Was niks zieligs aan 'm. Als hij al zielig is dan zijn bijna alle deelnemers aan 't programma wel zielig. Die gothic vorig jaar, die was pas zielig.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 08:42 schreef Jasper1908 het volgende:
Zielig zou ik hem niet noemen, gewoon niet gewend aan het leven op de boerderij.
Op zich is het best een leuk programma, alleen die klote tune heel de tijd tussendoor was irritant.
Ook heb ik me lopen irriteren aan da "mzzls" van die boer, asjeblieft zeg.
Idd, beste so far. Vooral dankzij die wazige gothquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:27 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]deze was fucking meesterlijk
Niet veel, meer van 't zelfde. XL is meer op jongeren gericht. Vlotter, hipper, sneller. Wordt alleen minder getoond dan in de normale aflevering waar ook de ouders wat meer aan bod komen en alles wat uitgediept wordt. Vind 't ook nog niet echt werken die 2 afleveringen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:15 schreef Toxic_nl het volgende:
Wat is het verschil tussen puberruil, en puberruil Xl?
net gekekenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:27 schreef junkiesietze het volgende:
[afbeelding]deze was fucking meesterlijk
Ga ik ook ff kijken dan nuquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:56 schreef ivo-de-piefo het volgende:
[..]
net gekeken![]()
![]()
![]()
hahahaha hij was echt te meesterlijk met die chago kop van em
dat new era cappie staat m beeldig![]()
Tja, daar issie alto voor hequote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:16 schreef junkiesietze het volgende:
"UHHH! het is echt KUT HIER!!!!" zei de alto.
Haha, die was juist leuk.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:34 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Was dat die blowende moeder met die plantage
Jaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:30 schreef Zuen het volgende:
Bwhahahah toen die gozers dungeons and dragons gingen spelen. Hilarisch
Toch apart , die jet is heel vrij opgevoed, maar ze heeft meer moeite met aanpassen dan shirley.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:07 schreef hoM3r het volgende:
Ik heb elke aflevering meer sympathie voor de "volkse" pubers dan voor de zelfbenoemde intellectuelen. Ik baal gewoon dat die Jet ook een Beatles poster op haar kamer heeft en ook op Femke stemt. Verschrikkelijk zo een kind. Sowieso dat je je zonodig moet identificeren met je politieke voorkeur vind ik irritant. Van de andere kant is dit natuurlijk ook een leeftijd waar het het meest naar buiten komt. Ik ben blij dat ik niet in zo een programma heb gezeten 5 jaar terug.
Als ik zo een meisje als Jet van die politiek correcte zinnen hoor opdreunen vraag ik me af wie van de twee er vrijer is opgevoed.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:48 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Toch apart , die jet is heel vrij opgevoed, maar ze heeft meer moeite met aanpassen dan shirley.
Het begint met een H en eindigt op ypocrisiequote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:12 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Als ik zo een meisje als Jet van die politiek correcte zinnen hoor opdreunen vraag ik me af wie van de twee er vrijer is opgevoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |