Nee, dat kloptquote:
Je moet nog anderhalf uur cheerleaden? Arme collega's.quote:
hebben ze je nog niet aangeboden om bij jou om de hoek bij de Admirals ook af en toe te zwaaien ?quote:
Zes uur eerder. Het is hier pas tien uur. Onwerkelijk voor mijquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, dat klopt.
Hoe laat is het daar dan?
Lieve Erik,quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, soms voel ik niet zo vertrouwd aan. Ik snap soms geen reet van mijzelf en wat ik doe/denk/voel.
Ik heb geen idee waar we het precies over gaan hebben, behalve hetgeen wat mij zo dwars zit.
Mocht ik het nodig hebben, dan houdt ik de msn optie zeker in mijn achterhoofdquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Lieve Erik,
ik weet niet of je hiervoor al mensen hebt,
maar als jer er over wilt praten/gesprek voorbereiden of wat dan ook
dan kun je me ten alle tijden toevoegen op msn
of bellen of whatever
"scheurt nieuw pakje Kleenex open"quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:21 schreef Sunjammer het volgende:
*voor de verandering weer eens nies*
een wattes voor erik?quote:
quote:
Lelijke homo's die zo links als de pest zijn, zijn net zo walgelijk en misselijkmakend als de gedrochten die in het Parijse rioolsysteem leven.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:53 schreef LuQas het volgende:
Lelijke homo's die affiniteit met Rita Verdonk hebben zijn zooooooo om te huilen.
En te kotsen.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:54 schreef Cairon het volgende:
[..]
Lelijke homo's zijn net zo walgelijk en misselijkmakend als de gedrochten die in het Parijse rioolsysteem leven.
Aangezien de pest mensen uitroeide ongeacht hun politieke voorkeur is dit een vrij nietszseggende uitspraak van je.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:54 schreef Cairon het volgende:
Lelijke homo's die zo links als de pest zijn, zijn net zo walgelijk en misselijkmakend als de gedrochten die in het Parijse rioolsysteem leven.
Ik snap nog steeds een ding niet, Islam is vandaag de dag zo conservatief als het maar zijn kan, tegen welke vrijheden dan ook, en dan met name tegen homo's, en Iran is een extremistische Islambolwerk dat nodig aangevallen moet worden, maar het is er wél veilig voor homo's.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:53 schreef LuQas het volgende:
Lelijke homo's die affiniteit met Rita Verdonk hebben zijn zooooooo om te huilen.
En te kotsen.
mooie homo's die sympathie voor die heks hebben niet dan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:53 schreef LuQas het volgende:
En te kotsen.
nou, beter dan lelijke homo's die meedoen aan een gayverkiezing, niet kunnen typen en dan hun verlies afreageren op mensen die dat wel kunnenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:53 schreef LuQas het volgende:
En te kotsen.
Nou nou, 'heks', laten we netjes blijven. Schelden heeft niks met wel of niet politiek correct zijn te maken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mooie homo's die sympathie voor die heks hebben niet dan?
Dus linkse homo's hebben wel een libido en rechtse niet?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:58 schreef Cairon het volgende:
Linkse homo's hebben per definitie een zekere sympathie voor de Mr Gay verkiezing!
sympathie voor gayverkiezingen = hebben van een libido?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:03 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dus linkse homo's hebben wel een libido en rechtse niet?
Ik nam eigenlijk maar aan dat het hier om het vleselijke deel ging van de Mr Gay verkiezing. Ik gok dat het niet om de talentenronde ging. Dus de link naar het wel/niet hebben van een libido was een uiterst mogelijke. Maar het is geen stelling mijnerzijds, slechts een vraagje.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:04 schreef Jerruh het volgende:
sympathie voor gayverkiezingen = hebben van een libido?
je doet me teniet nu.
Maar geeft toe, als je haar ziet denk je wel: Eucalypta...quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nou nou, 'heks', laten we netjes blijven. Schelden heeft niks met wel of niet politiek correct zijn te maken.
(Ik ben mordicus tegen haar beleid, maar ik ben ook tegen schelden op haar, of beter gezegd, schelden in de politiek in het algemeen, want dat voegt niks toe aan de discussie, het breekt de discussie af)
hmnee, ik probeer haar te doorgronden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:17 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar geeft toe, als je haar ziet denk je wel: Eucalypta...
Eucalypta?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
hmnee, ik probeer haar te doorgronden.
Cohen mag dan Paulus zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
(en ik herinner mij nog duidelijk een Cohen lopende over een tentenkamp van asielzoekers midden in de winter; en dat dit persoon eenzelfde beleid uitvoerde als Verdonk)
Zou dat mogelijk zijn??quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
hmnee, ik probeer haar te doorgronden.
Hij doet miepmiep na?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:30 schreef Stroekie het volgende:
Iemand Waxxer al gesignaleerd??
Ik wil eigenlijk graag naar huis, kan hij mooi in die tussenliggende periode z'n imitatie hier laten zien![]()
bijnaquote:
ja de kleefkracht van het pluche wordt elk jaar alleen maar groterquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar wat je hier nu aankaart is een struktureel probleem in de politiek, Stroekie. Er zijn geen consequenties voor aantoonbaar wanbeleid (omdat aantoonbaar ook een politieke opinie is zoals 't schijnt).
Alweer? Kwam er vanochtend al vandaanquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:43 schreef Stroekie het volgende:
Wat dat betreft had Ang3l beter vanaaf naar T uit logeren kunnen gaan![]()
Wel grappigquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is misschien oppervlakkig, maar als ik van de foto uitga dan moet je zoiets niet laten lopen, Angel..
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:01 schreef creno het volgende:
[[url=http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/4;43;4/st/20060607/e/Levering+van+de+keuken/k/8f46/event.png]afbeelding]
[/url]
D. alwéér gezien?!?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:09 schreef Ang3l het volgende:
Haaj Vlarpje
Ow....D's studentenhuis is gewoon fel limoengroen qua gangen en de badkamer en keuken is paars
Voelde me meteen thuis, leek net of ik hier zat
D-man weer?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:09 schreef Ang3l het volgende:
Haaj Vlarpje
Ow....D's studentenhuis is gewoon fel limoengroen qua gangen en de badkamer en keuken is paars
Voelde me meteen thuis, leek net of ik hier zat
Ja heb gister daar geslapen voor het eerst. Moest ik gvd om 7:00 al uit m'n ( o nee zijn) nest omdat ik moets gaan werken en dat kreng zat maar te plagen dat ie er pas om 12:00 uitmoest!quote:
Dat studentenhuis is gewoon in dezelfde kleuren als mijn appartementquote:
ik ken zijn huisje ja! sliep je op het aerobed?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat studentenhuis is gewoon in dezelfde kleuren als mijn appartementlimoengroen en paats. Ik kreeg allemaal deja-vu's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |