quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:37 schreef clauwheee het volgende:
Klaar maken? Klederdracht van Vlissingen ofzo?
nee joh, gewoon mastruberen natuurlijk !quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:37 schreef clauwheee het volgende:
Klaar maken? Klederdracht van Vlissingen ofzo?
Oooooowquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Whehe... Nee, moet weer eens van allesch mee...
ik lekker nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:40 schreef clauwheee het volgende:
Oooooow
Sjezus Bjoor, ik hield het nog een beetje netjes
Misschien moet je de vraag de volgende keer gewoon in het nederlands stellenquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:22 schreef Gollemrulez het volgende:
het ligt nogal gevoelig merk ik... of ik word gewoon genegerd
Nee. Geen permban. Maand. Goed zo?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:22 schreef Gollemrulez het volgende:
Vertelquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:21 schreef DarkShine het volgende:
Middag!
Ben blij dat ik de extensie voor Fok!Forum weer in FireFox heb!
maar je kunt toch ook zelf in dat topic kijken in MED ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:22 schreef Gollemrulez het volgende:
ben ook benieuwd... en te lui om te zoekenquote:
Och ik dacht dat je in HOOLS wel lui mocht zijn... sorry...quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar je kunt toch ook zelf in dat topic kijken in MED ?
Het ligt verre van gevoelig en negeren doe ik ook niet aan hoor !
* Bjoro strijkt nog 1x met z'n hand over zijn hart, jij mag lui zijn !quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:36 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Och ik dacht dat je in HOOLS wel lui mocht zijn... sorry...![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:54 schreef Ambrosius het volgende:
Middag, nog één dagje tot het lange weekend.
en daarna nog vier dagen tot drie weken vakantiequote:Op donderdag 1 juni 2006 16:54 schreef Ambrosius het volgende:
Middag, nog één dagje tot het lange weekend.
ja hij doet dan ook alles zelf of met wat kennissen. De badkamer ligt in onderdelen boven en morgen komt de keuken in stukkenquote:
GP2quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:51 schreef DarkShine het volgende:
Wie had het hier laatst trouwens nog meer over Grand Prix 2?
Dat was mijn eerste echte spel voor Windows 95 volgens mijquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
GP2
ook maar weer eens snel instaleren
quote:
Ik zou een extra zeil voor je tent meenemen als ik jou was. Weer hier is niet veelbelovend, en woon een 10 minuten van Landgraaf af dus geloof me maarquote:
weet ik, gelukkig wordt het weekend beterquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik zou een extra zeil voor je tent meenemen als ik jou was. Weer hier is niet veelbelovend, en woon een 10 minuten van Landgraaf af dus geloof me maar
Succesquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Prutsers blijven het.
Straks presentatie geven in de aula van m'n school voor 90-100 man.
je raam draait niet naar buitenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net mijn gamma-hor opgehangen met gevaar voor eigen levenAan de buitenkant van mijn raam, hangend op 3 hoog
Nee, naar binnenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je raam draait niet naar buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |