abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36270356
quote:
De KRO start vrijdag 31 maart met negen nieuwe afleveringen van het televisieprogramma Puberruil. In puberruil wisselen pubers vijf dagen van leven, inclusief ouders, vrienden en school. In totaal worden achttien verschillende pubers in een ogenschijnlijk totaal andere en onbekende leefomgeving geplaatst. Elke aflevering volgt één puberruil.

Verschillende 'tegenstellingen' komen aan bod in Puberruil. Zo ruilt de streng Joodse Samuel met de vrij opgevoede homofiele Melvin, wisselt Miranda, die gewend is in een klein huis met haar 11 broers en zussen te wonen, met de zeer rijke Robin en ruilt een geadopteerd Koreaans meisje met een van origine Griekse dame.

De eerste aflevering
Karlijn woont in een alternatieve zorgboerderij in het Gelderse Voorst, gaat naar een rijtjeshuis in een kneuterige volksbuurt in Breda. Weg van haar ruimdenkende ouders en haar drie zussen. In Breda geldt het credo ‘doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg’. Ilona verruilt Breda voor het platteland in Voorst. Op de boerderij in Voorst is juist niets te gek: alles moet in het werk worden gesteld om de wereld en het leven te ontdekken. Enig kind Ilona moet haar vader en moeder voor het eerst in haar leven vijf dagen missen, maar krijgt er ‘de wereld’ voor terug. Ilona ziet haar vriend Niels zelfs niet als hun 1-jarige verkering in Breda gevierd wordt op de jaarlijkse bingo.
bron

Vanaf vrijdag 31 maart om 21:50 op Nederland 1 .

[ Bericht 3% gewijzigd door Mylene op 31-03-2006 19:32:22 ]
  woensdag 22 maart 2006 @ 17:33:19 #2
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_36270537
Leuk zeg! Ik ga zeker eens kijken . Leuk dat ze vooral zoeken naar tegenovergestelde levensstijlen.
pi_36270703
Oh god das net zoiets als jouw vrouw mijn vrouw.... verschrikkelijk!!!
The eyes of a person are the mirrors of the soul
pi_36270722
Het wordt allemaal wel een beetje uitgemolken he?
Ruilen van vakantie, ruilen van huiskleur, ruilen van moeder..

Maar dan kan het nog wel leuk zijn
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_36270763
Ik vind het niet interessant meer.... wat je zegt het is (té) uitgemolken!

Verzin es iets anders!
The eyes of a person are the mirrors of the soul
  woensdag 22 maart 2006 @ 17:41:09 #6
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_36270776
Dit was toch eerder dan al die 'Mijn ***, jouw ***'-series?
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_36270788
Ben benieuwd
Garfield!!!!!
pi_36270862
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 17:41 schreef Bupatih het volgende:
Mijn mod jouw mod

PUB ruilen met SPT enzo
pi_36270913
Nu nog een programma om in afghanistan van gelloof te ruilen
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  woensdag 22 maart 2006 @ 17:46:54 #10
143026 Roskat
pam pam PAAM
pi_36270933
quote:
heb het al een keer eerder gezien. Tijd geleden, die aflevering met de homo en de jood. Kan me enkel niet herinneren wanneer dat was.
pi_36271247
quote:
Ik herinner mij nog een programma van de VPRO dat vroeger werd uitgezonden waarin pubers uit verschillende werelddelen ook twee weken wisselden van hun leven. Ik weet alleen niet meer de naam van dat programma. Het werd altijd op de zondagochtend uitgezonden.
  woensdag 22 maart 2006 @ 17:57:55 #12
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_36271268
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 17:57 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik herinner mij nog een programma van de VPRO dat vroeger werd uitgezonden waarin pubers uit verschillende werelddelen ook twee weken wisselden van hun leven. Ik weet alleen niet meer de naam van dat programma. Het werd altijd op de zondagochtend uitgezonden.
! Oh ja, dat kan ik me ook nog wel herinneren. Daar heb ik wel eens een aflevering van gezien.
Toen ruilde een Indonesisch meisje met een Hollands meisje.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_36271292
M'n zusje heeft er ook aan meegedaan, die komt binnenkort ook op TV. Ik ben er wel benieuwd naar, ze was er zelf heel positief over.
pi_36271428
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 17:57 schreef Bupatih het volgende:

[..]

! Oh ja, dat kan ik me ook nog wel herinneren. Daar heb ik wel eens een aflevering van gezien.
Toen ruilde een Indonesisch meisje met een Hollands meisje.
Ik heb een aflevering gezien waarin een meisje uit Afrika ruilde met een ander meisje uit Culemborg. Dat was wel grappig. Ze moest hier ook naar school enzo.
pi_36271517
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 17:58 schreef Nemephis het volgende:
M'n zusje heeft er ook aan meegedaan, die komt binnenkort ook op TV. Ik ben er wel benieuwd naar, ze was er zelf heel positief over.
Als je zusje heeft meegedaan zal de rest van je familie ook wel mee hebben gedaan of niet?
Big dick.
pi_36271531
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 17:58 schreef Nemephis het volgende:
Wat was haar 'eigenschap'?
En bij wie is ze in huis geplaatst?
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_36271939
he dat moet ik zeker kijken, die Samuel zit bij mij op school en toen was er een paar dagen een tv ploeg bij ons op school maar die jongen die met hem heeft geruild heb ik niet gezien
pi_36271996
Pff, ik dacht ziets als partnerruil, met pubers onder elkaar .
pi_36272019
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 18:05 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Als je zusje heeft meegedaan zal de rest van je familie ook wel mee hebben gedaan of niet?
k denk niet dat ze dan veel keus hadden als zijn zusje meedeed
pi_36272837
Ik had ook mee willen doen

Hoe kan je eigenlijk weten dat ze mensen zoeken voor programma's ofzo?
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
  woensdag 22 maart 2006 @ 18:59:29 #21
114283 bupatH
ondertitel
pi_36273124
Op internet ergens kijken denk ik
  woensdag 22 maart 2006 @ 19:19:11 #22
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_36273643
ow ik dacht dat het letterlijk bedoelt werd, ik heb in een boek over omgaan met lastige pubers gelezen dat het meestal goed uitpakt als je die van jou * ruilt * voor een ander. Het schijnt dat pubers zich beter kunnen gedragen als ze niet met hun eigen ouders onder één dak hoeven te wonen
Het leek me een prima idee
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_36273880
quote:
Nee, toen die ruil-puber aankwam hebben ze die meteen de kruipruimte ingeflikkerd. Geen last van gehad.

Duh, natuurlijk heeft de rest van het gezin meegewerkt.

Was wel grappig: Een week vantevoren ging ik ff koffie drinken bij m'n ma, voordat ik moest werken, zat die producer met z'n assistente daar voor een soort intake-gesprek, alles vantevoren even doorlopen. Het was echt zo'n gladjakker, ze zouden in die week op woensdag gaan filmen als iedereen thuis was - ik kom uit een groot gezin, alles en iedereen zou die dag thuis komen, inc. m'n broers en zussen en ik die al niet meer thuis wonen. Tenminste, dat had die prodjoesert voor ogen.
Nou ben ik bepaald niet camera-geil en had daar dus géén zin in. Begon die kerel toch te drammen dat het eigenlijk mijn plicht was en blablabla, ik zei 'nee', hij kwam er telkens weer op terug. Zeikerd.
Om elf uur moest ik weg om te werken, loopt ie notabene mee tot aan de deur om nog een keer te zeuren, neemt ie afscheid met 'nou, tot woensdag, he!'. Pfff wat een eikel!
Mijn bek ziet u dus niet op de kijkbuis gelukkig, maar tot zijn tevredenheid was er nog een behoorlijke opkomst bij het eten!
  woensdag 22 maart 2006 @ 19:50:40 #24
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_36274735
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 19:26 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Nee, toen die ruil-puber aankwam hebben ze die meteen de kruipruimte ingeflikkerd. Geen last van gehad.

Was wel grappig: Een week vantevoren ging ik ff koffie drinken bij m'n ma, voordat ik moest werken, zat die producer met z'n assistente daar voor een soort intake-gesprek, alles vantevoren even doorlopen. Het was echt zo'n gladjakker, ze zouden in die week op woensdag gaan filmen als iedereen thuis was - ik kom uit een groot gezin, alles en iedereen zou die dag thuis komen, inc. m'n broers en zussen en ik die al niet meer thuis wonen. Tenminste, dat had die prodjoesert voor ogen.
Nou ben ik bepaald niet camera-geil en had daar dus géén zin in. Begon die kerel toch te drammen dat het eigenlijk mijn plicht was en blablabla, ik zei 'nee', hij kwam er telkens weer op terug. Zeikerd.
Om elf uur moest ik weg om te werken, loopt ie notabene mee tot aan de deur om nog een keer te zeuren, neemt ie afscheid met 'nou, tot woensdag, he!'. Pfff wat een eikel!
Mijn bek ziet u dus niet op de kijkbuis gelukkig, maar tot zijn tevredenheid was er nog een behoorlijke opkomst bij het eten!
Gewoon zeggen: He moet ik jouw ff lekker in je bek scheiten?

Misschien dat hij het dan gesnapt had?
  Moderator woensdag 22 maart 2006 @ 20:00:15 #25
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36275114
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 19:26 schreef Nemephis het volgende:

[..]

producerts zijn altijd gladjakkers, inderdaad

Ik ga zeker weer kijken
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')