quote:
quote:
Zie je die ene kneus in een hoekje zitten met een biertje op dat feestje, best triestquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:00 schreef lj_lightning het volgende:
Volgende week: Boer met een aziel-zoeker![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:00 schreef lj_lightning het volgende:
Volgende week: Boer met een aziel-zoeker![]()
Ach flikker toch, dan komen ze er alleen achter dat het allebei even kansloze rukkers zijn die niks van elkaar verschillen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:44 schreef Jasza het volgende:
Ze moeten is een jood en een kakkerlak wisselen
Uitzendinggemist.nl, smurf.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:28 schreef Jimbo het volgende:
heeft iemand nog een link naar de oude afleveringen![]()
Idd. Echt een ruige gast met z'n stoere Jovink bomberjackquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:44 schreef alors het volgende:
Wat een ontzettend lompe gast die boer, oh mijn god, en dan buitenlanders asociaal en onaangepast noemen?? De hele tijd maar zeiken dat ie geen bier kreeg, en oeh hij had wel 2 dagen geen bier meer gehad, wat een kneus![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:32 schreef Sylvana het volgende:
Boer: " ik vind het al erg als er een Westers gezin hier in het dorp komt wonen, laat staan een buitenlands gezin"
omg
wel grappig dat hij gewoon ondertiteld word omdat het anders niet te verstaan is
Een 'Westers' gezin? Hij komt zelf uit het Midden-Oosten ofzo?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:32 schreef Sylvana het volgende:
Boer: " ik vind het al erg als er een Westers gezin hier in het dorp komt wonen, laat staan een buitenlands gezin"
omg
wel grappig dat hij gewoon ondertiteld word omdat het anders niet te verstaan is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |