abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45529580
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 23:12 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Als ik zo een meisje als Jet van die politiek correcte zinnen hoor opdreunen vraag ik me af wie van de twee er vrijer is opgevoed.
Het begint met een H en eindigt op ypocrisie

Ik vond vooral dat fragment waarin ze, enigzins eufemistisch, over de zg. indoctrinatie van de vrienden van Shirley praat hilarisch.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:25:14 #102
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_45529901
Ben nu Jet 'vs' Shirley aan het kijken, is leuk
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_45530255
Die groenlinks rakkers waren echt verschrikkelijk.

En die ene vond ik weer te volks.

Maar die groenlinks rakkers kind praatte dus echt met een typische hokjes geest. Te rechts, te links, te zus te zo. Mensen nemen zoals ze waren deed ze niet
JOHNNY HEITINGA
pi_45541475
quote:
die gast ken ik Heb ik mee in een studentenwoning gezeten, wat grappig
pi_45549639
Links trutje

Dat soort menschen zijn vaak alleen, dan kom je automatisch bij het o zo machtige linkse blok in Nederland uit
  Moderator woensdag 24 januari 2007 @ 20:54:29 #106
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_45643039
Hehehe, was wel okay deze keer. Maar damn, lonsdale hooligangs met kinderen. Waarom zijn die zo snel vader/moeder...
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_45643320
Uit Bathmen geloof ik, wat een volk
  Moderator woensdag 24 januari 2007 @ 21:09:36 #108
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_45643587
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 21:02 schreef Elwood1802 het volgende:
Neeeeeeh, die lonsdaler komt niet uit bathmen
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_45644273
Roermond staat op de site. Vandaag gemist, maar lijkt me wel leuk, ga em zeker nog kijken.
know'm sayin?
word? word.
pi_45648331
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 21:02 schreef Elwood1802 het volgende:
Die lonsdaler kwam uit Roermond en die andere sjap uit Bathmm (zoals je het uitspreekt, batham).
pi_45683943
omg, echt lachen hoe die Thomas nou opeens dat kind moest gaan verzorgen ( wel goed tusen de billen wassen ) en in spoelkeuken moest werken en die Johnny opeens weer naar school moest enzo
pi_45719733
ik heb zojuist die van de Suri uit Rotterdam Jared en die boerenzoon Bas gezien. Leuke aflevering, en leuk dat ze allebei gewoon met vanalles meededen, zonder elkaars levenswijze echt af te kraken. Viel me wel op dat de familie van Bas na zijn terugkomst niet heel enthousiast was.

Die aflevering met de gothic Nico en de afrikaanse rapper Kwasi was ook leuk.
Ik vond wel Nico onbeleefd, wereldvreemd, asociaal...
Zijn broer en vader leken wel weer gezellig.
Tof dat Kwasi wel zijn best deed om er wat van te maken en meeging met de metalheads
In life you achieve what you thínk you deserve
pi_45719816
Straks ff kijken
Vergeten nog
JOHNNY HEITINGA
pi_45773551
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 22:07 schreef hoM3r het volgende:
Ik heb elke aflevering meer sympathie voor de "volkse" pubers dan voor de zelfbenoemde intellectuelen. Ik baal gewoon dat die Jet ook een Beatles poster op haar kamer heeft en ook op Femke stemt. Verschrikkelijk zo een kind. Sowieso dat je je zonodig moet identificeren met je politieke voorkeur vind ik irritant. Van de andere kant is dit natuurlijk ook een leeftijd waar het het meest naar buiten komt. Ik ben blij dat ik niet in zo een programma heb gezeten 5 jaar terug.
Ik baal ervan dat jij dit soort dingen zegt terwijl je met een gezond verstand zou moeten weten dat het niet zo in elkaar zit.
Was je erbij? Nee, dus waarom dan zo negatief doen? Het is een amusementsprogramma en zoals dat gaat bij TV erg zwart wit. Ook Shirley's uitspraken zijn lekker geknipt en geplakt.
Ik hoop dat jij begrijpt dat ik veel respect voor Kitty en haar gezin heb en dat ik mijzelf niet als beter mens zie! Ook de term links-intellectueel heb ik niet zelf verzonnen net zo goed als hoogblonde volkse shirley een beschrijving van de programmamakers is.
Kortom, geniet er nou maar van en laat iedereen in z'n waarde.

(P.s ik mag nog niet stemmen helaas...Bovendien zou ik dan ook niet op Femke stemmen maar op Kees Vendrik...)
  maandag 29 januari 2007 @ 01:36:44 #115
47580 hoM3r
Our trip.
pi_45779436
quote:
Op zondag 28 januari 2007 22:08 schreef justshutup het volgende:

[..]

Ik baal ervan dat jij dit soort dingen zegt terwijl je met een gezond verstand zou moeten weten dat het niet zo in elkaar zit.
Was je erbij? Nee, dus waarom dan zo negatief doen? Het is een amusementsprogramma en zoals dat gaat bij TV erg zwart wit. Ook Shirley's uitspraken zijn lekker geknipt en geplakt.
Ik hoop dat jij begrijpt dat ik veel respect voor Kitty en haar gezin heb en dat ik mijzelf niet als beter mens zie! Ook de term links-intellectueel heb ik niet zelf verzonnen net zo goed als hoogblonde volkse shirley een beschrijving van de programmamakers is.
Kortom, geniet er nou maar van en laat iedereen in z'n waarde.

(P.s ik mag nog niet stemmen helaas...Bovendien zou ik dan ook niet op Femke stemmen maar op Kees Vendrik...)
Leuk dat je reageert, en je hebt een punt natuurlijk.
Ik zeg ook dat ik blij ben dat er niet zo een programma van mij is gemaakt, zeker niet 5 jaar geleden omdat ik toen ook nogal ongenuanceerde dingen riep om me te profileren. Vind je zelf ook dat je in de uitzending hypocriet en een tikkeltje arrogant overkomt? Verder lijkt het alof je compleet gevormd bent door je ouders, en lijken de zinnen die je opdreunt in de uitzending er in geramd te zijn.
Dat dat aan de manier van programma maken ligt kan ik me voorstellen. Is het bijvoorbeeld zo dat ze aan je vragen of je biologisch en vegetarisch eet? En dat je het antwoord dan in een zin als: " Ik eet uiteraard alleen biologisch voedsel, en natuurlijk ook geen vlees!" moet roepen? Want dat komt namelijk zelfingenomen over. Ik vind dat niet iets waar je je mee moet profileren, net zo min als met je politieke voorkeur, mensen zouden gewaardeerd moeten worden op andere gronden.
Excuses voor de belediging, ik geloof dat ze een karikatuur van je gemaakt hebben.
pi_45799189
quote:
Op maandag 29 januari 2007 01:36 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Leuk dat je reageert, en je hebt een punt natuurlijk.
Ik zeg ook dat ik blij ben dat er niet zo een programma van mij is gemaakt, zeker niet 5 jaar geleden omdat ik toen ook nogal ongenuanceerde dingen riep om me te profileren. Vind je zelf ook dat je in de uitzending hypocriet en een tikkeltje arrogant overkomt? Verder lijkt het alof je compleet gevormd bent door je ouders, en lijken de zinnen die je opdreunt in de uitzending er in geramd te zijn.
Dat dat aan de manier van programma maken ligt kan ik me voorstellen. Is het bijvoorbeeld zo dat ze aan je vragen of je biologisch en vegetarisch eet? En dat je het antwoord dan in een zin als: " Ik eet uiteraard alleen biologisch voedsel, en natuurlijk ook geen vlees!" moet roepen? Want dat komt namelijk zelfingenomen over. Ik vind dat niet iets waar je je mee moet profileren, net zo min als met je politieke voorkeur, mensen zouden gewaardeerd moeten worden op andere gronden.
Excuses voor de belediging, ik geloof dat ze een karikatuur van je gemaakt hebben.
Ik mag in de uitzending dan misschien zo overkomen voor veel mensen maar dat is dan onterecht. En ik vind het dus jammer dat mensen die ik ik niet ken, niet of slecht onderbouwde kritiek geven. Dan vraag ik me af of men er wel rekening mee houdt dat alles wat op TV te zien is, manipulerend en onecht kan zijn.
Het is natuurlijk ook de bedoeling van dat programma geweest om typetjes neer te zetten. Wat ik jou alleen duidelijk probeer te maken dat wij (shirley en ik) in het echt anders zijn. En het feit dat ik me uitspreek over mijn eetpatroon, dat is voor het programma. De makers wilde dat verschil benadrukken, dat Shirley wel vlees eet en ik niet. Wat is daar dan zelfingenomen aan van mij? Tuurlijk ben ik gevormd door mijn ouders, wie niet? Maar ik ben geen kloon van ze, ver van dat zelfs haha.
Het enige wat ik probeer te zeggen is dat je de uitzendingen niet zo serieus moet nemen, alle afleveringen zijn erg zwart/wit... Ik heb alle mensen ontmoet die mee hebben gedaan en ze waren stuk voor stuk erg aardig en ik heb voor hun allemaal erg veel respect. Jij vanaf nu ook?
pi_45819475
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:05 schreef justshutup het volgende:

[..]

Ik mag in de uitzending dan misschien zo overkomen voor veel mensen maar dat is dan onterecht. En ik vind het dus jammer dat mensen die ik ik niet ken, niet of slecht onderbouwde kritiek geven. Dan vraag ik me af of men er wel rekening mee houdt dat alles wat op TV te zien is, manipulerend en onecht kan zijn.
Het is natuurlijk ook de bedoeling van dat programma geweest om typetjes neer te zetten. Wat ik jou alleen duidelijk probeer te maken dat wij (shirley en ik) in het echt anders zijn. En het feit dat ik me uitspreek over mijn eetpatroon, dat is voor het programma. De makers wilde dat verschil benadrukken, dat Shirley wel vlees eet en ik niet. Wat is daar dan zelfingenomen aan van mij? Tuurlijk ben ik gevormd door mijn ouders, wie niet? Maar ik ben geen kloon van ze, ver van dat zelfs haha.
Het enige wat ik probeer te zeggen is dat je de uitzendingen niet zo serieus moet nemen, alle afleveringen zijn erg zwart/wit... Ik heb alle mensen ontmoet die mee hebben gedaan en ze waren stuk voor stuk erg aardig en ik heb voor hun allemaal erg veel respect. Jij vanaf nu ook?
Desalniettemin moet jijzelf ook goed realiseren dat de discussie in dit topic gebaseerd is op wat er in het programma te zien was. Natuurlijk kunnen we onze 'mening' niet funderen, alles blijft speculatie. Zoals je zelf zegt, is TV vaak erg zwart-wit, en zodoende dus ook de repliek. Met andere woorden: Wat had je dan verwacht?

En even terzijde: Wanneer je constant het woord 'burgerlijk' in de mond neemt, ja, dan krijg ik in ieder geval sterk de indruk dat je jezelf wel degelijk boven het gastgezin stelt. Misschien was dat niet je intentie, maar eh, een andere woordkeus was misschien op zijn plaats geweest om handig knip- en plakwerk enigzins te preventeren.
pi_45825558
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:02 schreef Arkaneor het volgende:

[..]

Desalniettemin moet jijzelf ook goed realiseren dat de discussie in dit topic gebaseerd is op wat er in het programma te zien was. Natuurlijk kunnen we onze 'mening' niet funderen, alles blijft speculatie. Zoals je zelf zegt, is TV vaak erg zwart-wit, en zodoende dus ook de repliek. Met andere woorden: Wat had je dan verwacht?

En even terzijde: Wanneer je constant het woord 'burgerlijk' in de mond neemt, ja, dan krijg ik in ieder geval sterk de indruk dat je jezelf wel degelijk boven het gastgezin stelt. Misschien was dat niet je intentie, maar eh, een andere woordkeus was misschien op zijn plaats geweest om handig knip- en plakwerk enigzins te preventeren.
Tuurlijk dat realiseer ik me ook. Ik wil ook helemaal niemand de 'schuld' geven hoor. Maar ik wilde mezelf gewoon even verdedigen, want het is heel raar als onbekende mensen dat soort dingen over je zeggen.
En ja ik vond die wijk burgerlijk, zo erg is dat toch niet. Ik woonde vroeger zelf in een burgerlijke wijk, één nog erger dan die in Purmerend. Dat ben ik gewoon niet meer gewend, en daarom viel mij dat meteen op. Dat heeft voor mij in ieder geval niets te maken met, dat ik me daar zogenaamd te goed voor voel. Dat zou ook nergens op slaan. ik heb er zelf ook ingewoond dus ik weet hoe het is.
pi_45826132
Toch is het jammer dat je van Groen Links bent
pi_45837867
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 15:40 schreef justshutup het volgende:

[..]

Tuurlijk dat realiseer ik me ook. Ik wil ook helemaal niemand de 'schuld' geven hoor. Maar ik wilde mezelf gewoon even verdedigen, want het is heel raar als onbekende mensen dat soort dingen over je zeggen.
En ja ik vond die wijk burgerlijk, zo erg is dat toch niet. Ik woonde vroeger zelf in een burgerlijke wijk, één nog erger dan die in Purmerend. Dat ben ik gewoon niet meer gewend, en daarom viel mij dat meteen op. Dat heeft voor mij in ieder geval niets te maken met, dat ik me daar zogenaamd te goed voor voel. Dat zou ook nergens op slaan. ik heb er zelf ook ingewoond dus ik weet hoe het is.
Je hebt waarschijnlijk gelijk Maar dat kan ik en kunnen we niet weten vanwege de beknoptheid van het programma. Het was ook verkeerd om mensbeelden op te maken uit een programma als puberruil, excuses daarvoor.

Ik vind je trouwens al een heel stuk toffer nu je hier reageert
  Trouwste user 2022 woensdag 31 januari 2007 @ 20:30:26 #121
7889 tong80
Spleenheup
pi_45861741
'Wat zijn moslims ?'

'Die wippen toch heel de dag ? Ik heb echt geen idee.'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 31 januari 2007 @ 20:39:54 #122
7889 tong80
Spleenheup
pi_45862085
'Eh dinges, eh verantwoording, da's niks voor mij.' Die indruk had ik al. Wat een doos.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_45862121
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:39 schreef tong80 het volgende:
'Eh dinges, eh verantwoording, da's niks voor mij.' Die indruk had ik al. Wat een doos.

pi_45862148
Hockey meisjes !!
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_45862187
Die moeder uit Den Haag is echt zo typisch, manwijf
pi_45862336
Die boys, kakkers bij uitstek
  Trouwste user 2022 woensdag 31 januari 2007 @ 20:47:34 #127
7889 tong80
Spleenheup
pi_45862351
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:42 schreef Jasza het volgende:
Die moeder uit Den Haag is echt zo typisch, manwijf
De dochter ook volgens haar broer

pi_45862379
Kzou serieus bij dat hockeyfeest naar binnen willen lopen en roepen:

JODEEEEEEEN, JODEEEEEEN

Kijken hoe snel je klappen vangt.
  Trouwste user 2022 woensdag 31 januari 2007 @ 20:48:53 #129
7889 tong80
Spleenheup
pi_45862406
'Wat is een Hagenees' Mijn god

Trouwste user 2022 woensdag 31 januari 2007 @ 20:51:39 #130
7889 tong80
Spleenheup
pi_45862513
'Rot toch op man, pleur op, rot op naar buiten.'

pi_45863296
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:30 schreef tong80 het volgende:
'Wat zijn moslims ?'

'Die wippen toch heel de dag ? Ik heb echt geen idee.'

Uhm, ze zei bidden, das ff wat anders

Dat hockeyfeest, echt te erg gewoon

En die moeder van Nikita is idd een behoorlijk manwijf, en die Nikita kan er ook wel voor door

En dat gescheld op het eind

Mrogen weer ff checken
  Trouwste user 2022 woensdag 31 januari 2007 @ 21:34:13 #132
7889 tong80
Spleenheup
pi_45864252
Ik verstond wippen Maar bidden is ook heel erg.

Moderator / Redactie Sport woensdag 31 januari 2007 @ 21:36:20 #133
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_45864348
dit wordt morgen maar is kijken
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_45880280
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:41 schreef Canisfire het volgende:
Hockey meisjes !!
Nou sorry maar die hockeymeisjes lopen nog onder een trein als mammie niet zegt dat ze moeten wachten bij een spoorovergang.........kansloze meiden gewoon.

Wie van jullie zou mee willen doen??
Ik dus echt niet he!!
pi_45880986
Ze moeten is een jood en een kakkerlak wisselen
  donderdag 1 februari 2007 @ 14:27:09 #136
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_45882404
Als god aan het kruis

Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_45882650
Wtf joden... en hagenezen?
Vanavond ffies kijken swa vet
JOHNNY HEITINGA
pi_45885310
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 13:19 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Nou sorry maar die hockeymeisjes lopen nog onder een trein als mammie niet zegt dat ze moeten wachten bij een spoorovergang.........kansloze meiden gewoon.

Wie van jullie zou mee willen doen??
Ik dus echt niet he!!
ik ben gelukkig te oud

zou echt nooit meedoen
pi_45885379
Als jij al te oud ben ben ik het zeker Maar beter ook stel je voor dat zo'n verdwaalde neef van me me opgeeft.......
pi_45897666
O GOD, ze is gewoon moslim geworden..

en. "ik ben geen kouwe kak, gewoon gezellige kak"
pi_45897698
Die blonde slet
  donderdag 1 februari 2007 @ 21:40:35 #142
160693 Me.
"Normale" user
pi_45898046
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 21:33 schreef Jasza het volgende:
Die blonde slet
Dat zusje van die ene jah
Not guilty by reason of insanity
pi_45898846
Die moeder
Bram! Boterham!
  donderdag 1 februari 2007 @ 21:58:28 #144
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_45898887
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 21:57 schreef lj_lightning het volgende:
Die moeder
quote:
Die blonde slet
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_45898905
quote:
Die blonde slet
Bram! Boterham!
pi_45898974
Die 3 zusjes
Bram! Boterham!
pi_45899012
Volgende week: Boer met een aziel-zoeker
Bram! Boterham!
  donderdag 1 februari 2007 @ 22:18:28 #148
160693 Me.
"Normale" user
pi_45899776
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:00 schreef lj_lightning het volgende:
Zie je die ene kneus in een hoekje zitten met een biertje op dat feestje, best triest
Not guilty by reason of insanity
pi_45902518
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:00 schreef lj_lightning het volgende:
Dat moet ik maar even zien geloof ik
know'm sayin?
word? word.
pi_45904379
Hockey meisjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties