23:16 #81
24188 Belana
kloon van belana
pi_38552288
ET en beefcake, wat herkenbaar!! Ik vrat de eerste maanden ook alles wat los en vast zat... gewoonweg de hele dag honger Maar het grappige was dat ik in die tijd helemaal niet aankwam, of niet veel iig. Lekker actief blijven helpt blijkbaar. Ze zeggen dat je stofwisseling langzamer gaat, maar zeker in het begin had ik juist het idee dat ie sneller ging.
stormy waters...
sailin'
  maandag 5 juni 2006 @ 09:24:40 #82
144251 anneVi
... die van ChrisVi, ja.
pi_38552298
quote:
Op maandag 5 juni 2006 08:32 schreef Moonah het volgende:
Verder slaat de tot nu toe onderdrukte nesteldrang enorm toe!
Ik ben met de verhuizing bijna helemaal over en zo dadelijk komen de schoonmaak-/uitpak-/opruimploegen aangerukt. Ik heb me toch een poetsenergie!
Fijn dat die pillen zo snel helpen

Maar Moonah, je kunt nog 18 (ACHTTIEN) wéken poetsen. Rustig aan hoor
  maandag 5 juni 2006 @ 09:28:44 #83
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38552320
Gelukkig maar Moonah dat de pillen zo snel werken. Blaasontsteking is zooooo vervelend!
Die poetsdrang lijkt bij mij nu ook te komen, ik was er altijd één die alles heel netjes wilde maar nu.... Het enige waar ik mee op moet passen is de pijn...als ik teveel doe krijg ik rugpijn en de harde buiken laten zich regelmatig voelen hier. Bah!
Lekker douchen!
  maandag 5 juni 2006 @ 09:31:15 #84
24188 Belana
kloon van belana
pi_38552338
Ik vind dat heel frustrerend, wel poetsdrang, maar niks kunnen Nou heb ik mijn man bijna 1,5 week thuis gehad, dus er is evengoed vanalles gebeurt
Maar de commode en de wieg moeten nu echt naar de slaapkamer vind ik
stormy waters...
sailin'
pi_38552352
Maar goed dat je dan zwangerschapsverlof hebt Sjak!

Ik weet nog dat ik de eerste week van mijn verlof echt nog helemaal in het ritme van werken zat. Als een dolle heb ik alles in huis gedaan wat er moest voor de baby. Inclusief kleertjes strijken. Tot en met de lintjes van de rompertjes met strikjes aan toe (Dat zijn trouwens toch rotdingen). Pas daarna kwam ik een beetje tot rust. Lekker buiten zitten, boeken lezen, uitgebreid in bad en daarna lekker insmeren met lekkere creme etc. Heerlijk als ik er aan terugdenk.
  maandag 5 juni 2006 @ 09:33:40 #86
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38552362
Hij was vast blij met zijn anderhalve week vakantie En nu gaat ie uitrusten op zijn werk zeker.
Ik ben zo'n troela die het allemaal gewoon doet (datgene wat ik wil doen dan), als ik bezig ben kan ik pijn vrij goed negeren, maar als ik dan ga zitten of liggen... Dom he!

Dat zal het ook wel zijn, snoop. Ik zit nog een een ritme waar je U tegen zegt...
Lekker douchen!
  maandag 5 juni 2006 @ 09:39:43 #87
24188 Belana
kloon van belana
pi_38552404
ja dat is wel een veschil, ik zit natuurlijk al een tijdje thuis

Ow ja, hij heeft er echt van genoten!!
stormy waters...
sailin'
  maandag 5 juni 2006 @ 09:41:34 #88
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_38552424
Tamea, van harte gefeliciteerd met Finn. Ik moet even het vorige topic doorlezen om de details te lezen. Ik wist nog wel dat je ingeleid ging worden. Fijn dat je je zo goed voelt.

Martineke, gefeliciteerd met Romijn. Hij is wel een stukje kleiner dan Maxim geloof ik. Maxim staat in mijn geheugen nog altijd bekend als die hele grote baby
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 5 juni 2006 @ 09:49:45 #89
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38552501
Ik had hier vanmorgen toch een berichtje geplaatst? Foetsie!

Anyway: Baby zit nog veilig binnenboord.

E.T. en Beefcake lekker die boterhammen smeren hoor, je lijf heeft het gewoon nodig. Zo lang het daar bij blijft.

Poetsvrouwen.... ik zeg alleen dat ik momenteel de kussenhoezen van de eetkamerstoelen aan het wassen ben.

MARMAR!! waar ben je? Je bent volgens mij al 2 dagen afwezig.
  maandag 5 juni 2006 @ 10:15:08 #90
74310 nanalune
pi_38552745
Jeeeeuj nog meer verse beebies, Marmar!! Kom maar op!

Dutchie, niks te voelen nog? geen enkel teken van een op komst zijnde bevalling?

Hier kan ik de beebie wel uit kijken, ik heb nu alle 'eerste huiltjes, en liggen op borst'scenarios nu wel uitgwerkt, en nu moet het echie... ik weet wel dat het dan nog aardig vroeg is, maar toch Ik ben het nietsdoen zo zat, en ik wil gewoon mijn kindje vasthouden ..
pi_38552802
quote:
Op maandag 5 juni 2006 09:41 schreef livelink het volgende:
Tamea, van harte gefeliciteerd met Finn. Ik moet even het vorige topic doorlezen om de details te lezen. Ik wist nog wel dat je ingeleid ging worden. Fijn dat je je zo goed voelt.

Martineke, gefeliciteerd met Romijn. Hij is wel een stukje kleiner dan Maxim geloof ik. Maxim staat in mijn geheugen nog altijd bekend als die hele grote baby
Ha, je brein plus hormonen zijn je aan het beduvelen: op slag is de beeb lief klein en de oudste "raar" groot. Je bent gewoon nog te maat van je andere frummel gewend...zoals hij nu is!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 5 juni 2006 @ 10:23:34 #92
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38552809
Niet echt, ik denk dat ik de uitgerekende datum gewoon ga halen. Ik gok nog steeds op 11 juni. Veel langer mag het ook niet duren hoor, ben het goed zat dan.
Wel iedere keer als ik naar het toilet ben geweest een naar ongesteld-gevoel nadien die ook in mijn benen zit. Maar dat trekt na een kwartier weer weg. En verder eigenlijk niet veel aparts. Kleine drukt wel op mijn poeperietus. Ik moet de laatste 2 weken opvallend vaak poepen. Nou ja, je kunt het maar beter kwijt zijn niet dan?
Het enige wat ik op dit moment denk is; ajb niet op 6-6-6 en ook niet op 8-6 want dan is Léon jarig.
  maandag 5 juni 2006 @ 10:30:19 #93
74310 nanalune
pi_38552875
Dutchie, mijn nichtje gaat morgen juist trouwen op 6/6/06.. Ik kan me voorstellen dat dat nou niet echt de mooiste datum is dat je je kindje geboren wilt laten worden.. Nou ja, als het zo is.. terugdrukken gaat ook zo moeilijk
  maandag 5 juni 2006 @ 10:31:47 #94
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_38552887
quote:
Op maandag 5 juni 2006 10:22 schreef Mwanatabu het volgende:
Ha, je brein plus hormonen zijn je aan het beduvelen: op slag is de beeb lief klein en de oudste "raar" groot. Je bent gewoon nog te maat van je andere frummel gewend...zoals hij nu is!
Maxim was voor een baby volgens mij wel echt heel groot; 56 cm ofzow en ruim 5 kilo zoiets? Het was echt een klein beertje

Ik vind Romijn en Maxim ook wel op elkaar lijken hoor, moest op de foto echt even goed kijken wie nou wie was En de namen passen echt heel mooi bij elkaar vind ik
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_38552894
quote:
Op maandag 5 juni 2006 10:23 schreef dutchie het volgende:
Niet echt, ik denk dat ik de uitgerekende datum gewoon ga halen. Ik gok nog steeds op 11 juni. Veel langer mag het ook niet duren hoor, ben het goed zat dan.
Wel iedere keer als ik naar het toilet ben geweest een naar ongesteld-gevoel nadien die ook in mijn benen zit. Maar dat trekt na een kwartier weer weg. En verder eigenlijk niet veel aparts. Kleine drukt wel op mijn poeperietus. Ik moet de laatste 2 weken opvallend vaak poepen. Nou ja, je kunt het maar beter kwijt zijn niet dan?
Het enige wat ik op dit moment denk is; ajb niet op 6-6-6
Binnenkort in de bioscoop!
quote:
en ook niet op 8-6 want dan is Léon jarig.
Haha, da's toch heerlijk simpel? Heb je één keer die kermis. Plus dat je het Léon kunt brengen als zijn eigen persoonlijke vjaarskdootje
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_38552920
quote:
Op maandag 5 juni 2006 10:30 schreef nanalune het volgende:
Dutchie, mijn nichtje gaat morgen juist trouwen op 6/6/06.. Ik kan me voorstellen dat dat nou niet echt de mooiste datum is dat je je kindje geboren wilt laten worden.. Nou ja, als het zo is.. terugdrukken gaat ook zo moeilijk
Jwel, dat kan wel... ... dat is een speciale gynaecologische manoeuvre met een Italiaanse naam. Mijn kamergenoot in het ziekenhuis had dat mogen ervaren, gevolgd door een spoedkeizersnede. Kindje lag in aangezichtsligging en zou er nooit uitgekund hebben... Doe dat dus maar niet, gewoon lekker laten komen die Damian! Uh...
  maandag 5 juni 2006 @ 10:38:00 #97
74310 nanalune
pi_38552947
quote:
Op maandag 5 juni 2006 10:35 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Jwel, dat kan wel... ... dat is een speciale gynaecologische manoeuvre met een Italiaanse naam. Mijn kamergenoot in het ziekenhuis had dat mogen ervaren, gevolgd door een spoedkeizersnede. Kindje lag in aangezichtsligging en zou er nooit uitgekund hebben... Doe dat dus maar niet, gewoon lekker laten komen die Damian! Uh...
ieuw .. al die pijn voor niets.. kijkt de arts op zijn horloge.. nou mevrouw , het is 6/6/06 .. u weet het he? Ik zal even de Mouselini greep op u toepassen , kom morgen maar eens terug
pi_38552997
quote:
Op maandag 5 juni 2006 10:38 schreef nanalune het volgende:
ieuw .. al die pijn voor niets.. kijkt de arts op zijn horloge.. nou mevrouw , het is 6/6/06 .. u weet het he? Ik zal even de Mouselini greep op u toepassen , kom morgen maar eens terug
  maandag 5 juni 2006 @ 10:43:38 #99
24188 Belana
kloon van belana
pi_38553022
auw
stormy waters...
sailin'
pi_38553146
* Tamea heeft even geen tijd om de foto's zo ver te verkleinen dat ze de lay-out hier niet ver%&*en, maar hier staan er wat van z'n Finn's eerste dag: http://www.xs4all.nl/~hoeklang/finn1.htm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')