er zijn ook al weken geen foto's gepostquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar doe ik ook al weken niet meer aan mee
joh je meent hetquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Tip, pak de trein naar Heerlen en zoek uit welke bus je nodig hebt ( www.hermes.nl ). Op station Landgraaf is het namelijk enigzins 'druk'.
bijna net zo goed als die columns van jouquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bijna net zo goed als die columns van jou
Kijk eens naar de datum van dinsdag?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:55 schreef Suijk het volgende:
En dan? Vergaat de wereld?
Axel getroffen?quote:
oei...inderdaadquote:
hele kinderdagverblijf is besmetquote:
Dinsdag 6 juni? D-Day!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kijk eens naar de datum van dinsdag?
En nu numeriek-symbolisch gezien?quote:
06-06-06quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En nu numeriek-symbolisch gezien?
D-Day....gaan we weer dominosteentjes neerzetten ?quote:
Oftewel: De 6e dag van de 6e maand van het 6e jaar.quote:
Nou ben benieuwd. Wat verwacht je er van dinsdag?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Oftewel: De 6e dag van de 6e maand van het 6e jaar.
Let him who hath understanding reckon the number of the beast
ik ga vast wat oude Iron Maiden LP's afstoffen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Oftewel: De 6e dag van de 6e maand van het 6e jaar.
Let him who hath understanding reckon the number of the beast
Een hoop gehype over die dag.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd. Wat verwacht je er van dinsdag?
sorry collega, hij was te makkelijk om niet in te koppenquote:
Ik ga nog eens kijken of de school dat lek in de beveiliging van de intercom nu al had opgelost.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga vast wat oude Iron Maiden LP's afstoffen.
Is ook.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
sorry collega, hij was te makkelijk om niet in te koppen
je hebt nog een dag of 6quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is ook.
Misschien dat ik me er vandaag tussen twee interviews en een portfolio nog even aan waag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |