De terugkeer van Litmanen zorgde er wel voor dat Zlatan veel ging spelen, denk maar eens terug aan de wedstrijd in de CL tegen AS Roma bijvoorbeeld...quote:Op zondag 9 juli 2006 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zal een zelfde verhaal worden als Litmanen, die ook weer terug kwam. Het zou leuk zijn voor Kluivert, maar wel een vreemde keuze van Ajax.
Enige vorm van zelfkritiek is hem vreemd. Niets nieuws.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:46 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb zijn bio nu bijna uit en wat geeft die gozer iedereen de schuld van alles behalve zichzelf.
Gerald Sibon?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:29 schreef ub40_bboy het volgende:
Beter gaat Kluivert naar PSV toe. Als hij weer in vorm raakt heeft PSV gewoon de beste spits van de wereld in huis.
quote:Op zondag 9 juli 2006 17:48 schreef Dos37 het volgende:
Hij moet gewoon naar Heerenveen of NAC ofzo. Hij moet niet voor het geld kiezen maar nou een keer voor het voetbal.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:14 schreef Stansfield het volgende:
"om zijn kennis en ervaring over te brengen aan de jonge talenten daar".
Dat is juist het gejank over Ruud de hele tijdquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:11 schreef M-I-L-F het volgende:
Ik lees nogal veel gezeur in de trant van 'hij kan alleen maar intikken' , wat zeurt iedereen nou? Dat is toch de taak van die man of niet? En hij volbrent die taak subliem. Kluivert, mij verlies je niet als fan, dus godverdomme van Basten, word wakker! Als je Ruud Meeneemt, waarom in godsnaam Patrick niet?
Valencia wil hem dumpen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:14 schreef Stansfield het volgende:
Ik las in zijn boek dat hij graag zijn contract bij valencia uitdiend. Dat duurt nu nog 2 seizoenen. En ik las ook dat hij voetballen in quatar erg de moeite waard vind. "om zijn kennis en ervaring over te brengen aan de jonge talenten daar". Gewoon voor het geld dus.
Bij Bild wrijven ze zich al in de handen....quote:Op maandag 17 juli 2006 13:31 schreef Radegast het volgende:
HSV denkt aan Kluivert.
Zou inderdaad een mooie combinatie zijn.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bij Bild wrijven ze zich al in de handen....
Hij is jong, rijk en gewild. Who wouldn't?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:53 schreef PsyCha het volgende:
Kluivert feest tot nu toe lekker door.
quote:Hamburger SV is uitgekeken op Kluivert
HAMBURG - Hamburger SV mengt zich niet langer in de strijd om Patrick Kluivert. "Het risico is ons te groot", aldus Dietmar Beiersdorfer vrijdag. De directeur van HSV doelde daarmee op de vele blessures waar Kluivert de laatste jaren mee te maken heeft gehad. "We contracteren geen spelers van wie we niet zeker weten of ze ons daadwerkelijk verder helpen."
Hamburger SV zoekt voor komend seizoen nog minimaal één aanvaller. De club hoopt zo snel mogelijk te slagen in de zoektocht naar een nieuwe spits in verband met de kwalificatiewedstrijden voor de Champions League die binnenkort beginnen.
Kluivert speelde vorig seizoen bij Valencia. Na de komst van aanvaller Fernando Morientes naar de Spaanse club is de oud-Ajacied overbodig in de ogen van trainer Quique Sanchez Flores.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |