Dat was idd wel grappig jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:39 schreef Mathijz het volgende:
Was een leuke aflevering, en ergens had die belg ook wel humor met haar top 5 en dr tatoos![]()
Je kun terugkijken: kro.puberruil.nlquote:Op zaterdag 3 juni 2006 08:41 schreef Camplo het volgende:
Waarom heb ik dit gemist? Welke zendert? Goths?
Reality TV dus![]()
Die andere versie is een "wereldversie" ruilen pubers uit Nederland met pubers uit andere landen en wat ze gemeen hebben is dat HIV in allebei hun levens speeltquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:51 schreef Mattt het volgende:
Vraag me toch waarom er nou weer 2 verschillende versies moeten zijn.
Kvond wel goed hoe het was.
jijquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:19 schreef Camplo het volgende:
Boeren ;r
Dan komt hij met de andere kant van het verhaal, met de ouders. Met de dingen nu niet uitgezonden zijnquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:00 schreef jmac het volgende:
't is wel kort, alles is hier sneller afgeraffeld, maar wel leuk ja
Edit: komt 't morgen nu weer maar dan uitgebreider ofzo?![]()
Zonder boeren had jij niks te eten, hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:19 schreef Camplo het volgende:
Boeren ;r
Ik hoop jij ook, en nu doe je weer normaal.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:29 schreef Agorias het volgende:
ik hoop echt dat die gothic pijnlijk en eenzaam sterft
Jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:50 schreef PLAE@ het volgende:
KRO-Puberruil Part 2
is toch hetzelfde programma?
Neen, het is een onderwerp gericht op pubers van en door pubers. Dus past prima hierquote:
zag niet dat ie in pub stondquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen, het is een onderwerp gericht op pubers van en door pubers. Dus past prima hier
Hier staat alles haarfijn uitgelegd inclusief beelmateriaalquote:Op donderdag 4 januari 2007 03:46 schreef PPAUL het volgende:
sjeezus kan iemand mij hier iets meer over vertellen ik zit namelijk in indonesie en mis al dit leedvermaak
quote:Op donderdag 4 januari 2007 04:07 schreef Canisfire het volgende:
Waarom staat dit niet in tv?
Omdat het over pubers gaat?
Annyway die boer vond ik een toffe gast maar die neger wat een homo![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen, het is een onderwerp gericht op pubers van en door pubers. Dus past prima hier
En darkangelus weet wel dat ik me rot gezocht heb in tvquote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 04:07 schreef Canisfire het volgende:
Annyway die boer vond ik een toffe gast maar die neger wat een homo![]()
Met ze ooh ik ben bang voor dieren !quote:
Nee, en dat spijt hem waarschijnlijk heel ergquote:Op donderdag 4 januari 2007 04:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En darkangelus weet wel dat ik me rot gezocht heb in tv?
ga daarmaar vanuitquote:Op donderdag 4 januari 2007 04:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, en dat spijt hem waarschijnlijk heel erg
Daar staat hij ook hoor, zie het linkje op de vorige blz. Maar goed vorige serie liep hij ook mee in PUB. En dat doen we nu gewoon weer, aangezien het over pubers gaat.quote:Op donderdag 4 januari 2007 04:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En darkangelus weet wel dat ik me rot gezocht heb in tv?
Het is idd een simpele zielquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:41 schreef pilskabouter het volgende:
Ik ken die Bas, ik kom namelijk ook uit Zevenhoven. Die gast is echt te simpel, daar heb je er helaas een hoop van hier in de buurt
ja, zoiets, alleen dan met pubers jaquote:Op donderdag 4 januari 2007 09:29 schreef PPAUL het volgende:
dit is een soort jouwn vrouw mijn vrouw programma? alleen dan anders?
Zijn wereldje is niet zo groot. Hij werkt hele dagen, ik weet het niet, dat is enorm normaal voor hem... ik vind het nogal beperkt en simpel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:33 schreef Arkaneor het volgende:
[..]
]
En dat maak je op uit wat? 'T feit dat hij boer is?
Ja, het is inderdaad normaal voor boeren om een hele fucking dag te werken voor weinig geld. Werk dat bij vlagen ook nog een overdonderende negatieve kritiek geniet en onderheven is aan strenge en vaak ridicule regelgeving en milieuwetten. Het runnen van een boerderij is wel iets meer dan men in bv. deze aflevering laat zien; het 'lekker' rijden op de trekker, beetje varkens voeren en stront scheppen. Deze mensen doen ontzettend ondankbaar werk en klagen is hen vreemd, een mentaliteit die in Nederland eerder uitzondering dan regel lijkt te worden, en daarvoor dienen zij het respect te vergaren dat zij verdienen. Mijn vader is zelf agrarisch ondernemer en heeft daarvoor een opleiding moeten volgen hoger dan die van jou, en hij krijgt meer shit over zich heen dan de gemiddelde MBO-er met een 9 tot 5 baan die minstens evenveel verdient. Toch heeft hij het werk altijd met plezier gedaan, met vallen en opstaan. Want vallen doen boeren vaak, heel vaak. Weet alsjeblieft waar je over praat voor je mensen veroordeelt. Natuurlijk komt een boerenpummel lomp over als je hem loslaat in de grote stad, logisch, maar dat wil nog niet zeggen dat het een simpele ziel is. Dat deze persoon toevallig een simpele ziel blijkt te zijn (wat ik nog wel heel hard mee vind vallen, in Puberruil zijn veel grotere imbecielen langsgekomen) is dan tot daar aan toe, maar mensen simpel noemen omdat ze de hele dag werken is gewoon not done.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zijn wereldje is niet zo groot. Hij werkt hele dagen, ik weet het niet, dat is enorm normaal voor hem... ik vind het nogal beperkt en simpel.
Ho hooo!!! Ik heb het over hem persoooonlijk! Het staat je misschien raar voor de ogen, maar mijn opa had ook een groot agrarisch bedrijf. Hij heeft het met de paplepel ingegoten gekregen en niet gestudeerd. Ik zeg niet dat hij dom is ofwat. Hij leeft simpel en heeft imho niet veel nodig. Respect dat hij veel moet werken, en dat met plezier doen. Maar ik vond het wel erg leuk om te zien dat hij ook nog gewoon leuk mee deed met die andere mensen. Wanneer dat valt te combineren is het toch veel leuker voor zo'n iemand? Of heeft hij het niet leuk gehad?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:10 schreef Arkaneor het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad normaal voor boeren om een hele fucking dag te werken voor weinig geld. Werk dat bij vlagen ook nog een overdonderende negatieve kritiek geniet en onderheven is aan strenge en vaak ridicule regelgeving en milieuwetten. Het runnen van een boerderij is wel iets meer dan men in bv. deze aflevering laat zien; het 'lekker' rijden op de trekker, beetje varkens voeren en stront scheppen. Deze mensen doen ontzettend ondankbaar werk en klagen is hen vreemd, een mentaliteit die in Nederland eerder uitzondering dan regel lijkt te worden, en daarvoor dienen zij het respect te vergaren dat zij verdienen. Mijn vader is zelf agrarisch ondernemer en heeft daarvoor een opleiding moeten volgen hoger dan die van jou, en hij krijgt meer shit over zich heen dan de gemiddelde MBO-er met een 9 tot 5 baan die minstens evenveel verdient. Toch heeft hij het werk altijd met plezier gedaan, met vallen en opstaan. Want vallen doen boeren vaak, heel vaak. Weet alsjeblieft waar je over praat voor je mensen veroordeelt. Natuurlijk komt een boerenpummel lomp over als je hem loslaat in de grote stad, logisch, maar dat wil nog niet zeggen dat het een simpele ziel is. Dat deze persoon toevallig een simpele ziel blijkt te zijn (wat ik nog wel heel hard mee vind vallen, in Puberruil zijn veel grotere imbecielen langsgekomen) is dan tot daar aan toe, maar mensen simpel noemen omdat ze de hele dag werken is gewoon not done.
'Simpel leven' en 'een simpele ziel zijn' klinken toch als twee verschillende dingen in mijn oren. Ik baseerde mijn verhaal natuurlijk op jouw 'hij werkt hele dagen' argument (wat het enige valide gegeven lijkt te zijn). Hij heeft het leuk gehad in Rotterdam, dat zeker, maar waarom zou hij dat stadse leven met het plattelandsleven willen combineren als het platteland hem beter ligt? Het is misschien leuk voor 5 dagen, maar het verandert iemands leven niet drastisch ofzo. Nuchterheid en aanpassingsvermogen zijn vrij typisch voor boeren trouwens, dus ik had eigenlijk niet anders verwachtquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ho hooo!!! Ik heb het over hem persoooonlijk! Het staat je misschien raar voor de ogen, maar mijn opa had ook een groot agrarisch bedrijf. Hij heeft het met de paplepel ingegoten gekregen en niet gestudeerd. Ik zeg niet dat hij dom is ofwat. Hij leeft simpel en heeft imho niet veel nodig. Respect dat hij veel moet werken, en dat met plezier doen. Maar ik vond het wel erg leuk om te zien dat hij ook nog gewoon leuk mee deed met die andere mensen. Wanneer dat valt te combineren is het toch veel leuker voor zo'n iemand? Of heeft hij het niet leuk gehad?
Die neger was gewoon zieligquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:23 schreef Arkaneor het volgende:
[..]
'Simpel leven' en 'een simpele ziel zijn' klinken toch als twee verschillende dingen in mijn oren. Ik baseerde mijn verhaal natuurlijk op jouw 'hij werkt hele dagen' argument (wat het enige valide gegeven lijkt te zijn). Hij heeft het leuk gehad in Rotterdam, dat zeker, maar waarom zou hij dat stadse leven met het plattelandsleven willen combineren als het platteland hem beter ligt? Het is misschien leuk voor 5 dagen, maar het verandert iemands leven niet drastisch ofzo. Nuchterheid en aanpassingsvermogen zijn vrij typisch voor boeren trouwens, dus ik had eigenlijk niet anders verwacht. Van die neger wel, die stelde zich echt verschrikkelijk aan (maar ik denk dat we het daar unaniem over eens kunnen zijn).
Was niks zieligs aan 'm. Als hij al zielig is dan zijn bijna alle deelnemers aan 't programma wel zielig. Die gothic vorig jaar, die was pas zielig.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 08:42 schreef Jasper1908 het volgende:
Zielig zou ik hem niet noemen, gewoon niet gewend aan het leven op de boerderij.
Op zich is het best een leuk programma, alleen die klote tune heel de tijd tussendoor was irritant.
Ook heb ik me lopen irriteren aan da "mzzls" van die boer, asjeblieft zeg.
Idd, beste so far. Vooral dankzij die wazige gothquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:27 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]deze was fucking meesterlijk
Niet veel, meer van 't zelfde. XL is meer op jongeren gericht. Vlotter, hipper, sneller. Wordt alleen minder getoond dan in de normale aflevering waar ook de ouders wat meer aan bod komen en alles wat uitgediept wordt. Vind 't ook nog niet echt werken die 2 afleveringen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:15 schreef Toxic_nl het volgende:
Wat is het verschil tussen puberruil, en puberruil Xl?
net gekekenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:27 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]deze was fucking meesterlijk
Ga ik ook ff kijken dan nuquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:56 schreef ivo-de-piefo het volgende:
[..]
net gekeken![]()
![]()
![]()
hahahaha hij was echt te meesterlijk met die chago kop van em
dat new era cappie staat m beeldig![]()
Tja, daar issie alto voor hequote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:16 schreef junkiesietze het volgende:
"UHHH! het is echt KUT HIER!!!!" zei de alto.
Haha, die was juist leuk.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:34 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Was dat die blowende moeder met die plantage
Jaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:30 schreef Zuen het volgende:
Bwhahahah toen die gozers dungeons and dragons gingen spelen. Hilarisch
Toch apart , die jet is heel vrij opgevoed, maar ze heeft meer moeite met aanpassen dan shirley.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:07 schreef hoM3r het volgende:
Ik heb elke aflevering meer sympathie voor de "volkse" pubers dan voor de zelfbenoemde intellectuelen. Ik baal gewoon dat die Jet ook een Beatles poster op haar kamer heeft en ook op Femke stemt. Verschrikkelijk zo een kind. Sowieso dat je je zonodig moet identificeren met je politieke voorkeur vind ik irritant. Van de andere kant is dit natuurlijk ook een leeftijd waar het het meest naar buiten komt. Ik ben blij dat ik niet in zo een programma heb gezeten 5 jaar terug.
Als ik zo een meisje als Jet van die politiek correcte zinnen hoor opdreunen vraag ik me af wie van de twee er vrijer is opgevoed.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:48 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Toch apart , die jet is heel vrij opgevoed, maar ze heeft meer moeite met aanpassen dan shirley.
Het begint met een H en eindigt op ypocrisiequote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:12 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Als ik zo een meisje als Jet van die politiek correcte zinnen hoor opdreunen vraag ik me af wie van de twee er vrijer is opgevoed.
Neeeeeeh, die lonsdaler komt niet uit bathmenquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:02 schreef Elwood1802 het volgende:
Uit Bathmen geloof ik, wat een volk
Die lonsdaler kwam uit Roermond en die andere sjap uit Bathmm (zoals je het uitspreekt, batham).quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:02 schreef Elwood1802 het volgende:
Uit Bathmen geloof ik, wat een volk
Ik baal ervan dat jij dit soort dingen zegt terwijl je met een gezond verstand zou moeten weten dat het niet zo in elkaar zit.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:07 schreef hoM3r het volgende:
Ik heb elke aflevering meer sympathie voor de "volkse" pubers dan voor de zelfbenoemde intellectuelen. Ik baal gewoon dat die Jet ook een Beatles poster op haar kamer heeft en ook op Femke stemt. Verschrikkelijk zo een kind. Sowieso dat je je zonodig moet identificeren met je politieke voorkeur vind ik irritant. Van de andere kant is dit natuurlijk ook een leeftijd waar het het meest naar buiten komt. Ik ben blij dat ik niet in zo een programma heb gezeten 5 jaar terug.
Leuk dat je reageert, en je hebt een punt natuurlijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:08 schreef justshutup het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat jij dit soort dingen zegt terwijl je met een gezond verstand zou moeten weten dat het niet zo in elkaar zit.
Was je erbij? Nee, dus waarom dan zo negatief doen? Het is een amusementsprogramma en zoals dat gaat bij TV erg zwart wit. Ook Shirley's uitspraken zijn lekker geknipt en geplakt.
Ik hoop dat jij begrijpt dat ik veel respect voor Kitty en haar gezin heb en dat ik mijzelf niet als beter mens zie! Ook de term links-intellectueel heb ik niet zelf verzonnen net zo goed als hoogblonde volkse shirley een beschrijving van de programmamakers is.
Kortom, geniet er nou maar van en laat iedereen in z'n waarde.
(P.s ik mag nog niet stemmen helaas...Bovendien zou ik dan ook niet op Femke stemmen maar op Kees Vendrik...)
Ik mag in de uitzending dan misschien zo overkomen voor veel mensen maar dat is dan onterecht. En ik vind het dus jammer dat mensen die ik ik niet ken, niet of slecht onderbouwde kritiek geven. Dan vraag ik me af of men er wel rekening mee houdt dat alles wat op TV te zien is, manipulerend en onecht kan zijn.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:36 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Leuk dat je reageert, en je hebt een punt natuurlijk.
Ik zeg ook dat ik blij ben dat er niet zo een programma van mij is gemaakt, zeker niet 5 jaar geleden omdat ik toen ook nogal ongenuanceerde dingen riep om me te profileren. Vind je zelf ook dat je in de uitzending hypocriet en een tikkeltje arrogant overkomt? Verder lijkt het alof je compleet gevormd bent door je ouders, en lijken de zinnen die je opdreunt in de uitzending er in geramd te zijn.
Dat dat aan de manier van programma maken ligt kan ik me voorstellen. Is het bijvoorbeeld zo dat ze aan je vragen of je biologisch en vegetarisch eet? En dat je het antwoord dan in een zin als: " Ik eet uiteraard alleen biologisch voedsel, en natuurlijk ook geen vlees!" moet roepen? Want dat komt namelijk zelfingenomen over. Ik vind dat niet iets waar je je mee moet profileren, net zo min als met je politieke voorkeur, mensen zouden gewaardeerd moeten worden op andere gronden.
Excuses voor de belediging, ik geloof dat ze een karikatuur van je gemaakt hebben.
Desalniettemin moet jijzelf ook goed realiseren dat de discussie in dit topic gebaseerd is op wat er in het programma te zien was. Natuurlijk kunnen we onze 'mening' niet funderen, alles blijft speculatie. Zoals je zelf zegt, is TV vaak erg zwart-wit, en zodoende dus ook de repliek. Met andere woorden: Wat had je dan verwacht?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:05 schreef justshutup het volgende:
[..]
Ik mag in de uitzending dan misschien zo overkomen voor veel mensen maar dat is dan onterecht. En ik vind het dus jammer dat mensen die ik ik niet ken, niet of slecht onderbouwde kritiek geven. Dan vraag ik me af of men er wel rekening mee houdt dat alles wat op TV te zien is, manipulerend en onecht kan zijn.
Het is natuurlijk ook de bedoeling van dat programma geweest om typetjes neer te zetten. Wat ik jou alleen duidelijk probeer te maken dat wij (shirley en ik) in het echt anders zijn. En het feit dat ik me uitspreek over mijn eetpatroon, dat is voor het programma. De makers wilde dat verschil benadrukken, dat Shirley wel vlees eet en ik niet. Wat is daar dan zelfingenomen aan van mij? Tuurlijk ben ik gevormd door mijn ouders, wie niet? Maar ik ben geen kloon van ze, ver van dat zelfs haha.
Het enige wat ik probeer te zeggen is dat je de uitzendingen niet zo serieus moet nemen, alle afleveringen zijn erg zwart/wit... Ik heb alle mensen ontmoet die mee hebben gedaan en ze waren stuk voor stuk erg aardig en ik heb voor hun allemaal erg veel respect. Jij vanaf nu ook?![]()
Tuurlijk dat realiseer ik me ook. Ik wil ook helemaal niemand de 'schuld' geven hoor. Maar ik wilde mezelf gewoon even verdedigen, want het is heel raar als onbekende mensen dat soort dingen over je zeggen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:02 schreef Arkaneor het volgende:
[..]
Desalniettemin moet jijzelf ook goed realiseren dat de discussie in dit topic gebaseerd is op wat er in het programma te zien was. Natuurlijk kunnen we onze 'mening' niet funderen, alles blijft speculatie. Zoals je zelf zegt, is TV vaak erg zwart-wit, en zodoende dus ook de repliek. Met andere woorden: Wat had je dan verwacht?
En even terzijde: Wanneer je constant het woord 'burgerlijk' in de mond neemt, ja, dan krijg ik in ieder geval sterk de indruk dat je jezelf wel degelijk boven het gastgezin stelt. Misschien was dat niet je intentie, maar eh, een andere woordkeus was misschien op zijn plaats geweest om handig knip- en plakwerk enigzins te preventeren.
Je hebt waarschijnlijk gelijkquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:40 schreef justshutup het volgende:
[..]
Tuurlijk dat realiseer ik me ook. Ik wil ook helemaal niemand de 'schuld' geven hoor. Maar ik wilde mezelf gewoon even verdedigen, want het is heel raar als onbekende mensen dat soort dingen over je zeggen.
En ja ik vond die wijk burgerlijk, zo erg is dat toch niet. Ik woonde vroeger zelf in een burgerlijke wijk, één nog erger dan die in Purmerend. Dat ben ik gewoon niet meer gewend, en daarom viel mij dat meteen op. Dat heeft voor mij in ieder geval niets te maken met, dat ik me daar zogenaamd te goed voor voel. Dat zou ook nergens op slaan. ik heb er zelf ook ingewoond dus ik weet hoe het is.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:39 schreef tong80 het volgende:
'Eh dinges, eh verantwoording, da's niks voor mij.' Die indruk had ik al. Wat een doos.![]()
De dochter ook volgens haar broerquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:42 schreef Jasza het volgende:
Die moeder uit Den Haag is echt zo typisch, manwijf
Uhm, ze zei bidden, das ff wat andersquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:30 schreef tong80 het volgende:
'Wat zijn moslims ?'
'Die wippen toch heel de dag ? Ik heb echt geen idee.'![]()
Nou sorry maar die hockeymeisjes lopen nog onder een trein als mammie niet zegt dat ze moeten wachten bij een spoorovergang.........kansloze meiden gewoon.quote:
ik ben gelukkig te oudquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nou sorry maar die hockeymeisjes lopen nog onder een trein als mammie niet zegt dat ze moeten wachten bij een spoorovergang.........kansloze meiden gewoon.
Wie van jullie zou mee willen doen??
Ik dus echt niet he!!
quote:
quote:
Zie je die ene kneus in een hoekje zitten met een biertje op dat feestje, best triestquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:00 schreef lj_lightning het volgende:
Volgende week: Boer met een aziel-zoeker![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:00 schreef lj_lightning het volgende:
Volgende week: Boer met een aziel-zoeker![]()
Ach flikker toch, dan komen ze er alleen achter dat het allebei even kansloze rukkers zijn die niks van elkaar verschillen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:44 schreef Jasza het volgende:
Ze moeten is een jood en een kakkerlak wisselen
Uitzendinggemist.nl, smurf.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:28 schreef Jimbo het volgende:
heeft iemand nog een link naar de oude afleveringen![]()
Idd. Echt een ruige gast met z'n stoere Jovink bomberjackquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:44 schreef alors het volgende:
Wat een ontzettend lompe gast die boer, oh mijn god, en dan buitenlanders asociaal en onaangepast noemen?? De hele tijd maar zeiken dat ie geen bier kreeg, en oeh hij had wel 2 dagen geen bier meer gehad, wat een kneus![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:32 schreef Sylvana het volgende:
Boer: " ik vind het al erg als er een Westers gezin hier in het dorp komt wonen, laat staan een buitenlands gezin"
omg
wel grappig dat hij gewoon ondertiteld word omdat het anders niet te verstaan is
Een 'Westers' gezin? Hij komt zelf uit het Midden-Oosten ofzo?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:32 schreef Sylvana het volgende:
Boer: " ik vind het al erg als er een Westers gezin hier in het dorp komt wonen, laat staan een buitenlands gezin"
omg
wel grappig dat hij gewoon ondertiteld word omdat het anders niet te verstaan is
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:45 schreef 16meter het volgende:
"Ik lijk wel een mongool"
Zelfkennis.
idd, omg wat een mongoolquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:45 schreef 16meter het volgende:
"Ik lijk wel een mongool"
Zelfkennis.
Ongelovelijk dat hij niet snapt dat een uniform in een professionele keuken doodnormaal is.
hahaha, echt meelijwekkend dit figuurquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Hij mag dan wel geen volleerd kok zijn, maar die gast kan niet eens normaal spinaziesoep in een kom schenken.
Omdat die vanaf haar jonge leeftijd op school zatquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind het bizar dat dat zusje van Saman perfect Nederlands praat met dito accent en misschien zelfs beter dan Saman. :S
mja, zo bizar vind ik het niet, de 1 leert het gewoon beter/sneller dan de anderquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind het bizar dat dat zusje van Saman perfect Nederlands praat met dito accent en misschien zelfs beter dan Saman. :S
Geniaal inderdaad, die reactie van die boer daarna is best triest : "Ik heb tenminste normaal bier gehad"quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:02 schreef Sylvana het volgende:
whaha dattie een terrorist na gaat doen
ja maarja, hij flipte ook zowat toen hij al 2 dagen geen bier had gehad in het beginquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:03 schreef Me. het volgende:
[..]
Geniaal inderdaad, die reactie van die boer daarna is best triest : "Ik heb tenminste normaal bier gehad"
Met Westers bedoelt hij uiteraard iemand uit het westen van Nederland, aangezien hij zelf uut t Oosten des lands komt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:41 schreef 16meter het volgende:
[..]
Een 'Westers' gezin? Hij komt zelf uit het Midden-Oosten ofzo?![]()
Intrigerend hoe een vreemd beeld ze in die afgelegen inteeltdorpen hebben van de bewoonde wereld, met name de Randstad, vaak bestempeld als 'het Westen'.![]()
Dat zei ik.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:32 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Met Westers bedoelt hij uiteraard iemand uit het westen van Nederland, aangezien hij zelf uut t Oosten des lands komt.
JOOVinkquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Idd. Echt een ruige gast met z'n stoere Jovink bomberjack!! Kutboer.
da's fleur, halfzusje van isabelle, charlotte en lauraquote:Op zondag 4 februari 2007 21:45 schreef jmac het volgende:
[..]
Die linkse mag m'n secretaresse wel worden.
Geen subjectief programma ook ofzoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:37 schreef Afunados het volgende:
Leuk programma, wel pas aantal weken geleden voor 't eerst gezien, maar schade inmiddels alweer ingehaald.
Een van de beste programma's die ik laatste jaar op de Nederlandse TV gezien heb, erg leuke TV!
Waarom geef jij je niet een keer op?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:37 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Geen subjectief programma ook ofzo
Zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:37 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Geen subjectief programma ook ofzo
Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:46 schreef jmac het volgende:
[..]
Waarom geef jij je niet een keer op?
Dit programma zoekt alleen mensen van een uiterste uit. Lekker makkelijk om zo'n domme boer naar een Iranees gezin te laten komen. Als ze nou een iets meer intulectueel persoon hadden gekozen was het leuker geweest om naar te kijken (ivm. het leren van elkaars culturen waar veel mensen in dit land zo dol op zijn)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:47 schreef Afunados het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
Of is jouw definitie van een goed programma, een objectief programma?
Precies wat ik dacht!quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:54 schreef hoM3r het volgende:
Ik vind de keuze voor de "domme boer" helemaal niet zo onlogisch, en hoewel hij natuurlijk niet de slimste is vind ik het dan toch vertederend dat hij nog iets als: "Waar zijn we in Nederland eigenlijk mee bezig" uit zijn strot krijgt, als hij zo een asielzoekscentrum ziet. Ik denk dat hij er best wat van opgestoken heeft, ondanks alles.
dan heb ik een andere gezien denk ikquote:Op maandag 19 februari 2007 13:21 schreef Gewas het volgende:
Rolf werd zwartgemaakt door het programma, ze schreven dat hij een hekel had aan buitenlanders en homo's terwijl dat in het programma helemaal niet zo naar voren kwam. Ik kan me goed voorstellen dat er ook mensen boos waren dat er een verkeerd beeld geschetst werd van Rolf. Maar alles voor de kijkcijfers toch...
quote:Op maandag 19 februari 2007 18:55 schreef my_own het volgende:
Ik vond die aflevering met dat achterbuurtmeisje en dat hockeytutje wel leuk. Gewoon, omdat ik zelf ook op hockey zit en me een beetje kak KAN gedragen
Je weetquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:20 schreef KimetJ het volgende:
Die vader bij de mac donalds dat ie daar de tijd voor heeft.
Ben nu net die aflevering aan het kijken. Beetje vreemde familie die amsterdamse familie, maar de kampers slaan echt alles johquote:Op donderdag 13 september 2007 22:06 schreef 16meter het volgende:
Die Amsterdamse familie sloeg ook nergens op.
Vader de wannabe hippie-muzikant en dat nepperige blije gedoe allemaal. En die kinderen maar overal een beetje tussendoor banjeren en bleren. Geen manier van opvoeden.
Papa in de auto op wacht bij McDonalds is dan weer een ander uiterste...
quote:
Ze gingen ook winkelen voor babyspulletjes, en die gozer zat echt zo van 'ik beslis gewoon, ik ben toch de baas tenslotte'quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:04 schreef Synthesist het volgende:
Voor wat betreft die Colinda & Coco show:
dat vrouwen het pikken, zo'n bazige kerel die meent alles te mogen beslissen omdat hij.. de man is, en dingen betaalt. Als je zo doet tegen je partner, hoe kan je dan ooit elkaars gelijke zijn.
omg ik zie het al, doen ze weer zo'n Friese boer, please, er wonen ook wel normale mensen hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 15:54 schreef Fredo55 het volgende:
Vanavond weer puberruil,half 9 Ned 1.![]()
De een is homo,de ander wil het leger in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |