Dat was idd wel grappig jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:39 schreef Mathijz het volgende:
Was een leuke aflevering, en ergens had die belg ook wel humor met haar top 5 en dr tatoos![]()
Je kun terugkijken: kro.puberruil.nlquote:Op zaterdag 3 juni 2006 08:41 schreef Camplo het volgende:
Waarom heb ik dit gemist? Welke zendert? Goths?
Reality TV dus![]()
Die andere versie is een "wereldversie" ruilen pubers uit Nederland met pubers uit andere landen en wat ze gemeen hebben is dat HIV in allebei hun levens speeltquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:51 schreef Mattt het volgende:
Vraag me toch waarom er nou weer 2 verschillende versies moeten zijn.
Kvond wel goed hoe het was.
jijquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:19 schreef Camplo het volgende:
Boeren ;r
Dan komt hij met de andere kant van het verhaal, met de ouders. Met de dingen nu niet uitgezonden zijnquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:00 schreef jmac het volgende:
't is wel kort, alles is hier sneller afgeraffeld, maar wel leuk ja
Edit: komt 't morgen nu weer maar dan uitgebreider ofzo?![]()
Zonder boeren had jij niks te eten, hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:19 schreef Camplo het volgende:
Boeren ;r
Ik hoop jij ook, en nu doe je weer normaal.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:29 schreef Agorias het volgende:
ik hoop echt dat die gothic pijnlijk en eenzaam sterft
Jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:50 schreef PLAE@ het volgende:
KRO-Puberruil Part 2
is toch hetzelfde programma?
Neen, het is een onderwerp gericht op pubers van en door pubers. Dus past prima hierquote:
zag niet dat ie in pub stondquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen, het is een onderwerp gericht op pubers van en door pubers. Dus past prima hier
Hier staat alles haarfijn uitgelegd inclusief beelmateriaalquote:Op donderdag 4 januari 2007 03:46 schreef PPAUL het volgende:
sjeezus kan iemand mij hier iets meer over vertellen ik zit namelijk in indonesie en mis al dit leedvermaak
quote:Op donderdag 4 januari 2007 04:07 schreef Canisfire het volgende:
Waarom staat dit niet in tv?
Omdat het over pubers gaat?
Annyway die boer vond ik een toffe gast maar die neger wat een homo![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen, het is een onderwerp gericht op pubers van en door pubers. Dus past prima hier
En darkangelus weet wel dat ik me rot gezocht heb in tvquote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 04:07 schreef Canisfire het volgende:
Annyway die boer vond ik een toffe gast maar die neger wat een homo![]()
Met ze ooh ik ben bang voor dieren !quote:
Nee, en dat spijt hem waarschijnlijk heel ergquote:Op donderdag 4 januari 2007 04:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En darkangelus weet wel dat ik me rot gezocht heb in tv?
ga daarmaar vanuitquote:Op donderdag 4 januari 2007 04:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, en dat spijt hem waarschijnlijk heel erg
Daar staat hij ook hoor, zie het linkje op de vorige blz. Maar goed vorige serie liep hij ook mee in PUB. En dat doen we nu gewoon weer, aangezien het over pubers gaat.quote:Op donderdag 4 januari 2007 04:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En darkangelus weet wel dat ik me rot gezocht heb in tv?
Het is idd een simpele zielquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:41 schreef pilskabouter het volgende:
Ik ken die Bas, ik kom namelijk ook uit Zevenhoven. Die gast is echt te simpel, daar heb je er helaas een hoop van hier in de buurt
ja, zoiets, alleen dan met pubers jaquote:Op donderdag 4 januari 2007 09:29 schreef PPAUL het volgende:
dit is een soort jouwn vrouw mijn vrouw programma? alleen dan anders?
Zijn wereldje is niet zo groot. Hij werkt hele dagen, ik weet het niet, dat is enorm normaal voor hem... ik vind het nogal beperkt en simpel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:33 schreef Arkaneor het volgende:
[..]
]
En dat maak je op uit wat? 'T feit dat hij boer is?
Ja, het is inderdaad normaal voor boeren om een hele fucking dag te werken voor weinig geld. Werk dat bij vlagen ook nog een overdonderende negatieve kritiek geniet en onderheven is aan strenge en vaak ridicule regelgeving en milieuwetten. Het runnen van een boerderij is wel iets meer dan men in bv. deze aflevering laat zien; het 'lekker' rijden op de trekker, beetje varkens voeren en stront scheppen. Deze mensen doen ontzettend ondankbaar werk en klagen is hen vreemd, een mentaliteit die in Nederland eerder uitzondering dan regel lijkt te worden, en daarvoor dienen zij het respect te vergaren dat zij verdienen. Mijn vader is zelf agrarisch ondernemer en heeft daarvoor een opleiding moeten volgen hoger dan die van jou, en hij krijgt meer shit over zich heen dan de gemiddelde MBO-er met een 9 tot 5 baan die minstens evenveel verdient. Toch heeft hij het werk altijd met plezier gedaan, met vallen en opstaan. Want vallen doen boeren vaak, heel vaak. Weet alsjeblieft waar je over praat voor je mensen veroordeelt. Natuurlijk komt een boerenpummel lomp over als je hem loslaat in de grote stad, logisch, maar dat wil nog niet zeggen dat het een simpele ziel is. Dat deze persoon toevallig een simpele ziel blijkt te zijn (wat ik nog wel heel hard mee vind vallen, in Puberruil zijn veel grotere imbecielen langsgekomen) is dan tot daar aan toe, maar mensen simpel noemen omdat ze de hele dag werken is gewoon not done.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zijn wereldje is niet zo groot. Hij werkt hele dagen, ik weet het niet, dat is enorm normaal voor hem... ik vind het nogal beperkt en simpel.
Ho hooo!!! Ik heb het over hem persoooonlijk! Het staat je misschien raar voor de ogen, maar mijn opa had ook een groot agrarisch bedrijf. Hij heeft het met de paplepel ingegoten gekregen en niet gestudeerd. Ik zeg niet dat hij dom is ofwat. Hij leeft simpel en heeft imho niet veel nodig. Respect dat hij veel moet werken, en dat met plezier doen. Maar ik vond het wel erg leuk om te zien dat hij ook nog gewoon leuk mee deed met die andere mensen. Wanneer dat valt te combineren is het toch veel leuker voor zo'n iemand? Of heeft hij het niet leuk gehad?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:10 schreef Arkaneor het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad normaal voor boeren om een hele fucking dag te werken voor weinig geld. Werk dat bij vlagen ook nog een overdonderende negatieve kritiek geniet en onderheven is aan strenge en vaak ridicule regelgeving en milieuwetten. Het runnen van een boerderij is wel iets meer dan men in bv. deze aflevering laat zien; het 'lekker' rijden op de trekker, beetje varkens voeren en stront scheppen. Deze mensen doen ontzettend ondankbaar werk en klagen is hen vreemd, een mentaliteit die in Nederland eerder uitzondering dan regel lijkt te worden, en daarvoor dienen zij het respect te vergaren dat zij verdienen. Mijn vader is zelf agrarisch ondernemer en heeft daarvoor een opleiding moeten volgen hoger dan die van jou, en hij krijgt meer shit over zich heen dan de gemiddelde MBO-er met een 9 tot 5 baan die minstens evenveel verdient. Toch heeft hij het werk altijd met plezier gedaan, met vallen en opstaan. Want vallen doen boeren vaak, heel vaak. Weet alsjeblieft waar je over praat voor je mensen veroordeelt. Natuurlijk komt een boerenpummel lomp over als je hem loslaat in de grote stad, logisch, maar dat wil nog niet zeggen dat het een simpele ziel is. Dat deze persoon toevallig een simpele ziel blijkt te zijn (wat ik nog wel heel hard mee vind vallen, in Puberruil zijn veel grotere imbecielen langsgekomen) is dan tot daar aan toe, maar mensen simpel noemen omdat ze de hele dag werken is gewoon not done.
'Simpel leven' en 'een simpele ziel zijn' klinken toch als twee verschillende dingen in mijn oren. Ik baseerde mijn verhaal natuurlijk op jouw 'hij werkt hele dagen' argument (wat het enige valide gegeven lijkt te zijn). Hij heeft het leuk gehad in Rotterdam, dat zeker, maar waarom zou hij dat stadse leven met het plattelandsleven willen combineren als het platteland hem beter ligt? Het is misschien leuk voor 5 dagen, maar het verandert iemands leven niet drastisch ofzo. Nuchterheid en aanpassingsvermogen zijn vrij typisch voor boeren trouwens, dus ik had eigenlijk niet anders verwachtquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ho hooo!!! Ik heb het over hem persoooonlijk! Het staat je misschien raar voor de ogen, maar mijn opa had ook een groot agrarisch bedrijf. Hij heeft het met de paplepel ingegoten gekregen en niet gestudeerd. Ik zeg niet dat hij dom is ofwat. Hij leeft simpel en heeft imho niet veel nodig. Respect dat hij veel moet werken, en dat met plezier doen. Maar ik vond het wel erg leuk om te zien dat hij ook nog gewoon leuk mee deed met die andere mensen. Wanneer dat valt te combineren is het toch veel leuker voor zo'n iemand? Of heeft hij het niet leuk gehad?
Die neger was gewoon zieligquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:23 schreef Arkaneor het volgende:
[..]
'Simpel leven' en 'een simpele ziel zijn' klinken toch als twee verschillende dingen in mijn oren. Ik baseerde mijn verhaal natuurlijk op jouw 'hij werkt hele dagen' argument (wat het enige valide gegeven lijkt te zijn). Hij heeft het leuk gehad in Rotterdam, dat zeker, maar waarom zou hij dat stadse leven met het plattelandsleven willen combineren als het platteland hem beter ligt? Het is misschien leuk voor 5 dagen, maar het verandert iemands leven niet drastisch ofzo. Nuchterheid en aanpassingsvermogen zijn vrij typisch voor boeren trouwens, dus ik had eigenlijk niet anders verwacht. Van die neger wel, die stelde zich echt verschrikkelijk aan (maar ik denk dat we het daar unaniem over eens kunnen zijn).
Was niks zieligs aan 'm. Als hij al zielig is dan zijn bijna alle deelnemers aan 't programma wel zielig. Die gothic vorig jaar, die was pas zielig.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 08:42 schreef Jasper1908 het volgende:
Zielig zou ik hem niet noemen, gewoon niet gewend aan het leven op de boerderij.
Op zich is het best een leuk programma, alleen die klote tune heel de tijd tussendoor was irritant.
Ook heb ik me lopen irriteren aan da "mzzls" van die boer, asjeblieft zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |