quote:Op maandag 19 februari 2007 18:55 schreef my_own het volgende:
Ik vond die aflevering met dat achterbuurtmeisje en dat hockeytutje wel leuk. Gewoon, omdat ik zelf ook op hockey zit en me een beetje kak KAN gedragen
Je weetquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:20 schreef KimetJ het volgende:
Die vader bij de mac donalds dat ie daar de tijd voor heeft.
Ben nu net die aflevering aan het kijken. Beetje vreemde familie die amsterdamse familie, maar de kampers slaan echt alles johquote:Op donderdag 13 september 2007 22:06 schreef 16meter het volgende:
Die Amsterdamse familie sloeg ook nergens op.
Vader de wannabe hippie-muzikant en dat nepperige blije gedoe allemaal. En die kinderen maar overal een beetje tussendoor banjeren en bleren. Geen manier van opvoeden.
Papa in de auto op wacht bij McDonalds is dan weer een ander uiterste...
quote:
Ze gingen ook winkelen voor babyspulletjes, en die gozer zat echt zo van 'ik beslis gewoon, ik ben toch de baas tenslotte'quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:04 schreef Synthesist het volgende:
Voor wat betreft die Colinda & Coco show:
dat vrouwen het pikken, zo'n bazige kerel die meent alles te mogen beslissen omdat hij.. de man is, en dingen betaalt. Als je zo doet tegen je partner, hoe kan je dan ooit elkaars gelijke zijn.
omg ik zie het al, doen ze weer zo'n Friese boer, please, er wonen ook wel normale mensen hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 15:54 schreef Fredo55 het volgende:
Vanavond weer puberruil,half 9 Ned 1.![]()
De een is homo,de ander wil het leger in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |