In die hoogslaper (dus ja IN bed). 's Ochtends bijna onthoofdquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ken zijn huisje ja! sliep je op het aerobed?. of IN bed
!!!
wheheh!quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In die hoogslaper (dus ja IN bed). 's Ochtends bijna onthoofd
Als ik zou kunnen zou ik JA zeggen, maar pap komt met iemand hierheen om te kijken hoe de leidingen moeten komen voor de keuken. Die wordt nl volgende week geplaatstquote:
Dat is omdat je op de plekken in Amsterdam komt waar alle hippies en toeristen komen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:45 schreef DennisMoore het volgende:
*terug*
Amsterdam... nee, niks voor mij. Teveel hippies en touristen.
Jij bent lelijk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:50 schreef DennisMoore het volgende:
Hippies stinken.
Wanneer is megapann?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga me op megaPann op extreem glad ijs begeven, dat heb ik wle gemerkt vanavond
Maar ik ga me er nu niet druk over maken (dus wel) en ga Six Feet Under voor het eerst kijken.au revoir
Kan ook..quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:56 schreef DennisMoore het volgende:
Ha! Op zo'n Megapann kom je volgens mij makkelijker binnen, omdat de kaarten te bestellen zijn.
Voor normale Pann moet je soms een uur in de rij staan. Als het dan al niet vol is.
Je die zaten natuurlijk klem met hun staart tussen de deurquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:55 schreef Great_Expectations het volgende:
Er lopen hier allemaal oranje boeren rond te brullen..
Na een aflevering of 2 gok ik dat je verslaaft bent en gewoon het liefste alle 5 de seizoenen achte elkaar wilt zien.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga me op megaPann op extreem glad ijs begeven, dat heb ik wle gemerkt vanavond
Maar ik ga me er nu niet druk over maken (dus wel) en ga Six Feet Under voor het eerst kijken.au revoir
Die heeft geen slaapplek of vervoer voor me denk ik zo..quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:02 schreef DennisMoore het volgende:
Ang3l gaat toch?
Nachttrein?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:14 schreef Vlarp het volgende:
Die heeft geen slaapplek of vervoer voor me denk ik zo..
Moet SJ wel naar Pann oid gaan heh?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ochja...
Kun je niet bij SJ logeren?.
Klinkt goed.. ik ga mee ok? Kunnen we meteen trouwenquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:24 schreef Waxxer het volgende:
Dagje werken, inbox e-mail: négen.En dan is dat nog maar één adres en de enige die ik de laatste dagen heb bekeken.
![]()
Ik vertrek naar de binnenlanden van Tibet en begin een nomadenleven waar ik mezelf op de been houd met paardenmelk en toendrabesjes!!!!
Nou oke is goed!quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Klinkt goed.. ik ga mee ok? Kunnen we meteen trouwen
En dan hebben we genoeg aan dat simpele levenquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou oke is goed!
Zónder mobiel en zónder laptop en zónder allerhande, virtuele gekkigheid he?En dan wonen we in een tentje.
Jij... ik.... het landschap.... ons tentje... en onze twee paarden....quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En dan hebben we genoeg aan dat simpele leven
en en,, al verslaafd ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:37 schreef Ang3l het volgende:
Zo, dat was de pilot van Six Feet Under.
*zwijmel*quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij... ik.... het landschap.... ons tentje... en onze twee paarden....Meer hoeven we niet!
Ja tis wel ok.quote:
Zie je wel Busterquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:42 schreef NathaN het volgende:
Zo, terug uit de stad. Slechts 1 broek gekocht en wederom de dvd-verleiding weersteen.
Dat en ik moet geld overhouden voor de vakantiequote:Op donderdag 1 juni 2006 21:43 schreef Stroekie het volgende:
Zie je wel Buster
je kan het wel, maar je moet het zelluf doen![]()
*knuffel*quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:43 schreef Ang3l het volgende:
Ja tis wel ok.
maar ik ben niet zo in de stemming voor een zware serie.
Voel me een beetje kut (dat krijg je als je vermoedens bevestigd worden dat ie 't toch niet uitgemaakt heeft met z'n vriend).
zo da's niet een beetje, maar een beetje boel kutquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja tis wel ok.
maar ik ben niet zo in de stemming voor een zware serie.
Voel me een beetje kut (dat krijg je als je vermoedens bevestigd worden dat ie 't toch niet uitgemaakt heeft met z'n vriend).
Aan het lijntje houden, miscommunicatie, bang zijn anderen te kwetsen. Noem het hoe je het wilt. Hoe het ook zit, ik voel me kut. En ik heb niet nog meer tranen nodig en ik HAAT mezelf echt dat ze er nu wel zijn en dat ik ze de kans geef om ze te laten vallen. Dat ik IEMAND de kans geef om ze te laten vallen bij mij.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo da's niet een beetje, maar een beetje boel kut
een ook een beetje boel je aan het lijntje gehouden voelen dus ook!!
En jij dan achterop met zo'n sluier!quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
Boeken?
We kunnen ook één paard nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |