Oeps... en jij was actief erbij ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:50 schreef DarkShine het volgende:
Zegt me net een bekende van me (ze is 17) dat ze zwanger is...
je ex?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:50 schreef DarkShine het volgende:
Zegt me net een bekende van me (ze is 17) dat ze zwanger is...
Nee gelukkig niet!quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oeps... en jij was actief erbij ?
quote:
Maar liever niet. Heb de laatste keer dat ik d'r zag d'r goed op d'r plek gezet en daarna niks meer laten horen. Ook niet gereageerd als ze zelf contact zocht. Bevalt me een stuk beter zo!!quote:
We weten iig zeker dat jij het niet was.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oeps... en jij was actief erbij ?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
We weten iig zeker dat jij het niet was.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
We weten iig zeker dat jij het niet was.
Ik tap alleen Jupiler!quote:
Daar heb ik geen problemen meequote:
* DarkShine zet een fles neer...quote:
Fles of tap?quote:
Doe maar allebeiquote:
* DarkShine zet een halve liter neer.quote:
Ze moet van haar ouders abortus doen, zij & haar vriend (die al 2 kids heeft, en er nog 2 krijgt waarvan 1 van haar) wilt het houden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat nu DS met dat kind en haar mogelijke kind?
Bier is voor mannen, jij drinkt pis.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:32 schreef appelsientje het volgende:
Bier
Ik zit hier met een lekkere Heineken
En gelukt, bosje bloemen nog gekregen en 't was gezellig.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Op naar de presentatie dan maar.
wat je lekker noemtquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:32 schreef appelsientje het volgende:
Bier
Ik zit hier met een lekkere Heineken
Huh?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:51 schreef Bluezz het volgende:
Een pratende blote piemOl op het toneel is best te doen
Inderdaad, nieuw kapsel?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:53 schreef appelsientje het volgende:
Hey Bluezz... wat ... wat .... he ?? jij ??
zit je haar anders ?
Ben al eens begonnen door d'r mijn excuus te maken dat ik haar liet vallen vanwege mijn ex. Waren eerst beste vriendinnen hun kregen ruzie en ik liet haar vallen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeetje DS, help haar waar je kan, waar ze het nodig heeft.
Je eerste ontslag. Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:54 schreef VoreG het volgende:
Ontslagen per 1 juli, maar het personeelsfeest wat leuk
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:53 schreef Bluezz het volgende:
Pascal ga jij op de camping met pinkpop in een tentje?
Kan je koffiewekker bestellen las ik vanavond in een krantje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |