Ik zat al langer met het idee om een keer zo'n gesprek aan te vragen, maar om de een of andere reden deed ik het steeds niet. Nu adviseerde de leerlingcoördinator het, en zij zou dan wel even met die vertrouwenspersoon gaan praten, om zo ook voor mij de drempel om op 'm af te stappen te verlagen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow dus het is een gesprek dat je zelf hebt aangevraagd
of zagen zij dit ?
Oh wacht.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zat al langer met het idee om een keer zo'n gesprek aan te vragen, maar om de een of andere reden deed ik het steeds niet. Nu adviseerde de leerlingcoördinator het, en zij zou dan wel even met die vertrouwenspersoon gaan praten, om zo ook voor mij de drempel om op 'm af te stappen te verlagen.
Maar ik vind zo'n gesprek maar eng.
Huh? Hoezo dat nou weer?quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:06 schreef Waxxer het volgende:
Zoooo... Rain Man is er weer hoor...Nog een maand en dan moet ik ander werk hebben!
![]()
hoezo eet jij niet fatsoenlijk?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh wacht.
Ik heb gesprekken met zo'n medewerker van het GeeGeeDee die er voor zorgt dat ik fatsoenlijk eet.
Is het zoiets?
Wáárom wil je eigenlijk een gesprek met hem/haar?
waarom het gaat toch juist over jou, niets is zo vertrouwd als jezelfquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zat al langer met het idee om een keer zo'n gesprek aan te vragen, maar om de een of andere reden deed ik het steeds niet. Nu adviseerde de leerlingcoördinator het, en zij zou dan wel even met die vertrouwenspersoon gaan praten, om zo ook voor mij de drempel om op 'm af te stappen te verlagen.
Maar ik vind zo'n gesprek maar eng.
helaas is dat zovaak niet waarquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom het gaat toch juist over jou, niets is zo vertrouwd als jezelf
waar wil je het over gaan hebben dan?
Als je het eerste bedoelt: ik kan zo de kantoornummers van collectieve verzekeringen opnoemen en de afdelingsnummers van de zorgsoortenquote:
Kan je d'r niet benoemen tot PA zodat ze gelegitimeerd aanwezig isquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:26 schreef Ang3l het volgende:
Mam, je moet vanaaf aan een tilburgs balkon gaan hangen
En dan heel hard "Earl Grey!! Earl Grey!!!" roepen zodat ze in A'dam gelijk weten wie de dader is??quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:26 schreef Ang3l het volgende:
Mam, je moet vanaaf aan een tilburgs balkon gaan hangen
En je kan niet binnen dat bedrijf solliciteren? Of wil je dat niet (ook wel begrijpelijk). Wat ga je nu doen dan?quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als je het eerste bedoelt: ik kan zo de kantoornummers van collectieve verzekeringen opnoemen en de afdelingsnummers van de zorgsoortenHet tweede is omdat ik op een 2005-afdeling werk die wordt afgebouwd ivm het nieuwe zorgstelsel...
Geen idee, ik ga idd zoeken naar evt interne vacatures en begin gelijk even rond te neuzen... Uitzendwerk is toch werk a la vandaag gebeld, morgen beginnen...quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
En je kan niet binnen dat bedrijf solliciteren? Of wil je dat niet (ook wel begrijpelijk). Wat ga je nu doen dan?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan heel hard "Earl Grey!! Earl Grey!!!" roepen zodat ze in A'dam gelijk weten wie de dader is??
Nope, goed he?quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga idd zoeken naar evt interne vacatures en begin gelijk even rond te neuzen... Uitzendwerk is toch werk a la vandaag gebeld, morgen beginnen...
Zeg maarrreeehhhh je eerste hamburger cq bestelde pizza al gehad??
Sweet Dreams Stroekie!quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:36 schreef Stroekie het volgende:
Maar lieve mensjes alhier verzameld
ik ga dit kantoorpand verlaten en met de nieuwe avonturen van Arthur in m'n tas op huis aan
tot in het volgende topic![]()
P.S. in de tijd dat ik dan afwezig ben zal Waxxer hier wel een paar Stroek imitaties doen![]()
Chick'n Rice Ohio Minnesota met diet coke & vinegar?quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope, goed he?Vanavond eten we rijst met kip.
Succes trouwens met (leuk) werk vinden.
Ik "gotta" nog helemaal niks, maar uiteindelijk zal ik wel ergens tegenaan lopen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Chick'n Rice Ohio Minnesota met diet coke & vinegar?Ya gotta work too or what?
invent your own!quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:59 schreef DennisMoore het volgende:
En, hebben jullie nog nagedacht over de aansluitmogelijkheden qua kabels v.... *delete*.
Get on Myspace.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:08 schreef Manias het volgende:
hyves ligt plat! oh noes! what ever am i going to do now!
US gays daarop zijn wel echt rete hot als je vergelijkt met de algemene nederlanderquote:
Have a life?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:08 schreef Manias het volgende:
hyves ligt plat! oh noes! what ever am i going to do now!
Zit je op MySpace al ?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:09 schreef Manias het volgende:
[..]
US gays daarop zijn wel echt rete hot als je vergelijkt met de algemene nederlander![]()
There is no spoon because there is no sugar in this coffee...quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:10 schreef Manias het volgende:
there is no life as there is no spoon
The Spoon is gone? dan wordt je zo wakker uit dem atrixquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:16 schreef Sunjammer het volgende:
Where the hell is my spoon.
En ik heb al zo'n slaaptekort *grrr*quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:18 schreef Manias het volgende:
[..]
The Spoon is gone? dan wordt je zo wakker uit dem atrix
Overigens de enige DVD-box die ik in Londen gekocht heb, edoch dat terzijde.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:18 schreef Manias het volgende:
The Spoon is gone? dan wordt je zo wakker uit dem atrix
lang leve divx.. errr? divx? ik ? never!quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Overigens de enige DVD-box die ik in Londen gekocht heb, edoch dat terzijde.
Staat niet zo mooi in de kastquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:20 schreef Manias het volgende:
lang leve divx.. errr? divx? ik ? never!
Mijn printer kan geen holografische effecten aan...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |