Is dat iets Russisch?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
het is gewoon een stogast
neeehh dat is iets van een docent.. die legde iets uit waar niemand wat van snapte en toen zei die "het is heel gemokkeluk, het is gewoon een stogast" en de hele klas zo van aha!!! maar wij hadden echt zoiets van wtf is dat nouweerquote:
Viel gewoon enorm tegen. Zo enorm vet, spannend de 2e film was en me wist vast te houden. Zo saai, kort, en oninteressant is deel 3...quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:20 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
neeehh dat is iets van een docent.. die legde iets uit waar niemand wat van snapte en toen zei die "het is heel gemokkeluk, het is gewoon een stogast" en de hele klas zo van aha!!! maar wij hadden echt zoiets van wtf is dat nouweer
heiligschenner de tekenfilm was the bombquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:26 schreef davidov het volgende:
[..]
Viel gewoon enorm tegen. Zo enorm vet, spannend de 2e film was en me wist vast te houden. Zo saai, kort, en oninteressant is deel 3...
Net als de tekenfilm ben je het alweer vergeten als je naar buiten looptDat was bij de 2e film wel compleet anders
DON'T SAY THE S WORD! *bad statistiek memories* NOOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]Dat is echt een woord dat je nooit meer vergeet...
Maargoed, ik weet nu nog steeds niet wat het is:
sto·chast (de ~, ~en)
1 statistische functie die aan alle elementaire gebeurtenissen van een kansmodel een getal verbindt![]()
De tekenfilm was idd erg stoer, maar daar bleef ik ook niet nog een uur over praten als het afgelopen was. Tekenfilm was iig beter dan de 3e filmquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:27 schreef Manias het volgende:
[..]
heiligschenner de tekenfilm was the bomb
ik probeer me heel hard te bedenken hoe X2 ook alweer ging..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:26 schreef davidov het volgende:
[..]
Viel gewoon enorm tegen. Zo enorm vet, spannend de 2e film was en me wist vast te houden. Zo saai, kort, en oninteressant is deel 3...
Net als de tekenfilm ben je het alweer vergeten als je naar buiten looptDat was bij de 2e film wel compleet anders
bezorg ik je dan een nachtmerrie door hier heel hard SPSS te roepenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:27 schreef Manias het volgende:
[..]
DON'T SAY THE S WORD! *bad statistiek memories* NOOOOOOOOOOOOO
Your place?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:28 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb opeens zin in een meeting-achtig ietsKomt zomaar uit de lucht vallen, zeg maar...
i wub spssquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bezorg ik je dan een nachtmerrie door hier heel hard SPSS te roepen![]()
![]()
Stochast stochast stochastquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:27 schreef Manias het volgende:
[..]
DON'T SAY THE S WORD! *bad statistiek memories* NOOOOOOOOOOOOO
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ze hebben me toegetakeld op de dansschool![]()
![]()
Angel Timberlake
En dan krijg ik van Danny nog zo'n riem met een enorme gesp (schedel) en ik moet nog ff wat meer blinglbing.![]()
fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |