Als je maar genoeg kleenex bij de hand hebt is 't goedquote:
Nou.... de wanhoop is ver te zoeken hoor!quote:
Ik ga Yvon wel bellenquote:Op woensdag 31 mei 2006 20:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou.... de wanhoop is ver te zoeken hoor!Ik doe mijn ding en ik zie wel...
Lees: geef mij niet op voor één of ander datingprogramma he?!
![]()
Dat ze je niet meer hoeft te bellen voor haar nieuwe datingprogam.quote:
Voor hoe lang is de vraag.quote:
jah he?quote:Op woensdag 31 mei 2006 22:34 schreef Manias het volgende:
wat ziet fok er mooi uit als t fokt op is
Is die trap zo zwaar geworden om te beklimmen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:41 schreef davidov het volgende:
*kreun*
Het klinkt idd vermoeiend!quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:43 schreef davidov het volgende:
mensen helpen verhuizen, bier drinken, vergaderen, bier drinken, gedoe hebben met andere organisaties, bier drinken, 2 wedstrijden volleyballen en nog wat bier drinken is vermoeiend ja...
Nu nog een 1 of ander ruk stukje schrijven voor de maandbrief die 1x per 2.5 maanden verschijnt.quote:
Fijn. Ik moet morgen 2 diensten draaien..quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:44 schreef davidov het volgende:
[..]
Nu nog een 1 of ander ruk stukje schrijven voor de maandbrief die 1x per 2.5 maanden verschijnt.
Ik moet morgen bier drinken en toch nuchter blijvenquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Fijn. Ik moet morgen 2 diensten draaien..
Ik moet i.d. bierhal werken en nuchter blijven want mn baas is er bijquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:47 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik moet morgen bier drinken en toch nuchter blijven
Mag je al alchohol dan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik moet i.d. bierhal werken en nuchter blijven want mn baas is er bij
Te grappig.quote:
Geen idee, vast slapen.quote:Waar is iedereen?
Uhuh, funny because its true...EN ik kon er wel om lachenquote:
Saaiquote:Geen idee, vast slapen.
True? The passport says 18.quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:54 schreef davidov het volgende:
[..]
Uhuh, funny because its true...EN ik kon er wel om lachen
Meh...quote:
quote:
Oh well.quote:
Ik slaap nooitquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:58 schreef davidov het volgende:
[..]
en waarom ben jij dan nog wel wakker
Dus het is waar, vrouwen zijn soms echt zo makkelijk en doorzichtigquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:13 schreef wizarddragon het volgende:
Bloemen. Supercliché en het werkt ook nog (bij m'n ma wel
). Althans een week lang geen gezeur.
iig al sinds 1997, toen heb ik er 't eerst van gehoord.quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sinds wanneer staat Pino voor potentieel interessant neuk object?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |