"tissue aangeef"quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:30 schreef Sunjammer het volgende:
*nies*
Ook al ziekquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:20 schreef wonderer het volgende:
*snuf ende sniffel*
Men, ik ben echt in maanden niet zo vroeg opgestaan, vrijwillig...
Ach, ziek, ziek...quote:
Ligt aan de hoeveelheid water, en hoe je ze erin zet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:30 schreef davidov het volgende:
Blijven bloemen goed als je ze met water 2 dagen in een donker hok zet?
Zoals?quote:Ik heb al bijnamen genoeg
Genoegquote:
zoals je ze koopt maar dan in een vaasquote:, en hoe je ze erin zet.
bloemen dusquote:En of het droogbloemen zijn of niet... en ehm....
Strictly confidentialquote:[..]
Zoals?.
Moet je ook geen liposuctie op jezelf uitvoerenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:38 schreef TehRockstar het volgende:
Au, buikpijn.
Dat krijg je ervan als je een dik buikje hebtquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:38 schreef TehRockstar het volgende:
Au, buikpijn.
Gemenerdquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je een dik buikje hebt![]()
![]()
Omdat je daar dan weer mag trouwen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:46 schreef Manias het volgende:
wonderer: och nou ja weer es wat anders heeiglk liever naar canada
Yeah, Canada... zou ik ook wel willenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:46 schreef Manias het volgende:
wonderer: och nou ja weer es wat anders heeiglk liever naar canada
Jij mag niet over mijn buikje wrijven.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lief over het buikj ewrijven![]()
![]()
Mja zo'n idee had ik dus ook al...quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:47 schreef wonderer het volgende:
Davidov, groene planten hebben licht nodig om voor voedsel te zorgen, dus ik denk niet dat ze opsluiten in een donker hok handig is.
Ook al ben je nu in Amerika, j e bent een typische Nederlander: is t koud, dan wordt er verlangd naar hogere temperaturen, is t warm, dan wordt er dįįr weer over geklaagdquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, Canada... zou ik ook wel willen
Daar is het vast koeler
Soms prik ik in buikjes van mensen, dat vind ik leukquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij mag niet over mijn buikje wrijven.
een flinke scheut 7 up bij het water gieten help bijna net zo goed als dat Chrystal/Pokon spulquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:30 schreef davidov het volgende:
Blijven bloemen goed als je ze met water 2 dagen in een donker hok zet?
Ik heb al bijnamen genoeg, heb geen behoefte aan een nieuwe
Je bent amateuracupuncturist?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:50 schreef BB_Koning het volgende:
Soms prik ik in buikjes van mensen, dat vind ik leuk![]()
Je bent een naar...naar mens BBquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik trek je aan je haar!quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het is niet bol.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:08 schreef BB_Koning het volgende:
Verdorie, als iemand ene bol buikje heeft, dan is t leuk om met je vinger te prikken
Niet overalquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Middag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |