Het begint met een H en eindigt op ypocrisiequote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:12 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Als ik zo een meisje als Jet van die politiek correcte zinnen hoor opdreunen vraag ik me af wie van de twee er vrijer is opgevoed.
Neeeeeeh, die lonsdaler komt niet uit bathmenquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:02 schreef Elwood1802 het volgende:
Uit Bathmen geloof ik, wat een volk
Die lonsdaler kwam uit Roermond en die andere sjap uit Bathmm (zoals je het uitspreekt, batham).quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:02 schreef Elwood1802 het volgende:
Uit Bathmen geloof ik, wat een volk
Ik baal ervan dat jij dit soort dingen zegt terwijl je met een gezond verstand zou moeten weten dat het niet zo in elkaar zit.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:07 schreef hoM3r het volgende:
Ik heb elke aflevering meer sympathie voor de "volkse" pubers dan voor de zelfbenoemde intellectuelen. Ik baal gewoon dat die Jet ook een Beatles poster op haar kamer heeft en ook op Femke stemt. Verschrikkelijk zo een kind. Sowieso dat je je zonodig moet identificeren met je politieke voorkeur vind ik irritant. Van de andere kant is dit natuurlijk ook een leeftijd waar het het meest naar buiten komt. Ik ben blij dat ik niet in zo een programma heb gezeten 5 jaar terug.
Leuk dat je reageert, en je hebt een punt natuurlijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:08 schreef justshutup het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat jij dit soort dingen zegt terwijl je met een gezond verstand zou moeten weten dat het niet zo in elkaar zit.
Was je erbij? Nee, dus waarom dan zo negatief doen? Het is een amusementsprogramma en zoals dat gaat bij TV erg zwart wit. Ook Shirley's uitspraken zijn lekker geknipt en geplakt.
Ik hoop dat jij begrijpt dat ik veel respect voor Kitty en haar gezin heb en dat ik mijzelf niet als beter mens zie! Ook de term links-intellectueel heb ik niet zelf verzonnen net zo goed als hoogblonde volkse shirley een beschrijving van de programmamakers is.
Kortom, geniet er nou maar van en laat iedereen in z'n waarde.
(P.s ik mag nog niet stemmen helaas...Bovendien zou ik dan ook niet op Femke stemmen maar op Kees Vendrik...)
Ik mag in de uitzending dan misschien zo overkomen voor veel mensen maar dat is dan onterecht. En ik vind het dus jammer dat mensen die ik ik niet ken, niet of slecht onderbouwde kritiek geven. Dan vraag ik me af of men er wel rekening mee houdt dat alles wat op TV te zien is, manipulerend en onecht kan zijn.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:36 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Leuk dat je reageert, en je hebt een punt natuurlijk.
Ik zeg ook dat ik blij ben dat er niet zo een programma van mij is gemaakt, zeker niet 5 jaar geleden omdat ik toen ook nogal ongenuanceerde dingen riep om me te profileren. Vind je zelf ook dat je in de uitzending hypocriet en een tikkeltje arrogant overkomt? Verder lijkt het alof je compleet gevormd bent door je ouders, en lijken de zinnen die je opdreunt in de uitzending er in geramd te zijn.
Dat dat aan de manier van programma maken ligt kan ik me voorstellen. Is het bijvoorbeeld zo dat ze aan je vragen of je biologisch en vegetarisch eet? En dat je het antwoord dan in een zin als: " Ik eet uiteraard alleen biologisch voedsel, en natuurlijk ook geen vlees!" moet roepen? Want dat komt namelijk zelfingenomen over. Ik vind dat niet iets waar je je mee moet profileren, net zo min als met je politieke voorkeur, mensen zouden gewaardeerd moeten worden op andere gronden.
Excuses voor de belediging, ik geloof dat ze een karikatuur van je gemaakt hebben.
Desalniettemin moet jijzelf ook goed realiseren dat de discussie in dit topic gebaseerd is op wat er in het programma te zien was. Natuurlijk kunnen we onze 'mening' niet funderen, alles blijft speculatie. Zoals je zelf zegt, is TV vaak erg zwart-wit, en zodoende dus ook de repliek. Met andere woorden: Wat had je dan verwacht?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:05 schreef justshutup het volgende:
[..]
Ik mag in de uitzending dan misschien zo overkomen voor veel mensen maar dat is dan onterecht. En ik vind het dus jammer dat mensen die ik ik niet ken, niet of slecht onderbouwde kritiek geven. Dan vraag ik me af of men er wel rekening mee houdt dat alles wat op TV te zien is, manipulerend en onecht kan zijn.
Het is natuurlijk ook de bedoeling van dat programma geweest om typetjes neer te zetten. Wat ik jou alleen duidelijk probeer te maken dat wij (shirley en ik) in het echt anders zijn. En het feit dat ik me uitspreek over mijn eetpatroon, dat is voor het programma. De makers wilde dat verschil benadrukken, dat Shirley wel vlees eet en ik niet. Wat is daar dan zelfingenomen aan van mij? Tuurlijk ben ik gevormd door mijn ouders, wie niet? Maar ik ben geen kloon van ze, ver van dat zelfs haha.
Het enige wat ik probeer te zeggen is dat je de uitzendingen niet zo serieus moet nemen, alle afleveringen zijn erg zwart/wit... Ik heb alle mensen ontmoet die mee hebben gedaan en ze waren stuk voor stuk erg aardig en ik heb voor hun allemaal erg veel respect. Jij vanaf nu ook?![]()
Tuurlijk dat realiseer ik me ook. Ik wil ook helemaal niemand de 'schuld' geven hoor. Maar ik wilde mezelf gewoon even verdedigen, want het is heel raar als onbekende mensen dat soort dingen over je zeggen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:02 schreef Arkaneor het volgende:
[..]
Desalniettemin moet jijzelf ook goed realiseren dat de discussie in dit topic gebaseerd is op wat er in het programma te zien was. Natuurlijk kunnen we onze 'mening' niet funderen, alles blijft speculatie. Zoals je zelf zegt, is TV vaak erg zwart-wit, en zodoende dus ook de repliek. Met andere woorden: Wat had je dan verwacht?
En even terzijde: Wanneer je constant het woord 'burgerlijk' in de mond neemt, ja, dan krijg ik in ieder geval sterk de indruk dat je jezelf wel degelijk boven het gastgezin stelt. Misschien was dat niet je intentie, maar eh, een andere woordkeus was misschien op zijn plaats geweest om handig knip- en plakwerk enigzins te preventeren.
Je hebt waarschijnlijk gelijkquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:40 schreef justshutup het volgende:
[..]
Tuurlijk dat realiseer ik me ook. Ik wil ook helemaal niemand de 'schuld' geven hoor. Maar ik wilde mezelf gewoon even verdedigen, want het is heel raar als onbekende mensen dat soort dingen over je zeggen.
En ja ik vond die wijk burgerlijk, zo erg is dat toch niet. Ik woonde vroeger zelf in een burgerlijke wijk, één nog erger dan die in Purmerend. Dat ben ik gewoon niet meer gewend, en daarom viel mij dat meteen op. Dat heeft voor mij in ieder geval niets te maken met, dat ik me daar zogenaamd te goed voor voel. Dat zou ook nergens op slaan. ik heb er zelf ook ingewoond dus ik weet hoe het is.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:39 schreef tong80 het volgende:
'Eh dinges, eh verantwoording, da's niks voor mij.' Die indruk had ik al. Wat een doos.![]()
De dochter ook volgens haar broerquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:42 schreef Jasza het volgende:
Die moeder uit Den Haag is echt zo typisch, manwijf
Uhm, ze zei bidden, das ff wat andersquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:30 schreef tong80 het volgende:
'Wat zijn moslims ?'
'Die wippen toch heel de dag ? Ik heb echt geen idee.'![]()
Nou sorry maar die hockeymeisjes lopen nog onder een trein als mammie niet zegt dat ze moeten wachten bij een spoorovergang.........kansloze meiden gewoon.quote:
ik ben gelukkig te oudquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nou sorry maar die hockeymeisjes lopen nog onder een trein als mammie niet zegt dat ze moeten wachten bij een spoorovergang.........kansloze meiden gewoon.
Wie van jullie zou mee willen doen??
Ik dus echt niet he!!
quote:
quote:
Zie je die ene kneus in een hoekje zitten met een biertje op dat feestje, best triestquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:00 schreef lj_lightning het volgende:
Volgende week: Boer met een aziel-zoeker![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:00 schreef lj_lightning het volgende:
Volgende week: Boer met een aziel-zoeker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |