Niet alleen maar Hools, maar wel een heel groot gedeeltequote:
Stop dan met postenquote:
Ik zal eens gaan kijken, maar heb al zo'n vermoeden waar het over gaatquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, en Bruce, kijk ook even in het FB topic van WK
quote:Mevrouw Hendriks uit Utrecht:"Ik wil een ergernis kwijt over de Peijnenburg reclame.Hierin loopt een badjuffrouw langs het zwembad en zwemt een kind achter een ontbijtkoek aan.Denk je echt dat zo'n kind denkt 'dat is vezelrijk, laat ik maar een eind wegzwemmen'? Kunnen ze niet iets anders verzinnen? Ik vind het walgelijk!" ì
laat me raden pag 316quote:
inderdaad, kijk het te weinigquote:
of je hebt een goed beveiligde woningquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:28 schreef lookinforyou het volgende:
Ik had mezelf buiten gesloten vanochtendAnderhalf uur bezig geweest om weer binnen te komen. Ik blijk toch wel een erg slechte inbreker te zijn.....
Uiteindelijk via een raam, die ik met een schroevendraaier verder open kon krijgen. Met 2 buurvrouwen van alles bedacht en gedaan om binnen te komen. Dus lekkere bezegheids therapie gehad....quote:
heb je tips nodig om bij een gesloten huis naar binnen te komen ??quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:33 schreef -Vaduz- het volgende:
En hoe ben je binnen gekomen?
Nou doe eens wat suggestiesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb je tips nodig om bij een gesloten huis naar binnen te komen ??
quote:
openstaande schuifpui van een balkon, zo is het huis van mijn ouders een keer leeggeroofdquote:
het was eiegenlijk meer de verbazing waarom hij dat vroeg, niet om aan te geven dat ik zelf overloop van de techniekenquote:
Dat geloof ik nu nie meer Bjoroquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het was eiegenlijk meer de verbazing waarom hij dat vroeg, niet om aan te geven dat ik zelf overloop van de technieken
Alle deuren waren dicht en de meeste op slotquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
openstaande schuifpui van een balkon, zo is het huis van mijn ouders een keer leeggeroofd
tja, dan hoort het al vrij lastig te zijn om binnen te komenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:46 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Alle deuren waren dicht en de meeste op slot
dat is het minst makkelijke om binnen te komenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:46 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Alle deuren waren dicht en de meeste op slot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |