Dus van Persie gaat ook topscorer worden ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:01 schreef DrDentz het volgende:
Er zijn idd wel veel parallellen met Van Persie.. troeteltalentjes, vroeg een grote Europese prijs gewonnen, autoongeluk, verkrachtingszaak, vlug naar het buitenland, etc
Ik dacht dat ik zat te kijken naar een karikatuur van Patrick.quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:58 schreef DrDentz het volgende:
Zn broer lijkt me maar een naar mannetje
Staat mij inderdaad nog iets van bij. Wanneer was dat ook al weer?quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:07 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij was die gast ook eens betrokken bij rellen in Barcelona ofniet? Hij deed in die docu ook net of hij die EC1 had gewonnen enzo.. patsertje
lijkt me zo'n mannetje die overal 'de broer van Patrick Kluivert' uithangt![]()
Noem eens een blanke, Nederlandse speler die zoveel idiote shit heeft uitgehaald als Kluivert?quote:
Oh ja, van Persie wel... niet zo erg als Kluivert, maar die gedroeg zich gewoon als een kwal.quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:01 schreef DrDentz het volgende:
Er zijn idd wel veel parallellen met Van Persie.. troeteltalentjes, vroeg een grote Europese prijs gewonnen, autoongeluk, verkrachtingszaak, vlug naar het buitenland, etc
Cruijfquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:52 schreef Snatched het volgende:
[..]
Noem eens een blanke, Nederlandse speler die zoveel idiote shit heeft uitgehaald als Kluivert?
Hahaha Cruyff heeft inderdaad domme stunts uitgehaald, da's waar!quote:
Je kan het ook zo zien: hij heeft dit keer waarschijnlijk niet te hard gereden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:14 schreef addictivebeat het volgende:
Wat een sukkel! Drie kwartier te laat verschijnen voor je boekuitreiking. Nou, m'n beeld was een beetje verbeterd nadat wat stukjes had gelezen en z'n interview op tv, maar nu is ie weer helemaal verslechterd. Tis gewoon een flierefluiter. En dan nog lopen claimen dat mensen een verkeerd beeld hebben dat hij een stapper is bla bla...
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:18 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Je kan het ook zo zien: hij heeft dit keer waarschijnlijk niet te hard gereden.
Een paar jaar geleden bij mn vakantiebaantje was ook zn neef als uitzendkracht aangenomen. Iedereen vroeg al: toch geen familie van he? Ging ie vol trots vertellen over zn stapavonturen met Patrick... Binnen 2 dagen was ie weggepestquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:07 schreef DrDentz het volgende:
lijkt me zo'n mannetje die overal 'de broer van Patrick Kluivert' uithangt![]()
Bleh, ik hoorde Borsten zojuist praten op ned 2.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:05 schreef Erasmusch het volgende:
http://www.ad.nl/columns/sport_borst/article380531.ece
Reageer even normaal wil je?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Hij heeft vieze haren
In goed engels: "kick him when he is down", kan ff geen NL-vertaling verzinnen. ALs Kluivert nu goed zou spelen bij een topclub dan durfde Hugo BOrst niet, nee dan is Patrick de topscorer, de talentvolle superspits, zit hij op de bank dan is het de lozer, de mongool, de moordenaar.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:52 schreef Trancelocator het volgende:
Borst kijkt alleen terug en constateert dingen, dingen die ieder weldenkend mens zou constateren. Wat is daar inderdaad mis mee?
"Natrappen" misschien?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:00 schreef Napalm het volgende:
[..]
In goed engels: "kick him when he is down", kan ff geen NL-vertaling verzinnen. ALs Kluivert nu goed zou spelen bij een topclub dan durfde Hugo BOrst niet, nee dan is Patrick de topscorer, de talentvolle superspits, zit hij op de bank dan is het de lozer, de mongool, de moordenaar.
Borst valt in herhaling, blijft maar doorzeuren over hetzelfde. Dat Kluivert iemand heeft doodgereden is heel erg en nog zijn eigen schuld ook maar om daar nu 10 jaar later nog over door te gaan en er weer op terugkomen en weer.. En steeds maar weer zeggen dat Kluivert zo dom is, een laag IQ heeft, net alsof HB zelf een helder licht is..
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:43 schreef Dos37 het volgende:
Dat hij zich inlikt bij de media en dat hij die doelpunten op het EK ook had gemaakt en dat Ruud tegen Portugal en Duitsland niet thuis gaf.
Eensquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:43 schreef Dos37 het volgende:
Dat hij zig inlikt bij de media
Het is olie op het vuur gooien, maar hij heeft toch wel een beetje gelijk. Ook afgelopen zondag heb ik Van Nistelrooij (weer) op weinig goeds kunnen betrappen.. Je kunt natuurlijk gewoon je dag niet hebben, maar het gebeurt hem wel vaker dan een spits van zijn kaliber mag overkomen..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:29 schreef methodmich het volgende:
Hij vond toch ook dat Ruud er in grote duels nooit stond?
Daar heeft hij gezien de laatste wk wedstrijd wel gelijk in.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:29 schreef methodmich het volgende:
Hij vond toch ook dat Ruud er in grote duels nooit stond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |