luqas had toch een opengesprongen glijmiddelbus?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
LuQas? Leraren mogen geen liefde kennen!
KP?!
dus wat je eigelijk wil zeggen... is..quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:38 schreef Jerruh het volgende:
maar ja petre, sommigen houden het geheim, dus straks zijn er meer relaties dan je denkt.
Geen last van?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:43 schreef Manias het volgende:
anders wordt fok weer es effe heel sloom.....
dadenkikookwel!quote:
Je werd zelf te snel?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:43 schreef Manias het volgende:
anders wordt fok weer es effe heel sloom.....
maarwijpratenaltijdzotegenelkaarhedasbestleukvooralalshetheelerglangwordtenderesterniksmeervansnaptdanis dittochwelbijzonderdathetgewoontevolgenisjaleukhesunnyvindjeooknietheatoejatoch?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:49 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
dadenkikookwel!
Probeer in de zelfde schrijfstijl als jij te antwoorden
Jahoordaslache!quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:56 schreef Manias het volgende:
[..]
maarwijpratenaltijdzotegenelkaarhedasbestleukvooralalshetheelerglangwordtenderesterniksmeervansnaptdanis dittochwelbijzonderdathetgewoontevolgenisjaleukhesunnyvindjeooknietheatoejatoch?
aaaaaaaaaaaaaahwquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:02 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Uhhu, ben man van weinig woorden he
Een kostbaar talent. Wees er zuinig op!quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:06 schreef Manias het volgende:
hmm ik ben zelfs hier geweldig goed in procrastinating
ja, daar kom je ver mee hoor.. zeg ik ook altijd als een proefpersoon talent heeft voor memoryquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
Een kostbaar talent. Wees er zuinig op!
Stom spel is dat.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:13 schreef Manias het volgende:
ja, daar kom je ver mee hoor.. zeg ik ook altijd als een proefpersoon talent heeft voor memory
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |