luqas had toch een opengesprongen glijmiddelbus?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
LuQas? Leraren mogen geen liefde kennen!
KP?!
dus wat je eigelijk wil zeggen... is..quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:38 schreef Jerruh het volgende:
maar ja petre, sommigen houden het geheim, dus straks zijn er meer relaties dan je denkt.
Geen last van?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:43 schreef Manias het volgende:
anders wordt fok weer es effe heel sloom.....
dadenkikookwel!quote:
Je werd zelf te snel?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:43 schreef Manias het volgende:
anders wordt fok weer es effe heel sloom.....
maarwijpratenaltijdzotegenelkaarhedasbestleukvooralalshetheelerglangwordtenderesterniksmeervansnaptdanis dittochwelbijzonderdathetgewoontevolgenisjaleukhesunnyvindjeooknietheatoejatoch?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:49 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
dadenkikookwel!
Probeer in de zelfde schrijfstijl als jij te antwoorden
Jahoordaslache!quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:56 schreef Manias het volgende:
[..]
maarwijpratenaltijdzotegenelkaarhedasbestleukvooralalshetheelerglangwordtenderesterniksmeervansnaptdanis dittochwelbijzonderdathetgewoontevolgenisjaleukhesunnyvindjeooknietheatoejatoch?
aaaaaaaaaaaaaahwquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:02 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Uhhu, ben man van weinig woorden he
Een kostbaar talent. Wees er zuinig op!quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:06 schreef Manias het volgende:
hmm ik ben zelfs hier geweldig goed in procrastinating
ja, daar kom je ver mee hoor.. zeg ik ook altijd als een proefpersoon talent heeft voor memoryquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
Een kostbaar talent. Wees er zuinig op!
Stom spel is dat.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:13 schreef Manias het volgende:
ja, daar kom je ver mee hoor.. zeg ik ook altijd als een proefpersoon talent heeft voor memory
Owh fuck! Dat was het!quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:24 schreef Manias het volgende:
wonderrrrr!
sunny: men flippe een kaartje...?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:24 schreef Manias het volgende:
wonderrrrr!
sunny: men flippe een kaartje...?
warmmquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:28 schreef wonderer het volgende:
Maniasss!
Laptop op blote benen = niet zo fijn...
Hot legs.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:28 schreef wonderer het volgende:
Maniasss!
Laptop op blote benen = niet zo fijn...
Maniassal laughterquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:31 schreef Manias het volgende:
haha
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:38 schreef Manias het volgende:
hear me roar
Tssskquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:18 schreef petre86 het volgende:
error en dinges
Jemig dat jij daar tussendoor nog tijd voor hadquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:18 schreef wonderer het volgende:
*heeft computer tijd nog steeds op Europa staan*
Hoe is het met iedereen, ik heb net ontbeten en zometeen ga ik wat dingen opmeten want er moet hoognodig meer storage space in de badkamer komen, en een boekenkast!
Voor de fans, ik heb gister een nieuw Arthur-verhaal gepost.
Ik had geen internet, geen huissleutel en Brad was werken. Had niks te doenquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jemig dat jij daar tussendoor nog tijd voor had
of was het juist ontspannend in deze spannende tijden?
vanwege die keer dat je toen gespijbeld had voor die test?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Nablijven is níet leuk. En ook zo lang, ik ben van 14:10 tot 17:00 extra op school geweest.
.
Ja.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vanwege die keer dat je toen gespijbeld had voor die test?
ook over dat spijbelen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja.
En volgende week donderdag heb ik een gesprek met een vertrouwenspersoon.
strafwerk gekregen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Nablijven is níet leuk. En ook zo lang, ik ben van 14:10 tot 17:00 extra op school geweest.
.
Je moet nablijven voor spijbelen en dan gelijk een gesprek met een vertrouwenspersoon? *proest*quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Ik heb dit eigenlijk nog nooit egdaan, dat spijbelen, maar ik ga met een vertrouwenspersoon in gesprek omdat het met mijzelf niet helemaal lekker loopt. De situatie hier thuis, en op school en met mezelf is onprettig, en dat gaat me niet goed af.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ook over dat spijbelen?
was dat niet de eerste keer
of nemen ze dat erg serieus bij jou
Ja, was het maar grappig, dan kon ik meelachen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je moet nablijven voor spijbelen en dan gelijk een gesprek met een vertrouwenspersoon? *proest*
Sorry.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, was het maar grappig, dan kon ik meelachen.
ow dus het is een gesprek dat je zelf hebt aangevraagdquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, was het maar grappig, dan kon ik meelachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |