Bleh, ik hoorde Borsten zojuist praten op ned 2.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:05 schreef Erasmusch het volgende:
http://www.ad.nl/columns/sport_borst/article380531.ece
Reageer even normaal wil je?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Hij heeft vieze haren
In goed engels: "kick him when he is down", kan ff geen NL-vertaling verzinnen. ALs Kluivert nu goed zou spelen bij een topclub dan durfde Hugo BOrst niet, nee dan is Patrick de topscorer, de talentvolle superspits, zit hij op de bank dan is het de lozer, de mongool, de moordenaar.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:52 schreef Trancelocator het volgende:
Borst kijkt alleen terug en constateert dingen, dingen die ieder weldenkend mens zou constateren. Wat is daar inderdaad mis mee?
"Natrappen" misschien?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:00 schreef Napalm het volgende:
[..]
In goed engels: "kick him when he is down", kan ff geen NL-vertaling verzinnen. ALs Kluivert nu goed zou spelen bij een topclub dan durfde Hugo BOrst niet, nee dan is Patrick de topscorer, de talentvolle superspits, zit hij op de bank dan is het de lozer, de mongool, de moordenaar.
Borst valt in herhaling, blijft maar doorzeuren over hetzelfde. Dat Kluivert iemand heeft doodgereden is heel erg en nog zijn eigen schuld ook maar om daar nu 10 jaar later nog over door te gaan en er weer op terugkomen en weer.. En steeds maar weer zeggen dat Kluivert zo dom is, een laag IQ heeft, net alsof HB zelf een helder licht is..
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:43 schreef Dos37 het volgende:
Dat hij zich inlikt bij de media en dat hij die doelpunten op het EK ook had gemaakt en dat Ruud tegen Portugal en Duitsland niet thuis gaf.
Eensquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:43 schreef Dos37 het volgende:
Dat hij zig inlikt bij de media
Het is olie op het vuur gooien, maar hij heeft toch wel een beetje gelijk. Ook afgelopen zondag heb ik Van Nistelrooij (weer) op weinig goeds kunnen betrappen.. Je kunt natuurlijk gewoon je dag niet hebben, maar het gebeurt hem wel vaker dan een spits van zijn kaliber mag overkomen..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:29 schreef methodmich het volgende:
Hij vond toch ook dat Ruud er in grote duels nooit stond?
Daar heeft hij gezien de laatste wk wedstrijd wel gelijk in.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:29 schreef methodmich het volgende:
Hij vond toch ook dat Ruud er in grote duels nooit stond?
Kluivert had zich toen allang bewezen in belangrijke duels. Hij maakte meestal het doelpunt dat het verschil maakte.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:00 schreef Trancelocator het volgende:
Ik wacht nog even met mijn oordeel over Ruud van Nistelrooij. We weten hoe Kluivert het WK in 1998 begon...
alleen heeft Kluivert al jaren die fitheid en vorm niet meerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Het is olie op het vuur gooien, maar hij heeft toch wel een beetje gelijk. Ook afgelopen zondag heb ik Van Nistelrooij (weer) op weinig goeds kunnen betrappen.. Je kunt natuurlijk gewoon je dag niet hebben, maar het gebeurd hem wel vaker dan een spits van zijn kaliber mag overkomen..
Wat dat betreft deed Kluivert het, toen hij nog gewoon topfit was (dus jaren geleden), beter.. En ja, ik weet dat veel ook afhangt van je medespelers, maar Van Nistelrooij is niet een spits die andere beter laat voetballen en excelleren, waar Kluivert dat wel kon! Stel je voor: Robben, Kluivert, Van Persie/Kuijt![]()
* Proud2beDiepfries blijft hopen op een ooit weer fitte Kluivert in Oranje![]()
Dat ontken ik ook niet. Ik vind alleen opvallend dat veel mensen hun oordeel al klaar hebben na één wedstrijd van Van Nistelrooij.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kluivert had zich toen allang bewezen in belangrijke duels. Hij maakte meestal het doelpunt dat het verschil maakte.
Helaas niet, maar je mag altijd blijven hopenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen heeft Kluivert al jaren die fitheid en vorm niet meer
hahaha hij kan ze ook alleen maar intikken, he?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:33 schreef Gerrinho het volgende:
Van Nistelrooy kon ook last van de hitte hebben. Bovendien kreeg ie nauwelijks bruikbare ballen..hij komt er nog wel aan
en zal ie dat ook nooit meer krijgen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen heeft Kluivert al jaren die fitheid en vorm niet meer
Dat zou hij dus niet moeten doen. Ik geloof nou niet dat zijn kwaliteiten op het voetballende vlak liggen namelijk....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:47 schreef Gerrinho het volgende:
nee, hij zegt zelf dat ie meer 'meespeelt' in dienst van de ploeg, maar dan nog moet ie WEL bruikbare ballen hebben
Uitgesloten, die hebben een ballotagecommissie. En Kluivert heeft een strafblad...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:16 schreef DrDentz het volgende:
of AFC
Dat gaat bij Ajax zeker lukken... als bankzitter.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:23 schreef MIster911 het volgende:
Ga gewoon naar psv of ajax en speel je weer in de kijkers in de CL en Eredivisie voor de grote clubs.
boeie, die zijn er zo weer afquote:Op zondag 9 juli 2006 19:18 schreef Devano het volgende:
Altijd welkom bij Ajax. Want als Huntelaar ineens z'n voorste kruisbanden scheurt moeten we het straks doen met 4-4-2 spitsen als Rosenberg en Charisteas.
Ik ben ervan overtuigd dat hij het verschil nog wel kan maken, hij zal het echt niet verleerd zijn. Alleen die kilotjes, he...
Hopen dat ie in ieder geval vaker speelt als Litmanen, toen die weer terug kwam bij Ajax. (die heeft weinig gespeeld toen)quote:Op zondag 9 juli 2006 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zal een zelfde verhaal worden als Litmanen, die ook weer terug kwam. Het zou leuk zijn voor Kluivert, maar wel een vreemde keuze van Ajax.
De terugkeer van Litmanen zorgde er wel voor dat Zlatan veel ging spelen, denk maar eens terug aan de wedstrijd in de CL tegen AS Roma bijvoorbeeld...quote:Op zondag 9 juli 2006 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zal een zelfde verhaal worden als Litmanen, die ook weer terug kwam. Het zou leuk zijn voor Kluivert, maar wel een vreemde keuze van Ajax.
Enige vorm van zelfkritiek is hem vreemd. Niets nieuws.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:46 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb zijn bio nu bijna uit en wat geeft die gozer iedereen de schuld van alles behalve zichzelf.
Gerald Sibon?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:29 schreef ub40_bboy het volgende:
Beter gaat Kluivert naar PSV toe. Als hij weer in vorm raakt heeft PSV gewoon de beste spits van de wereld in huis.
quote:Op zondag 9 juli 2006 17:48 schreef Dos37 het volgende:
Hij moet gewoon naar Heerenveen of NAC ofzo. Hij moet niet voor het geld kiezen maar nou een keer voor het voetbal.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:14 schreef Stansfield het volgende:
"om zijn kennis en ervaring over te brengen aan de jonge talenten daar".
Dat is juist het gejank over Ruud de hele tijdquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:11 schreef M-I-L-F het volgende:
Ik lees nogal veel gezeur in de trant van 'hij kan alleen maar intikken' , wat zeurt iedereen nou? Dat is toch de taak van die man of niet? En hij volbrent die taak subliem. Kluivert, mij verlies je niet als fan, dus godverdomme van Basten, word wakker! Als je Ruud Meeneemt, waarom in godsnaam Patrick niet?
Valencia wil hem dumpen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:14 schreef Stansfield het volgende:
Ik las in zijn boek dat hij graag zijn contract bij valencia uitdiend. Dat duurt nu nog 2 seizoenen. En ik las ook dat hij voetballen in quatar erg de moeite waard vind. "om zijn kennis en ervaring over te brengen aan de jonge talenten daar". Gewoon voor het geld dus.
Bij Bild wrijven ze zich al in de handen....quote:Op maandag 17 juli 2006 13:31 schreef Radegast het volgende:
HSV denkt aan Kluivert.
Zou inderdaad een mooie combinatie zijn.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bij Bild wrijven ze zich al in de handen....
Hij is jong, rijk en gewild. Who wouldn't?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:53 schreef PsyCha het volgende:
Kluivert feest tot nu toe lekker door.
quote:Hamburger SV is uitgekeken op Kluivert
HAMBURG - Hamburger SV mengt zich niet langer in de strijd om Patrick Kluivert. "Het risico is ons te groot", aldus Dietmar Beiersdorfer vrijdag. De directeur van HSV doelde daarmee op de vele blessures waar Kluivert de laatste jaren mee te maken heeft gehad. "We contracteren geen spelers van wie we niet zeker weten of ze ons daadwerkelijk verder helpen."
Hamburger SV zoekt voor komend seizoen nog minimaal één aanvaller. De club hoopt zo snel mogelijk te slagen in de zoektocht naar een nieuwe spits in verband met de kwalificatiewedstrijden voor de Champions League die binnenkort beginnen.
Kluivert speelde vorig seizoen bij Valencia. Na de komst van aanvaller Fernando Morientes naar de Spaanse club is de oud-Ajacied overbodig in de ogen van trainer Quique Sanchez Flores.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |