quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:37 schreef clauwheee het volgende:
Klaar maken? Klederdracht van Vlissingen ofzo?
nee joh, gewoon mastruberen natuurlijk !quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:37 schreef clauwheee het volgende:
Klaar maken? Klederdracht van Vlissingen ofzo?
Oooooowquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Whehe... Nee, moet weer eens van allesch mee...
ik lekker nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:40 schreef clauwheee het volgende:
Oooooow
Sjezus Bjoor, ik hield het nog een beetje netjes
Misschien moet je de vraag de volgende keer gewoon in het nederlands stellenquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:22 schreef Gollemrulez het volgende:
het ligt nogal gevoelig merk ik... of ik word gewoon genegerd
Nee. Geen permban. Maand. Goed zo?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:22 schreef Gollemrulez het volgende:
Vertelquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:21 schreef DarkShine het volgende:
Middag!
Ben blij dat ik de extensie voor Fok!Forum weer in FireFox heb!
maar je kunt toch ook zelf in dat topic kijken in MED ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:22 schreef Gollemrulez het volgende:
ben ook benieuwd... en te lui om te zoekenquote:
Och ik dacht dat je in HOOLS wel lui mocht zijn... sorry...quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar je kunt toch ook zelf in dat topic kijken in MED ?
Het ligt verre van gevoelig en negeren doe ik ook niet aan hoor !
* Bjoro strijkt nog 1x met z'n hand over zijn hart, jij mag lui zijn !quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:36 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Och ik dacht dat je in HOOLS wel lui mocht zijn... sorry...![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:54 schreef Ambrosius het volgende:
Middag, nog één dagje tot het lange weekend.
en daarna nog vier dagen tot drie weken vakantiequote:Op donderdag 1 juni 2006 16:54 schreef Ambrosius het volgende:
Middag, nog één dagje tot het lange weekend.
ja hij doet dan ook alles zelf of met wat kennissen. De badkamer ligt in onderdelen boven en morgen komt de keuken in stukkenquote:
GP2quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:51 schreef DarkShine het volgende:
Wie had het hier laatst trouwens nog meer over Grand Prix 2?
Dat was mijn eerste echte spel voor Windows 95 volgens mijquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
GP2
ook maar weer eens snel instaleren
quote:
Ik zou een extra zeil voor je tent meenemen als ik jou was. Weer hier is niet veelbelovend, en woon een 10 minuten van Landgraaf af dus geloof me maarquote:
weet ik, gelukkig wordt het weekend beterquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik zou een extra zeil voor je tent meenemen als ik jou was. Weer hier is niet veelbelovend, en woon een 10 minuten van Landgraaf af dus geloof me maar
Succesquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Prutsers blijven het.
Straks presentatie geven in de aula van m'n school voor 90-100 man.
je raam draait niet naar buitenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net mijn gamma-hor opgehangen met gevaar voor eigen levenAan de buitenkant van mijn raam, hangend op 3 hoog
Nee, naar binnenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je raam draait niet naar buiten
Volgens L1 niet, alleen de zaterdag enigzins droog...quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
weet ik, gelukkig wordt het weekend beter
Oraaaaanje van...quote:
Ja, de vriendin van Louis is dat.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:01 schreef TerroRobbie het volgende:
wat een beauty
Dus net als bij Henk Timmer heeft zijn vriendin ook dezelfde achternaam, grappigquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, de vriendin van Louis is dat.
Nou, dat niet, maar we weten haar achternaam niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus net als bij Henk Timmer heeft zijn vriendin ook dezelfde achternaam, grappig
OKequote:Op donderdag 1 juni 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, dat niet, maar we weten haar achternaam niet.
Wat dacht jij dan? Hij kookt over van de adrenaline, straks Nederland - Mexico modden!quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker scherp Bos.
Preciesquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Hij kookt over van de adrenaline, straks Nederland - Mexico modden!
Misschien. Moet ik eensch over nadenken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:31 schreef Freed het volgende:
Hoorde dat jullie barvrouw jarig isch. Is er nu gratis limonade?
Feliciteren jullie haar namensch mij?![]()
quote:
het zal ook weer niet eensquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:21 schreef Gollemrulez het volgende:
lekker Heitinga goed gedekt als een echte international... onwijze prutser dat je bent
0-1 achter langs de lijn doet wionderen kun je daarna even zappen om te kijken.quote:
Hey dat is nog een goede tipquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
0-1 achter langs de lijn doet wionderen kun je daarna even zappen om te kijken.
Oeps... en jij was actief erbij ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:50 schreef DarkShine het volgende:
Zegt me net een bekende van me (ze is 17) dat ze zwanger is...
je ex?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:50 schreef DarkShine het volgende:
Zegt me net een bekende van me (ze is 17) dat ze zwanger is...
Nee gelukkig niet!quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oeps... en jij was actief erbij ?
quote:
Maar liever niet. Heb de laatste keer dat ik d'r zag d'r goed op d'r plek gezet en daarna niks meer laten horen. Ook niet gereageerd als ze zelf contact zocht. Bevalt me een stuk beter zo!!quote:
We weten iig zeker dat jij het niet was.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oeps... en jij was actief erbij ?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
We weten iig zeker dat jij het niet was.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
We weten iig zeker dat jij het niet was.
Ik tap alleen Jupiler!quote:
Daar heb ik geen problemen meequote:
* DarkShine zet een fles neer...quote:
Fles of tap?quote:
Doe maar allebeiquote:
* DarkShine zet een halve liter neer.quote:
Ze moet van haar ouders abortus doen, zij & haar vriend (die al 2 kids heeft, en er nog 2 krijgt waarvan 1 van haar) wilt het houden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat nu DS met dat kind en haar mogelijke kind?
Bier is voor mannen, jij drinkt pis.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:32 schreef appelsientje het volgende:
Bier
Ik zit hier met een lekkere Heineken
En gelukt, bosje bloemen nog gekregen en 't was gezellig.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Op naar de presentatie dan maar.
wat je lekker noemtquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:32 schreef appelsientje het volgende:
Bier
Ik zit hier met een lekkere Heineken
Huh?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:51 schreef Bluezz het volgende:
Een pratende blote piemOl op het toneel is best te doen
Inderdaad, nieuw kapsel?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:53 schreef appelsientje het volgende:
Hey Bluezz... wat ... wat .... he ?? jij ??
zit je haar anders ?
Ben al eens begonnen door d'r mijn excuus te maken dat ik haar liet vallen vanwege mijn ex. Waren eerst beste vriendinnen hun kregen ruzie en ik liet haar vallen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeetje DS, help haar waar je kan, waar ze het nodig heeft.
Je eerste ontslag. Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:54 schreef VoreG het volgende:
Ontslagen per 1 juli, maar het personeelsfeest wat leuk
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:53 schreef Bluezz het volgende:
Pascal ga jij op de camping met pinkpop in een tentje?
Kan je koffiewekker bestellen las ik vanavond in een krantje
En een uur, Tong, en een uur.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:59 schreef tong80 het volgende:
Bluezzie is nog een minuut jarig.
Zullen we haar op de valreep nog een goede beurt geven ?
Idd. Ik heb haar toen laten vallen, waar ik nu enorm spijt van heb. Ze heeft mijn excuus wel aanvaard gelukkig.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sterkte ermee, nu kan je wellicht iets terug doen.
1x zelf ontslag genomen, daarna liep mn contract af en nu ben ik ontslagen. Gaat goedquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je eerste ontslag. Gefeliciteerd.
1 van de vliegende panters (remco heet ie, geloof ik) vond het nodig zijn handel te ontbloten op het toneel en er vervolgens al aanzittende de stemmen van Gerard Joling en Balkenende mee na te doen.quote:
Dat doet LoekB elke avondquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
1 van de vliegende panters (remco heet ie, geloof ik) vond het nodig zijn handel te ontbloten op het toneel en er vervolgens al aanzittende de stemmen van Gerard Joling en Balkenende mee na te doen.
Wat moet er nog van jou terecht komen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
1x zelf ontslag genomen, daarna liep mn contract af en nu ben ik ontslagen. Gaat goed.
Het gaat echt slecht met mij, ik hoor dat steeds vakerquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat moet er nog van jou terecht komen?
Ik werk beter dan ik kan zingen. Dat zegt genoegquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Engelen moeten ook zingen, niet werken.
Vandaar dat het altijd zo stil is in de UFO, joden werken liever...quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik werk beter dan ik kan zingen. Dat zegt genoeg
Agh je kan ook lam op de tribune zittenquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vandaar dat het altijd zo stil is in de UFO, joden werken liever...
Dan heb ik tenminste een reden om stil te zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh je kan ook lam op de tribune zitten
Hoop je volgend seizoen nog meer op TV te komen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:36 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dan heb ik tenminste een reden om stil te zijn.
Ben de laatste seizoenen geregeld op tv gekomen. Ook op de Belgische tv (met KVM dus).quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoop je volgend seizoen nog meer op TV te komen?
hoeveel supporters heeft kvmquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ben de laatste seizoenen geregeld op tv gekomen. Ook op de Belgische tv (met KVM dus).
Ben mezelf ook vaker tegengekomen op de DVD 100jaar KV Mechelen (op de tvbeelden).
Potverdikkie! Een bekendheid!quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ben de laatste seizoenen geregeld op tv gekomen. Ook op de Belgische tv (met KVM dus).
Ben mezelf ook vaker tegengekomen op de DVD 100jaar KV Mechelen (op de tvbeelden).
Bij thuiswedstrijden meer dan de gemiddelde eerste klasser.quote:
nee, morgen naar Nijmegen daar blijven slapen en dan zaterdagochtend richting Landgraafquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:53 schreef DarkShine het volgende:
sloppel ph.
ph, morgen al richting Heerlen/landgraaf?
Oude show. Kennen we al.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:59 schreef tong80 het volgende:
De bruine ridder rijdt bij Waardenberg en de Jong. Dat niemand daar naar kijkt.
gezienquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:59 schreef tong80 het volgende:
De bruine ridder rijdt bij Waardenberg en de Jong. Dat niemand daar naar kijkt.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:32 schreef DarkShine het volgende:
In mijn stamkroeg rekenen ze trouwens ¤2,75 voor een Jupke
Tip, pak de trein naar Heerlen en zoek uit welke bus je nodig hebt ( www.hermes.nl ). Op station Landgraaf is het namelijk enigzins 'druk'.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee, morgen naar Nijmegen daar blijven slapen en dan zaterdagochtend richting Landgraaf
He verdomme waarom zie ik dit nou te laatquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:59 schreef tong80 het volgende:
Bluezzie is nog een minuut jarig.
Zullen we haar op de valreep nog een goede beurt geven ?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:25 schreef Superheld het volgende:
the evolution of dance
http://www.youtube.com/v/dMH0bHeiRNg
Je mag nasoppen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
He verdomme waarom zie ik dit nou te laat
kans verkeken zeker he
In haar sop gaar koken?quote:
Al eerder gezien, blijft briljant.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:25 schreef Superheld het volgende:
the evolution of dance
http://www.youtube.com/v/dMH0bHeiRNg
Ja en nu ga ik slapenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
He verdomme waarom zie ik dit nou te laat
kans verkeken zeker he
Monopoly?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:40 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen. Het zonnetje schijntdat komt goed uit, ga dit weekend weer weg
*afscheid neemt van iedereen*quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:55 schreef Suijk het volgende:
En dan? Vergaat de wereld?
Dan ben ik jarigquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:55 schreef Suijk het volgende:
over een uurtje sluit het stembureau van zoek de bal !quote:
Ik ga er vandoorquote:
nee man, die is allang vergaan, toch ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:55 schreef Suijk het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
over een uurtje sluit het stembureau van zoek de bal !
er zijn ook al weken geen foto's gepostquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar doe ik ook al weken niet meer aan mee
joh je meent hetquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Tip, pak de trein naar Heerlen en zoek uit welke bus je nodig hebt ( www.hermes.nl ). Op station Landgraaf is het namelijk enigzins 'druk'.
bijna net zo goed als die columns van jouquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bijna net zo goed als die columns van jou
Kijk eens naar de datum van dinsdag?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:55 schreef Suijk het volgende:
Axel getroffen?quote:
oei...inderdaadquote:
hele kinderdagverblijf is besmetquote:
Dinsdag 6 juni? D-Day!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kijk eens naar de datum van dinsdag?
En nu numeriek-symbolisch gezien?quote:
06-06-06quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En nu numeriek-symbolisch gezien?
D-Day....gaan we weer dominosteentjes neerzetten ?quote:
Oftewel: De 6e dag van de 6e maand van het 6e jaar.quote:
Nou ben benieuwd. Wat verwacht je er van dinsdag?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Oftewel: De 6e dag van de 6e maand van het 6e jaar.
Let him who hath understanding reckon the number of the beast
ik ga vast wat oude Iron Maiden LP's afstoffen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Oftewel: De 6e dag van de 6e maand van het 6e jaar.
Let him who hath understanding reckon the number of the beast
Een hoop gehype over die dag.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd. Wat verwacht je er van dinsdag?
sorry collega, hij was te makkelijk om niet in te koppenquote:
Ik ga nog eens kijken of de school dat lek in de beveiliging van de intercom nu al had opgelost.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga vast wat oude Iron Maiden LP's afstoffen.
Is ook.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
sorry collega, hij was te makkelijk om niet in te koppen
je hebt nog een dag of 6quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is ook.
Misschien dat ik me er vandaag tussen twee interviews en een portfolio nog even aan waag.
heb je die dubbel in je Panini-boek ?quote:
vol verwachting klopt mijn hartquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Whehehe... Die donderdag zit ik al in Milano, dus laten we maar niet uitstellen.
bij ons op school ook veel waterpokken, zelfs in groep 8 !!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
hele kinderdagverblijf is besmetwaarschijnlijk dus de gehele buurt
Ach, hij blijft er vrolijk onder
Voor nietsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:44 schreef Suijk het volgende:
Waar ben je vandaag te laat voor Sandman?
Ah ok. Normaal post je zo rond 10 uur dat je iets mist of nog in Zeeland bent ofzo terwijl je in Tilburg had moeten zijn.quote:
Stijlvol te laat heet dat.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Te laat komen vind ik zo gaar. Kom op tijd of kom niet. Maar het is zo irritant als iemand op zn elvendertigste aan komt kakken.
Ik deel hier robbie z'n mening. Te laat is niet gaan...quote:
jaja ik kom er zo aanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Te laat komen vind ik zo gaar. Kom op tijd of kom niet. Maar het is zo irritant als iemand op zn elvendertigste aan komt kakken.
Oef ja, knap Bluezziequote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:10 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben echt gestoord.
Op je vrije dag om half 10 uit bed omdat de kapper alleen nog om 11 een plekkie heeft![]()
je wordt ouder mamma,quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Knipperdeknip.
Kleurtje zit er al in, maar wat gaat dat fucking hard dat grijs erdoorheen![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Knipperdeknip.
Kleurtje zit er al in, maar wat gaat dat fucking hard dat grijs erdoorheen![]()
No way dat ik het uit laat groeien, dan heb ik meteen een ouwe kopquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:30 schreef Bruce117 het volgende:Wie hebben in 2006 't vaakst in het Voetbal-forum gepost?
Wie hebben in mei 2006 't vaakst in het Voetbal-forum gepost?
En dat alleen in Hoolsquote:044. (044) 01555 (0238) Bluezz
in meiquote:059. (058) 0238 Bluezz
Niet alleen maar Hools, maar wel een heel groot gedeeltequote:
Stop dan met postenquote:
Ik zal eens gaan kijken, maar heb al zo'n vermoeden waar het over gaatquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, en Bruce, kijk ook even in het FB topic van WK
quote:Mevrouw Hendriks uit Utrecht:"Ik wil een ergernis kwijt over de Peijnenburg reclame.Hierin loopt een badjuffrouw langs het zwembad en zwemt een kind achter een ontbijtkoek aan.Denk je echt dat zo'n kind denkt 'dat is vezelrijk, laat ik maar een eind wegzwemmen'? Kunnen ze niet iets anders verzinnen? Ik vind het walgelijk!" ì
laat me raden pag 316quote:
inderdaad, kijk het te weinigquote:
of je hebt een goed beveiligde woningquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:28 schreef lookinforyou het volgende:
Ik had mezelf buiten gesloten vanochtendAnderhalf uur bezig geweest om weer binnen te komen. Ik blijk toch wel een erg slechte inbreker te zijn.....
Uiteindelijk via een raam, die ik met een schroevendraaier verder open kon krijgen. Met 2 buurvrouwen van alles bedacht en gedaan om binnen te komen. Dus lekkere bezegheids therapie gehad....quote:
heb je tips nodig om bij een gesloten huis naar binnen te komen ??quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:33 schreef -Vaduz- het volgende:
En hoe ben je binnen gekomen?
Nou doe eens wat suggestiesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb je tips nodig om bij een gesloten huis naar binnen te komen ??
quote:
openstaande schuifpui van een balkon, zo is het huis van mijn ouders een keer leeggeroofdquote:
het was eiegenlijk meer de verbazing waarom hij dat vroeg, niet om aan te geven dat ik zelf overloop van de techniekenquote:
Dat geloof ik nu nie meer Bjoroquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het was eiegenlijk meer de verbazing waarom hij dat vroeg, niet om aan te geven dat ik zelf overloop van de technieken
Alle deuren waren dicht en de meeste op slotquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
openstaande schuifpui van een balkon, zo is het huis van mijn ouders een keer leeggeroofd
tja, dan hoort het al vrij lastig te zijn om binnen te komenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:46 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Alle deuren waren dicht en de meeste op slot
dat is het minst makkelijke om binnen te komenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:46 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Alle deuren waren dicht en de meeste op slot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |