Tenzij je al een beker hebt...quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:34 schreef Sunjammer het volgende:
Neuh, zolang je maar niet eerst drinken inschenkt en daarna pas het glas uit de kast pakt.
Gewoon uit de fles en in de mond zoals het een macho betaamd.quote:
Dat is met hete thee niet aan te raden...quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:37 schreef Ang3l het volgende:
Gewoon uit de fles en in de mond zoals het een macho betaamd.![]()
Je bidt al 2 jaar om verlossing?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:40 schreef Sunjammer het volgende:
Whaha.
Komt er net een ouderling aan de deur.
"Ik begreep dat u zich wilde laten uitschrijven bij de kerk?"
"Ja dat klopt, dat probeer ik al 2 jaar"
Zie je wel dat die kutopmerking meeviel? Zorgt gewoon voor extra discipline bij hem.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:43 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Die arme schat is het hele studentenhuis ana het poetsen nu omdat ik blijf slapen vannacht![]()
Ik heb hem hier al in geen tijden meer gezien. Maar dat wil niets zeggen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:40 schreef Troel het volgende:
Komt meneer L hier eigenlijk nog wel?
Ik heb iets gemist, geloof ik?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:43 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Die arme schat is het hele studentenhuis ana het poetsen nu omdat ik blijf slapen vannacht![]()
Nee joh ik had in de auto heel truttig Radio 1 aan staan, want wat dat is toch het event van de dag die politcidols vaan de VVDquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Sweet Dreams Stroekie!Stámpende beats he, en gáánnnn!!
Dat kan je wel stellen jaquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist, geloof ik?
Nou, soms voel ik niet zo vertrouwd aan. Ik snap soms geen reet van mijzelf en wat ik doe/denk/voel.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom het gaat toch juist over jou, niets is zo vertrouwd als jezelf
waar wil je het over gaan hebben dan?
fotoquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist, geloof ik?
je hebt nu dus eigenlijk gewoon 2 poetshomo'squote:Op woensdag 31 mei 2006 19:43 schreef Ang3l het volgende:
Een met de baan en 1 student met smetvreesquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt nu dus eigenlijk gewoon 2 poetshomo's![]()
Ik vraag me af wat de uitslag zou zijn gezijn als de leden hun stem niet konden herzien...quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:52 schreef Stroekie het volgende:
Whehehe geweldig
Ik ben niet links, ik ben niet rechts ik ben recht door zee,
je rechtstreeks richting de nooduitgang ja, en af door de zijdeur![]()
Nog niet echt gevangen. Tenminste, I don't know.quote:
Geef het tijd.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:56 schreef Ang3l het volgende:
Nog niet echt gevangen. Tenminste, I don't know.
1 avond gezoend, 2 avonden hier geslapen, ik nu daar.
Maar krijg er niet echt hoogte van
ja toch?quote:
Het is misschien oppervlakkig, maar als ik van de foto uitga dan moet je zoiets niet laten lopen, Angel.quote:
Linkje?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:59 schreef Butapih het volgende:
Dit homo topic moet ook dicht !!
Nieuw beleid !!1 eins
Verdomme, ik dacht eindelijk een plek gevonden te hebben waar je níet komtquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:59 schreef Butapih het volgende:
Dit homo topic moet ook dicht !!
Nieuw beleid !!1 eins
Dan had Rita wel gewonnen, en was er een scheuring gekomenquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de uitslag zou zijn gezijn als de leden hun stem niet konden herzien...
Als je maar genoeg kleenex bij de hand hebt is 't goedquote:
Nou.... de wanhoop is ver te zoeken hoor!quote:
Ik ga Yvon wel bellenquote:Op woensdag 31 mei 2006 20:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou.... de wanhoop is ver te zoeken hoor!Ik doe mijn ding en ik zie wel...
Lees: geef mij niet op voor één of ander datingprogramma he?!
![]()
Dat ze je niet meer hoeft te bellen voor haar nieuwe datingprogam.quote:
Voor hoe lang is de vraag.quote:
jah he?quote:Op woensdag 31 mei 2006 22:34 schreef Manias het volgende:
wat ziet fok er mooi uit als t fokt op is
Is die trap zo zwaar geworden om te beklimmen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:41 schreef davidov het volgende:
*kreun*
Het klinkt idd vermoeiend!quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:43 schreef davidov het volgende:
mensen helpen verhuizen, bier drinken, vergaderen, bier drinken, gedoe hebben met andere organisaties, bier drinken, 2 wedstrijden volleyballen en nog wat bier drinken is vermoeiend ja...
Nu nog een 1 of ander ruk stukje schrijven voor de maandbrief die 1x per 2.5 maanden verschijnt.quote:
Fijn. Ik moet morgen 2 diensten draaien..quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:44 schreef davidov het volgende:
[..]
Nu nog een 1 of ander ruk stukje schrijven voor de maandbrief die 1x per 2.5 maanden verschijnt.
Ik moet morgen bier drinken en toch nuchter blijvenquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Fijn. Ik moet morgen 2 diensten draaien..
Ik moet i.d. bierhal werken en nuchter blijven want mn baas is er bijquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:47 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik moet morgen bier drinken en toch nuchter blijven
Mag je al alchohol dan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik moet i.d. bierhal werken en nuchter blijven want mn baas is er bij
Te grappig.quote:
Geen idee, vast slapen.quote:Waar is iedereen?
Uhuh, funny because its true...EN ik kon er wel om lachenquote:
Saaiquote:Geen idee, vast slapen.
True? The passport says 18.quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:54 schreef davidov het volgende:
[..]
Uhuh, funny because its true...EN ik kon er wel om lachen
Meh...quote:
quote:
Oh well.quote:
Ik slaap nooitquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:58 schreef davidov het volgende:
[..]
en waarom ben jij dan nog wel wakker
Dus het is waar, vrouwen zijn soms echt zo makkelijk en doorzichtigquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:13 schreef wizarddragon het volgende:
Bloemen. Supercliché en het werkt ook nog (bij m'n ma wel
). Althans een week lang geen gezeur.
iig al sinds 1997, toen heb ik er 't eerst van gehoord.quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sinds wanneer staat Pino voor potentieel interessant neuk object?![]()
das iets oostelijks.. en het rukt langzaam op naar westquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sinds wanneer staat Pino voor potentieel interessant neuk object?![]()
ja dat klopt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:15 schreef davidov het volgende:
[..]
Dus het is waar, vrouwen zijn soms echt zo makkelijk en doorzichtig
Mooi dan heb ik in ieder geval iets!quote:
Avondploeg?quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:54 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een fiets
En Bradley speelt gitaar
quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:57 schreef davidov het volgende:
[..]
Mooi dan heb ik in ieder geval iets!
[..]
Avondploeg?
Het is gewoon ouderwets koud op mn kamer nuquote:Op donderdag 1 juni 2006 02:53 schreef NanKing het volgende:
Hoe warm is het daar?
Ik ben nu al jaloers hier lijkt het wel winter.
Dat vind ik nou leuk!quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:42 schreef DennisMoore het volgende:
Ik wil je bedanken...
Ja, dat zijn leuke dingen voor de mensen.quote:
Zónde. En ik had nog zó geoefend.quote:*niet in HF-mode ga*
Het zijn de zenuwen DM.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, dat zijn leuke dingen voor de mensen.
[..]
Zónde. En ik had nog zó geoefend.
Zenuwen-zenuwen.quote:
Dat zal dan lekker vlot gaan, dat lezen.quote:@DM: Mwah, zit allerlei technische documentatie door te lezen... 't Is rustig op het moment hier.
*afklop*
't Is slaapverwekkendquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zenuwen-zenuwen..
[..]
Dat zal dan lekker vlot gaan, dat lezen.
Ik heb me 'ziekgemeld' vandaag..
quote:
Bij ons ook elke dag wel een paar... best slecht.quote:Ah, dat hebben er bij ons ook een paar gedaan whehe.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:53 schreef Sunjammer het volgende:
We zijn bij ons bezig met de implementatie van nieuwe IT management software en helpdesk faciliteiten. Wij (de beheerders) zijn er al lang uit, nu het management nog.
Ik doe niet aan opmaken.quote:Zoveel dagen joh? Ik ben ze zowaar aan het opmaken.
Wij hadden een plaatje van een zinkend schip, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Stork Management
Vanuit de hoogte neerzien op de takkezooi.
[..]
Ik doe niet aan opmaken..
Is het weer zover?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:03 schreef Sunjammer het volgende:
Wij hadden een plaatje van een zinkend schip, maar dat terzijde.
Neuh, meer een trap richting ons afdelingshoofd.quote:
I knoooowquote:
Dr hele album word in deze stijl qua muziek, dus veel trompetten enzoquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:27 schreef Manias het volgende:
aaaaaaaain't no other mannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn lalalalala *uithaal*
Ik werd er voor wakker gebeldquote:
Ja die maken zeer relexte muziekquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:45 schreef DennisMoore het volgende:
En toch zijn die nrs van Basement Jaxx érg okay.
En goed geslapen zodat je alweer wat fitter bent?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:42 schreef TehRockstar het volgende:
Hallo.
Nee, afschuwelijk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En goed geslapen zodat je alweer wat fitter bent?
Basement Jaxx - 15 - Being With U.mp3quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:31 schreef Stroekie het volgende:
Ja die maken zeer relexte muziek
en dan echt niet allen maar dat bekende nummer Rendez vouz![]()
Ik ga eens kennismaken.quote:
Hup uit bed en werken jij lui beest.quote:@ mezelf: hup uit bed en werken jij lui beest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |