Dus van Persie gaat ook topscorer worden ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:01 schreef DrDentz het volgende:
Er zijn idd wel veel parallellen met Van Persie.. troeteltalentjes, vroeg een grote Europese prijs gewonnen, autoongeluk, verkrachtingszaak, vlug naar het buitenland, etc
Ik dacht dat ik zat te kijken naar een karikatuur van Patrick.quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:58 schreef DrDentz het volgende:
Zn broer lijkt me maar een naar mannetje
Staat mij inderdaad nog iets van bij. Wanneer was dat ook al weer?quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:07 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij was die gast ook eens betrokken bij rellen in Barcelona ofniet? Hij deed in die docu ook net of hij die EC1 had gewonnen enzo.. patsertje
lijkt me zo'n mannetje die overal 'de broer van Patrick Kluivert' uithangt![]()
Noem eens een blanke, Nederlandse speler die zoveel idiote shit heeft uitgehaald als Kluivert?quote:
Oh ja, van Persie wel... niet zo erg als Kluivert, maar die gedroeg zich gewoon als een kwal.quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:01 schreef DrDentz het volgende:
Er zijn idd wel veel parallellen met Van Persie.. troeteltalentjes, vroeg een grote Europese prijs gewonnen, autoongeluk, verkrachtingszaak, vlug naar het buitenland, etc
Cruijfquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:52 schreef Snatched het volgende:
[..]
Noem eens een blanke, Nederlandse speler die zoveel idiote shit heeft uitgehaald als Kluivert?
Hahaha Cruyff heeft inderdaad domme stunts uitgehaald, da's waar!quote:
Je kan het ook zo zien: hij heeft dit keer waarschijnlijk niet te hard gereden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:14 schreef addictivebeat het volgende:
Wat een sukkel! Drie kwartier te laat verschijnen voor je boekuitreiking. Nou, m'n beeld was een beetje verbeterd nadat wat stukjes had gelezen en z'n interview op tv, maar nu is ie weer helemaal verslechterd. Tis gewoon een flierefluiter. En dan nog lopen claimen dat mensen een verkeerd beeld hebben dat hij een stapper is bla bla...
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:18 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Je kan het ook zo zien: hij heeft dit keer waarschijnlijk niet te hard gereden.
Een paar jaar geleden bij mn vakantiebaantje was ook zn neef als uitzendkracht aangenomen. Iedereen vroeg al: toch geen familie van he? Ging ie vol trots vertellen over zn stapavonturen met Patrick... Binnen 2 dagen was ie weggepestquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:07 schreef DrDentz het volgende:
lijkt me zo'n mannetje die overal 'de broer van Patrick Kluivert' uithangt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |