En een uur, Tong, en een uur.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:59 schreef tong80 het volgende:
Bluezzie is nog een minuut jarig.
Zullen we haar op de valreep nog een goede beurt geven ?
Idd. Ik heb haar toen laten vallen, waar ik nu enorm spijt van heb. Ze heeft mijn excuus wel aanvaard gelukkig.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sterkte ermee, nu kan je wellicht iets terug doen.
1x zelf ontslag genomen, daarna liep mn contract af en nu ben ik ontslagen. Gaat goedquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je eerste ontslag. Gefeliciteerd.
1 van de vliegende panters (remco heet ie, geloof ik) vond het nodig zijn handel te ontbloten op het toneel en er vervolgens al aanzittende de stemmen van Gerard Joling en Balkenende mee na te doen.quote:
Dat doet LoekB elke avondquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
1 van de vliegende panters (remco heet ie, geloof ik) vond het nodig zijn handel te ontbloten op het toneel en er vervolgens al aanzittende de stemmen van Gerard Joling en Balkenende mee na te doen.
Wat moet er nog van jou terecht komen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
1x zelf ontslag genomen, daarna liep mn contract af en nu ben ik ontslagen. Gaat goed.
Het gaat echt slecht met mij, ik hoor dat steeds vakerquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat moet er nog van jou terecht komen?
Ik werk beter dan ik kan zingen. Dat zegt genoegquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Engelen moeten ook zingen, niet werken.
Vandaar dat het altijd zo stil is in de UFO, joden werken liever...quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik werk beter dan ik kan zingen. Dat zegt genoeg
Agh je kan ook lam op de tribune zittenquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vandaar dat het altijd zo stil is in de UFO, joden werken liever...
Dan heb ik tenminste een reden om stil te zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh je kan ook lam op de tribune zitten
Hoop je volgend seizoen nog meer op TV te komen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:36 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dan heb ik tenminste een reden om stil te zijn.
Ben de laatste seizoenen geregeld op tv gekomen. Ook op de Belgische tv (met KVM dus).quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoop je volgend seizoen nog meer op TV te komen?
hoeveel supporters heeft kvmquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ben de laatste seizoenen geregeld op tv gekomen. Ook op de Belgische tv (met KVM dus).
Ben mezelf ook vaker tegengekomen op de DVD 100jaar KV Mechelen (op de tvbeelden).
Potverdikkie! Een bekendheid!quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ben de laatste seizoenen geregeld op tv gekomen. Ook op de Belgische tv (met KVM dus).
Ben mezelf ook vaker tegengekomen op de DVD 100jaar KV Mechelen (op de tvbeelden).
Bij thuiswedstrijden meer dan de gemiddelde eerste klasser.quote:
nee, morgen naar Nijmegen daar blijven slapen en dan zaterdagochtend richting Landgraafquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:53 schreef DarkShine het volgende:
sloppel ph.
ph, morgen al richting Heerlen/landgraaf?
Oude show. Kennen we al.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:59 schreef tong80 het volgende:
De bruine ridder rijdt bij Waardenberg en de Jong. Dat niemand daar naar kijkt.
gezienquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:59 schreef tong80 het volgende:
De bruine ridder rijdt bij Waardenberg en de Jong. Dat niemand daar naar kijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |