da's een beetje een probleem... hij heeft zich de laatste jaren nou niet echt meer bewezen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:30 schreef Suijk het volgende:
Ja, maar welke club wil hem nou nog hebben...
Ajaxquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:30 schreef Suijk het volgende:
Ja, maar welke club wil hem nou nog hebben...
Nope, als hij slim is, blijft hij óf bij Valencia en gaat de concurrentie aan (al klonk hij daar maandag in HS niet al te overtuigd over) óf hij vertrekt naar een club waar hij zich op zijn gemak kan voelen en speeltijd krijgt om in vorm te komen (eigenlijk maar 1 mogelijkheid, Ajax).quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:34 schreef kollie het volgende:
[..]
da's een beetje een probleem... hij heeft zich de laatste jaren nou niet echt meer bewezen.
Ik zou hem zeker bij Ajax willen zien, maar dat is puur gebaseerd op het verleden. Als ik rationeel ben...liever niet. Ik denk ook niet dat hij naar Nederland komt, daar krijgt hij zeker weten zo ontzettend veel shit weer over zich heen...quote:
Dat denk ik ook. Patrick wordt door veel mensen hier uitgekotst, en ik denk dat je weer dezelfde spreekoren zult krijgen als vlak na het ongeluk. Wel jammer, een spits als Kluivert is een verrijking voor de Nederlandse competitie.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zou hem zeker bij Ajax willen zien, maar dat is puur gebaseerd op het verleden. Als ik rationeel ben...liever niet. Ik denk ook niet dat hij naar Nederland komt, daar krijgt hij zeker weten zo ontzettend veel shit weer over zich heen...
Ik denk dat de Nederlandse competitie een perfecte competitie is voor Kluivert, om weer aan het scoren te raken. Als ik Kluivert was, dan zou ik toch terug gaan naar Nederland, of naar Ajax, of naar AZ, naar zijn oude coach. Dat hij shit over zich heen krijgt..dat ligt ook gedeeltelijk aan hemzelf. Als je normaal doet, is er niets aan de hand toch? Maarja, wat is normaal, voor Kluivert.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zou hem zeker bij Ajax willen zien, maar dat is puur gebaseerd op het verleden. Als ik rationeel ben...liever niet. Ik denk ook niet dat hij naar Nederland komt, daar krijgt hij zeker weten zo ontzettend veel shit weer over zich heen...
Dat zie ik niet gebeuren eigenlijkquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:50 schreef Suijk het volgende:
Natuurlijk ligt het aan hemzelf dat hij die shit over zich heen krijgt. Maar hij loopt weg voor problemen is ook gebleken en zal daarom denk ik niet naar NL komen. Al zou AZ inderdaad ook wel eens kunnen lukken ja...
Precies...hij moet nu even niet voor het geld kiezen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:53 schreef Suijk het volgende:
Ik ook niet, maar als voetballer zou hij daar volgens mij wel weer wat van zijn kwaliteiten kunnen terugvinden denk ik.
Kluivert heeft nooit uitgesloten ooit weer terug te keren bij Ajax.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hier moet ik toch even op terugkomen:quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:34 schreef Chadi het volgende:
Ieder zijn smaak toch of had hij daar het wrak van de BMW op de voorkant moeten zetten.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:12 schreef koningdavid het volgende:
Kluivert filmpjes die je moet zien:
http://www.youtube.com/watch?v=uaYcXQGqYGU&search=kluivert
http://www.youtube.com/watch?v=oJ3JBgNSOuw&search=kluivert
![]()
Kijk, die jongen mist gewoon sociale vaardigheden. Naar mijn mening is een sms nogal smakeloos. Als hij nou een brief had geschreven waarin hij uitlegt dat hij alles betreurt, erg veel spijt heeft van de fout die hij gemaakt, en graag een gesprek aan wil gaan, dan los je dit een stuk netter op.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Natuurlijk was die sms een dag van tevoren slecht getimed en dat hij zei dat hij 'toch wel contact had' was enigszins overdreven en fout. Aan de andere kant, nu was hij iig in Nederland.. Op zich dus wel een mogelijkheid om vervolgens iets af te spreken? Bovendien, wat kun/wil/zou je zeggen als je ze bijvoorbeeld opbelt? Ik zou ook echt niet weten hoe ik er mee om zou moeten gaan.. Aan een 'sorry' hebben ze echt niks.. Of dat je vraagt 'hoe gaat het nu?'?
Ik kan me echt heel goed voorstellen dat het voor Patrick Kluivert ontzettend moeilijk is om de volgende stap te zetten. En iedereen kan nu wel roepen dat hij niks voorstelt als mens, ik denk dat 90% van iedereen hier niet eens die sms had durven sturen!!!
Iets in de trant van "U spreekt met Patrick Kluivert. Ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen, maar ik vond het nodig om een keer contact met jullie op te nemen." Dat zou al een opening kunnen bieden voor een nader gesprek. Als de nabestaanden zeggen nog niet toe te zijn aan verder contact, dan zou hij ook weten waar hij aan toe is. Ik denk dat de familie het wel zou waarderen als Kluivert blijk had gegeven van zijn berouw en de wil om er samen uit te komen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Bovendien, wat kun/wil/zou je zeggen als je ze bijvoorbeeld opbelt? Ik zou ook echt niet weten hoe ik er mee om zou moeten gaan.. Aan een 'sorry' hebben ze echt niks.. Of dat je vraagt 'hoe gaat het nu?'?
Ik zie een Kluivert die niet om kon gaan met het sterrendom en denkt dat hij ook naast de velden God is.quote:Over zijn boek, het gaat over Patrick Kluivert. En Patrick Kluivert heeft een 'fout' gemaakt, hij heeft iemand doodgereden, maar er is veel meer in zijn leven dan die ene 'fout'.
De Patrick Kluivert op de foto is wel de Kluivert die ik ken van de voetbalvelden en uit de media. Een vlotte, spontane, relaxte persoonlijkheid. Niks mis mee imho..
Dat is wat je al te graag wil zien. Daar ga je vanzelf in geloven als je dat jezelf ook de hele tijd wijs gaat maken.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:17 schreef Trancelocator het volgende:
Ik zie een Kluivert die niet om kon gaan met het sterrendom en denkt dat hij ook naast de velden God is.
En dat is nou juist wat hij niet heeft gedaan, namelijk zichzelf blijven. Die jongen moet zich gvd bezig houden met voetballen en niet met een (auto)biografie. En zoals Wilfried De Jong het treffend wist te verwoorden "Er moet nog veel gebeuren in jouw leven". Na zijn actieve voetballoopbaan is er nog genoeg tijd voor een terugblik in boekvorm.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:01 schreef Chadi het volgende:
Omdat het Kluivert is moet hij het natuurlijk anders doen. Hij mag zichzelf niet zijn en een eigen foto uitzoeken. Nee het moet een foto zijn die de anderen bevalt?? Kaft van het boek is om te verkopen en zegt niks over de inhoud. Als ie er een foto had neergezet wat te maken zou hebben met het ongeluk staat half nederland te schreeuwen dat het een lijkenpikker is!
Het is nooit goed wat die jongen ook doet.
Dat is omdat die man popi jopi kan doen en weet dat hij van Kluivert geen grote mond terug kan krijgen. Dat was typerend ene uitspraak die je nooit never kan doen en ook niet staat omdat over andermans leven te doen. Dat toont een hoop frustraties die bij die man zitten om iemand zo te beledigen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:11 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En dat is nou juist wat hij niet heeft gedaan, namelijk zichzelf blijven. Die jongen moet zich gvd bezig houden met voetballen en niet met een (auto)biografie. En zoals Wilfried De Jong het treffend wist te verwoorden "Er moet nog veel gebeuren in jouw leven". Na zijn actieve voetballoopbaan is er nog genoeg tijd voor een terugblik in boekvorm.
Jij vindt dus dat hij altijd zo een doodgewone jongen is gebleven?quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is wat je al te graag wil zien. Daar ga je vanzelf in geloven als je dat jezelf ook de hele tijd wijs gaat maken.
Zoals in topic #9 al werd gezegd; het leek de Jong wel erg aan het hart te gaan, zowel de affaire Putman als het leven/de problemen van Kluivert zelf.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is omdat die man popi jopi kan doen en weet dat hij van Kluivert geen grote mond terug kan krijgen. Dat was typerend ene uitspraak die je nooit never kan doen en ook niet staat omdat over andermans leven te doen. Dat toont een hoop frustraties die bij die man zitten om iemand zo te beledigen.
Ik ben het helemaal met je eens dat het veel en veel beter had gekund. Maar kun je het hem kwalijk nemen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:03 schreef kollie het volgende:
[..]
Kijk, die jongen mist gewoon sociale vaardigheden. Naar mijn mening is een sms nogal smakeloos. Als hij nou een brief had geschreven waarin hij uitlegt dat hij alles betreurt, erg veel spijt heeft van de fout die hij gemaakt, en graag een gesprek aan wil gaan, dan los je dit een stuk netter op.
Moet je voorstellen hoe het voor die nabestaanden is. 3 maanden terug heb je aangeven dat je open staat voor een gesprek, en dan blijft het stil..... En dan, 1 dag voor de presentatie van zijn boek, stuurt meneer een sms. Iets teveel toeval naar mijn mening. En wat je zegt: "nu is hij in Nederland, dan kun je tenminste wat afspreken". Wat een lariekoek. Meneer is een half jaar geblesseerd geweest, en heeft dus tijd genoeg gehad om ff naar Nederland te komen. En al helemaal voor zoiets belangrijks.
Hoe is het mogelijk voor een 18 jarige jongen die in een klap wereldberoemd is, een grote fout maakt en vervolgens de hele media en ongeveer de hele wereld over zich heen krijgt om zichzelf te blijven? Hij is jarenlang loslopend wild geweest en iedereen bleef op hem schieten met de meest debiele beschuldigingen. Probeer dan maar eens jezelf te blijven.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:11 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En dat is nou juist wat hij niet heeft gedaan, namelijk zichzelf blijven. Die jongen moet zich gvd bezig houden met voetballen en niet met een (auto)biografie. En zoals Wilfried De Jong het treffend wist te verwoorden "Er moet nog veel gebeuren in jouw leven". Na zijn actieve voetballoopbaan is er nog genoeg tijd voor een terugblik in boekvorm.
Ja duh, die zijn blank en "braaf".quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:27 schreef mr_cucumber het volgende:
Zowiezo snap ik dat gezeur over dat boek niet, toen Stam een boek uitbracht hoorde je niemand, Becham idem dito.
Ach please... don't play the 'race card'.quote:
Noem eens even wat blanke spelers die zo door het slijk zijn gehaald als Kluivert en Seedorf?quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:32 schreef Snatched het volgende:
[..]
Ach please... don't play the 'race card'.
Wat een kutexcuus is dat...
Daar is hij voor een groot deel zelf debet aan geweest. Het is allemaal geen toeval hoor dat het bij andere voetballers allemaal wel meevalt. Verder verkeert Kluivert in de uiterst luxe situatie dat hij de mogelijkheid heeft om negatieve krachten rond zijn persoontje om te zetten in positieve daden in de sport, betaald nog wel.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:27 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk voor een 18 jarige jongen die in een klap wereldberoemd is, een grote fout maakt en vervolgens de hele media en ongeveer de hele wereld over zich heen krijgt om zichzelf te blijven? Hij is jarenlang loslopend wild geweest en iedereen bleef op hem schieten met de meest debiele beschuldigingen. Probeer dan maar eens jezelf te blijven.
Vind ik sowieso onzin, tenzij die mensen echt een hoofdstuk hebben afgesloten in hun leven. En dat heeft Kluivert nog duidelijk niet.quote:Zowiezo snap ik dat gezeur over dat boek niet, toen Stam een boek uitbracht hoorde je niemand, Becham idem dito.
Zoals hierboven al gezegd werd, die jongen kan nooit iets goeds doen, maakt niet uit wat die doet.
Tja, waar moet je het over hebben? Feit is dat hoe langer hij wacht, des te moeilijker het wordt. Als hij zo lang wacht, kan dat bij de nabestaanden namelijk de indruk wekken dat het hem weinig meer doet, waardoor het leed bij die personen blijft bestaan of zelfs groter wordt.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Trancelocator: Ik ken niet alle details, maar Kluivert gaf zelf ook aan in de periode na het ongeluk zijn verontschuldigingen, etc. (voor wat dat waard is) te hebben aangeboden. Hij heeft ook 11 jaar moeten leven met de gedachte dat hij iemand heeft doodgereden. Denk je dat het voor hem gemakkelijk is om nu met de familie in contact te komen? Nogmaals, waar moet je het over hebben?
(en ja, ik weet dat ik advocaat van de duivel speel)
Goed, tuurlijk heeft hij (grote) fouten gemaakt, maar de hoeveelheid stront die hij over zich heen kreeg gekieperd als 18 jarige, na eerst compleet de hemel ingeprezen te zijn, was mijn inziens zwaar overtrokken. Iedere scheet die hij liet werd bij wijze van spreken zo uitvergroot en zo gedraaid dat het leek alsof het een nucleaire aanval was. Dat is in tegenstelling tot 'andere voetballers' het grote verschil. Die positieve daden heeft hij ook gedaan (zieke kinderen bezoeken, activiteiten met gehandicapten enz.), deze kwamen echter amper in het nieuws omdat dat natuurlijk niet interessant genoeg was. Er viel namelijk niets negatiefs te melden.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:54 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Daar is hij voor een groot deel zelf debet aan geweest. Het is allemaal geen toeval hoor dat het bij andere voetballers allemaal wel meevalt. Verder verkeert Kluivert in de uiterst luxe situatie dat hij de mogelijkheid heeft om negatieve krachten rond zijn persoontje om te zetten in positieve daden in de sport, betaald nog wel.
Dan vraag ik me af wat Beckham dan wel niet afgesloten had toen hij zijn biografieen uitbracht, en die tal van andere sporters die tijdens hun carriere een biografie schreven of lieten schrijven.quote:Vind ik sowieso onzin, tenzij die mensen echt een hoofdstuk hebben afgesloten in hun leven. En dat heeft Kluivert nog duidelijk niet.
Haha, alsof er over Beckham alleen maar positief nieuws verschijnt?quote:
Dat vraag ik me ook af, ik heb die van hem niet gelezen. Rooney trouwens ook zo iemand, die wilde zelfs met een hele verzameling biografieën komen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:41 schreef mr_cucumber het volgende:
Dan vraag ik me af wat Beckham dan wel niet afgesloten had toen hij zijn biografieen uitbracht, en die tal van andere sporters die tijdens hun carriere een biografie schreven of lieten schrijven.
Die broer iddquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:58 schreef DrDentz het volgende:
Zn broer lijkt me maar een naar mannetje
Dus van Persie gaat ook topscorer worden ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:01 schreef DrDentz het volgende:
Er zijn idd wel veel parallellen met Van Persie.. troeteltalentjes, vroeg een grote Europese prijs gewonnen, autoongeluk, verkrachtingszaak, vlug naar het buitenland, etc
Ik dacht dat ik zat te kijken naar een karikatuur van Patrick.quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:58 schreef DrDentz het volgende:
Zn broer lijkt me maar een naar mannetje
Staat mij inderdaad nog iets van bij. Wanneer was dat ook al weer?quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:07 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij was die gast ook eens betrokken bij rellen in Barcelona ofniet? Hij deed in die docu ook net of hij die EC1 had gewonnen enzo.. patsertje
lijkt me zo'n mannetje die overal 'de broer van Patrick Kluivert' uithangt![]()
Noem eens een blanke, Nederlandse speler die zoveel idiote shit heeft uitgehaald als Kluivert?quote:
Oh ja, van Persie wel... niet zo erg als Kluivert, maar die gedroeg zich gewoon als een kwal.quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:01 schreef DrDentz het volgende:
Er zijn idd wel veel parallellen met Van Persie.. troeteltalentjes, vroeg een grote Europese prijs gewonnen, autoongeluk, verkrachtingszaak, vlug naar het buitenland, etc
Cruijfquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:52 schreef Snatched het volgende:
[..]
Noem eens een blanke, Nederlandse speler die zoveel idiote shit heeft uitgehaald als Kluivert?
Hahaha Cruyff heeft inderdaad domme stunts uitgehaald, da's waar!quote:
Je kan het ook zo zien: hij heeft dit keer waarschijnlijk niet te hard gereden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:14 schreef addictivebeat het volgende:
Wat een sukkel! Drie kwartier te laat verschijnen voor je boekuitreiking. Nou, m'n beeld was een beetje verbeterd nadat wat stukjes had gelezen en z'n interview op tv, maar nu is ie weer helemaal verslechterd. Tis gewoon een flierefluiter. En dan nog lopen claimen dat mensen een verkeerd beeld hebben dat hij een stapper is bla bla...
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:18 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Je kan het ook zo zien: hij heeft dit keer waarschijnlijk niet te hard gereden.
Een paar jaar geleden bij mn vakantiebaantje was ook zn neef als uitzendkracht aangenomen. Iedereen vroeg al: toch geen familie van he? Ging ie vol trots vertellen over zn stapavonturen met Patrick... Binnen 2 dagen was ie weggepestquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:07 schreef DrDentz het volgende:
lijkt me zo'n mannetje die overal 'de broer van Patrick Kluivert' uithangt![]()
Bleh, ik hoorde Borsten zojuist praten op ned 2.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:05 schreef Erasmusch het volgende:
http://www.ad.nl/columns/sport_borst/article380531.ece
Reageer even normaal wil je?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Hij heeft vieze haren
In goed engels: "kick him when he is down", kan ff geen NL-vertaling verzinnen. ALs Kluivert nu goed zou spelen bij een topclub dan durfde Hugo BOrst niet, nee dan is Patrick de topscorer, de talentvolle superspits, zit hij op de bank dan is het de lozer, de mongool, de moordenaar.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:52 schreef Trancelocator het volgende:
Borst kijkt alleen terug en constateert dingen, dingen die ieder weldenkend mens zou constateren. Wat is daar inderdaad mis mee?
"Natrappen" misschien?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:00 schreef Napalm het volgende:
[..]
In goed engels: "kick him when he is down", kan ff geen NL-vertaling verzinnen. ALs Kluivert nu goed zou spelen bij een topclub dan durfde Hugo BOrst niet, nee dan is Patrick de topscorer, de talentvolle superspits, zit hij op de bank dan is het de lozer, de mongool, de moordenaar.
Borst valt in herhaling, blijft maar doorzeuren over hetzelfde. Dat Kluivert iemand heeft doodgereden is heel erg en nog zijn eigen schuld ook maar om daar nu 10 jaar later nog over door te gaan en er weer op terugkomen en weer.. En steeds maar weer zeggen dat Kluivert zo dom is, een laag IQ heeft, net alsof HB zelf een helder licht is..
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:43 schreef Dos37 het volgende:
Dat hij zich inlikt bij de media en dat hij die doelpunten op het EK ook had gemaakt en dat Ruud tegen Portugal en Duitsland niet thuis gaf.
Eensquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:43 schreef Dos37 het volgende:
Dat hij zig inlikt bij de media
Het is olie op het vuur gooien, maar hij heeft toch wel een beetje gelijk. Ook afgelopen zondag heb ik Van Nistelrooij (weer) op weinig goeds kunnen betrappen.. Je kunt natuurlijk gewoon je dag niet hebben, maar het gebeurt hem wel vaker dan een spits van zijn kaliber mag overkomen..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:29 schreef methodmich het volgende:
Hij vond toch ook dat Ruud er in grote duels nooit stond?
Daar heeft hij gezien de laatste wk wedstrijd wel gelijk in.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:29 schreef methodmich het volgende:
Hij vond toch ook dat Ruud er in grote duels nooit stond?
Kluivert had zich toen allang bewezen in belangrijke duels. Hij maakte meestal het doelpunt dat het verschil maakte.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:00 schreef Trancelocator het volgende:
Ik wacht nog even met mijn oordeel over Ruud van Nistelrooij. We weten hoe Kluivert het WK in 1998 begon...
alleen heeft Kluivert al jaren die fitheid en vorm niet meerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Het is olie op het vuur gooien, maar hij heeft toch wel een beetje gelijk. Ook afgelopen zondag heb ik Van Nistelrooij (weer) op weinig goeds kunnen betrappen.. Je kunt natuurlijk gewoon je dag niet hebben, maar het gebeurd hem wel vaker dan een spits van zijn kaliber mag overkomen..
Wat dat betreft deed Kluivert het, toen hij nog gewoon topfit was (dus jaren geleden), beter.. En ja, ik weet dat veel ook afhangt van je medespelers, maar Van Nistelrooij is niet een spits die andere beter laat voetballen en excelleren, waar Kluivert dat wel kon! Stel je voor: Robben, Kluivert, Van Persie/Kuijt![]()
* Proud2beDiepfries blijft hopen op een ooit weer fitte Kluivert in Oranje![]()
Dat ontken ik ook niet. Ik vind alleen opvallend dat veel mensen hun oordeel al klaar hebben na één wedstrijd van Van Nistelrooij.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kluivert had zich toen allang bewezen in belangrijke duels. Hij maakte meestal het doelpunt dat het verschil maakte.
Helaas niet, maar je mag altijd blijven hopenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen heeft Kluivert al jaren die fitheid en vorm niet meer
hahaha hij kan ze ook alleen maar intikken, he?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:33 schreef Gerrinho het volgende:
Van Nistelrooy kon ook last van de hitte hebben. Bovendien kreeg ie nauwelijks bruikbare ballen..hij komt er nog wel aan
en zal ie dat ook nooit meer krijgen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen heeft Kluivert al jaren die fitheid en vorm niet meer
Dat zou hij dus niet moeten doen. Ik geloof nou niet dat zijn kwaliteiten op het voetballende vlak liggen namelijk....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:47 schreef Gerrinho het volgende:
nee, hij zegt zelf dat ie meer 'meespeelt' in dienst van de ploeg, maar dan nog moet ie WEL bruikbare ballen hebben
Uitgesloten, die hebben een ballotagecommissie. En Kluivert heeft een strafblad...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:16 schreef DrDentz het volgende:
of AFC
Dat gaat bij Ajax zeker lukken... als bankzitter.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:23 schreef MIster911 het volgende:
Ga gewoon naar psv of ajax en speel je weer in de kijkers in de CL en Eredivisie voor de grote clubs.
boeie, die zijn er zo weer afquote:Op zondag 9 juli 2006 19:18 schreef Devano het volgende:
Altijd welkom bij Ajax. Want als Huntelaar ineens z'n voorste kruisbanden scheurt moeten we het straks doen met 4-4-2 spitsen als Rosenberg en Charisteas.
Ik ben ervan overtuigd dat hij het verschil nog wel kan maken, hij zal het echt niet verleerd zijn. Alleen die kilotjes, he...
Hopen dat ie in ieder geval vaker speelt als Litmanen, toen die weer terug kwam bij Ajax. (die heeft weinig gespeeld toen)quote:Op zondag 9 juli 2006 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zal een zelfde verhaal worden als Litmanen, die ook weer terug kwam. Het zou leuk zijn voor Kluivert, maar wel een vreemde keuze van Ajax.
De terugkeer van Litmanen zorgde er wel voor dat Zlatan veel ging spelen, denk maar eens terug aan de wedstrijd in de CL tegen AS Roma bijvoorbeeld...quote:Op zondag 9 juli 2006 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zal een zelfde verhaal worden als Litmanen, die ook weer terug kwam. Het zou leuk zijn voor Kluivert, maar wel een vreemde keuze van Ajax.
Enige vorm van zelfkritiek is hem vreemd. Niets nieuws.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:46 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb zijn bio nu bijna uit en wat geeft die gozer iedereen de schuld van alles behalve zichzelf.
Gerald Sibon?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:29 schreef ub40_bboy het volgende:
Beter gaat Kluivert naar PSV toe. Als hij weer in vorm raakt heeft PSV gewoon de beste spits van de wereld in huis.
quote:Op zondag 9 juli 2006 17:48 schreef Dos37 het volgende:
Hij moet gewoon naar Heerenveen of NAC ofzo. Hij moet niet voor het geld kiezen maar nou een keer voor het voetbal.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:14 schreef Stansfield het volgende:
"om zijn kennis en ervaring over te brengen aan de jonge talenten daar".
Dat is juist het gejank over Ruud de hele tijdquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:11 schreef M-I-L-F het volgende:
Ik lees nogal veel gezeur in de trant van 'hij kan alleen maar intikken' , wat zeurt iedereen nou? Dat is toch de taak van die man of niet? En hij volbrent die taak subliem. Kluivert, mij verlies je niet als fan, dus godverdomme van Basten, word wakker! Als je Ruud Meeneemt, waarom in godsnaam Patrick niet?
Valencia wil hem dumpen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:14 schreef Stansfield het volgende:
Ik las in zijn boek dat hij graag zijn contract bij valencia uitdiend. Dat duurt nu nog 2 seizoenen. En ik las ook dat hij voetballen in quatar erg de moeite waard vind. "om zijn kennis en ervaring over te brengen aan de jonge talenten daar". Gewoon voor het geld dus.
Bij Bild wrijven ze zich al in de handen....quote:Op maandag 17 juli 2006 13:31 schreef Radegast het volgende:
HSV denkt aan Kluivert.
Zou inderdaad een mooie combinatie zijn.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bij Bild wrijven ze zich al in de handen....
Hij is jong, rijk en gewild. Who wouldn't?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:53 schreef PsyCha het volgende:
Kluivert feest tot nu toe lekker door.
quote:Hamburger SV is uitgekeken op Kluivert
HAMBURG - Hamburger SV mengt zich niet langer in de strijd om Patrick Kluivert. "Het risico is ons te groot", aldus Dietmar Beiersdorfer vrijdag. De directeur van HSV doelde daarmee op de vele blessures waar Kluivert de laatste jaren mee te maken heeft gehad. "We contracteren geen spelers van wie we niet zeker weten of ze ons daadwerkelijk verder helpen."
Hamburger SV zoekt voor komend seizoen nog minimaal één aanvaller. De club hoopt zo snel mogelijk te slagen in de zoektocht naar een nieuwe spits in verband met de kwalificatiewedstrijden voor de Champions League die binnenkort beginnen.
Kluivert speelde vorig seizoen bij Valencia. Na de komst van aanvaller Fernando Morientes naar de Spaanse club is de oud-Ajacied overbodig in de ogen van trainer Quique Sanchez Flores.
Nou, in ieder geval niet als voetballerquote:
OMG jack van Gelderquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:12 schreef koningdavid het volgende:
Kluivert filmpjes die je moet zien:
http://www.youtube.com/watch?v=uaYcXQGqYGU&search=kluivert
http://www.youtube.com/watch?v=oJ3JBgNSOuw&search=kluivert
![]()
Bij deze heb je bewezen over geen greintje voetbal verstand te bezitten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Ook toen hij fit was was hij bagger
Hij stopt nog liever met voetballen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:46 schreef methodmich het volgende:
Dat laatste doet dus volgens mij iedereen en dat is gezien de laatste jaren niet zo vreemd.
Ik zie hem wel ergens eindigen bij een club die vooral spelers van naam haalt en dan niet kijkt naar wat ze nog kunnen. Bolton of Portsmouth ofzo.
Dat is nou net het probleem, men kan nooit alleen over de voetballer Kluivert praten zonder dat erbij te halen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:25 schreef Bombardier het volgende:
Ik heb de beruchte rode e30 M3 cabrio laatst even bekeken. Staat bij een BMW-klusser hier in de omgeving. Eng apparaat, als je weet wat voor verhaal erachter schuilt.
Dat is één van de nadelen, als je dat soort stunten uithaalt. En daarnaast, ik constateer alleen en deel mede, suggereer verder niets. Het hoort een beetje bij het verhaal-Kluivert. Nogmaals, wens hem alle goeds verder. Maar niet zeuren als er weer een keer een verhaal oprakelt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:28 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Dat is nou net het probleem, men kan nooit alleen over de voetballer Kluivert praten zonder dat erbij te halen.
Issie te koop??quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:25 schreef Bombardier het volgende:
Ik heb de beruchte rode e30 M3 cabrio laatst even bekeken. Staat bij een BMW-klusser hier in de omgeving. Eng apparaat, als je weet wat voor verhaal erachter schuilt.
Nee. Maar ik kan allicht even voor je informeren. Zit een nieuw chassis-nummer in getikt trouwens. En aan de lijst onder de voorruit te zien, die nog steeds flink verbogen is, heeft de auto aan de voorkant, tot de raamlijst com-pleet in elkaar gezeten. Wat iets zegt over de knal die het geweest moet zijn.quote:
Dus hij is zeg maar nog in `orginele staat`.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:55 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Nee. Maar ik kan allicht even voor je informeren. Zit een nieuw chassis-nummer in getikt trouwens. En aan de lijst onder de voorruit te zien, die nog steeds flink verbogen is, heeft de auto aan de voorkant, tot de raamlijst com-pleet in elkaar gezeten. Wat iets zegt over de knal die het geweest moet zijn.
Ze hebben hem volledig gerestaureerd, inclusief nieuw chassis-nummer. Wat alleen resteert is een kromme lijst onder de voorruit. Een stille getuige van het ongeluk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:58 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dus hij is zeg maar nog in `orginele staat`.![]()
Het lijkt me wel een hebbedingetje maar ik zelf hoef het niet te hebben als dat ding nog steeds kapot is.
Ik was alleen benieuwd of dat ding te koop was.
Dan moet die man er toch minimaal acht of negen duizend Euro voor hebben gok ik.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:00 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ze hebben hem volledig gerestaureerd, inclusief nieuw chassis-nummer. Wat alleen resteert is een kromme lijst onder de voorruit. Een stille getuige van het ongeluk.
Is trouwens een enorm hebbeding. E30 M3's zijn uitstekende straatracers, helemaal met een verstevigd onderstel als de cabrio versie heeft.
Ik zal eens voorzichtig informeren wat de bedoeling met die auto is. Hij staat er namelijk al een tijdje stof te happen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:04 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dan moet die man er toch minimaal acht of negen duizend Euro voor hebben gok ik.
Het is een leuk hebbedingetje en als ik het geld had dan had ik er serieus over nagedacht.
Kan me niet voorstellen dat hij daar wilt gaan spelen, en dat het Feyenoord publiek hem accepteert.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:37 schreef DANILXL het volgende:
hij wordt nu in verband gebracht met feijenoord
Inderdaad, het idee alleen al.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat hij daar wilt gaan spelen, en dat het Feyenoord publiek hem accepteert.
HSV is inderdaad best een leuke club voor Kluivert, alleen willen ze hem daar niet hebben.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:19 schreef Chadi het volgende:
HSV is niet eens zo'n slechte optie voor hem met een voetballende raffie er naast
Opvallend, HSV heeft eens geen interesse in een Nederlandse voetballerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:20 schreef Dos37 het volgende:
HSV wil hem niet.
Ja, dat werd over Cruyff ook gezegd toen ie naar Feyenoord ging. Ik zie de spandoeken met "Feyenoord forever, Cruyff never" nog hangen, en dat heeft zegge en schrijven een halve wedstrijd geduurd, en toen zat het hele stadion zijn naam te scanderen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat hij daar wilt gaan spelen, en dat het Feyenoord publiek hem accepteert.
Nou, als dat zou kunnen. Mogen jullie wat mij betreft Lurling weer hebben.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:57 schreef Erasmusch het volgende:
Wat een gelul. Sowieso is Kluivert meer niveau FCDB
Lucius blijft nog ff hier.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, als dat zou kunnen. Mogen jullie wat mij betreft Lurling weer hebben.![]()
Wat? Lurling, laat me niet lachen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Neuh, liever Lurling dan Kluivert.
Willem 2 verleden ook geen bezwaar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:20 schreef koningdavid het volgende:
Hopenlijk vind Kluif een plek bij AZ, onder Louis.
Zou een mooie club voor hem zijn.
Bovendien, hebben ze in Alkmaar niet bepaald problemen met spelers met een Ajax-verleden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |