En nu numeriek-symbolisch gezien?quote:
06-06-06quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En nu numeriek-symbolisch gezien?
D-Day....gaan we weer dominosteentjes neerzetten ?quote:
Oftewel: De 6e dag van de 6e maand van het 6e jaar.quote:
Nou ben benieuwd. Wat verwacht je er van dinsdag?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Oftewel: De 6e dag van de 6e maand van het 6e jaar.
Let him who hath understanding reckon the number of the beast
ik ga vast wat oude Iron Maiden LP's afstoffen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Oftewel: De 6e dag van de 6e maand van het 6e jaar.
Let him who hath understanding reckon the number of the beast
Een hoop gehype over die dag.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd. Wat verwacht je er van dinsdag?
sorry collega, hij was te makkelijk om niet in te koppenquote:
Ik ga nog eens kijken of de school dat lek in de beveiliging van de intercom nu al had opgelost.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga vast wat oude Iron Maiden LP's afstoffen.
Is ook.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
sorry collega, hij was te makkelijk om niet in te koppen
je hebt nog een dag of 6quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is ook.
Misschien dat ik me er vandaag tussen twee interviews en een portfolio nog even aan waag.
heb je die dubbel in je Panini-boek ?quote:
vol verwachting klopt mijn hartquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Whehehe... Die donderdag zit ik al in Milano, dus laten we maar niet uitstellen.
bij ons op school ook veel waterpokken, zelfs in groep 8 !!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
hele kinderdagverblijf is besmetwaarschijnlijk dus de gehele buurt
Ach, hij blijft er vrolijk onder
Voor nietsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:44 schreef Suijk het volgende:
Waar ben je vandaag te laat voor Sandman?
Ah ok. Normaal post je zo rond 10 uur dat je iets mist of nog in Zeeland bent ofzo terwijl je in Tilburg had moeten zijn.quote:
Stijlvol te laat heet dat.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Te laat komen vind ik zo gaar. Kom op tijd of kom niet. Maar het is zo irritant als iemand op zn elvendertigste aan komt kakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |