Dat was idd wel grappig jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:39 schreef Mathijz het volgende:
Was een leuke aflevering, en ergens had die belg ook wel humor met haar top 5 en dr tatoos![]()
Je kun terugkijken: kro.puberruil.nlquote:Op zaterdag 3 juni 2006 08:41 schreef Camplo het volgende:
Waarom heb ik dit gemist? Welke zendert? Goths?
Reality TV dus![]()
Die andere versie is een "wereldversie" ruilen pubers uit Nederland met pubers uit andere landen en wat ze gemeen hebben is dat HIV in allebei hun levens speeltquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:51 schreef Mattt het volgende:
Vraag me toch waarom er nou weer 2 verschillende versies moeten zijn.
Kvond wel goed hoe het was.
jijquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:19 schreef Camplo het volgende:
Boeren ;r
Dan komt hij met de andere kant van het verhaal, met de ouders. Met de dingen nu niet uitgezonden zijnquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:00 schreef jmac het volgende:
't is wel kort, alles is hier sneller afgeraffeld, maar wel leuk ja
Edit: komt 't morgen nu weer maar dan uitgebreider ofzo?![]()
Zonder boeren had jij niks te eten, hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:19 schreef Camplo het volgende:
Boeren ;r
Ik hoop jij ook, en nu doe je weer normaal.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:29 schreef Agorias het volgende:
ik hoop echt dat die gothic pijnlijk en eenzaam sterft
Jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:50 schreef PLAE@ het volgende:
KRO-Puberruil Part 2
is toch hetzelfde programma?
Neen, het is een onderwerp gericht op pubers van en door pubers. Dus past prima hierquote:
zag niet dat ie in pub stondquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen, het is een onderwerp gericht op pubers van en door pubers. Dus past prima hier
Hier staat alles haarfijn uitgelegd inclusief beelmateriaalquote:Op donderdag 4 januari 2007 03:46 schreef PPAUL het volgende:
sjeezus kan iemand mij hier iets meer over vertellen ik zit namelijk in indonesie en mis al dit leedvermaak
quote:Op donderdag 4 januari 2007 04:07 schreef Canisfire het volgende:
Waarom staat dit niet in tv?
Omdat het over pubers gaat?
Annyway die boer vond ik een toffe gast maar die neger wat een homo![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen, het is een onderwerp gericht op pubers van en door pubers. Dus past prima hier
En darkangelus weet wel dat ik me rot gezocht heb in tvquote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 04:07 schreef Canisfire het volgende:
Annyway die boer vond ik een toffe gast maar die neger wat een homo![]()
Met ze ooh ik ben bang voor dieren !quote:
Nee, en dat spijt hem waarschijnlijk heel ergquote:Op donderdag 4 januari 2007 04:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En darkangelus weet wel dat ik me rot gezocht heb in tv?
ga daarmaar vanuitquote:Op donderdag 4 januari 2007 04:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, en dat spijt hem waarschijnlijk heel erg
Daar staat hij ook hoor, zie het linkje op de vorige blz. Maar goed vorige serie liep hij ook mee in PUB. En dat doen we nu gewoon weer, aangezien het over pubers gaat.quote:Op donderdag 4 januari 2007 04:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En darkangelus weet wel dat ik me rot gezocht heb in tv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |