Tenzij je al een beker hebt...quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:34 schreef Sunjammer het volgende:
Neuh, zolang je maar niet eerst drinken inschenkt en daarna pas het glas uit de kast pakt.
Gewoon uit de fles en in de mond zoals het een macho betaamd.quote:
Dat is met hete thee niet aan te raden...quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:37 schreef Ang3l het volgende:
Gewoon uit de fles en in de mond zoals het een macho betaamd.![]()
Je bidt al 2 jaar om verlossing?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:40 schreef Sunjammer het volgende:
Whaha.
Komt er net een ouderling aan de deur.
"Ik begreep dat u zich wilde laten uitschrijven bij de kerk?"
"Ja dat klopt, dat probeer ik al 2 jaar"
Zie je wel dat die kutopmerking meeviel? Zorgt gewoon voor extra discipline bij hem.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:43 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Die arme schat is het hele studentenhuis ana het poetsen nu omdat ik blijf slapen vannacht![]()
Ik heb hem hier al in geen tijden meer gezien. Maar dat wil niets zeggen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:40 schreef Troel het volgende:
Komt meneer L hier eigenlijk nog wel?
Ik heb iets gemist, geloof ik?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:43 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Die arme schat is het hele studentenhuis ana het poetsen nu omdat ik blijf slapen vannacht![]()
Nee joh ik had in de auto heel truttig Radio 1 aan staan, want wat dat is toch het event van de dag die politcidols vaan de VVDquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Sweet Dreams Stroekie!Stámpende beats he, en gáánnnn!!
Dat kan je wel stellen jaquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist, geloof ik?
Nou, soms voel ik niet zo vertrouwd aan. Ik snap soms geen reet van mijzelf en wat ik doe/denk/voel.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom het gaat toch juist over jou, niets is zo vertrouwd als jezelf
waar wil je het over gaan hebben dan?
fotoquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist, geloof ik?
je hebt nu dus eigenlijk gewoon 2 poetshomo'squote:Op woensdag 31 mei 2006 19:43 schreef Ang3l het volgende:
Een met de baan en 1 student met smetvreesquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt nu dus eigenlijk gewoon 2 poetshomo's![]()
Ik vraag me af wat de uitslag zou zijn gezijn als de leden hun stem niet konden herzien...quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:52 schreef Stroekie het volgende:
Whehehe geweldig
Ik ben niet links, ik ben niet rechts ik ben recht door zee,
je rechtstreeks richting de nooduitgang ja, en af door de zijdeur![]()
Nog niet echt gevangen. Tenminste, I don't know.quote:
Geef het tijd.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:56 schreef Ang3l het volgende:
Nog niet echt gevangen. Tenminste, I don't know.
1 avond gezoend, 2 avonden hier geslapen, ik nu daar.
Maar krijg er niet echt hoogte van
ja toch?quote:
Het is misschien oppervlakkig, maar als ik van de foto uitga dan moet je zoiets niet laten lopen, Angel.quote:
Linkje?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:59 schreef Butapih het volgende:
Dit homo topic moet ook dicht !!
Nieuw beleid !!1 eins
Verdomme, ik dacht eindelijk een plek gevonden te hebben waar je níet komtquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:59 schreef Butapih het volgende:
Dit homo topic moet ook dicht !!
Nieuw beleid !!1 eins
Dan had Rita wel gewonnen, en was er een scheuring gekomenquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de uitslag zou zijn gezijn als de leden hun stem niet konden herzien...
Als je maar genoeg kleenex bij de hand hebt is 't goedquote:
Nou.... de wanhoop is ver te zoeken hoor!quote:
Ik ga Yvon wel bellenquote:Op woensdag 31 mei 2006 20:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou.... de wanhoop is ver te zoeken hoor!Ik doe mijn ding en ik zie wel...
Lees: geef mij niet op voor één of ander datingprogramma he?!
![]()
Dat ze je niet meer hoeft te bellen voor haar nieuwe datingprogam.quote:
Voor hoe lang is de vraag.quote:
jah he?quote:Op woensdag 31 mei 2006 22:34 schreef Manias het volgende:
wat ziet fok er mooi uit als t fokt op is
Is die trap zo zwaar geworden om te beklimmen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:41 schreef davidov het volgende:
*kreun*
Het klinkt idd vermoeiend!quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:43 schreef davidov het volgende:
mensen helpen verhuizen, bier drinken, vergaderen, bier drinken, gedoe hebben met andere organisaties, bier drinken, 2 wedstrijden volleyballen en nog wat bier drinken is vermoeiend ja...
Nu nog een 1 of ander ruk stukje schrijven voor de maandbrief die 1x per 2.5 maanden verschijnt.quote:
Fijn. Ik moet morgen 2 diensten draaien..quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:44 schreef davidov het volgende:
[..]
Nu nog een 1 of ander ruk stukje schrijven voor de maandbrief die 1x per 2.5 maanden verschijnt.
Ik moet morgen bier drinken en toch nuchter blijvenquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Fijn. Ik moet morgen 2 diensten draaien..
Ik moet i.d. bierhal werken en nuchter blijven want mn baas is er bijquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:47 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik moet morgen bier drinken en toch nuchter blijven
Mag je al alchohol dan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik moet i.d. bierhal werken en nuchter blijven want mn baas is er bij
Te grappig.quote:
Geen idee, vast slapen.quote:Waar is iedereen?
Uhuh, funny because its true...EN ik kon er wel om lachenquote:
Saaiquote:Geen idee, vast slapen.
True? The passport says 18.quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:54 schreef davidov het volgende:
[..]
Uhuh, funny because its true...EN ik kon er wel om lachen
Meh...quote:
quote:
Oh well.quote:
Ik slaap nooitquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:58 schreef davidov het volgende:
[..]
en waarom ben jij dan nog wel wakker
Dus het is waar, vrouwen zijn soms echt zo makkelijk en doorzichtigquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:13 schreef wizarddragon het volgende:
Bloemen. Supercliché en het werkt ook nog (bij m'n ma wel
). Althans een week lang geen gezeur.
iig al sinds 1997, toen heb ik er 't eerst van gehoord.quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sinds wanneer staat Pino voor potentieel interessant neuk object?![]()
das iets oostelijks.. en het rukt langzaam op naar westquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sinds wanneer staat Pino voor potentieel interessant neuk object?![]()
ja dat klopt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:15 schreef davidov het volgende:
[..]
Dus het is waar, vrouwen zijn soms echt zo makkelijk en doorzichtig
Mooi dan heb ik in ieder geval iets!quote:
Avondploeg?quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:54 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een fiets
En Bradley speelt gitaar
quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:57 schreef davidov het volgende:
[..]
Mooi dan heb ik in ieder geval iets!
[..]
Avondploeg?
Het is gewoon ouderwets koud op mn kamer nuquote:Op donderdag 1 juni 2006 02:53 schreef NanKing het volgende:
Hoe warm is het daar?
Ik ben nu al jaloers hier lijkt het wel winter.
Dat vind ik nou leuk!quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:42 schreef DennisMoore het volgende:
Ik wil je bedanken...
Ja, dat zijn leuke dingen voor de mensen.quote:
Zónde. En ik had nog zó geoefend.quote:*niet in HF-mode ga*
Het zijn de zenuwen DM.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, dat zijn leuke dingen voor de mensen.
[..]
Zónde. En ik had nog zó geoefend.
Zenuwen-zenuwen.quote:
Dat zal dan lekker vlot gaan, dat lezen.quote:@DM: Mwah, zit allerlei technische documentatie door te lezen... 't Is rustig op het moment hier.
*afklop*
't Is slaapverwekkendquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zenuwen-zenuwen..
[..]
Dat zal dan lekker vlot gaan, dat lezen.
Ik heb me 'ziekgemeld' vandaag..
quote:
Bij ons ook elke dag wel een paar... best slecht.quote:Ah, dat hebben er bij ons ook een paar gedaan whehe.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:53 schreef Sunjammer het volgende:
We zijn bij ons bezig met de implementatie van nieuwe IT management software en helpdesk faciliteiten. Wij (de beheerders) zijn er al lang uit, nu het management nog.
Ik doe niet aan opmaken.quote:Zoveel dagen joh? Ik ben ze zowaar aan het opmaken.
Wij hadden een plaatje van een zinkend schip, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Stork Management
Vanuit de hoogte neerzien op de takkezooi.
[..]
Ik doe niet aan opmaken..
Is het weer zover?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:03 schreef Sunjammer het volgende:
Wij hadden een plaatje van een zinkend schip, maar dat terzijde.
Neuh, meer een trap richting ons afdelingshoofd.quote:
I knoooowquote:
Dr hele album word in deze stijl qua muziek, dus veel trompetten enzoquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:27 schreef Manias het volgende:
aaaaaaaain't no other mannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn lalalalala *uithaal*
Ik werd er voor wakker gebeldquote:
Ja die maken zeer relexte muziekquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:45 schreef DennisMoore het volgende:
En toch zijn die nrs van Basement Jaxx érg okay.
En goed geslapen zodat je alweer wat fitter bent?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:42 schreef TehRockstar het volgende:
Hallo.
Nee, afschuwelijk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En goed geslapen zodat je alweer wat fitter bent?
Basement Jaxx - 15 - Being With U.mp3quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:31 schreef Stroekie het volgende:
Ja die maken zeer relexte muziek
en dan echt niet allen maar dat bekende nummer Rendez vouz![]()
Ik ga eens kennismaken.quote:
Hup uit bed en werken jij lui beest.quote:@ mezelf: hup uit bed en werken jij lui beest
Ah weer een nieuwe bezoeker hierquote:
"tissue aangeef"quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:30 schreef Sunjammer het volgende:
*nies*
Ook al ziekquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:20 schreef wonderer het volgende:
*snuf ende sniffel*
Men, ik ben echt in maanden niet zo vroeg opgestaan, vrijwillig...
Ach, ziek, ziek...quote:
Ligt aan de hoeveelheid water, en hoe je ze erin zet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:30 schreef davidov het volgende:
Blijven bloemen goed als je ze met water 2 dagen in een donker hok zet?
Zoals?quote:Ik heb al bijnamen genoeg
Genoegquote:
zoals je ze koopt maar dan in een vaasquote:, en hoe je ze erin zet.
bloemen dusquote:En of het droogbloemen zijn of niet... en ehm....
Strictly confidentialquote:[..]
Zoals?.
Moet je ook geen liposuctie op jezelf uitvoerenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:38 schreef TehRockstar het volgende:
Au, buikpijn.
Dat krijg je ervan als je een dik buikje hebtquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:38 schreef TehRockstar het volgende:
Au, buikpijn.
Gemenerdquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je een dik buikje hebt![]()
![]()
Omdat je daar dan weer mag trouwen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:46 schreef Manias het volgende:
wonderer: och nou ja weer es wat anders heeiglk liever naar canada
Yeah, Canada... zou ik ook wel willenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:46 schreef Manias het volgende:
wonderer: och nou ja weer es wat anders heeiglk liever naar canada
Jij mag niet over mijn buikje wrijven.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lief over het buikj ewrijven![]()
![]()
Mja zo'n idee had ik dus ook al...quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:47 schreef wonderer het volgende:
Davidov, groene planten hebben licht nodig om voor voedsel te zorgen, dus ik denk niet dat ze opsluiten in een donker hok handig is.
Ook al ben je nu in Amerika, j e bent een typische Nederlander: is t koud, dan wordt er verlangd naar hogere temperaturen, is t warm, dan wordt er dáár weer over geklaagdquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, Canada... zou ik ook wel willen
Daar is het vast koeler
Soms prik ik in buikjes van mensen, dat vind ik leukquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij mag niet over mijn buikje wrijven.
een flinke scheut 7 up bij het water gieten help bijna net zo goed als dat Chrystal/Pokon spulquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:30 schreef davidov het volgende:
Blijven bloemen goed als je ze met water 2 dagen in een donker hok zet?
Ik heb al bijnamen genoeg, heb geen behoefte aan een nieuwe
Je bent amateuracupuncturist?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:50 schreef BB_Koning het volgende:
Soms prik ik in buikjes van mensen, dat vind ik leuk![]()
Je bent een naar...naar mens BBquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik trek je aan je haar!quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het is niet bol.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:08 schreef BB_Koning het volgende:
Verdorie, als iemand ene bol buikje heeft, dan is t leuk om met je vinger te prikken
Niet overalquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Middag.
Nee, dat kloptquote:
Je moet nog anderhalf uur cheerleaden? Arme collega's.quote:
hebben ze je nog niet aangeboden om bij jou om de hoek bij de Admirals ook af en toe te zwaaien ?quote:
Zes uur eerder. Het is hier pas tien uur. Onwerkelijk voor mijquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, dat klopt.
Hoe laat is het daar dan?
Lieve Erik,quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, soms voel ik niet zo vertrouwd aan. Ik snap soms geen reet van mijzelf en wat ik doe/denk/voel.
Ik heb geen idee waar we het precies over gaan hebben, behalve hetgeen wat mij zo dwars zit.
Mocht ik het nodig hebben, dan houdt ik de msn optie zeker in mijn achterhoofdquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Lieve Erik,
ik weet niet of je hiervoor al mensen hebt,
maar als jer er over wilt praten/gesprek voorbereiden of wat dan ook
dan kun je me ten alle tijden toevoegen op msn
of bellen of whatever
"scheurt nieuw pakje Kleenex open"quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:21 schreef Sunjammer het volgende:
*voor de verandering weer eens nies*
een wattes voor erik?quote:
quote:
Lelijke homo's die zo links als de pest zijn, zijn net zo walgelijk en misselijkmakend als de gedrochten die in het Parijse rioolsysteem leven.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:53 schreef LuQas het volgende:
Lelijke homo's die affiniteit met Rita Verdonk hebben zijn zooooooo om te huilen.
En te kotsen.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:54 schreef Cairon het volgende:
[..]
Lelijke homo's zijn net zo walgelijk en misselijkmakend als de gedrochten die in het Parijse rioolsysteem leven.
Aangezien de pest mensen uitroeide ongeacht hun politieke voorkeur is dit een vrij nietszseggende uitspraak van je.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:54 schreef Cairon het volgende:
Lelijke homo's die zo links als de pest zijn, zijn net zo walgelijk en misselijkmakend als de gedrochten die in het Parijse rioolsysteem leven.
Ik snap nog steeds een ding niet, Islam is vandaag de dag zo conservatief als het maar zijn kan, tegen welke vrijheden dan ook, en dan met name tegen homo's, en Iran is een extremistische Islambolwerk dat nodig aangevallen moet worden, maar het is er wél veilig voor homo's.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:53 schreef LuQas het volgende:
Lelijke homo's die affiniteit met Rita Verdonk hebben zijn zooooooo om te huilen.
En te kotsen.
mooie homo's die sympathie voor die heks hebben niet dan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:53 schreef LuQas het volgende:
En te kotsen.
nou, beter dan lelijke homo's die meedoen aan een gayverkiezing, niet kunnen typen en dan hun verlies afreageren op mensen die dat wel kunnenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:53 schreef LuQas het volgende:
En te kotsen.
Nou nou, 'heks', laten we netjes blijven. Schelden heeft niks met wel of niet politiek correct zijn te maken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mooie homo's die sympathie voor die heks hebben niet dan?
Dus linkse homo's hebben wel een libido en rechtse niet?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:58 schreef Cairon het volgende:
Linkse homo's hebben per definitie een zekere sympathie voor de Mr Gay verkiezing!
sympathie voor gayverkiezingen = hebben van een libido?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:03 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dus linkse homo's hebben wel een libido en rechtse niet?
Ik nam eigenlijk maar aan dat het hier om het vleselijke deel ging van de Mr Gay verkiezing. Ik gok dat het niet om de talentenronde ging. Dus de link naar het wel/niet hebben van een libido was een uiterst mogelijke. Maar het is geen stelling mijnerzijds, slechts een vraagje.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:04 schreef Jerruh het volgende:
sympathie voor gayverkiezingen = hebben van een libido?
je doet me teniet nu.
Maar geeft toe, als je haar ziet denk je wel: Eucalypta...quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nou nou, 'heks', laten we netjes blijven. Schelden heeft niks met wel of niet politiek correct zijn te maken.
(Ik ben mordicus tegen haar beleid, maar ik ben ook tegen schelden op haar, of beter gezegd, schelden in de politiek in het algemeen, want dat voegt niks toe aan de discussie, het breekt de discussie af)
hmnee, ik probeer haar te doorgronden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:17 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar geeft toe, als je haar ziet denk je wel: Eucalypta...
Eucalypta?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
hmnee, ik probeer haar te doorgronden.
Cohen mag dan Paulus zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
(en ik herinner mij nog duidelijk een Cohen lopende over een tentenkamp van asielzoekers midden in de winter; en dat dit persoon eenzelfde beleid uitvoerde als Verdonk)
Zou dat mogelijk zijn??quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
hmnee, ik probeer haar te doorgronden.
Hij doet miepmiep na?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:30 schreef Stroekie het volgende:
Iemand Waxxer al gesignaleerd??
Ik wil eigenlijk graag naar huis, kan hij mooi in die tussenliggende periode z'n imitatie hier laten zien![]()
bijnaquote:
ja de kleefkracht van het pluche wordt elk jaar alleen maar groterquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar wat je hier nu aankaart is een struktureel probleem in de politiek, Stroekie. Er zijn geen consequenties voor aantoonbaar wanbeleid (omdat aantoonbaar ook een politieke opinie is zoals 't schijnt).
Alweer? Kwam er vanochtend al vandaanquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:43 schreef Stroekie het volgende:
Wat dat betreft had Ang3l beter vanaaf naar T uit logeren kunnen gaan![]()
Wel grappigquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is misschien oppervlakkig, maar als ik van de foto uitga dan moet je zoiets niet laten lopen, Angel..
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:01 schreef creno het volgende:
[[url=http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/4;43;4/st/20060607/e/Levering+van+de+keuken/k/8f46/event.png]afbeelding]
[/url]
D. alwéér gezien?!?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:09 schreef Ang3l het volgende:
Haaj Vlarpje
Ow....D's studentenhuis is gewoon fel limoengroen qua gangen en de badkamer en keuken is paars
Voelde me meteen thuis, leek net of ik hier zat
D-man weer?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:09 schreef Ang3l het volgende:
Haaj Vlarpje
Ow....D's studentenhuis is gewoon fel limoengroen qua gangen en de badkamer en keuken is paars
Voelde me meteen thuis, leek net of ik hier zat
Ja heb gister daar geslapen voor het eerst. Moest ik gvd om 7:00 al uit m'n ( o nee zijn) nest omdat ik moets gaan werken en dat kreng zat maar te plagen dat ie er pas om 12:00 uitmoest!quote:
Dat studentenhuis is gewoon in dezelfde kleuren als mijn appartementquote:
ik ken zijn huisje ja! sliep je op het aerobed?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat studentenhuis is gewoon in dezelfde kleuren als mijn appartementlimoengroen en paats. Ik kreeg allemaal deja-vu's
In die hoogslaper (dus ja IN bed). 's Ochtends bijna onthoofdquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ken zijn huisje ja! sliep je op het aerobed?. of IN bed
!!!
wheheh!quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In die hoogslaper (dus ja IN bed). 's Ochtends bijna onthoofd
Als ik zou kunnen zou ik JA zeggen, maar pap komt met iemand hierheen om te kijken hoe de leidingen moeten komen voor de keuken. Die wordt nl volgende week geplaatstquote:
Dat is omdat je op de plekken in Amsterdam komt waar alle hippies en toeristen komen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:45 schreef DennisMoore het volgende:
*terug*
Amsterdam... nee, niks voor mij. Teveel hippies en touristen.
Jij bent lelijk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:50 schreef DennisMoore het volgende:
Hippies stinken.
Wanneer is megapann?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga me op megaPann op extreem glad ijs begeven, dat heb ik wle gemerkt vanavond
Maar ik ga me er nu niet druk over maken (dus wel) en ga Six Feet Under voor het eerst kijken.au revoir
Kan ook..quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:56 schreef DennisMoore het volgende:
Ha! Op zo'n Megapann kom je volgens mij makkelijker binnen, omdat de kaarten te bestellen zijn.
Voor normale Pann moet je soms een uur in de rij staan. Als het dan al niet vol is.
Je die zaten natuurlijk klem met hun staart tussen de deurquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:55 schreef Great_Expectations het volgende:
Er lopen hier allemaal oranje boeren rond te brullen..
Na een aflevering of 2 gok ik dat je verslaaft bent en gewoon het liefste alle 5 de seizoenen achte elkaar wilt zien.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga me op megaPann op extreem glad ijs begeven, dat heb ik wle gemerkt vanavond
Maar ik ga me er nu niet druk over maken (dus wel) en ga Six Feet Under voor het eerst kijken.au revoir
Die heeft geen slaapplek of vervoer voor me denk ik zo..quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:02 schreef DennisMoore het volgende:
Ang3l gaat toch?
Nachttrein?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:14 schreef Vlarp het volgende:
Die heeft geen slaapplek of vervoer voor me denk ik zo..
Moet SJ wel naar Pann oid gaan heh?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ochja...
Kun je niet bij SJ logeren?.
Klinkt goed.. ik ga mee ok? Kunnen we meteen trouwenquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:24 schreef Waxxer het volgende:
Dagje werken, inbox e-mail: négen.En dan is dat nog maar één adres en de enige die ik de laatste dagen heb bekeken.
![]()
Ik vertrek naar de binnenlanden van Tibet en begin een nomadenleven waar ik mezelf op de been houd met paardenmelk en toendrabesjes!!!!
Nou oke is goed!quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Klinkt goed.. ik ga mee ok? Kunnen we meteen trouwen
En dan hebben we genoeg aan dat simpele levenquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou oke is goed!
Zónder mobiel en zónder laptop en zónder allerhande, virtuele gekkigheid he?En dan wonen we in een tentje.
Jij... ik.... het landschap.... ons tentje... en onze twee paarden....quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En dan hebben we genoeg aan dat simpele leven
en en,, al verslaafd ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:37 schreef Ang3l het volgende:
Zo, dat was de pilot van Six Feet Under.
*zwijmel*quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij... ik.... het landschap.... ons tentje... en onze twee paarden....Meer hoeven we niet!
Ja tis wel ok.quote:
Zie je wel Busterquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:42 schreef NathaN het volgende:
Zo, terug uit de stad. Slechts 1 broek gekocht en wederom de dvd-verleiding weersteen.
Dat en ik moet geld overhouden voor de vakantiequote:Op donderdag 1 juni 2006 21:43 schreef Stroekie het volgende:
Zie je wel Buster
je kan het wel, maar je moet het zelluf doen![]()
*knuffel*quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:43 schreef Ang3l het volgende:
Ja tis wel ok.
maar ik ben niet zo in de stemming voor een zware serie.
Voel me een beetje kut (dat krijg je als je vermoedens bevestigd worden dat ie 't toch niet uitgemaakt heeft met z'n vriend).
zo da's niet een beetje, maar een beetje boel kutquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja tis wel ok.
maar ik ben niet zo in de stemming voor een zware serie.
Voel me een beetje kut (dat krijg je als je vermoedens bevestigd worden dat ie 't toch niet uitgemaakt heeft met z'n vriend).
Aan het lijntje houden, miscommunicatie, bang zijn anderen te kwetsen. Noem het hoe je het wilt. Hoe het ook zit, ik voel me kut. En ik heb niet nog meer tranen nodig en ik HAAT mezelf echt dat ze er nu wel zijn en dat ik ze de kans geef om ze te laten vallen. Dat ik IEMAND de kans geef om ze te laten vallen bij mij.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo da's niet een beetje, maar een beetje boel kut
een ook een beetje boel je aan het lijntje gehouden voelen dus ook!!
En jij dan achterop met zo'n sluier!quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
Boeken?
We kunnen ook één paard nemen.
Damn..quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aan het lijntje houden, miscommunicatie, bang zijn anderen te kwetsen. Noem het hoe je het wilt. Hoe het ook zit, ik voel me kut. En ik heb niet nog meer tranen nodig en ik HAAT mezelf echt dat ze er nu wel zijn en dat ik ze de kans geef om ze te laten vallen. Dat ik IEMAND de kans geef om ze te laten vallen bij mij.
Ik heb mezelf een tijd geleden voorgenomen me nergens in te storten en de muur omhoog te trekken en te bekleden met ijs. En dan komt er iemand met wie het super klikt (en nog steeds wel) en die doet de buitenlaag van die muur smelten. Serves me right for letting that happen.
*pakt ijsklontjes en begint te bouwen*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |