daar kan je toch ook best veel mee verdienen!?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:06 schreef Manias het volgende:
[..]
tout va bienproefpersonen nonstop
maar is echt heel erg leuk!
uhhh depends.. eerst effe hoogleraar wordenquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
daar kan je toch ook best veel mee verdienen!?
glaasje verse jus dan maarquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:36 schreef TehRockstar het volgende:
Ziek.
en dat pad naar het hoogleraarschap verloopt tot nu toe zoals gewenst ?quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:29 schreef Manias het volgende:
[..]
uhhh depends.. eerst effe hoogleraar worden
nou ja loop nu stage @ VUmc en gaat gesmeerdquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat pad naar het hoogleraarschap verloopt tot nu toe zoals gewenst ?
okay ik zal de wetenschapsbijlagen van de zaterdag kranten eens gaan volgenquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:49 schreef Manias het volgende:
[..]
nou ja loop nu stage @ VUmc en gaat gesmeerdnog 1 jaar dan afgestudeerd, dan 4 jaar AIO, dan postdoc, en dan omhoog up up up
Jij draagt je onderbroek ook aan de verkeerde kant?quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:35 schreef Manias het volgende:
superrrr mennooooo
nah sjoerd vind het niet erg als mn bulge groot isquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:36 schreef NathaN het volgende:
[..]
Jij draagt je onderbroek ook aan de verkeerde kant?
maar ik ben dan ook een heel geduldige krantenlezer hoorquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:33 schreef Manias het volgende:
yeah daar zal mijn promotie ding wel in komen overrr 5 jaar
ahh oke daar heb ik geen geduld voor..quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik ben dan ook een heel geduldige krantenlezer hoor
elk weekend begraaf ik mij met koffie op de bank onder al die weekend bijlages en ben daar weer een paar uurtjes onder de pannen
ik ben zelfs zo erg dat ik er op zaterdag dus 2 krijgquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:43 schreef Manias het volgende:
[..]
ahh oke daar heb ik geen geduld voor..
lolquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben zelfs zo erg dat ik er op zaterdag dus 2 krijg![]()
erg hè zo'n nieuwsjunk
(hopelijk voor jou: de waarheid.)quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:39 schreef Manias het volgende:
nah sjoerd vind het niet erg als mn bulge groot is
(my god wat zeg ik nu)
Er gaat niks boven het knisperende krantenpapierquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:52 schreef Manias het volgende:
[..]
lolterwijl je alles ook gewoon op internet kn vinden
in de openhaardquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Er gaat niks boven het knisperende krantenpapier![]()
m'n apartement heeft geen ander rookkanaal dan het open raamquote:
owh neej das nie handig hehequote:Op woensdag 31 mei 2006 15:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
m'n apartement heeft geen ander rookkanaal dan het open raam
dus voor je het weet staat de brandweer voor de deur
Haal die lepel uit je mond en probeer het nog eens?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:13 schreef Manias het volgende:
zomg no wai!
maar there is no spoon !quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:14 schreef NathaN het volgende:
[..]
Haal die lepel uit je mond en probeer het nog eens?
That's only in your mind...quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:15 schreef Manias het volgende:
maar there is no spoon !
nu angel nog een steady relatie en dan zijn de shizzles onder dak?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:19 schreef Manias het volgende:
en ik!
Hoe weet jij dat allemaal?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:18 schreef petre86 het volgende:
welke homo-fokkers hebben trouwens allemaal een relatie?
ryan_r + creno
KP
LuQas
error en dinges
cazman heeft toch ook wat?
SAJ
angel.. naja.. soms
Wiz + moi
best nog wel veel
neuh, die relaties of scorelijstjes staan niet in de notes hoorquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:29 schreef Manias het volgende:
sneaky moderator powerzzz
Geloof ik bestquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:22 schreef Manias het volgende:
laminaat leggen ook ...
LuQas? Leraren mogen geen liefde kennen!quote:
Of maak er gebruik van om te kunnen denken.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:32 schreef davidov het volgende:
[..]
Geloof ik bestDat laat ik ook aan anderen over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |