Nou, in ieder geval niet als voetballerquote:
OMG jack van Gelderquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:12 schreef koningdavid het volgende:
Kluivert filmpjes die je moet zien:
http://www.youtube.com/watch?v=uaYcXQGqYGU&search=kluivert
http://www.youtube.com/watch?v=oJ3JBgNSOuw&search=kluivert
![]()
Bij deze heb je bewezen over geen greintje voetbal verstand te bezitten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Ook toen hij fit was was hij bagger
Hij stopt nog liever met voetballen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:46 schreef methodmich het volgende:
Dat laatste doet dus volgens mij iedereen en dat is gezien de laatste jaren niet zo vreemd.
Ik zie hem wel ergens eindigen bij een club die vooral spelers van naam haalt en dan niet kijkt naar wat ze nog kunnen. Bolton of Portsmouth ofzo.
Dat is nou net het probleem, men kan nooit alleen over de voetballer Kluivert praten zonder dat erbij te halen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:25 schreef Bombardier het volgende:
Ik heb de beruchte rode e30 M3 cabrio laatst even bekeken. Staat bij een BMW-klusser hier in de omgeving. Eng apparaat, als je weet wat voor verhaal erachter schuilt.
Dat is één van de nadelen, als je dat soort stunten uithaalt. En daarnaast, ik constateer alleen en deel mede, suggereer verder niets. Het hoort een beetje bij het verhaal-Kluivert. Nogmaals, wens hem alle goeds verder. Maar niet zeuren als er weer een keer een verhaal oprakelt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:28 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Dat is nou net het probleem, men kan nooit alleen over de voetballer Kluivert praten zonder dat erbij te halen.
Issie te koop??quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:25 schreef Bombardier het volgende:
Ik heb de beruchte rode e30 M3 cabrio laatst even bekeken. Staat bij een BMW-klusser hier in de omgeving. Eng apparaat, als je weet wat voor verhaal erachter schuilt.
Nee. Maar ik kan allicht even voor je informeren. Zit een nieuw chassis-nummer in getikt trouwens. En aan de lijst onder de voorruit te zien, die nog steeds flink verbogen is, heeft de auto aan de voorkant, tot de raamlijst com-pleet in elkaar gezeten. Wat iets zegt over de knal die het geweest moet zijn.quote:
Dus hij is zeg maar nog in `orginele staat`.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:55 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Nee. Maar ik kan allicht even voor je informeren. Zit een nieuw chassis-nummer in getikt trouwens. En aan de lijst onder de voorruit te zien, die nog steeds flink verbogen is, heeft de auto aan de voorkant, tot de raamlijst com-pleet in elkaar gezeten. Wat iets zegt over de knal die het geweest moet zijn.
Ze hebben hem volledig gerestaureerd, inclusief nieuw chassis-nummer. Wat alleen resteert is een kromme lijst onder de voorruit. Een stille getuige van het ongeluk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:58 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dus hij is zeg maar nog in `orginele staat`.![]()
Het lijkt me wel een hebbedingetje maar ik zelf hoef het niet te hebben als dat ding nog steeds kapot is.
Ik was alleen benieuwd of dat ding te koop was.
Dan moet die man er toch minimaal acht of negen duizend Euro voor hebben gok ik.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:00 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ze hebben hem volledig gerestaureerd, inclusief nieuw chassis-nummer. Wat alleen resteert is een kromme lijst onder de voorruit. Een stille getuige van het ongeluk.
Is trouwens een enorm hebbeding. E30 M3's zijn uitstekende straatracers, helemaal met een verstevigd onderstel als de cabrio versie heeft.
Ik zal eens voorzichtig informeren wat de bedoeling met die auto is. Hij staat er namelijk al een tijdje stof te happen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:04 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dan moet die man er toch minimaal acht of negen duizend Euro voor hebben gok ik.
Het is een leuk hebbedingetje en als ik het geld had dan had ik er serieus over nagedacht.
Kan me niet voorstellen dat hij daar wilt gaan spelen, en dat het Feyenoord publiek hem accepteert.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:37 schreef DANILXL het volgende:
hij wordt nu in verband gebracht met feijenoord
Inderdaad, het idee alleen al.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat hij daar wilt gaan spelen, en dat het Feyenoord publiek hem accepteert.
HSV is inderdaad best een leuke club voor Kluivert, alleen willen ze hem daar niet hebben.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:19 schreef Chadi het volgende:
HSV is niet eens zo'n slechte optie voor hem met een voetballende raffie er naast
Opvallend, HSV heeft eens geen interesse in een Nederlandse voetballerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:20 schreef Dos37 het volgende:
HSV wil hem niet.
Ja, dat werd over Cruyff ook gezegd toen ie naar Feyenoord ging. Ik zie de spandoeken met "Feyenoord forever, Cruyff never" nog hangen, en dat heeft zegge en schrijven een halve wedstrijd geduurd, en toen zat het hele stadion zijn naam te scanderen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat hij daar wilt gaan spelen, en dat het Feyenoord publiek hem accepteert.
Nou, als dat zou kunnen. Mogen jullie wat mij betreft Lurling weer hebben.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:57 schreef Erasmusch het volgende:
Wat een gelul. Sowieso is Kluivert meer niveau FCDB
Lucius blijft nog ff hier.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, als dat zou kunnen. Mogen jullie wat mij betreft Lurling weer hebben.![]()
Wat? Lurling, laat me niet lachen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Neuh, liever Lurling dan Kluivert.
Willem 2 verleden ook geen bezwaar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:20 schreef koningdavid het volgende:
Hopenlijk vind Kluif een plek bij AZ, onder Louis.
Zou een mooie club voor hem zijn.
Bovendien, hebben ze in Alkmaar niet bepaald problemen met spelers met een Ajax-verleden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |