Dat vind ik nou leuk!quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:42 schreef DennisMoore het volgende:
Ik wil je bedanken...
Ja, dat zijn leuke dingen voor de mensen.quote:
Zónde. En ik had nog zó geoefend.quote:*niet in HF-mode ga*
Het zijn de zenuwen DM.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, dat zijn leuke dingen voor de mensen.
[..]
Zónde. En ik had nog zó geoefend.
Zenuwen-zenuwen.quote:
Dat zal dan lekker vlot gaan, dat lezen.quote:@DM: Mwah, zit allerlei technische documentatie door te lezen... 't Is rustig op het moment hier.
*afklop*
't Is slaapverwekkendquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zenuwen-zenuwen..
[..]
Dat zal dan lekker vlot gaan, dat lezen.
Ik heb me 'ziekgemeld' vandaag..
quote:
Bij ons ook elke dag wel een paar... best slecht.quote:Ah, dat hebben er bij ons ook een paar gedaan whehe.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:53 schreef Sunjammer het volgende:
We zijn bij ons bezig met de implementatie van nieuwe IT management software en helpdesk faciliteiten. Wij (de beheerders) zijn er al lang uit, nu het management nog.
Ik doe niet aan opmaken.quote:Zoveel dagen joh? Ik ben ze zowaar aan het opmaken.
Wij hadden een plaatje van een zinkend schip, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Stork Management
Vanuit de hoogte neerzien op de takkezooi.
[..]
Ik doe niet aan opmaken..
Is het weer zover?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:03 schreef Sunjammer het volgende:
Wij hadden een plaatje van een zinkend schip, maar dat terzijde.
Neuh, meer een trap richting ons afdelingshoofd.quote:
I knoooowquote:
Dr hele album word in deze stijl qua muziek, dus veel trompetten enzoquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:27 schreef Manias het volgende:
aaaaaaaain't no other mannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn lalalalala *uithaal*
Ik werd er voor wakker gebeldquote:
Ja die maken zeer relexte muziekquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:45 schreef DennisMoore het volgende:
En toch zijn die nrs van Basement Jaxx érg okay.
En goed geslapen zodat je alweer wat fitter bent?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:42 schreef TehRockstar het volgende:
Hallo.
Nee, afschuwelijk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En goed geslapen zodat je alweer wat fitter bent?
Basement Jaxx - 15 - Being With U.mp3quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:31 schreef Stroekie het volgende:
Ja die maken zeer relexte muziek
en dan echt niet allen maar dat bekende nummer Rendez vouz![]()
Ik ga eens kennismaken.quote:
Hup uit bed en werken jij lui beest.quote:@ mezelf: hup uit bed en werken jij lui beest
Ah weer een nieuwe bezoeker hierquote:
"tissue aangeef"quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:30 schreef Sunjammer het volgende:
*nies*
Ook al ziekquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:20 schreef wonderer het volgende:
*snuf ende sniffel*
Men, ik ben echt in maanden niet zo vroeg opgestaan, vrijwillig...
Ach, ziek, ziek...quote:
Ligt aan de hoeveelheid water, en hoe je ze erin zet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:30 schreef davidov het volgende:
Blijven bloemen goed als je ze met water 2 dagen in een donker hok zet?
Zoals?quote:Ik heb al bijnamen genoeg
Genoegquote:
zoals je ze koopt maar dan in een vaasquote:, en hoe je ze erin zet.
bloemen dusquote:En of het droogbloemen zijn of niet... en ehm....
Strictly confidentialquote:[..]
Zoals?.
Moet je ook geen liposuctie op jezelf uitvoerenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:38 schreef TehRockstar het volgende:
Au, buikpijn.
Dat krijg je ervan als je een dik buikje hebtquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:38 schreef TehRockstar het volgende:
Au, buikpijn.
Gemenerdquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je een dik buikje hebt![]()
![]()
Omdat je daar dan weer mag trouwen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:46 schreef Manias het volgende:
wonderer: och nou ja weer es wat anders heeiglk liever naar canada
Yeah, Canada... zou ik ook wel willenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:46 schreef Manias het volgende:
wonderer: och nou ja weer es wat anders heeiglk liever naar canada
Jij mag niet over mijn buikje wrijven.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lief over het buikj ewrijven![]()
![]()
Mja zo'n idee had ik dus ook al...quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:47 schreef wonderer het volgende:
Davidov, groene planten hebben licht nodig om voor voedsel te zorgen, dus ik denk niet dat ze opsluiten in een donker hok handig is.
Ook al ben je nu in Amerika, j e bent een typische Nederlander: is t koud, dan wordt er verlangd naar hogere temperaturen, is t warm, dan wordt er dáár weer over geklaagdquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, Canada... zou ik ook wel willen
Daar is het vast koeler
Soms prik ik in buikjes van mensen, dat vind ik leukquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij mag niet over mijn buikje wrijven.
een flinke scheut 7 up bij het water gieten help bijna net zo goed als dat Chrystal/Pokon spulquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:30 schreef davidov het volgende:
Blijven bloemen goed als je ze met water 2 dagen in een donker hok zet?
Ik heb al bijnamen genoeg, heb geen behoefte aan een nieuwe
Je bent amateuracupuncturist?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:50 schreef BB_Koning het volgende:
Soms prik ik in buikjes van mensen, dat vind ik leuk![]()
Je bent een naar...naar mens BBquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik trek je aan je haar!quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het is niet bol.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:08 schreef BB_Koning het volgende:
Verdorie, als iemand ene bol buikje heeft, dan is t leuk om met je vinger te prikken
Niet overalquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Middag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |