Ach flikker toch, dan komen ze er alleen achter dat het allebei even kansloze rukkers zijn die niks van elkaar verschillen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:44 schreef Jasza het volgende:
Ze moeten is een jood en een kakkerlak wisselen
Uitzendinggemist.nl, smurf.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:28 schreef Jimbo het volgende:
heeft iemand nog een link naar de oude afleveringen![]()
Idd. Echt een ruige gast met z'n stoere Jovink bomberjackquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:44 schreef alors het volgende:
Wat een ontzettend lompe gast die boer, oh mijn god, en dan buitenlanders asociaal en onaangepast noemen?? De hele tijd maar zeiken dat ie geen bier kreeg, en oeh hij had wel 2 dagen geen bier meer gehad, wat een kneus![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:32 schreef Sylvana het volgende:
Boer: " ik vind het al erg als er een Westers gezin hier in het dorp komt wonen, laat staan een buitenlands gezin"
omg
wel grappig dat hij gewoon ondertiteld word omdat het anders niet te verstaan is
Een 'Westers' gezin? Hij komt zelf uit het Midden-Oosten ofzo?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:32 schreef Sylvana het volgende:
Boer: " ik vind het al erg als er een Westers gezin hier in het dorp komt wonen, laat staan een buitenlands gezin"
omg
wel grappig dat hij gewoon ondertiteld word omdat het anders niet te verstaan is
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:45 schreef 16meter het volgende:
"Ik lijk wel een mongool"
Zelfkennis.
idd, omg wat een mongoolquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:45 schreef 16meter het volgende:
"Ik lijk wel een mongool"
Zelfkennis.
Ongelovelijk dat hij niet snapt dat een uniform in een professionele keuken doodnormaal is.
hahaha, echt meelijwekkend dit figuurquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Hij mag dan wel geen volleerd kok zijn, maar die gast kan niet eens normaal spinaziesoep in een kom schenken.
Omdat die vanaf haar jonge leeftijd op school zatquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind het bizar dat dat zusje van Saman perfect Nederlands praat met dito accent en misschien zelfs beter dan Saman. :S
mja, zo bizar vind ik het niet, de 1 leert het gewoon beter/sneller dan de anderquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind het bizar dat dat zusje van Saman perfect Nederlands praat met dito accent en misschien zelfs beter dan Saman. :S
Geniaal inderdaad, die reactie van die boer daarna is best triest : "Ik heb tenminste normaal bier gehad"quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:02 schreef Sylvana het volgende:
whaha dattie een terrorist na gaat doen
ja maarja, hij flipte ook zowat toen hij al 2 dagen geen bier had gehad in het beginquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:03 schreef Me. het volgende:
[..]
Geniaal inderdaad, die reactie van die boer daarna is best triest : "Ik heb tenminste normaal bier gehad"
Met Westers bedoelt hij uiteraard iemand uit het westen van Nederland, aangezien hij zelf uut t Oosten des lands komt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:41 schreef 16meter het volgende:
[..]
Een 'Westers' gezin? Hij komt zelf uit het Midden-Oosten ofzo?![]()
Intrigerend hoe een vreemd beeld ze in die afgelegen inteeltdorpen hebben van de bewoonde wereld, met name de Randstad, vaak bestempeld als 'het Westen'.![]()
Dat zei ik.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:32 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Met Westers bedoelt hij uiteraard iemand uit het westen van Nederland, aangezien hij zelf uut t Oosten des lands komt.
JOOVinkquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Idd. Echt een ruige gast met z'n stoere Jovink bomberjack!! Kutboer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |