ja hij doet dan ook alles zelf of met wat kennissen. De badkamer ligt in onderdelen boven en morgen komt de keuken in stukkenquote:
GP2quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:51 schreef DarkShine het volgende:
Wie had het hier laatst trouwens nog meer over Grand Prix 2?
Dat was mijn eerste echte spel voor Windows 95 volgens mijquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
GP2
ook maar weer eens snel instaleren
quote:
Ik zou een extra zeil voor je tent meenemen als ik jou was. Weer hier is niet veelbelovend, en woon een 10 minuten van Landgraaf af dus geloof me maarquote:
weet ik, gelukkig wordt het weekend beterquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik zou een extra zeil voor je tent meenemen als ik jou was. Weer hier is niet veelbelovend, en woon een 10 minuten van Landgraaf af dus geloof me maar
Succesquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Prutsers blijven het.
Straks presentatie geven in de aula van m'n school voor 90-100 man.
je raam draait niet naar buitenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net mijn gamma-hor opgehangen met gevaar voor eigen levenAan de buitenkant van mijn raam, hangend op 3 hoog
Nee, naar binnenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je raam draait niet naar buiten
Volgens L1 niet, alleen de zaterdag enigzins droog...quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
weet ik, gelukkig wordt het weekend beter
Oraaaaanje van...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |