abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:00:03 #1
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38370869
ik wil er iets aan doen... nu ik eindelijk doorheb wie mijn prins op het witte paard is, blijkt hij een goeie vriend te zijn. ik wil iets ondernemen om het hem duidelijk te maken, zonder erover te praten, te mailen, te smsen... iemand tips?

vorig topic: verliefd op een goeie, lieve vriend...

[ Bericht 21% gewijzigd door Copycat op 30-05-2006 15:05:05 ]
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:02:14 #2
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_38370952
toch dat durfspelletje spelen.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_38370981
ga naar hem toe, als jullie met zijn 2e zijn geef je gewoon even aan dat je meer in hem ziet dan alleen een goede vriend. makkenlijker gezegt dan gedaan maar het lucht op. je kunt niet meer doen als dat.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:03:08 #4
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_38370987
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 15:00 schreef jewelsophie het volgende:
ik wil iets ondernemen om het hem duidelijk te maken, zonder erover te praten, te mailen, te smsen... iemand tips?
dus je wilt iets ondernemen om het hem duidelijk te maken, zonder iets te ondernemen om het hem duidelijk te maken.

als je hoopt dat er een manier is om het duidelijk te maken zonder een risico te lopen: die is er niet. het risico loop je niet door de manier waarop je het duidelijk maakt, maar door het feit dat je het duidelijk maakt. je bent op zoek naar iets wat per definitie niet kan.

maar goed, blijkbaar vind je 'm niet leuk genoeg om het er voor over te hebben dat je je nek uitsteekt.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_38371025
hij is allang verliefd op jou.
jongens worden doorgaans niet zonder bijbedoelingen 'goede vrienden' met meisjes.
tenzij ze al een vriendje hebben.
Ja, die met de ballen in de bek.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:04:38 #6
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38371050
niet uit het oog verliezen dat het hier gaat om iemand die ik niet wil verliezen he... ik weet niet wat ik zou doen moest onze vriendschap plots wegvallen. weet wel dat hij niet raar zou doen tegen mij als het niet wederzijds blijkt te zijn, maar vrees dat ik zelf niet meer echt open zou kunnen doen tegen hem
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:04:55 #7
147726 Puck1
Every day I love you more
pi_38371062
hoeveel topics heb je inmiddels hierover geopend?
weet je wel?
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:05:37 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38371092
heb even een link naar het vorige topic erin gezet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:06:50 #9
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38371141
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 15:03 schreef aaargh! het volgende:

[..]

dus je wilt iets ondernemen om het hem duidelijk te maken, zonder iets te ondernemen om het hem duidelijk te maken.

als je hoopt dat er een manier is om het duidelijk te maken zonder een risico te lopen: die is er niet. het risico loop je niet door de manier waarop je het duidelijk maakt, maar door het feit dat je het duidelijk maakt. je bent op zoek naar iets wat per definitie niet kan.

maar goed, blijkbaar vind je 'm niet leuk genoeg om het er voor over te hebben dat je je nek uitsteekt.
er is toch nog altijd iets als subtiel zijn... ik wil gewoon een manier vinden om... je hebt gelijk, ik wil gewoon geen blauwtje lopen. niet voor dat blauwtje maar voor het risico mijn vriendschap te verliezen...
pi_38371234
quote:
op zaterdag 27 mei 2006 11:04 schreef jewelsophie het volgende:

enkele weken terug hebben we gekust en daardoor zijn mijn gevoelens nog enorm versterkt. het voelde zo veilig, het gaf een gevoel van thuiskomen...
de kus was wel onderdeel van een durfspelletje. maar het was hij die me uitdaagde hem te kussen. diezelfde avond hebben we nog 2 keer gekust.

je gaat echt geen blauwtje lopen.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:14:13 #11
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_38371413
hoeveel tips wil je nog krijgen? zeven pagina's vol en je bent volgens nog steeds geen centimeter verder.....
je zult toch echt zelf de keuze moeten maken.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:17:57 #12
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38371566
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 15:14 schreef boni het volgende:
hoeveel tips wil je nog krijgen? zeven pagina's vol en je bent volgens nog steeds geen centimeter verder.....
je zult toch echt zelf de keuze moeten maken.
tel eens de tips... de echte tips... iets waar je iets mee kan doen...
pi_38371670
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 15:06 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

er is toch nog altijd iets als subtiel zijn... ik wil gewoon een manier vinden om... je hebt gelijk, ik wil gewoon geen blauwtje lopen. niet voor dat blauwtje maar voor het risico mijn vriendschap te verliezen...
no such thing
'The Less you know, The more you believe'
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:23:24 #14
53851 BoNi
pi_38371771
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 15:17 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

tel eens de tips... de echte tips... iets waar je iets mee kan doen...
nou nee, daar zit ik niet echt op te wachten, maar waar het om gaat is dat ik denk dat je hier nog wel tig topics over kunt openen, maar dat je eigenlijk zelf al weet wat je te doen staat.
je durft het alleen (nog) niet, zoals iemand hierboven ook al terecht opmerkt.
er is geen leugendetector-kind-of apparaatje dat je op zijn voorhoofd kunt planten waardoor je erachter komt wat zijn gevoelens voor jou zijn.
daarover zul je toch echt moeten praten.....! als je echt zo'n goede relatie met die jongen hebt dan kun je toch ook een nonchalant gesprek hebben over relaties zonder dat het direct betrekking heeft op 'jullie'....?
Schitterend!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:26:38 #15
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38371900
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 15:23 schreef boni het volgende:

[..]

nou nee, daar zit ik niet echt op te wachten, maar waar het om gaat is dat ik denk dat je hier nog wel tig topics over kunt openen, maar dat je eigenlijk zelf al weet wat je te doen staat.
je durft het alleen (nog) niet, zoals iemand hierboven ook al terecht opmerkt.
er is geen leugendetector-kind-of apparaatje dat je op zijn voorhoofd kunt planten waardoor je erachter komt wat zijn gevoelens voor jou zijn.
daarover zul je toch echt moeten praten.....! als je echt zo'n goede relatie met die jongen hebt dan kun je toch ook een nonchalant gesprek hebben over relaties zonder dat het direct betrekking heeft op 'jullie'....?
ooit al gedaan?
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:27:22 #16
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_38371928
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 15:00 schreef jewelsophie het volgende:
zonder erover te praten, te mailen, te smsen... iemand tips?
dan wordt het wel heel lastig. als het jou prins op witte paard is zou ik het hem zeggen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_38371951
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 15:26 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

ooit al gedaan?
vraag hem waarom hij jou toen met dat durfspelletje uitdaagde hem te kussen.
pi_38371973
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 15:27 schreef megumi het volgende:

[..]

dan wordt het wel heel lastig. als het jou prins op witte paard is zou ik het hem zeggen.
of telepathie oefenen.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:29:35 #19
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_38372019
meid, ga er gewoon voor. je moet niet denken dat hij je zal afslaan, want hallo, jullie hebben al gezoend (dronken of niet, who cares), hij reageert op jouw 'moves' in een positieve manier, en als je zo doorgaat heb je een grotere kans om hem eerder te verliezen omdat je zo aan htet obsessen bent. ga er nou maar gewoon voor, misschien is het wel de liefde van je leven die jij nu laat gaan omdat je te bang bent om een klein risico te nemen (dat trouwens nauwelijks bestaat.)

als hij echt een goede vriend van je is, dan zal hij hoogstens wat afstand nemen als hij niet t zelfde voelt (meest onwaarschijnlijke ding ter wereld if you ask me).

dus kom op, durf!
pi_38372097
als het een echte vriend is gewoon eerlijk zijn...kom je het verst mee. ook eerlijk zijn over je eventuele angst voor verlies van vriendschap of gereserveerdheid van jouw kant. dat laatste kan een goede vriend opvangen en het eerste zal niet gebeuren bij een goede vriend.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:31:33 #21
53851 BoNi
pi_38372111
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 15:26 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

ooit al gedaan?
ja.
maar wil je met die vraag zeggen dat je eigenlijk ook wel weet dat ik gelijk heb, maar dat het gewoon heel moeilijk is om die stap te zetten...?
Schitterend!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:48:10 #22
146230 Liewec
70's movies rule
pi_38372789
jewelsophie weet wel wat ze wil maar ze is te schijterig om te doen wat ze moet doen. slotje.
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:43:21 #23
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38374935
effe weg geweest. het is zo dat ik nog nooit een goeie ervaring heb gehad met eerst spreken en dan iets beginnen. ik wil er wel over spreken hoor met hem, maar wil eerst dat er iets gebeurd tussen ons. en sedert die ene avond lijkt het wel of we allebei voorzichtig zijn dat het niet meer gebeurd. ik weet van mezelf dat het maar schijn is, dat ik het wel nog wil. maar weet het niet van hem. 't is echt niet dat ik niet durf praten hoor. maar wil eerst een herhaling van de feiten, zodat ik niet met ouwe koeien kom aandraven
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:52:42 #24
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_38375291
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 16:43 schreef jewelsophie het volgende:
't is echt niet dat ik niet durf praten hoor. maar wil eerst een herhaling van de feiten, zodat ik niet met ouwe koeien kom aandraven
je hoeft 't toch niet over dat voorval te hebben. je kan toch gewoon zeggen wat je voor 'm voelt volgens mij ben je gewoon steeds redenen aan het verzinnen om het uit te stellen.

beetje jammer.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:54:41 #25
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38375371
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 16:52 schreef aaargh! het volgende:

[..]

je hoeft 't toch niet over dat voorval te hebben. je kan toch gewoon zeggen wat je voor 'm voelt volgens mij ben je gewoon steeds redenen aan het verzinnen om het uit te stellen.

beetje jammer.
ik bedoel moesten we nog eens kussen, dan is het niet meer "per ongeluk" he... en dan moeten we er wel over praten, snap je... en dan durf ik het wel hoor
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:56:23 #26
53851 BoNi
pi_38375429
neem dan gewoon zelf initiatief, of niet.........
als je besluit wel initiatief te nemen, ga samen naar de bios, uit eten of whatever en zie wat er gebeurt als jij toenadering tot hem zoekt. je zegt dat jullie knuffelen, kijk hem dan eens aan als jullie dat doen en kijk hoe hij daar op reageert.
en anders kun je altijd nog truth or dare gaan spelen (hoe sneu ook, meen ik het wel serieus)....
Schitterend!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:57:04 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38375454
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 16:54 schreef jewelsophie het volgende:
ik bedoel moesten we nog eens kussen, dan is het niet meer "per ongeluk" he... en dan moeten we er wel over praten, snap je... en dan durf ik het wel hoor
je hoeft toch niet alles kapot te redeneren? je zoent omdat je het leuk vindt om met die persoon te zoenen.
ik vind ook dat je een olifant van een mug aan het maken bent.

hup, trek aan die stoute schoenen en zoenen!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:57:49 #28
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_38375484
zuig hem ofso
zou leuk zijn dat jij als vrouw een keer in de 'friends' zone zou zitten
whahaha
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:58:42 #29
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38375518
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 16:56 schreef boni het volgende:
neem dan gewoon zelf initiatief, of niet.........
als je besluit wel initiatief te nemen, ga samen naar de bios, uit eten of whatever en zie wat er gebeurt als jij toenadering tot hem zoekt. je zegt dat jullie knuffelen, kijk hem dan eens aan als jullie dat doen en kijk hoe hij daar op reageert.
en anders kun je altijd nog truth or dare gaan spelen (hoe sneu ook, meen ik het wel serieus)....
stel nu, ik besluit initiatief te nemen... wil ik heel graag, maar wil het dan niet te desperate doen overkomen. we spreken niet echt veel 1 on 1 af.... wil niet dat hij al vermoedens heeft voor ik mijn mond open
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:59:50 #30
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38375549
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 16:57 schreef type_29 het volgende:
zuig hem ofso
zou leuk zijn dat jij als vrouw een keer in de 'friends' zone zou zitten
whahaha
is de friendzone dan zo grappig??? vind ik niet zo leuk eigenlijk... wou dat hij me niet zag als "gewoon" een vriendin. al weet ik dat niet zeker
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:02:14 #31
53851 BoNi
pi_38375627
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 16:58 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

stel nu, ik besluit initiatief te nemen... wil ik heel graag, maar wil het dan niet te desperate doen overkomen. we spreken niet echt veel 1 on 1 af.... wil niet dat hij al vermoedens heeft voor ik mijn mond open
ik kan je verder niet helpen vrees ik.....

je bent toch niet stiekem een lief klein kloontje hé?
Schitterend!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:03:02 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38375654
vooral blijven emmeren over het what if gehalte, daar kom je echt verder mee, ts .
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:05:47 #33
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38375751
kan mij dan iemand 1 nuttige tip geven?
pi_38375769
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 17:03 schreef copycat het volgende:
vooral blijven emmeren over het what if gehalte, daar kom je echt verder mee, ts .
inderdaad, geen woorden maar daden.
zeg het gewoon tegen hem....als het verkeerd valt (wat ik absoluut niet verwacht omdat hij een vriendschap met je begint..), is het pech en moet je op zoek naar een andere prins op het witte paard.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:10:04 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38375889
en dat is echt de enige nuttige tip die je hier kunt krijgen.
pi_38376021
nou cc, getuige dit en het vorige topic denk ik dat geen enkele tip nut heeft.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:15:52 #37
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_38376059
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 16:43 schreef jewelsophie het volgende:
effe weg geweest. het is zo dat ik nog nooit een goeie ervaring heb gehad met eerst spreken en dan iets beginnen. ik wil er wel over spreken hoor met hem, maar wil eerst dat er iets gebeurd tussen ons. en sedert die ene avond lijkt het wel of we allebei voorzichtig zijn dat het niet meer gebeurd. ik weet van mezelf dat het maar schijn is, dat ik het wel nog wil. maar weet het niet van hem. 't is echt niet dat ik niet durf praten hoor. maar wil eerst een herhaling van de feiten, zodat ik niet met ouwe koeien kom aandraven
meid, houd op met zeuren en mekkeren tegen ons en pak hem gewoon recht op z'n bek bij de eerste de beste gelegenheid waarbij jullie met zijn tweetjes zijn, je vraagt van ons garanties die je niet kan krijgen, sterker nog, in de liefde heb je die nooit.

ook al wijst hij je nu niet af (wat imo niet gaat gebeuren als ik op je posts mag afgaan) en krijgen jullie een passionele liefdesrelatie dan nóg kan die stuklopen na een tijdje, en daarmee ga je dus alsnog de vriendschap verspelen.

als je dat risico niet wil lopen dan moet je gewoon ophouden met dit gemiep en voor jezelf besluiten dat je als vrienden verder wil, en het liefdesgedeelte uit je hoofd zetten.
kom op zeg, you can't have your cake and eat it too.

om milagro maar ff te citeren: pleur die rugzak in een hoek, potlood pakken en kleuren
durf es te leven zeg!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:17:43 #38
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_38376129
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 16:58 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

nounounou, hij zal er eens achter komen dat je hem leuk vindt.. de afgang...
pi_38376211
* rosella komt ook eens een poging wagen

ok, wat ik to zo ver begrepen heb is dat je er niet over durft te praten met hem, maar hem ook niet gewoon eens lekker durft te zoenen. een don't (mijns inziens) is om eerst dronken te worden en dán pas weer te gaan zoenen. als je elkaar echt leuk vindt kun je ook nuchter genegenheid tonen.

waarom ga je niet gewoon wat leuks doen met hem? niet gelijk iets superromantisch, maar wel net iets knusser dan dat je met een "gewone" vriend zou doen. dan heb je een gezellig sfeertje en als er echt wat is tussen jullie bloeit daar vanzelf iets leuks uit.

disclaimer: heb niet het hele vorige topic gelezen, dus kan wat gemist hebben
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:21:22 #40
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38376251
jullie hebben allemaal gelijk... ik ben maar een klein dom meisje... ik weet nog niets over de liefde... daarom juist ben ik hier he...
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:22:16 #41
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_38376295
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 17:21 schreef jewelsophie het volgende:
jullie hebben allemaal gelijk... ik ben maar een klein dom meisje... ik weet nog niets over de liefde... daarom juist ben ik hier he...
en wat ga je eraan doen behalve nog 132 topics vol jammeren en niets durven irl?
pi_38376345
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 17:05 schreef jewelsophie het volgende:
kan mij dan iemand 1 nuttige tip geven?
je moet het gewoon doen. niet teveel nadenken, verstand op nul, gaan met die banaan. ik heb zelf ook wat topics op fok! geopend over het afstappen op meisjes. conclusie was toen ook iedere keer: je moet het zélf doen. hier kunnen tips gegeven worden over het hoe en wat de aanpak zou kunnen zijn. maar, zolang je er niets mee doet, kom je er niet.
ik heb 't ook gedaan en toevallig waren alle keren blauwtjes. jammer, op naar de volgende. aangezien dit gaat om een vriendschap, daarna een tijdje afstand nemen om je gevoelens te verminderen
pi_38376388
misschien is dit een goed idee:

"ik durf het niet zo goed te zeggen, omdat ik niet zeker weet of je hetzelfde voelt, maar ik ben verliefd op je."

je vertelt de waarheid, je zegt hoe je je voelt en je geeft een verklaring waarom het zo fucking lang heeft geduurd voordat je het eindelijk durfde te zeggen.

daarna neem je hem uiteraard plat op zijn bek. succes verzekerd.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:27:54 #44
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38376511
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 17:24 schreef black_tulip het volgende:
misschien is dit een goed idee:

"ik durf het niet zo goed te zeggen, omdat ik niet zeker weet of je hetzelfde voelt, maar ik ben verliefd op je."

je vertelt de waarheid, je zegt hoe je je voelt en je geeft een verklaring waarom het zo fucking lang heeft geduurd voordat je het eindelijk durfde te zeggen.

daarna neem je hem uiteraard plat op zijn bek. succes verzekerd.
jaja... wat ik zoek is iets subtiel
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:29:14 #45
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38376566
niemand geeft mij een echte tip
ofwel zagen ze dat ik een tweede topic hieraan besteed, owel zeggen ze me gewoon dat ik het moet vertellen... wat ik niet kan...
wel een goeie tip gekregen rond dat aanraken! zoiets is dus wel leuk
pi_38376666
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 17:29 schreef jewelsophie het volgende:
ofwel zagen ze dat ik een tweede topic hieraan besteed, owel zeggen ze me gewoon dat ik het moet vertellen... wat ik niet kan...
ik heb de topicreeks niet geheel gelezen, dus misschien is dit niet helemaal een passende reactie. ikzelf heb ooit op 't punt gestaan van: ik ga 't niet vertellen, want ik durf 't niet. ik realiseerde me dat ik er zo niet kwam en besloot (met knikkende knieën en een stel rode konen) om 't toch te vertellen. probeer 't gewoon in plaats van het zo resoluut af te wijzen.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:31:36 #47
86921 DOGMAN
little teenage whore
pi_38376667
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 17:27 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

klinkt als; heel veel drank en dan stiekem ghb in zijn glas

(jongens hebben sowieso een andere visie op het begrip "daterape")
bloemen, daar hou ik van!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:31:55 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38376676
kan ik niet ligt naast wil ik niet op het kerkhof.
meid, wij kennen heel die gozer niet, hoe kunnen wij nu een waterdichte tip geven hoe je het beste met hem kunt omgaan?
en serieus: de beste tip is gewoon doen!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:33:32 #49
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_38376723
quote:

[..]

subtiel werkt dus blijkbaar niet anders was dat al het geval geweest inmiddels.
ik zou trouwens niet meteen aankomen met "ik ben verliefd blablabla" maar gewoon nog eens ff lekker met hem zoenen bij de eerste de beste gelegenheid en dan kijken of hij in het vervolg initiatief neemt, als hij dat dan nóg niet doet kan je er vanuit gaan dat ie er verder ook niets mee wil behalve dan dat ie blijkbaar zin had in wat fysieke aandacht..en kom je er nog onderuit door te zeggen dat je gewoon zin had om hem te zoenen maar dat dat verder niets betekend en er verder luchtig over te doen, maakt het allemaal minder zwaar dan zo'n hele liefdesverklaring (in het kader van de vriendschap willen behouden etc etc).
maar goed, weet je wel zeker dat je het aankan om vrienden te blijven in het geval dat hij je gevoelens niet beantwoordt? kan je het aan om gezellig met hem en zijn evt. nieuwe vriendin te gaan borrelen oid?
pi_38376765
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 17:15 schreef vivi het volgende:

[..]

om milagro maar ff te citeren: pleur die rugzak in een hoek, potlood pakken en kleuren
durf es te leven zeg!
ja!
twee violen en een trommel en een fluit
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:34:33 #51
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_38376771
quote:
pi_38376817
quote:
*zucht*

dat was een echte tip, de beste die je hier kan krijgen... en je ontkent dat het een tip is?

maar goed, als je toch subtiel wil doen heb je daar ook al tips voor gehad, maar dat zijn zeker ook geen echte tips? hoe subtiel wil je het hebben, sophie? en hoe subtiel denk je dat je het kan hebben zonder dat je hier blijft zitten te trippen 'vindt hij me wel echt leuk' terwijl dat meer dan duidelijk is?
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:39:13 #53
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_38376896
daarbij: hij is een man, wees duidelijk.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:42:46 #54
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38377074
neen, dat is het nu net... zou het niet aankunnen moest hij nu plots een vriendin hebben. want dan is het te laat. ik hoor het mezelf nu ook plots zeggen... vrijdag heb ik hem voor mij alleen, lets hope... dan doe ik er iets aan, dan kus ik hem gewoon
pi_38377178
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 17:42 schreef jewelsophie het volgende:
vrijdag heb ik hem voor mij alleen, lets hope... dan doe ik er iets aan, dan kus ik hem gewoon
goed zo meid. en nu echt doen he?
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:47:13 #56
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_38377228
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 17:42 schreef jewelsophie het volgende:
neen, dat is het nu net... zou het niet aankunnen moest hij nu plots een vriendin hebben. want dan is het te laat. ik hoor het mezelf nu ook plots zeggen... vrijdag heb ik hem voor mij alleen, lets hope... dan doe ik er iets aan, dan kus ik hem gewoon
hehe!!!!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:48:46 #57
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38377290
sorry voor het zagen, ben normaal een vrolijk meisje...
en bedankt om effe hard te zijn!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:06:23 #58
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_38377858
idd gewoon zoenen, mannen hebben over het algemeen minder met subtiliteit dan vrouwen. er is geen vrouw in de wereld die ik leuk vind en waarbij ik het vervelend zou vinden als ze me opeens bespringt.. nee hoor, kom maar up.

just do it.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:08:08 #59
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_38377913
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 17:48 schreef jewelsophie het volgende:
sorry voor het zagen, ben normaal een vrolijk meisje...
en bedankt om effe hard te zijn!
hij vind je toch wel leuk, dus doe het nu maar gewoon.
je kan beter spijt hebben van dingen die je wél hebt gedaan dan van dingen die je niet hebt gedaan zeg ik altijd maar
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:09:11 #60
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38377952
net beetje zitten smsen... niets speciaals, maar 'k vind het wel leuk...
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:11:10 #61
143254 Crux
T3h Biatch
pi_38378019
hem per ongeluk dit topic laten zien?
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:12:56 #62
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38378099
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 18:11 schreef crux het volgende:
hem per ongeluk dit topic laten zien?
denk niet dat dat zo'n goed idee is... alle onzekerheden die ik heb blootgelegd, niet goed he
pi_38378106
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 17:21 schreef jewelsophie het volgende:
jezus christus, zeg
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:14:08 #64
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38378156
sophie, ik word helemaal simpel van jou.
weet je wat. ik denk dat hij beter af is zonder jou.
wat ben je toch een duffe doos.
en wat betreft vrienden zijn. als hij straks een andere vriendin heeft, eentje
die wel durft, dan laat hij jou gelijk als een blok beton vallen.
waarom denk je dat hij nu vriendjes met je wil zijn? omdat zn dikke pik dat wil.
kruip nu maar weer onder die steen.
pi_38378211
je lijkt mij wel 3/4 maanden geleden... tot die tijd had ik ook altijd zo'n onzekerheid, geloof me je voelt je echt 100 maal beter als je het hem verteld, zelfs als (en die kans is klein, mannen worden niet zomaar 'goede vriend') het fout gaat. dan ben je namelijk een grote last kwijt, of je hebt het begin van iets héél moois.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:15:35 #66
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38378223
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 18:08 schreef vivi het volgende:

[..]

hij vind je toch wel leuk, dus doe het nu maar gewoon.
je kan beter spijt hebben van dingen die je wél hebt gedaan dan van dingen die je niet hebt gedaan zeg ik altijd maar
het moet juist andersom. heb geen spijt van de dingen die je doet maar juist van de dingen die je niet doet.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:17:44 #67
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38378311
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 18:14 schreef amaranta het volgende:
waarom denk je dat hij nu vriendjes met je wil zijn? omdat zn dikke pik dat wil.
geniet je ervan om mensen uit te maken die je nog niet eens gezien hebt? niemand vroeg je om iets te posten, toch?
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:19:01 #68
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38378360
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 18:15 schreef amaranta het volgende:

[..]

het moet juist andersom. heb geen spijt van de dingen die je doet maar juist van de dingen die je niet doet.
en wie is er nu simpel? dommerik
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:19:47 #69
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38378390
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 18:17 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

geniet je ervan om mensen uit te maken die je nog niet eens gezien hebt? niemand vroeg je om iets te posten, toch?
dit is een forum. jij stelt een vraag, wij geven een antwoord.
en nee ik geniet er niet van nee maar ik zeg gewoon waar het op staat.
je bent echt een duffe doos. en ik ben niet de enige die het ziet.
we hebben allemaal al duizend keer gezegd, ga dr voor...... en sophie gaat maar niet.
en ik meen het....hij wil je....maar als jij maar blijft mauwen gaat hij straks voor een ander meisje, en dan is er geen vriendschap meer.
zo zit de vork in de steel.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:20:54 #70
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38378420
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 18:19 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

en wie is er nu simpel? dommerik
mijn omschrijving klopt wel simpele...
jij gaat niet op henkie af....henkie krijgt een ander meisje....waar krijgt sophietje spijt van? juist, van datgene dat ze niet gedaan heeft, en dat is, afstappen op henkie.a
pi_38378450
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 18:14 schreef amaranta het volgende:
en jij timmert aan de weg als remedial teacher?
Allejezus
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:22:26 #72
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38378471
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 18:21 schreef juzme het volgende:

[..]

ja om te besterven he..
maar ik ben ook realistisch...
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:24:07 #73
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38378544
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 18:21 schreef juzme het volgende:

[..]

het eerste wat je leert als rt er is: de gene aan wie je rt gaat geven bewust maken van het probleem
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:25:58 #74
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38378616
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 18:22 schreef amaranta het volgende:

[..]

ja om te besterven he..
maar ik ben ook realistisch...
zie je dan ook dat je zo lelijk bent? toppunt van realiteit is dat
pi_38378649
en jij verwacht nog hulp na zulke idiote reacties...
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:27:01 #76
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38378662
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 18:25 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

val me maar aan op mn uiterlijk als je niks beters kan bedenken...maar dat is wel erg laag bij de grond.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:27:36 #77
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_38378681
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 18:25 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

je bent dus niet alleen op het gebied van de liefde een kleuter...
pi_38378692
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 18:27 schreef amaranta het volgende:

[..]

val me maar aan op mn uiterlijk als je niks beters kan bedenken...maar dat is wel erg laag bij de grond.
ze is een kunstenares, amaranta, snap dat dan
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:28:00 #79
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38378697
dat is wat mensen altijd gaan doen als ze niks beters kunnen bedenken.
ik zal er niet van wakker liggen/.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:28:32 #80
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38378714
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 18:27 schreef milagro het volgende:

[..]

ze is een kunstenares, amaranta, snap dat dan
ow dan
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:30:53 #81
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38378816
je mag denken dat ik een dweil ben, maar als je je voeten afkuist heb je een probleem...
als je mij aanvalt en ik reageer er niet op, denk je dan echt dat ik het niet heb gelezen. je had toch wel een lelijke reactie uitgelokt, vind je niet? ik mag dan misschien wat onzeker zijn, maar zo heeft iedereen zijn probleem zie je. toch een welgemeend excuus voor mijn onbeschofte opmerking
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:31:56 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38378850
dames!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:32:31 #83
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38378874
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 18:30 schreef jewelsophie het volgende:
je mag denken dat ik een dweil ben, maar als je je voeten afkuist heb je een probleem...
als je mij aanvalt en ik reageer er niet op, denk je dan echt dat ik het niet heb gelezen. je had toch wel een lelijke reactie uitgelokt, vind je niet? ik mag dan misschien wat onzeker zijn, maar zo heeft iedereen zijn probleem zie je. toch een welgemeend excuus voor mijn onbeschofte opmerking
1. excuses aanvaard, netjes zie je niet vaak op fok
2. ik probeer alleen je ogen te openen want met al onze goedbedoelde tips doe je toch niks..
en ik denk echt dat hij je leuk vind, maar als je niks onderneemt dan gaat hij op gegeven moment ook verder kijken dan zn neus lang is...
pi_38378907
maar wat verwacht je nou anders als je toch niet van plan bent om het recht in z'n gezicht te zeggen?
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:37:09 #85
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38379086
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 18:32 schreef amaranta het volgende:

[..]

1. excuses aanvaard, netjes zie je niet vaak op fok
2. ik probeer alleen je ogen te openen want met al onze goedbedoelde tips doe je toch niks..
en ik denk echt dat hij je leuk vind, maar als je niks onderneemt dan gaat hij op gegeven moment ook verder kijken dan zn neus lang is...
dank je... weet ook wel dat dit allemaal idioot klinkt voor jullie. maar voor mij is het echt een probleem. ik ben echt niet zo dom als jullie nu denken hoor. en vind het spijtig dat er zo gelachen word.
ik wou niet verliefd worden op die jongen, want alles in mijn leven dreigt daardoor te veranderen, of het nu lukt of niet
ik besef wel dat je probeert mijn ogen te openen... maar schelden helpt bij mij ook niet...
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:39:05 #86
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38379181
nou ja dan heb je mij nog niet horen schelden
succes ermee!
ik ben dr weg van.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:39:49 #87
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38379213
misschien best denk ik dan...
ik laat wel iets weten als ik effectief iets heb ondernomen, goed?
tot later
pi_38379257
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 18:39 schreef jewelsophie het volgende:
misschien best denk ik dan...
ik laat wel iets weten als ik effectief iets heb ondernomen, goed?
tot later
succes.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:45:50 #89
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38379506
overigens een foto plaatsen doe je zo
je begint met [img] en ja tussen die haken en dan komt de url waar de foto staat
en een url is een internetlink
en dan sluit je weer met [/img] maar dan met een / streepje
dus:
[img] internetlink naar foto [/img]
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:58:45 #90
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_38380137
tvp
  dinsdag 30 mei 2006 @ 19:00:06 #91
86921 DOGMAN
little teenage whore
pi_38380203
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 18:13 schreef milagro het volgende:

[..]

jezus christus, zeg

jouw woorden?
pi_38380358
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 18:45 schreef amaranta het volgende:
overigens een foto plaatsen doe je zo
je begint met [[url= en ja tussen die haken en dan komt de url waar de foto staat
en een url is een internetlink
en dan sluit je weer met ]afbeelding[/url]] maar dan met een / streepje
dus:
[[url= internetlink naar foto ]afbeelding[/url]]
whehe, ze probeerde echt nog een foto van je hier te plaatsen?

overigens ben je niet eens lelijk ook, dus wat ze er mee dacht te kunnen bereiken...
  dinsdag 30 mei 2006 @ 19:43:23 #93
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_38382282
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 18:37 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

dank je... weet ook wel dat dit allemaal idioot klinkt voor jullie. maar voor mij is het echt een probleem.
denk je dat het voor anderen wel makkelijk is dan ?
  dinsdag 30 mei 2006 @ 21:35:49 #94
11102 knep
Mountainfreak
pi_38387518
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 19:03 schreef black_tulip het volgende:

overigens ben je niet eens lelijk ook, dus wat ze er mee dacht te kunnen bereiken...
ik denk dat ze de meer in belgië gebruikte andere betekenis van het woord lelijk bedoelde en dat is onaardig.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 21:39:56 #95
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_38387693
een zusje, . dat is weer eens wat anders na alle broertjes.

alleen zal het wel mee vallen met die "zusjes"positie, tijd voor gewenste intimiteiten.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_38391756
quote:

[..]

hm, neem hem mee naar de bios. is toch wel een goede gelegenheid. als meisje kan je daar ook best met een jongen naar toe en d'r hoeft echt niets te gebeuren. ik ben ook al met n paar meisjes naar de bios geweest die ik eigenlijk wel heel leuk vond en alleen maar goede vriendinnen zijn geweest en d'r is toen ook niets gebeurd. nouja, als hij niets met je wil kan je nog altijd als excuses gebruiken dat de bios maar was voor de fun...
pi_38392275
vind dat je er wel moeilijk om doet. je kan toch gewoon steeds meer leuke dingen met hem ondernemen... zwemmen, bios e.d.? tv. kijken op bed ofzo? komt er vanzelf dan wel van als hij dat ook wil lijkt me... en jij gewoon wel duidelijk maakt dat je wel een relatie zou willen..
pi_38394514
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 21:35 schreef knep het volgende:

[..]

ik denk dat ze de meer in belgië gebruikte andere betekenis van het woord lelijk bedoelde en dat is onaardig.
aan die optie zat ik ook te denken ja, maar die vind ik een stuk ongeloofwaardiger als ze een foto van amaranta probeerde te posten. foto's beelden geen onvriendelijkheid af
pi_38394906
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 17:22 schreef vivi het volgende:

[..]

en wat ga je eraan doen behalve nog 132 topics vol jammeren en niets durven irl?
misschien een klein detail....maar eh..waarom onderneemt die jongen niks, als hij haar ook leuk vindt??

ok, ook nog even mijn licht laten schijnen over je vraag:

je staat nu stil in je leven, op een doodspoor, er gebeurt niets en het duurt dus duidelijk al veel te lang, want je blijft maar dralen.
het wordt echt tijd voor actie en volgens mij vind hij het alleen maar leuk als je gewoon eerlijk bent en het gewoon op een lieve manier eerlijk vertelt.
hij is een vriend, waarom zou hij er raar op reageren? wees trots op jezelf en vertel het hem gewoon eerlijk, dan kun je ook weer verder met je leven en bovendien bezorg je hem waarschijnlijk ook een goede dag, want hij zal zich op zijn minst gevleid voelen

[ Bericht 0% gewijzigd door Nooruna op 31-05-2006 02:42:37 ]
pi_38395038
die jewelsophie
het houdt haar maar bezig
pi_38396192
er bestaat voor een man bijna geen friendszone voor vrouwen die niet te doorbreken is!

zoen die kerel vrijdag, hoppakee!
pi_38399961
quote:
op woensdag 31 mei 2006 00:02 schreef nooruna het volgende:

het wordt echt tijd voor actie en volgens mij vind hij het alleen maar leuk als je gewoon eerlijk bent en het gewoon op een lieve manier eerlijk vertelt.
hij is een vriend, waarom zou hij er raar op reageren? wees trots op jezelf en vertel het hem gewoon eerlijk, dan kun je ook weer verder met je leven en bovendien bezorg je hem waarschijnlijk ook een goede dag, want hij zal zich op zijn minst gevleid voelen
tja, hier zijn de meningen denk ik over verdeeld. er zijn hier diverse topics over geweest. weliswaar andersom, dat een jongen verliefd was op een goede vriendin. maar hier was de vriendschap toch onherstelbaar beschadigd... dat het een vriend is, geeft dus geen garantie dat hij normaal reageert. niet dat ik er vanuit ga dat hij abnormaal reageert, hoor
  woensdag 31 mei 2006 @ 10:17:05 #103
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38400755
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 19:03 schreef black_tulip het volgende:

[..]

whehe, ze probeerde echt nog een foto van je hier te plaatsen?

neen hoor, wou een foto van mezelf of van die vriend hier plaatsen...
  woensdag 31 mei 2006 @ 10:26:36 #104
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_38401026
succes jewelsophie, het gaat wel lukken hoor

werk gewoon nog een keer naar een durfspelletje toe en houd het dan langer vol dan een 'spelletje', en dan daarna zeggen dat je het fijn vond. is voldoende hoor, niet alles hoeft met woorden!
  woensdag 31 mei 2006 @ 10:31:29 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38401148
quote:
op woensdag 31 mei 2006 10:17 schreef jewelsophie het volgende:

van jezelf prima (al zie ik de toegevoegde waarde niet). van die vriend: doe dus maar niet. niet netjes tegenover hem om ongevraagd zijn foto neer te zetten.
  woensdag 31 mei 2006 @ 10:34:11 #106
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38401232
quote:
op woensdag 31 mei 2006 10:31 schreef copycat het volgende:

[..]

van jezelf prima (al zie ik de toegevoegde waarde niet). van die vriend: doe dus maar niet. niet netjes tegenover hem om ongevraagd zijn foto neer te zetten.
ik bedoelde gewoon fotootje onder mijn naam...
  woensdag 31 mei 2006 @ 10:36:41 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38401310
quote:
op woensdag 31 mei 2006 10:34 schreef jewelsophie het volgende:

ik bedoelde gewoon fotootje onder mijn naam...
pluis dit even door. http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/10

nu maar weer on topic.
pi_38401867
quote:
op woensdag 31 mei 2006 10:17 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

ok dan, dan was het inderdaad een misverstandje naar aanleiding van 'false friends' tussen nederlands en vlaams...
  woensdag 31 mei 2006 @ 11:02:19 #109
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38402117
quote:
op woensdag 31 mei 2006 10:54 schreef black_tulip het volgende:

[..]

ok dan, dan was het inderdaad een misverstandje naar aanleiding van 'false friends' tussen nederlands en vlaams...
blij dat je het door hebt.
  woensdag 31 mei 2006 @ 11:24:33 #110
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38402881
heb juist smsje gekregen van hem om te melden dat hij zaterdag met zijn moeder naar m'n zaak komt om iets te bestellen... nog eens zo spannend... ken zijn moeder nog niet... als ik een goede indruk achterlaat bij zijn mama, is dat toch weer een schuifje naar boven he...
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:03:19 #111
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_38404322
ga gezellig op stap zoals je vaker gedaan hebt.. en dan probeer je gewoon hem een beetje te peilen. gewoon beetje geinen en dan merk je het vanzelf wel. aanrakingen zijn ook leuk
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:32:02 #112
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38405458
quote:
op woensdag 31 mei 2006 12:03 schreef rutger1983 het volgende:
ga gezellig op stap zoals je vaker gedaan hebt.. en dan probeer je gewoon hem een beetje te peilen. gewoon beetje geinen en dan merk je het vanzelf wel. aanrakingen zijn ook leuk
denk niet dat hij dan iets gaat doorhebben hoor... en denk niet dat ik dan meer zal weten. maar een uitstapje met hem is altijd wel meer dan leuk...
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:00:26 #113
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_38406430
vertel het hem. kom op. is hij de waarheid niet waard? blijf niet wachten tot het te laat is en iemand anders je voor is oid.

[ Bericht 40% gewijzigd door GotC op 31-05-2006 13:05:48 ]
  donderdag 1 juni 2006 @ 00:51:40 #114
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_38422930
quote:
op woensdag 31 mei 2006 11:24 schreef jewelsophie het volgende:
heb juist smsje gekregen van hem om te melden dat hij zaterdag met zijn moeder naar m'n zaak komt om iets te bestellen... nog eens zo spannend... ken zijn moeder nog niet... als ik een goede indruk achterlaat bij zijn mama, is dat toch weer een schuifje naar boven he...
je bent toch edelsmid?
misschien komt hij wel een verlovingsring bestellen
pi_38423267
volgende keer dat je naar hem toe gaat, neem je een bloemetje voor hem mee!

of werkt dat alleen bij vrouwen?
pi_38425059
hey jewelsophie ben je er weer met een nieuw topic over hetzelfde onderwerp .

sorry dat ik dit topic niet helemaal door heb gelezen (die andere twee heb ik wel doorgelezen), wel globaal zo hier en daar wat uit dit topic reacties gelezen.

ik denk echt dat je echt heel veel minder piekeren en twijfelen moet, gewoon actie moet ondernemen. als je het niet probeerd zal het nooit wat worden en ja je kunt een blauwtje lopen, so what ? je moet om gelukkig te worden toch een beetje risco durfen te nemen.

en hou nou echt alsjeblieft op met piekeren en twijfelen, ik word er al helemaal niet goed van eerlijk gezegd . wat moet hij wel niet denken, dat jij voor een onzeker persoon bent als hij er achterkomt dat jij al minstens 3 topics over hem geopend hebt.

gewoon lekker naar je hart luisteren, succes .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_38425991
en, heb je hem nou al gezoend zodat we dit topic kunnen sluiten?
  donderdag 1 juni 2006 @ 10:36:05 #118
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38428751
mensen, mensen... ik zie hem pas terug op vrijdag hoor... dus neen, nog niks gebeurd. maar ik zal naar mijn hart luisteren en mijn onzekerheden aan de kant schuiven, goed?
vrijdag hebben we gewoon samen vergadering van een vereniging waar we beiden lid van zijn. daarna ga ik vragen nog iets met mij te gaan drinken... en dan zien we wel zeker?
pi_38429709
quote:
op donderdag 1 juni 2006 10:36 schreef jewelsophie het volgende:
mensen, mensen... ik zie hem pas terug op vrijdag hoor... dus neen, nog niks gebeurd. maar ik zal naar mijn hart luisteren en mijn onzekerheden aan de kant schuiven, goed?
vrijdag hebben we gewoon samen vergadering van een vereniging waar we beiden lid van zijn. daarna ga ik vragen nog iets met mij te gaan drinken... en dan zien we wel zeker?
ik bedoelde het niet om je aan te vallen ofzo hoor . maar geloof in iedergeval in jezelf en laat het gewoon lopen zoals het loopt . heel veel succes morgen .
  donderdag 1 juni 2006 @ 11:17:35 #120
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38430178
dankjewel... ik laat jullie weten hoe het gelopen is... als je ondertussen nog tips hebben om mannen te verleiden in het algemeen... feel free he...
pi_38430578
quote:
op donderdag 1 juni 2006 11:17 schreef jewelsophie het volgende:
dankjewel... ik laat jullie weten hoe het gelopen is... als je ondertussen nog tips hebben om mannen te verleiden in het algemeen... feel free he...
wees af-en-toe gewoon recht toe recht aan, dat hebben mannen liever en daarna weer heel subtiel verder gaan.
  donderdag 1 juni 2006 @ 11:31:41 #122
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38430645
je bedoeld gewoon zeggen waar het op slaat? of eerder tonen waar het op slaat?
pi_38431211
quote:
op donderdag 1 juni 2006 11:31 schreef jewelsophie het volgende:
je bedoeld gewoon zeggen waar het op slaat? of eerder tonen waar het op slaat?
bijvoorbeeld als je grapjes maakt over laten we zeggen lieve mensen, dan zeg je maar jij bent de aller liefste, geeft het voordat hij antwoord geven kan een knuffel en kusje zoiets en daarna weer "normaal" gedragen.

dus zowel zeggen waar het op slaat, als tonen.
  donderdag 1 juni 2006 @ 11:52:55 #124
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38431322
leuk, dit bevalt me wel... en daar ben ik zelf niet bang voor... ideaal
pi_38432021
quote:
op donderdag 1 juni 2006 11:52 schreef jewelsophie het volgende:
leuk, dit bevalt me wel... en daar ben ik zelf niet bang voor... ideaal
en je kan het ook gewoon zeggen. mannen waarderen eerlijkheid en directheid meer dan een knuffel of kusje in de nek.
pi_38432250
quote:
op donderdag 1 juni 2006 12:13 schreef scorpie het volgende:

[..]

en je kan het ook gewoon zeggen. mannen waarderen eerlijkheid en directheid meer dan een knuffel of kusje in de nek.
maar een vrouw moet wel een vrouw blijven, dus ook weer niet te direct worden als de gemiddelde mannen . vandaar die knuffel en dat babbeltje vooraf.
pi_38435755
dit zou wel eens het eerste r&p-verliefdheidstopic met een goede afloop kunnen worden
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 1 juni 2006 @ 14:17:43 #128
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38435985
quote:
op donderdag 1 juni 2006 14:10 schreef american_nightmare het volgende:
dit zou wel eens het eerste r&p-verliefdheidstopic met een goede afloop kunnen worden
dat zou ik wel leuk vinden hoor... we zien wel he... no rush... of wel?
pi_38437067
quote:
op donderdag 1 juni 2006 11:17 schreef jewelsophie het volgende:
jezus zeg, sorry dat ik het zeg maar wat ben jij een naief klein kind!
  donderdag 1 juni 2006 @ 14:55:44 #130
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38437421
quote:
op donderdag 1 juni 2006 14:47 schreef developersrus het volgende:

[..]

jezus zeg, sorry dat ik het zeg maar wat ben jij een naief klein kind!
waarom? omdat ik mijn onzekerheden durf toegeven?
  donderdag 1 juni 2006 @ 15:35:58 #131
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_38439083
meid, ik ga het weer zeggen:

durf, voordat het te laat is. je hebt nu al 3 topics geopend, ik denk niet dat er nog veel meer verschillende adviezen zullen komen. het hangt gewoon nu puur van jou af, zet je onzekerheden en twijfels opzij, echte liefde komt nou eenmaal niet aanwaaien . spreek hem gewoon aan, al is het via msn of sms of wat dan ook, maar doe het voor je eigen gemoedsrust! (en dat van ons word nu langzamerhand wel een beetje gek ook heeft iemand misschien de liefde van dr leven ontmoet en ze weet t, en dan durft ze niks )

dus kom op, je kan t!
  donderdag 1 juni 2006 @ 15:49:07 #132
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38439688
jamaar, ik ga het wel doen hoor, heb ook niet gezegd van neen he... maar moet wachten tot morgen, want vandaag zie ik hem niet...
  donderdag 1 juni 2006 @ 18:07:20 #133
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_38444786
quote:
op donderdag 1 juni 2006 14:55 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

waarom? omdat ik mijn onzekerheden durf toegeven?
nee, omdat jouw soort onzekerheden meestal voorkomen bij meisjes van 12.
pi_38445030
quote:
op donderdag 1 juni 2006 18:07 schreef vivi het volgende:

[..]

nee, omdat jouw soort onzekerheden meestal voorkomen bij meisjes van 12.
dat zegt niks, want het gedartel van jou rondom 'henk' is ook typerend voor 12-jarigen.
  donderdag 1 juni 2006 @ 18:15:42 #135
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_38445075
quote:
op donderdag 1 juni 2006 18:14 schreef dawg het volgende:

[..]

dat zegt niks, want het gedartel van jou rondom 'henk' is ook typerend voor 12-jarigen.
gelukkig ben ik ontwaakt en ts nog niet blijkbaar
pi_38445108
quote:
op donderdag 1 juni 2006 18:15 schreef vivi het volgende:

[..]

gelukkig ben ik ontwaakt en ts nog niet blijkbaar
ts is dan ook nog niet zo oud. ze heeft nog wat tijd dus.
  donderdag 1 juni 2006 @ 18:34:59 #137
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_38445797
quote:
op donderdag 1 juni 2006 18:16 schreef dawg het volgende:

[..]

ts is dan ook nog niet zo oud. ze heeft nog wat tijd dus.
ze is 25 oid...
  donderdag 1 juni 2006 @ 18:37:40 #138
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_38445900
ben ik de enige die dit topic morgen gaat campen om te zien of die meid nou eindelijk de stap heeft durven te zetten?

en nee we nemen met niks minder genoeg dan dat je gewoon uitgebreid met hem hebt gezoend hoor
pi_38446216
quote:
op donderdag 1 juni 2006 18:37 schreef xtinction het volgende:
ben ik de enige die dit topic morgen gaat campen om te zien of die meid nou eindelijk de stap heeft durven te zetten?

en nee we nemen met niks minder genoeg dan dat je gewoon uitgebreid met hem hebt gezoend hoor
*join-t*
  donderdag 1 juni 2006 @ 18:47:15 #140
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_38446243
quote:

ik ga het zeker ook volgen mr als er na morgen nog geen uitgebreide zoenpartij is geweest..
  donderdag 1 juni 2006 @ 21:34:57 #141
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_38453421

pi_38454724
quote:
whehe, echt niet...

de zweep erover...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  donderdag 1 juni 2006 @ 22:03:31 #143
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_38454819
quote:
op donderdag 1 juni 2006 22:01 schreef oblivion het volgende:

[..]

whehe, echt niet...

de zweep erover...
obli

is 't nog gelukt om de toppers te slijten?
pi_38456016
we hebben ruim gezeten.

ontopic: ik ga "even" eerdere delen lezen...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  vrijdag 2 juni 2006 @ 01:27:23 #145
86921 DOGMAN
little teenage whore
pi_38462142
ja idd, kerels zijn nogal moeilijk...
pi_38465188
quote:

ik ook...
  vrijdag 2 juni 2006 @ 09:22:59 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38465225
okay, nu weet iedereen dat dit topic in de gaten moet worden gehouden. kan er dus gestopt worden met dat te melden en te hermelden.

volgende posts van dat kaliber worden dan ook verwijderd.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 12:04:33 #148
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38469913
leuk dat jullie zo meeleven. hoop nu wel dat ik jullie niet zal teleurstellen hoor... ben al blij dat ik hem straks zal zien...
trouwens gisteren nog zitten smsen. beetje over en weer geflirt, maar het laatste bericht kwam weer van mij... vind ik niet leuk... maar ja, iemand moet stoppen met zenden zeker?
pi_38469964
quote:
op vrijdag 2 juni 2006 12:04 schreef jewelsophie het volgende:
leuk dat jullie zo meeleven. hoop nu wel dat ik jullie niet zal teleurstellen hoor... ben al blij dat ik hem straks zal zien...
trouwens gisteren nog zitten smsen. beetje over en weer geflirt, maar het laatste bericht kwam weer van mij... vind ik niet leuk... maar ja, iemand moet stoppen met zenden zeker?
dat betekent toch helemaal niks? ik ben zo vaak degene die als laatst sms, maar ook vaak zat degene die niks terugstuurt! geen zorgen meid, gewoon flirten & laten blijken wat je met hem wil doen
  vrijdag 2 juni 2006 @ 12:07:52 #150
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38470018
we waren beetje onozel aan't doen... waarop ik zeg... waar zit je met je gedachten???? ik ben zo'n lief onschuldig meisje...
stuurt hij terug dat hij stoute gedachten heeft... grr... kleine meisjes....
waarop ik terugstuur dat ik het persoonlijk meer heb voor kleine riddertjes (zijn koosnaampje)
krijg ik niets meer terug... niet goed
pi_38470110
quote:
op vrijdag 2 juni 2006 12:07 schreef jewelsophie het volgende:
we waren beetje onozel aan't doen... waarop ik zeg... waar zit je met je gedachten???? ik ben zo'n lief onschuldig meisje...
waarop ik terugstuur dat ik het persoonlijk meer heb voor kleine riddertjes (zijn koosnaampje)
haha, echt wel goed! dan zou ik dus echt ff achter me oren krabben als je dat tegen mij zou zeggen, en dan weet ik wel hoe laat het is!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 12:18:39 #152
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38470461
maar zou je dan nog iets terugsturen?
of zou je dezelfde reactie hebben? geen dus
pi_38470866
quote:
op vrijdag 2 juni 2006 12:18 schreef jewelsophie het volgende:
maar zou je dan nog iets terugsturen?
of zou je dezelfde reactie hebben? geen dus
persoonlijk zou ik even niet weten wat ik antwoorden zou moeten, maar mijn hersenen zouden op volle toeren draaien toppie .
  vrijdag 2 juni 2006 @ 12:34:33 #154
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38471082
tja, nu draaien de mijne ook wel op volle toeren hoor... verschilende scenario's zijn al de reveu gepasseerd...
pi_38471117
quote:
op vrijdag 2 juni 2006 12:34 schreef jewelsophie het volgende:
tja, nu draaien de mijne ook wel op volle toeren hoor... verschilende scenario's zijn al de reveu gepasseerd...
alleen nu ?

die van jouw draaien al sinds het begin overuren.
pi_38471988
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 15:04 schreef biancavia het volgende:
hij is allang verliefd op jou.
jongens worden doorgaans niet zonder bijbedoelingen 'goede vrienden' met meisjes.
tenzij ze al een vriendje hebben.
dat is helemaal geen feit joh, ik heb zelf een paar mannelijke vrienden bij mn vriendengroep wat gewoon alleen vrienden zijn. meeste hebben dan ook gewoon een vriendin, geen 1 is homo, en een enkele is gewoon vrijgezel maar kan ik op vriendschappelijk gebied alleen goed mee opschieten en vice versa.
Always look on the bright side of life :-)
pi_38472289
maar in het geval van ts, je zegt zelf dat jullie al wat keertjes gezoend hebben. nou normale vrienden doen dat niet zomaar dus ik denk dat er dan wel een beste band tussen jullie is. daarom zou ik me ook maar geen zorgen maken een blauwtje te lopen want ik heb het idee dat ie je echt wel leuk vindt. misschien durft ie zelf ook wel niet de eerste stap te zetten??? wie weet... iemand moet het doen, anders gebeurt er niets. kan je niet gewoon een beetje oppervlakkig vissen??? zoals ik al had gezien bij een eerdere reactie, misschien is oppervlakkig over relaties in het algemeen hebben of over versierpogingen in het algemeen, of in de zin van wat zal je doen om te laten blijken dat je iemand leuk vindt??? toch subtiel lijkt mij...
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:30:08 #158
86921 DOGMAN
little teenage whore
pi_38474800
sommige vrouwen zijn zo lelijk dat je er vrienden mee kunt zijn ja
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:33:56 #159
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_38474940
quote:
ik heb zelf een paar mannelijke vrienden bij mn vriendengroep
het betreft hier ook een vriendengroep, niet een 1 on 1 vriendschap, dat is wat anders en alleen op die relaties is de ladder theorie van toepassing
pi_38476405
oh zo, ja even overheen gelezen denk, maar dan kan ik me er wel iets bij voorstellen ja. had ik ook gehad maar das idd wel mn ex nu wat dat betreft zou ik zeggen, alleen maar betere kans denk ik zomaar!
pi_38476740
quote:
op vrijdag 2 juni 2006 14:30 schreef dogman het volgende:
sommige vrouwen zijn zo lelijk dat je er vrienden mee kunt zijn ja
en sommige mensen zijn zo oppervlakkig dat ze niet normaal vrienden kunnen zijn met het andere geslacht als je er niks voor voelt (hoeft dus niet per se onaantrekkelijk te zijn, kan ook meer als broer/zus relatie aanvoelen).

[ Bericht 2% gewijzigd door Sunshine2006 op 02-06-2006 16:46:13 ]
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:50:58 #162
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_38477598
da's denk ik het probleem "als je er niks voor voelt", dat bestaat volgens mij niet voor mannen. heeft niks met oppervlakkigheid te maken overigens, zo zitten veel mannen (waaronder ik) gewoon in elkaar. voor mij bestaan die broer/zus relaties dus niet, dat maakt het voor sommige mannen nou juist zo moeilijk....

en je moet je blijven indenken dat "vriendschap" in dit geval inhoud "iemand waar je ontzettend goed mee op kan schieten, maar waar je geen seks mee wilt", zoals al mijn mannelijke vrienden. vrouwen hebben dus mannen en vrouwen in die categorie, en mannen alleen andere mannen. ziedaar het probleem
  vrijdag 2 juni 2006 @ 16:27:13 #163
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38478868
raar dat mannen dat niet hebben... al denk ik toch dat de jongen waar ik over praat vriendinnen heeft waar hij niks voor voelt. mijn vriendinnen werden zijn vriendinnen. volgens mij heeft hij zelfs meer vriendinnen dan vrienden... dus denk ik toch dat je stelling niet 100% waterdicht is hoor
  vrijdag 2 juni 2006 @ 16:41:09 #164
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_38479378
vraag maar es aan em, of hij sex met die meiden zou afslaan als hij zelf geen relatie zou hebben. (hierbij rekening houdend met uiterlijk, relaties van die vrouwen, en hoe "sterk" die vriendschap van hun is)..

magoed het is totally offtopic inmiddels, ga jij nou maar es ff een vent zoenen

ps: het is niet mijn stelling, zoek maar es op internet naar "ladder theory", best leuk om te lezen
  vrijdag 2 juni 2006 @ 16:49:20 #165
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38479652
hij kan ze toch niet allemaal willen, zou alleszins niet goed zijn voor mij... want dan ben ik toch ook maar eentje van de velen die hij eens zou willen mee slapen he...
on topic: binnen een kleine 4 uurtjes zie ik hem, eerst vergadering en dan hopelijk kunnen wij tweetjes eentje (of hopelijk meer) gaan drinken. hopelijk hebben de andere leden de feeling om niet mee te willen.
kijk er al naar uit
pi_38479677
ja ok, hij hoeft zich ook niet bij voorbaat seksueel aangetrokken te voelen tot die vriendinnen van de ts, maar dat wil nog niet zeggen dat haar vriendinnen dan allemaal maar spuuglelijk zijn dan daarom! dat was meer de stelling die niet helemaal klopt.

en trouwens om even een voorbeeld te noemen van die vrijgezelle gozer die gewoon een goede vriend van me is, die vind ik gewoon niet aantrekkelijk en hij hoeft niets van mij verder. maar dat ik dan lelijk ben nee. want hij probeerde de 1e keer dat ik hem ontmoette, via een andere vriend van me (die dus een vriendin heeft gewoon), me wel uit (als in steeds dichterbij zitten en een beetje proberen te klooien).
  vrijdag 2 juni 2006 @ 17:19:19 #167
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38480621
ik wil me gewoon niet te makkelijk opstellen. zeker niet achter dat sms je van gisteren. maar het lijkt wel of hij die hints niet doorheeft... mijn smsje was toch niet verkeerd te begrijpen he...
heb jullie raad opgevolgd en niet te subtiel geweest, maarja...
pi_38480836
jewelsophie, ik heb exact hetzelfde gehad, kreeg ook 1000 hints die ik maar niet begreep (of wilde begrijpen misschien wel). elke keer als zij weer een hint gaf ("ik heb zoooo'n zin je weer te zien..") vatte ik dat op als gewoon vriendschappelijk, nooit gedacht dat er meer was. na nog 100 hints die ik niet begreep heeft ze het maar gevraagd wat ik van een relatie vond en toen begon ik er pas over na te denken

zo zal het bij hem ook wel zijn, gewoon ff eerlijk zijn en zeggen dat je 'm leuk vind!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 17:31:30 #169
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38480987
en wat gebeurde dan na het denken??? hebben jullie nu iets?
pi_38484797
quote:
op vrijdag 2 juni 2006 12:07 schreef jewelsophie het volgende:
ach, misschien wil hij ook niets laten merken omdat hij bang is dat jij dan denkt dat hij jouw leuk vind. misschien is hij wel bang voor precies hetzelfde...
pi_38492577
tonight is the night
pi_38492614
gewoon jezelf uitkleden voor zijn neus
doet echt wonderen hoor
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_38496474
kan iemand effe een korte samenvatting geven?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_38496514
hahahaha laat hem dit forumtopic lezen dan komt alles goed!!! :p
pi_38497673
quote:
op vrijdag 2 juni 2006 17:31 schreef jewelsophie het volgende:
en wat gebeurde dan na het denken??? hebben jullie nu iets?
ja, gaat al paar maanden goed. het zat er ook wel aan te komen hoor.. elke keer dat we samen iets gingen doen hadden we echt super veel lol met elkaar en we kunnen overal over praten.

[ Bericht 19% gewijzigd door Beroepsgokker op 03-06-2006 09:18:22 ]
  zaterdag 3 juni 2006 @ 11:28:40 #176
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38499235
leuk, geeft me moed....
gisteren helaas niks gebeurd... hij wou een joint roken met mij en mijn zusje... dus dan zat het er al niet in... daarna zijn we iets gaan drinken en kwamen een vriendin tegen.... heb hem zelfs niet alleen gehad om naar de auto te wandelen...
heb dan een smsje gestuurd als ik al thuis was... "voorzichtigjes zijn, slaap zacht en zoete dromen riddertje xxx"
waarop hij stuurde... "droom maar lekker van kleine riddertjes x"
waarop ik ... "wie weet... misschien droom ik zelfs van lekkere riddertjes... x"
daarop geen reactie meer.
deze namiddag komt hij naar de winkel met zijn mama, papa, broer en schoonzus... zijn mama komt een juweel bestellen. ben best zenuwachtig hoor, heb zijn ouders nog nooit ontmoet. voelt een beetje aan als een keuring
  zaterdag 3 juni 2006 @ 12:04:28 #177
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38500057
nou, sophie.... das al een stapje dichterbij!
  zaterdag 3 juni 2006 @ 12:06:41 #178
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38500110
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 11:28 schreef jewelsophie het volgende:

volgens wil hij een kind van je.....
  zaterdag 3 juni 2006 @ 12:06:53 #179
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38500114
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 12:04 schreef amaranta het volgende:
nou, sophie.... das al een stapje dichterbij!
denk je?
  zaterdag 3 juni 2006 @ 12:07:27 #180
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38500131
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 12:06 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

denk je?
nou ja hij stuurt suggestieve smsjes terug!
pi_38500132
maak die stap gewoon, voor het te laat is..
pi_38500546
volgens mij ontgaat die jongen nogal wat.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 12:30:01 #183
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38500591
ja... wel dat denk ik nu ook... ben nu toch wel behoorlijk duidelijk geweest he denk ik... we zien wel vanavond... dan spelen we een gezelschapspel met vrienden... ook niet echt een goeie situatie, ik weet het, maar ja...
pi_38500685
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 12:30 schreef jewelsophie het volgende:
ja... wel dat denk ik nu ook... ben nu toch wel behoorlijk duidelijk geweest he denk ik... we zien wel vanavond... dan spelen we een gezelschapspel met vrienden... ook niet echt een goeie situatie, ik weet het, maar ja...
stuur hem gewoon een sms waarin je vraagt of hij meer in jou ziet als alleen vrienden. en gewoon door laten schemeren (op een duidelijke manier) dat jij dan wel een relatie zou willen. als hij dan nog weer zo'n belachelijk sms'je terugstuurt zou ik toch ernstig aan zijn sociale vaardigheden gaan twijfelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2006 12:35:12 ]
pi_38500954
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 12:30 schreef jewelsophie het volgende:
ms wat minder kinderlijke smsjes sturen?
of ms ueberhaupt het niet via smsjes duidelijk maken.

hem mag dan een en ander ontgaan, jij loopt ook niet over van daadkracht
  zaterdag 3 juni 2006 @ 13:19:11 #186
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_38501678
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 12:46 schreef milagro het volgende:

[..]

ms wat minder kinderlijke smsjes sturen?
wat zij zegt
'tis een beetje, blehhhhhhh, dat semi-kokette gedoe.
pi_38501712
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 13:19 schreef vivi het volgende:

[..]

wat zij zegt
ja het "hihihi" erachter ontbreekt er nog net aan
pi_38501813
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 12:46 schreef milagro het volgende:

[..]

hem mag dan een en ander ontgaan, jij loopt ook niet over van daadkracht
wat dat betreft passen ze wel bij elkaar dus .
  zaterdag 3 juni 2006 @ 13:25:51 #189
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_38501839
hihi
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_38501952
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 13:24 schreef beroepsgokker het volgende:

[..]

wat dat betreft passen ze wel bij elkaar dus .
ja en gebeurt er dus niets.

als ik zulke smsjes zou krijgen, dan zou ik het dus echt niet wíllen snappen
pi_38502073
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 11:28 schreef jewelsophie het volgende:
"voorzichtigjes zijn, slaap zacht en zoete dromen riddertje xxx"
waarop ik ... "wie weet... misschien droom ik zelfs van lekkere riddertjes... x"
dit is echt wel een beetje too much hoor
pi_38502142
mijn hemel.

nodig hem alsjeblieft zondag uit, zonder andere mensen erbij natuurlijk, stop er wat bier in, gooi wat wijn bij jezelf naar binnen en ga elkaar kusjes geven.

klaar!
  zaterdag 3 juni 2006 @ 13:54:29 #193
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38502503
oke, kijk.
ik was eens verliefd. laten we hem voor het gemak jan noemen.
op een dag liep ik met 2 vriendinnen door de stad. we werden toen aangesproken door jan.
en na een tijdje gekletst te hebben vroeg jan mij om mn telefoonnummer (voor het gsm tijdperk)
omdat hij wel een keertje met ons op stap wilde.
later die dag belde hij me om die afspraak te bevestigen. we zouden met zn allen op stap gaan.
nou ja na een dag of 2 dacht ik, wat nou met zn allen. flikker op. toen belde ik hem en toen zei ik:
luister jan, ik ga liever met jou alleen op stap. en toen zei jan; ja dat wilde ik eigenlijk ook maar ik wist niet goed hoe ik het moest vragen.
nou en toen gingen we met zn 2en alleen op stap. toen viet ik hem op zn bek.
toen was het aan.
later verliet hij me voor een 14jarige snol. hij was 23 ofzo..
maar waar het opneer komt. ik trok de stouten schoenen aan door te zeggen dat ik hem alleen wilde zien zonder mn vriendinnen erbij. en hij wilde dat dus ook.
pi_38502847
vaak wordt zo'n actie beter gewaardeerd, het verassingselement.
en eerlijk wara hint worden doorgaans niet bepaald opgemerkt door de jongens in kwestie.
het zit niet in ze om die te snappen denk ik....
miss dat je ervan kunt maken ipv riddertjes. riddertje met zijn eerste letter......(riddertje b ofzo...)
kijken welke reactie dat opleverd....
Iedereen is gelijk....maar niemand hetzelfde
  zaterdag 3 juni 2006 @ 14:14:37 #195
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38502941
biddertje........dan denkt hij dat ze het klooster ingaat, moeten we ook niet hebben.
ik zat meer te denken aan:
"hee geile beer hoe gaat het met je speer"
  zaterdag 3 juni 2006 @ 14:22:45 #196
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_38503149
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 13:54 schreef amaranta het volgende:
oke, kijk.
ik was eens verliefd. laten we hem voor het gemak jan noemen.
op een dag liep ik met 2 vriendinnen door de stad. we werden toen aangesproken door jan.
en na een tijdje gekletst te hebben vroeg jan mij om mn telefoonnummer (voor het gsm tijdperk)
omdat hij wel een keertje met ons op stap wilde.
later die dag belde hij me om die afspraak te bevestigen. we zouden met zn allen op stap gaan.
nou ja na een dag of 2 dacht ik, wat nou met zn allen. flikker op. toen belde ik hem en toen zei ik:
luister jan, ik ga liever met jou alleen op stap. en toen zei jan; ja dat wilde ik eigenlijk ook maar ik wist niet goed hoe ik het moest vragen.
nou en toen gingen we met zn 2en alleen op stap. toen viet ik hem op zn bek.
toen was het aan.
later verliet hij me voor een 14jarige snol. hij was 23 ofzo..
maar waar het opneer komt. ik trok de stouten schoenen aan door te zeggen dat ik hem alleen wilde zien zonder mn vriendinnen erbij. en hij wilde dat dus ook.
zie hier een échte vrouw
pi_38503172
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 14:14 schreef amaranta het volgende:
biddertje........dan denkt hij dat ze het klooster ingaat, moeten we ook niet hebben.
ik zat meer te denken aan:
"hee geile beer hoe gaat het met je speer"
nee, niet biddertje. riddertje b.
en dat van die geile beer is natuurlijk ook niet echt kansvol. net zo min als dat riddergedoe.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 14:41:11 #198
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38503551
we kunnen niet allemaal even veel lef hebben he...
pi_38503740
een quote uit een fwd van een powerpointpresentatie van mannenregels:

subtiele hints werken niet, sterke hints werken niet, kennelijk hints werken niet; zeg het dan maar gewoon.

makkelijker gezegd dan gedaan misschien maar anders kan dat om elkaar heen gedraai nog wel een tijdje doorgaan, word je ook niet vrolijk van.

anders geef je hem een kadootje of presentje wat duidelijk met liefde te maken moet hebben. leef je uit.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 15:49:54 #200
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_38504943
he wat jammer nou, nog steeds niks gebeurd

maarem, wat ama zegt is wel waar, ik weet echt prima in welke situatie je nu zit en je gaat allerlei excuses zitten bedenken waarom je hem niet hoeft te zoenen die avond (er was geblowd, er was weet ik het wat). maar dat is precies wat het zijn, excuses. het zijn geen redenen. je kan altijd vragen of ridder ff naar buiten komt (om te helpen met weet ik het wat) of ridder ff boven wil komen weet ik het wat... ik weet dat je dat liever niet in wil zien, hell zo zit ik ook in elkaar. einde vn de avond zit ik altijd van "ok het is niet mijn schuld dat er niks gebeurd is, er was gewoon geen mogelijkheid" maar diep van binnen weet je best dat je zelf die mogelijkheid had kunnen scheppen als je er echt je best op gedaan had....

magoed, sterkte in het vervolg iig, trek je stoute schoenen aan. als ik het zo lees wil hij echt wel...
  zaterdag 3 juni 2006 @ 16:18:21 #201
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38505553
jah, heb net stress genoeg gehad voor een ganse maand... gans zijn familie kwam bij mij de winkel binnen terwijl ik mijn ding moest doen met hem die op mijn handen keek. soit, alles goed verlopen eigenlijk... ik denk wel dat de deal binnen is, dus das ook al goed...
vanavond gaan we waarschijnlijk (ja terug met vrienden) naar hem thuis een gezelschapspelleke spelen. iets met zingen en tekeningen en opdrachtjes... dan blijven we daar allen slapen... nu moet er gewoon iets gebeuren... anders zal het zijn tot 30 juni wanneer we nog eens samen op weekend gaan, want woensdag vertrekt hij naar marrakech voor een week.... en daarna staan onze agenda's blijkbaar alweer vol
  zaterdag 3 juni 2006 @ 17:00:39 #202
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_38506778
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 16:18 schreef jewelsophie het volgende:
jah, heb net stress genoeg gehad voor een ganse maand... gans zijn familie kwam bij mij de winkel binnen terwijl ik mijn ding moest doen met hem die op mijn handen keek. soit, alles goed verlopen eigenlijk... ik denk wel dat de deal binnen is, dus das ook al goed...
vanavond gaan we waarschijnlijk (ja terug met vrienden) naar hem thuis een gezelschapspelleke spelen. iets met zingen en tekeningen en opdrachtjes... dan blijven we daar allen slapen... nu moet er gewoon iets gebeuren... anders zal het zijn tot 30 juni wanneer we nog eens samen op weekend gaan, want woensdag vertrekt hij naar marrakech voor een week.... en daarna staan onze agenda's blijkbaar alweer vol
nou, wát een stress.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 17:01:46 #203
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_38506809
vivi doe es niet zo gemeen joh
  zaterdag 3 juni 2006 @ 17:02:36 #204
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_38506830
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 17:01 schreef xtinction het volgende:
vivi doe es niet zo gemeen joh
sorry, kheb een kutbui en dit kinderachtige gemiep komt me m'n strot uit..met d'r gezelschapsspelletjes
  zaterdag 3 juni 2006 @ 17:12:52 #205
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_38507129
vivi, gezelschapsspellen zijn 'hot' en 'in' hoor, blijf een beetje bij
  zaterdag 3 juni 2006 @ 17:16:38 #206
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38507227
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 17:02 schreef vivi het volgende:

[..]

sorry, kheb een kutbui en dit kinderachtige gemiep komt me m'n strot uit..met d'r gezelschapsspelletjes
tis dat je een vrouw bent maar je bent er een naar mn hart!
  zaterdag 3 juni 2006 @ 17:16:49 #207
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38507231
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 17:00 schreef vivi het volgende:

[..]

nou, wát een stress.
aan jou te horen moet jouw leven echt wel perfect zijn... je houd je echt bezig met de dingen die belangrijk zijn, je bent nooit onzeker... niet in de liefde, niet op werkvlak...
bij mij ligt dat iets anders... ben nog geen jaar zelfstandig, want heel veel stress met zich meebrengt... en zeker als de jongen die ik graag zie voor me zit... ben je dan nooit bang om te bluderen?
  zaterdag 3 juni 2006 @ 17:18:11 #208
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_38507266
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 17:16 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

aan jou te horen moet jouw leven echt wel perfect zijn... je houd je echt bezig met de dingen die belangrijk zijn, je bent nooit onzeker... niet in de liefde, niet op werkvlak...
bij mij ligt dat iets anders... ben nog geen jaar zelfstandig, want heel veel stress met zich meebrengt... en zeker als de jongen die ik graag zie voor me zit... ben je dan nooit bang om te bluderen?
lieverd, ga er maar vanuit dat ik meer stress heb dan jij momenteel
ik vidn je gewoon een suffe zeikdoos die haar leven eens in eigen handen moet nemen ipv constant het weerloze poppetje uit te hangen. wees eens een sterke vrouw ipv een sufmuts. en nee, ik ben nooit bang om te blunderen, dat heet léven.

[ Bericht 18% gewijzigd door Vivi op 03-06-2006 17:23:56 ]
  zaterdag 3 juni 2006 @ 17:19:50 #209
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38507304
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 14:22 schreef vivi het volgende:

[..]

zie hier een échte vrouw
ik was toen 19 en het was in mijn onzekere periode....
voordat dit gebeurde is hij denk ik 2 keer bij mij op het werk geweest.
ik kon bekant de kassa niet aanraken van de spanning.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 17:23:04 #210
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38507394
ik kan begrijpen dat dat moeilijk is voor je... zou niet graag in je schoenen staan, ook al wil ik dolgraag kinderen.
maar dat wil niet zeggen dat ik niet nerveus kan zijn he... een eigen zaak uit de grond stampen is geen lachertje hoor. het mooiste bewijs is de financiële onzekerheid. daarom woon ik dan ook nog bij mijn ouders. denk je dat dat mijn droom was?

't is niet omdat je zelf problemen hebt dat je anderen moet gaan bespotten met hun "in jouw ogen" kleine probleempjes

[ Bericht 32% gewijzigd door jewelsophie op 03-06-2006 17:49:51 ]
  zaterdag 3 juni 2006 @ 17:29:09 #211
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_38507525
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 17:23 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

ik kan begrijpen dat dat moeilijk is voor je... zou niet graag in je schoenen staan, ook al wil ik dolgraag kinderen.
maar dat wil niet zeggen dat ik niet nerveus kan zijn he... een eigen zaak uit de grond stampen is geen lachertje hoor. het mooiste bewijs is de financiële onzekerheid. daarom woon ik dan ook nog bij mijn ouders. denk je dat dat mijn droom was?

't is niet omdat je zelf problemen hebt dat je anderen moet gaan bespotten met hun "in jouw ogen" kleine probleempjes
zou je mijn quote willen editten, ik was net te laat met weghalen.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 17:32:52 #212
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38507593
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 17:18 schreef vivi het volgende:

[..]

lieverd, ga er maar vanuit dat ik meer stress heb dan jij momenteel
ik vidn je gewoon een suffe zeikdoos die haar leven eens in eigen handen moet nemen ipv constant het weerloze poppetje uit te hangen. wees eens een sterke vrouw ipv een sufmuts. en nee, ik ben nooit bang om te blunderen, dat heet léven.
ik vraag me toch af waarom je dit dan wel allemaal wil lezen... ik ben toch maar een seutje die niet weet wat het leven inhoudt... ben toch blij dat ik me niet verlaag tot het uitschelden van iemand die je niet kent... is niet moeilijk he...
pi_38507597
!
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  zaterdag 3 juni 2006 @ 17:37:56 #214
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38507668
ze schold je niet uit. net zomin als dat ik je van de week uitschold.
suffe doos is echt niet uitschelden.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 17:39:24 #215
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_38507697
nogmaals: zou je mijn quote willen editten.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 17:42:41 #216
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38507770
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 17:37 schreef amaranta het volgende:
ze schold je niet uit. net zomin als dat ik je van de week uitschold.
suffe doos is echt niet uitschelden.
misschien opnieuw een verschil tussen hollands en vlaams...
  zaterdag 3 juni 2006 @ 17:46:38 #217
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38507882
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 17:42 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

misschien opnieuw een verschil tussen hollands en vlaams...
dat zal het wel zijn.
en of je haar zinnetje even uit jouw quote wil halen.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 17:49:00 #218
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38507941
moest ik weten hoe... geen probleem
maar dat zal wel weer grappig zijn, toch?
  zaterdag 3 juni 2006 @ 17:50:21 #219
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38507980
done
pi_38509190
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 17:02 schreef vivi het volgende:

[..]

ik moest hardlopen lachen.. .

"gezelschapsspelletjes"

anyway, jewelnogwat, stuur onderstaande sms nu naar hem:

"hej riddertje, ik vind je leuk.. xx sophie".

dat is alles
  zaterdag 3 juni 2006 @ 19:02:12 #221
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_38509718
ja, of iets met neuken erin. doet het hier in holland altijd wel goed... echter hoe dat in vlaanderen over komt weet ik niet.
pi_38512281
tijd voor actie jewelsophie

volgende keer je hem ziet gewoon direct liefdevol op zijn bek nemen
hij zal de hint wel snappen

slotje op dit topic en gaan ervoor ! enige raad die ik je kan geven

[ Bericht 40% gewijzigd door zotgestoord op 03-06-2006 20:43:55 ]
pi_38512927
net dit topic zitten doorlezen, goede god, lijkt wel het dagboek van mijn kleine nichtje

volgende keer dat je em ziet zeg je gewoon dat je verliefd op em bent en binnen 10 minuten heb je een relatie en een paal in je hangen
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:20:50 #224
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_38513394
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 17:23 schreef jewelsophie het volgende:

je hebt gelijk, je hebt een groot probleem. er is een man die je wil pakken en hij wil jou ook. the horror
pi_38517675
je stelt ons geduld en uithoudingsvermogen, naast die van je toekomstige vriendje behoorlijk op de proef ...
pi_38523829
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 23:55 schreef poepeneesje het volgende:
je stelt ons geduld en uithoudingsvermogen, naast die van je toekomstige vriendje behoorlijk op de proef ...
inderdaad... iedereen wordt hier helemaal gek omdat we niet weten wat er gaat gebeuren... vertel het hem toch eens... zorg in ieder geval eens dat jullie een keertje ergens alleen gaan zitten, begin gewoon ergens over te praten en als er een stilte valt ofzow dan ga je heel subtiel laten merken dat je iets wilt zeggen maar het niet echt durft. vervolgens enz.enz. de rest snap je wel..
pi_38524756
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 21:20 schreef vivi het volgende:

[..]

je hebt gelijk, je hebt een groot probleem. er is een man die je wil pakken en hij wil jou ook. the horror
hoewel ik het gedeeltelijk met je eens ben, zou juist jij niet zo duf moeten zeiken (inherent aan de vrouw, dat dan weer wel). jouw topic omtrent henk was nml. nog triester.

voor de rest snap ik niet echt waar ts op wacht.
  zondag 4 juni 2006 @ 12:37:28 #228
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_38525634
quote:
op zondag 4 juni 2006 11:58 schreef dawg het volgende:

[..]

hoewel ik het gedeeltelijk met je eens ben, zou juist jij niet zo duf moeten zeiken (inherent aan de vrouw, dat dan weer wel). jouw topic omtrent henk was nml. nog triester.

voor de rest snap ik niet echt waar ts op wacht.
i beg to differ, ik dééd tenminste wel wat
pi_38527339
ach, jewelsophie, niet alle meisjes zijn hetzelfde. ik zou ook nooit iemand "gewoon op zijn bek pakken" en ik zou zeker niet in die kwetsbare fase bekennen dat ik verliefd ben. sterker nog, dat zou ik helemaal niemand vertellen. ik houd het voor mezelf en word onderwijl verteerd door verlangen. ik probeer zoveel mogelijk in zijn buurt te zijn en hoop dat er "iets gebeurt". dat is zo'n magisch moment waarvan je je achteraf niet meer kunt herinneren wie het initiatief heeft genomen.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 4 juni 2006 @ 13:41:24 #230
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_38527396
nou hup, kop op met die update, hoe zijn de gezelschapsspelletjes afgelopen
pi_38527493
zit er nou nog steeds geen schot in de zaak?
pi_38528302
hahaha, dit moet een classic topic worden. ik heb me doodgelachen om 'gezelschapsspelletjes', 'riddertjes' en nog meer kinderachtige onzin. zo begin je toch geen relatie zeg?

ben ik trouwens de enige die de zogenaamde prins op het witte paard nogal een sukkel vind? jezelf 'ridder' noemen of iets in die trant, gezelsschapsspelletjes spelen en ook nog een joint roken terwijl een dame naar je zit te smachten. prachtig.
pi_38528340
lijkt me trouwens nog briljanter als onze ridder het topic zelf leest.
  zondag 4 juni 2006 @ 14:18:41 #234
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_38528395
quote:
op zondag 4 juni 2006 14:16 schreef friek_ het volgende:
lijkt me trouwens nog briljanter als onze ridder het topic zelf leest.
jah wie maakt er ff een kloon aan
  zondag 4 juni 2006 @ 14:28:46 #235
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_38528590
offtopic:

wat zijn de meesten in dit topic weer stoer. eventjes op internet net doen alsof hun sterker, beter, moediger, stressvoller, intelligenter, belangrijker, enzovoorts zijn dan de ts of anderen.

ontopic: ik kan best begrijpen waarom je niet durft. van de ene kant wil je meer. van de andere kant ben je ook blij met de situatie zoals het nu is. je bent bang dat als hij je zou afwijzen, dat alles verandert
en dat je dan alles kwijt bent in plaats van iets te hebben. je zult moeten afwegen waarmee jij het beste kunt leven. de hele tijd in onzekerheid leven en afvragen wat had kunnen zijn. of in ieder geval zekerheid weten of het nou positief is of negatief.

ik zou trouwens niet luisteren naar mensen die die vriend van jou afkraken. het zijn toch jouw gevoelens. als je waarschijnlijk de vriendjes of vriendinnetjes van de meesten hier met een grote bek zou kennen, dan lach je je mischien kapot.
Horrible Cunt!
  zondag 4 juni 2006 @ 14:29:35 #236
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_38528606
ga vooral zo door, dan duurt het nóg 6 jaar voordat ts eens een move maakt
  zondag 4 juni 2006 @ 14:35:01 #237
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_38528722
dan duurt het toch 6 jaar.

zit jij er echt mee als het nog 6 jaar duurt?
Horrible Cunt!
pi_38528794
quote:
op zondag 4 juni 2006 14:35 schreef tong_poh het volgende:
dan duurt het toch 6 jaar.

zit jij er echt mee als het nog 6 jaar duurt?

omg alsof dat het punt is, hier:')
  zondag 4 juni 2006 @ 14:40:14 #239
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_38528853
quote:
op zondag 4 juni 2006 14:37 schreef milagro het volgende:

[..]

omg alsof dat het punt is, hier:')
blijkbaar.
Horrible Cunt!
  zondag 4 juni 2006 @ 14:50:58 #240
85967 Miss_kausalaya
cogito ergo sum
pi_38529132
heb het hele topic gelezen... maare is er nou inmiddels al wat gebeurd, ben je al verder gekome??
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
pi_38529136
quote:
op zondag 4 juni 2006 14:40 schreef tong_poh het volgende:

[..]

blijkbaar.
nee, dat maak jij ervan.

er wordt een topic geopend, met een vraag, dan krijg je reacties, in alle soorten en maten.
je leest ze, of negeert ze, je doet er wat mee, of elemaal niets.

maar dat deze dame zich profileert als " maar een lief onschuldig meisje" in combinatie met die "riddertje riddertje" smsjes, doet ons vermoeden dat het hier om een puberliefde gaat, en dat is het dus helemaal niet.

en ms zit het daar dus juist de kneep, hè, je zelf opstellen als een weerloos kwetsbaar poppetje maakt je ook een weerloos kwetsbaar poppetje, en weerloze poppetjes doen niets, en als je niets doet, gebeurt er niets.

dat heeft weinig met "stoer" moeten doen te maken.
  zondag 4 juni 2006 @ 15:08:26 #242
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_38529703
quote:
op zondag 4 juni 2006 14:51 schreef milagro het volgende:

nee, dat maak jij ervan.
nee
quote:
er wordt een topic geopend, met een vraag, dan krijg je reacties, in alle soorten en maten.
je leest ze, of negeert ze, je doet er wat mee, of elemaal niets.

maar dat deze dame zich profileert als " maar een lief onschuldig meisje" in combinatie met die "riddertje riddertje" smsjes, doet ons vermoeden dat het hier om een puberliefde gaat, en dat is het dus helemaal niet.

en ms zit het daar dus juist de kneep, hè, je zelf opstellen als een weerloos kwetsbaar poppetje maakt je ook een weerloos kwetsbaar poppetje, en weerloze poppetjes doen niets, en als je niets doet, gebeurt er niets.
dus dat rechtvaardigt het gedrag van sommigen hier om als een complete bitch te gedragen en je o zo superieur op te stellen. nee natuurlijk niet. ga niet lullen over volwassenheid en dan zelf als een verwend klein kind gedragen.
quote:
dat heeft weinig met "stoer" moeten doen te maken.
jawel. veel mensen op internet doen net alsof hun degene zijn die het wiel hebben uitgevonden wanneer het komt tot interpersoonlijke relaties. ondertussen gebruiken ze ook kwetsende woorden om te zorgen dat (indien ts niet al gekwetst was) dat ze gekwetst wordt. nadat ze een opmerking erover maakt, wordt er ook nog schijnheilig gedaan, dat de woorden niet kwetsend bedoeld waren.
met stoer bedoel ik exact zoals ik in een eerdere post heb gezegd. als je niet begrijpt wat ik daarmee bedoelde, dan denk ik niet dat het veel zin heeft om het alsnog uit te leggen.

anyway. genoeg offtopic indien je hier verder over wil discussieren, maak dan een nieuw topic aan
Horrible Cunt!
pi_38529780
jij begon te zeiken

en riddertje riddertje kan écht niet, hoor, in welke situatie ook
pi_38529922
tong_poh wil zeggen dat we in feite net zo zielig zijn omdat we zelf ook met soortgelijke problemen kampen, alleen proberen we ons door middel van onze posts ons ego hoog te houden.

qua problemen heb je gelijk, maar qua omgang met die problemen niet. mijn vorige posts waren gevuld met sarcasme, wat bijtende spot is. ja, ik kwets haar dus. maar ik ben wel zo moreel consequent dat iemand het ook met mij mag doen wanneer ik zulke dingen plaats.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2006 15:15:47 ]
  zondag 4 juni 2006 @ 15:20:05 #245
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_38530029
volgens mij is ze nog aan het bijkomen van een hete nacht...
  zondag 4 juni 2006 @ 15:26:10 #246
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38530183
milagro heeft gelijk.
sophie vroeg om raad. en die hebben we haar gegeven. tot in den treure.
nu is het aan sophie om al dan niet stappen te ondernemen en ons hier te komen vertellen
of haar ridder haar vannacht tot zijn jonkvrouw heeft gemaakt.

ik liep eens stage bij de kleuters en een van die kleuters kon het woord ridder niet uitspreken, of althans, hij dacht dat het werd uitgesproken als riller. hij was dus een stoere riller....
  zondag 4 juni 2006 @ 16:06:25 #247
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_38531356
quote:
op zondag 4 juni 2006 15:15 schreef friek_ het volgende:
tong_poh wil zeggen dat we in feite net zo zielig zijn omdat we zelf ook met soortgelijke problemen kampen, alleen proberen we ons door middel van onze posts ons ego hoog te houden.
nee, dat is niet wat ik gezegd heb. ik bedoel, dat mensen zich altijd profileren als de overtreffende trap van anderen. ik ben beter, sterker, stressvoller, evenwichtiger, chaotischer, enzovoorts dan anderen. niet realiserend dat ze ook nog zichzelf vaak genoeg tegenspreken met hun beweringen over zichzelf. ik vind het bijvoorbeeld grappig, dat mensen die vaak advies geven, meestal zeggen dat ze niet zo moeten zeuren dat ze zoveel stress hebben, want ze hebben ze zelf meer stress. persoonlijk zal ik minder snel advies accpeteren van iemand die gestresst is. mensen die gestresst zijn, hebben vaak hun leven niet onder controle daarom hebben ze stress. tuurlijk zijn er uitzonderingen met bepaalde oncontroleerbare factoren van buiten af. maar ervaring leert mij, dat de meesten hun eigen stress veroorzaken, net zoals de ts.
quote:
qua problemen heb je gelijk, maar qua omgang met die problemen niet. mijn vorige posts waren gevuld met sarcasme, wat bijtende spot is. ja, ik kwets haar dus. maar ik ben wel zo moreel consequent dat iemand het ook met mij mag doen wanneer ik zulke dingen plaats.
ik vond jou posts eigenlijk zo erg nog niet (of ik moet een erg lullige post gemist hebben). ik refereerde eigenlijk aan anderen. maar als jij ooit eens een topic als dit zal plaatsen kom ik je eens ff lekker afzeiken . maar ik heb het gevoel, dat jij verstandig genoeg bent om een topic zoals dit hier niet op fok! te openen.
Horrible Cunt!
  zondag 4 juni 2006 @ 16:10:44 #248
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_38531493
quote:
op zondag 4 juni 2006 15:26 schreef amaranta het volgende:
milagro heeft gelijk.
sophie vroeg om raad. en die hebben we haar gegeven. tot in den treure.
nu is het aan sophie om al dan niet stappen te ondernemen en ons hier te komen vertellen
of haar ridder haar vannacht tot zijn jonkvrouw heeft gemaakt.

ik liep eens stage bij de kleuters en een van die kleuters kon het woord ridder niet uitspreken, of althans, hij dacht dat het werd uitgesproken als riller. hij was dus een stoere riller....
raad geven = goed

afzeiken = fout

tuurlijk is het aan sophie om stappen te ondernemen of niet. uiteindelijk zal ze toch iets of niets zullen moeten doen. als mensen het zat zijn, dat ze hier over blijft posten i.p.v. stappen te ondernemen, dan reageer je toch niet meer. afzeiken is niet nodig.
Horrible Cunt!
pi_38535078
dit klinkt lief
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  zondag 4 juni 2006 @ 19:49:54 #250
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38537733
en opgeruimd.

de discussie over de de grens tussen ongezouten kritiek cq raad geven en afzeiken kan in een specifiek, nieuw topic worden vervolgd.
niet in dit topic.

[ Bericht 90% gewijzigd door Copycat op 04-06-2006 20:06:10 ]
pi_38538479
dankjewel dat je precies mijn reactie specifiek weghaalt.

[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2006 20:09:06 ]
  zondag 4 juni 2006 @ 20:14:38 #252
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38538715
zie mijn reactie hier: r&p feedback [edit] , daar dus verder en hier maar wachten op de laatste update van sophie .
pi_38539017
die off topic discussie was dus voorbij.

[ Bericht 97% gewijzigd door Copycat op 04-06-2006 20:25:03 ]
  maandag 5 juni 2006 @ 11:41:12 #254
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38554093
jullie hebben hier allemaal blijkbaar gewacht om te weten wat er gebeurde. helaas moet ik zeggen dat er niks is gebeurd!!!! telkens was er wel weer iemand bij. ik weet dat ik moet stoppen met het zoeken van excuses, maar het ging gewoon niet dit weekend. ik zal hem nu bellen om deze namiddag iets te doen samen. want woensdag vertrekt hij op reis. en dan zie ik hem niet voor een ganse week!
  maandag 5 juni 2006 @ 11:44:50 #255
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38554168
net gebeld... hij kan dus niet deze namiddag. moet gaan eten met zijn broer. daarna wil hij wel nog afkomen. we zien wel. 't zal alleszins 4u zijn als ik hem zie, dus ja... genoeg tijd nog om een goed plan te maken in mijn hoofd, om te zien of hij eventueel ook iets zou kunnen voelen voor mij.
  maandag 5 juni 2006 @ 11:53:23 #256
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38554394
nu naar hem toe gaan en hem verrassen. aan zijn reactie zul je gelijk weten hoe de vork in de steel zit.
en niet van te voren even bellen.
nu daarheen gaan!

naakt in een regenjas
  maandag 5 juni 2006 @ 11:56:55 #257
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38554490
trouwens, de gezelschapspelletjes waren vree geestig. 't was 7u30 tegen dat ik in mijn bed lag. er is wel wat geflirt. we hebben zelfs effe een tong gedraaid. maar was allemaal in teken van het spel. volgens mij flirte hij zelfs ook met die vriendin van mij... soit, gisterenavond zijn we nog iets gaan drinken, weeral niet alleen. was wel gezellig. elke keer als hij iets verteld voel ik de liefde voor hem in mezelf opwellen. hij is echt fantastisch. maar vrees dat hij mij echt ziet als een vriendin, zoals hij er veel heeft. hij geeft hen allemaal knuffels, en ziet ze allemaal graag. maar ik wou dat hij mij begeerde... nu ja, hopelijk zie ik hem vannamiddag. al zal dat dan waarschijnlijk weer met die vriendin zijn!!!!
  maandag 5 juni 2006 @ 12:00:01 #258
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38554566
een tong gedraaid?
  maandag 5 juni 2006 @ 12:00:14 #259
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38554570
quote:
op maandag 5 juni 2006 11:53 schreef amaranta het volgende:
nu naar hem toe gaan en hem verrassen. aan zijn reactie zul je gelijk weten hoe de vork in de steel zit.
en niet van te voren even bellen.
nu daarheen gaan!

naakt in een regenjas
zou ik wel willen (behalve dan het deel met de regenjas he) maar hij moet dus gaan eten deze middag. en hij woont ook niet in dezelfde stad als ik...
  maandag 5 juni 2006 @ 12:01:51 #260
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38554605
quote:
op maandag 5 juni 2006 12:00 schreef amaranta het volgende:
een tong gedraaid?
ja kan het niet echt kussen noemen... maar moest de binnenkant van zijn kaak een kus geven... kan dus niet, dus heb ik effe zijn tong gemasseerd met de mijne... en dan gebeurde het later in het spel omgekeerd ook... beetje technisch uitgelegd, maar is om duidelijk te maken dat het geen kus was
  maandag 5 juni 2006 @ 12:03:40 #261
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38554648
quote:
op maandag 5 juni 2006 12:00 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

zou ik wel willen (behalve dan het deel met de regenjas he) maar hij moet dus gaan eten deze middag. en hij woont ook niet in dezelfde stad als ik...
gewoon doen, is lachen
  maandag 5 juni 2006 @ 12:04:28 #262
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38554670
quote:
op maandag 5 juni 2006 12:01 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

ja kan het niet echt kussen noemen... maar moest de binnenkant van zijn kaak een kus geven... kan dus niet, dus heb ik effe zijn tong gemasseerd met de mijne... en dan gebeurde het later in het spel omgekeerd ook... beetje technisch uitgelegd, maar is om duidelijk te maken dat het geen kus was
maar wel met jullie tongen gedraaid dus....
no offence, maar eh, wat voor soort spel spelen jullie eigenlijk? geen monopoly volgens mij...
  maandag 5 juni 2006 @ 12:07:25 #263
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_38554742
quote:
no offence, maar eh, wat voor soort spel spelen jullie eigenlijk? geen monopoly volgens mij...
ik zei het toch, bordspellen zijn weer in tegenwoordig
  maandag 5 juni 2006 @ 12:07:49 #264
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38554755
was een bierspel dat hij meebracht... hij deed het enkel bij mij... maar had ook niet de opdracht gehad het bij iemand anders te doen... volgens mij had hij dat dan ook wel gedaan
pi_38554777
quote:
op maandag 5 juni 2006 12:01 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

dat was het wel, maar niet een kus uit lust, dus, maar een opdracht vanuit het spel.

weet je ik zou gewoon straks zeggen meteen wat je voor hem voelt en watje wilt.
hij gaat je hints en dergelijke niet begrijpen, en als hij het wel begrepen heeft, dan laat hij zich het vooralsnog lekker aanleunen allemaal, want aandacht is aandacht, niet waar, hoe meer, en van hoe meer, hoe beter bij sommigen.

nee, heb je, ja kan je krijgen, krijg je nee, dan hoef je verder geen tijd meer te steken in dit romantisch gefantaseer "stel dat, wat als".
  maandag 5 juni 2006 @ 12:09:59 #266
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38554817
quote:
op maandag 5 juni 2006 12:07 schreef grumpey het volgende:

[..]

ik zei het toch, bordspellen zijn weer in tegenwoordig
inderdaad, bij ons is het alleszins terug in om te cocoonen... is wel leuk, maar 't was een beetje te decadent vorige keer... allemaal te veel gedronken, van kleren wisselen met andere spelers, gedeeltelijk je kledij uitdoen... volgende keer wil ik hem nog eens nuchter zien...
  maandag 5 juni 2006 @ 12:12:59 #267
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38554901
quote:
op maandag 5 juni 2006 12:08 schreef milagro het volgende:

[..]

dat was het wel, maar niet een kus uit lust, dus, maar een opdracht vanuit het spel.

hij gaat je hints en dergelijke niet begrijpen, en als hij het wel begrepen heeft, dan laat hij zich het vooralsnog lekker aanleunen allemaal, want aandacht is aandacht, niet waar, hoe meer, en van hoe meer, hoe beter bij sommigen.

nee, heb je, ja kan je krijgen, krijg je nee, dan hoef je verder geen tijd meer te steken in dit romantisch gefantaseer "stel dat, wat als".
ben normaal ook van dat principe. heb er dan ook nooit moeite mee gehad om de eerste stap te nemen en iemand te kussen. maar dat waren nooit vrienden... ik wil niet dat hij voorzichtiger wordt in zijn doen en laten als ik erbij ben
  maandag 5 juni 2006 @ 12:16:19 #268
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38555011
quote:
op maandag 5 juni 2006 12:08 schreef milagro het volgende:

[..]

hola milagro, ook hier
pi_38555047
quote:
op maandag 5 juni 2006 12:12 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

ben normaal ook van dat principe. heb er dan ook nooit moeite mee gehad om de eerste stap te nemen en iemand te kussen. maar dat waren nooit vrienden... ik wil niet dat hij voorzichtiger wordt in zijn doen en laten als ik erbij ben
ik denk dat je daar niet onderuit kan.
je wil toch dat hij wéét wat je voor hem voelt?
nou, mocht het niet wederzijds zijn, dan is er de kans dat hij anders gaat doen.
maar er is ook een kans dat hij dat niet doet.
en er is een kans dat jíj er niet mee om kan gaan, al denk je nu van wel.

allemaal kansen, waar je nu niets mee opschiet.
gewoon diep ademhalen, en eruit floepen die woorden, in 1 adem.

"ja sorry, ik hou het niet meer, ik vind je onwijs leuk, en ik wil je gewoon nu ja, ik wil je gewoon, en zeg iets verdomme, of nee, liever doe iets!!!!!!!"

kan jou het schelen, joh, is toch beter dan nog weken stiekem verlangen op meer, niet wetende of hij je meer dan enkel aardig vindt?
pi_38555060
schep alsjeblieft duidelijkheid. je verdrinkt anders in je analyses en fantasieën.
  maandag 5 juni 2006 @ 12:18:15 #271
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38555064
quote:
op maandag 5 juni 2006 12:07 schreef jewelsophie het volgende:
was een bierspel dat hij meebracht... hij deed het enkel bij mij... maar had ook niet de opdracht gehad het bij iemand anders te doen... volgens mij had hij dat dan ook wel gedaan
laatst deed mijn vriend mee aan een bierspel.... en er waren echt geen opdrachten bij waarbij hij zich uit moest kleden of een van de medespelers zoenen..
het ergste wat hij gedaan heeft is dansen op de tafel en een bierglas op zn hoofd laten rusten gedurende 30 seconde....

dr zat overigens wel een opdracht bij: drink 3 vingers of vinger 3 drinkers....
  maandag 5 juni 2006 @ 12:20:27 #272
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38555125
denk dat het hetzelfde spel was... maar we maakten het zelf stouter
pi_38555131
en straks is één van zijn andere vriendinnen eerder met een liefdesverklaring.
dan kun je jezelf wel helemaal voor je kop slaan.
  maandag 5 juni 2006 @ 12:21:46 #274
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38555165
quote:
op maandag 5 juni 2006 12:20 schreef jewelsophie het volgende:
denk dat het hetzelfde spel was... maar we maakten het zelf stouter
onmogelijk, dit was namelijk het zelfgemaakt edt adt spel

en biancavia is er ook
  maandag 5 juni 2006 @ 12:23:22 #275
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38555204
quote:
op maandag 5 juni 2006 12:20 schreef biancavia het volgende:
en straks is één van zijn andere vriendinnen eerder met een liefdesverklaring.
dan kun je jezelf wel helemaal voor je kop slaan.
dat is niet het ergste....
het ergste is dat sophie een beetje geremd is omdat er ook nog sprake is van een 'vriendschap'
maar als die kerel straks een ander meisje heeft...dan is er ook geen vriendschap meer omdat hij dan altijd bij zn vriendin zal zijn..... (denk ik)
het is dus een win-win (verlies-verlies) situatie
  maandag 5 juni 2006 @ 12:28:02 #276
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_38555328
je wilt hem niks vertellen omdat je bang bent vriendschap kwijt te raken, maar dat gebeurt toch wel. dit zijn namelijk de mogelijkheden:

• je vertelt hem over je gevoelens; hij zegt dat hij hetzelfde voelt voor jou, en jullie krijgen een mooie relatie en zullen tot in den eeuwigheid kunnen tongdraaien;
  • je vertelt hem over je gevoelens, maar hij beantwoordt deze niet; jullie zullen waarschijnlijk wel vrienden blijven, maar het zal nooit meer zo zijn als voorheen;
  • jij vertelt hem niks, en jullie blijven op dezelfde voet als nu verder gaan; dan krijgt hij iets met een ander meisje, en doet het je pijn hem (met haar) te zien; het contact tussen jullie verwatert, en daarmee jullie vriendschap.

zoals je ziet ben je in alle drie de gevallen de vriendschap zo goed als kwijt. echter, in het eerste geval krijg je er iets beters voor terug.

oh, en in een eerder bericht gaf je aan dat je graag tips wilde hebben om het subtiel aan te pakken. bij deze: vergeet het; subtiliteit is aan mannen niet besteed.

met andere woorden: onderneem iets, of je krijgt er spijt van. wat dat betreft ben ik ervaringsdeskundige.
  •   maandag 5 juni 2006 @ 12:29:12 #277
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_38555357
    quote:
    op maandag 5 juni 2006 12:28 schreef chibibo het volgende:
    je wilt hem niks vertellen omdat je bang bent vriendschap kwijt te raken, maar dat gebeurt toch wel. dit zijn namelijk de mogelijkheden:

• je vertelt hem over je gevoelens; hij zegt dat hij hetzelfde voelt voor jou, en jullie krijgen een mooie relatie en zullen tot in den eeuwigheid kunnen tongdraaien;
  • je vertelt hem over je gevoelens, maar hij beantwoordt deze niet; jullie zullen waarschijnlijk wel vrienden blijven, maar het zal nooit meer zo zijn als voorheen;
  • jij vertelt hem niks, en jullie blijven op dezelfde voet als nu verder gaan; dan krijgt hij iets met een ander meisje, en doet het je pijn hem (met haar) te zien; het contact tussen jullie verwatert, en daarmee jullie vriendschap.

zoals je ziet ben je in alle drie de gevallen de vriendschap zo goed als kwijt. echter, in het eerste geval krijg je er iets beters voor terug.

oh, en in een eerder bericht gaf je aan dat je graag tips wilde hebben om het subtiel aan te pakken. bij deze: vergeet het; subtiliteit is aan mannen niet besteed.

met andere woorden: onderneem iets, of je krijgt er spijt van. wat dat betreft ben ik ervaringsdeskundige.
  • en dat bedoel ik met win-win (verlies-verlies)
    ik heb dit ook al eerder gezegd....
    pi_38555405
    quote:
    op maandag 5 juni 2006 12:29 schreef amaranta het volgende:

[..]

en dat bedoel ik met win-win (verlies-verlies)
    ik heb dit ook al eerder gezegd....
    zovelen. maar ze vertikt het gewoon, omdat ze zich niet over haar angst wil heenzetten.
      maandag 5 juni 2006 @ 12:32:17 #279
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_38555432
    quote:
    op maandag 5 juni 2006 12:30 schreef unclefunk het volgende:

[..]

zovelen. maar ze vertikt het gewoon, omdat ze zich niet over haar angst wil heenzetten.
    tja.... dan rest ons niets anders dan die angst te voeden
    een soort averechtse aanpak
      maandag 5 juni 2006 @ 12:34:33 #280
    149925 jewelsophie
    romantisch zieltje
    pi_38555489
    quote:
    op maandag 5 juni 2006 12:30 schreef unclefunk het volgende:

[..]

neen hoor, ik vertik het echt niet... maar wil eerst een goeie situatie... moet hem eerst effe alleen hebben... en ja, natuurlijk ben ik bang om afgewezen te worden. maar dat heeft iedereen wel zeker?
    pi_38555515
    quote:
    op maandag 5 juni 2006 12:34 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

neen hoor, ik vertik het echt niet... maar wil eerst een goeie situatie... moet hem eerst effe alleen hebben... en ja, natuurlijk ben ik bang om afgewezen te worden. maar dat heeft iedereen wel zeker?
    natuurlijk... ervaringsdeskundige op dat gebied, ook op het gebied van blauwtjes lopen.
    pi_38555540
    quote:
    op maandag 5 juni 2006 12:34 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

dat wachten op het juiste moment is gewoon een excuus, dat weet je ook wel

en natuurlijk vindt niemand een afwijzing leuk, maar je ontkomt er niet aan, hè, als de andere partij geen sjoege geeft... dat risico is er altijd dan.
      maandag 5 juni 2006 @ 12:36:49 #283
    149925 jewelsophie
    romantisch zieltje
    pi_38555551
    heeft hier eigenlijk al eens iemand in mijn schoenen gestaan, zelf afgestapt op een goeie vriend om hem te vertellen hoe zij (of hij) zich voelt?
      maandag 5 juni 2006 @ 12:37:46 #284
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_38555576
    quote:
    op maandag 5 juni 2006 12:36 schreef milagro het volgende:

[..]

dat wachten op het juiste moment is gewoon een excuus, dat weet je ook wel

en natuurlijk vindt niemand een afwijzing leuk, maar je ontkomt er niet aan, hè, als de andere partij geen sjoege geeft... dat risico is er altijd dan.
    de volgende keer dat ie gaat pissen. ik neem aan dat hij dat alleen doet. loop je even mee en vraag je of hij hulp nodig heeft en ofdat je hem even vast moet houden voor hem.
    in het kader van het bierspel.
      maandag 5 juni 2006 @ 12:38:04 #285
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_38555585
    quote:
    op maandag 5 juni 2006 12:36 schreef jewelsophie het volgende:
    heeft hier eigenlijk al eens iemand in mijn schoenen gestaan, zelf afgestapt op een goeie vriend om hem te vertellen hoe zij (of hij) zich voelt?
    ja, dat vertelde ik laatst...
    pi_38555669
    quote:
    nou, meerdere malen, hoor, en dan ms niet altijd een goede vriend, maar wel iemand waarmee ik nog te maken ging krijgen, klasgenoot, studiegenoot, vriendenkring, uitgaanskring, collega... ja lullig, maar leerzaam en wie niet waagt wie niet wint, he..

ik heb ooit eens een vriend van een vriend opgebeld, die ik feitelijk amper kende, en ja kreeg de kous op mijn kop, al vond hij het wel dapper dat ik zomaar belde, en ja dan ga je even af, maar who cares

en trouwens, het kan ook nog zo zijn, zou jij de kous op de kop krijgen, dat jouw verliefde gevoelens sneller dan je nu denkt, weg zullen gaan, en het is heus niet altijd zo dat er dan niet normaal meer omgegaan kan worden met elkaar, hoor, als jij er gewoon relaxed onder bent, dan die ander vaak ook
    pi_38555691
    quote:
    check m'n posthistorie maar
    pi_38555825
    quote:
    ja, maar dat eindigde in een drama. nou ja.

ik huilend op het feestje nadat de jongen in kwestie gezegd had dat het nooit wat zou worden tussen ons.
    vervolgens komt er een andere jongen naar me toe (die toen verliefd op mij was, maar ik niet op hem ) en vraagt: "wat is er? moet je huilen omdat het bier op is?"
    dat vergeet ik echt nooit meer, ik moest toen zo lachen!

ondertussen is die eerste jongen als jaren hartstikke gelukkig met zijn vriendinnetje en ze passen echt perfect bij elkaar.
    de jongen die naar mij toe kwam die zie ik ook af en toe nog wel eens en ik verdenk hem ervan dat hij mij nog steeds leuk vindt.
    maar goed, ik ben ondertussen dus ook al weer een tijdje gelukkig met mijn liefde.
      maandag 5 juni 2006 @ 12:50:22 #289
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_38555878
    quote:
    op maandag 5 juni 2006 12:48 schreef biancavia het volgende:

[..]

ja, maar dat eindigde in een drama. nou ja.

ik huilend op het feestje nadat de jongen in kwestie gezegd had dat het nooit wat zou worden tussen ons.
    vervolgens komt er een andere jongen naar me toe (die toen verliefd op mij was, maar ik niet op hem ) en vraagt: "wat is er? moet je huilen omdat het bier op is?"
    dat vergeet ik echt nooit meer, ik moest toen zo lachen!

ondertussen is die eerste jongen als jaren hartstikke gelukkig met zijn vriendinnetje en ze passen echt perfect bij elkaar.
    de jongen die naar mij toe kwam die zie ik ook af en toe nog wel eens en ik verdenk hem ervan dat hij mij nog steeds leuk vindt.
    maar goed, ik ben ondertussen dus ook al weer een tijdje gelukkig met mijn liefde.
    schattig
    pi_38556705
    quote:
    ja, wel afgewezen, maar toch was er daarna niets veranderd en is ze nog steeds mijn beste vriendin.
      maandag 5 juni 2006 @ 13:39:50 #291
    149925 jewelsophie
    romantisch zieltje
    pi_38557124
    blijkbaar nooit echt een happy end he met die verhalen
      maandag 5 juni 2006 @ 13:42:21 #292
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_38557186
    quote:
    nooit gezegd maar gewoon gaan zoenen en dan zeiden hun wel dat ze verliefd waren
    (door 1 werd ik alsnog na 3 weken geloosd maar ach, dat overkomt iedereeen wel es )
      maandag 5 juni 2006 @ 13:44:18 #293
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_38557223
    quote:
    op maandag 5 juni 2006 13:39 schreef jewelsophie het volgende:
    dat doen ze om jou te kutten....
    soms heb je wel een happy ending soms niet
    waar het op neerkomt is dat al die mensen de stap hebben gezet en het gewoon vertelt hebben
    moet jij ook doen!
    pi_38557236
    quote:
    nee, en dus doe jij maar lekker niets dan

jezus, jewel, doe eens niet zo hulpeloos en fatalistisch
    de lange relaties die ik heb gehad zijn ook begonnen doordat ofwel ik ofwel de ander de stoute schoenen aan trok en wat dééd.

en dat ook die relaties na jaren zijn beeindigd, is voor jou zeker ook een reden om te zeggen "zie je wel, het loopt allemaal slecht af!!"

zeg het gewoon, en wil je dat niet, dan heeft het hier eindeloos jammeren en ziejewel en jamaar, stel nou dat echt zo geen zin.

meer dan dit aan adviezen kunnen we je niet geven, hoor, het zal nooit precies dat zijn wat je wil horen en the proof of the pudding is nog altijd in the eating, dus neem een hap
      maandag 5 juni 2006 @ 13:46:11 #295
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_38557262
    quote:
    op maandag 5 juni 2006 13:44 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, en dus doe jij maar lekker niets dan

jezus, jewel, doe eens niet zo hulpeloos en fatalistisch
    de lange relaties die ik heb gehad zijn ook begonnen doordat ofwel ik ofwel de ander de stoute schoenen aan trok en wat dééd.

en dat ook die relaties na jaren zijn beeindigd, is voor jou zeker ook een reden om te zeggen "zie je wel, het loopt allemaal slecht af!!"

zeg het gewoon, en wil je dat niet, dan heeft het hier eindeloos jammeren en ziejewel en jamaar, stel nou dat echt zo geen zin.

meer dan dit aan adviezen kunnen we je niet geven, hoor, het zal nooit precies dat zijn wat je wil horen en the proof of the pudding is nog altijd in the eating, dus neem een hap
    op de een of andere manier wordt iedereen (inclusief ondergetekende) boos op sofietje omdat ze zo vreselijk irritant doet
    milagro
    pi_38557289
    quote:
    mhaw, ook al werd ik afgewezen, ik was héél erg blij dát ik het haar verteld had. was héél erg opgelucht dat ik eindelijk wist waar ik aan toe was.
    pi_38557295
    is er nou nog niet een einde aan dit verhaal? pak hem gewoon op zn bek, dan ben je van het gezeik af.

tis trouwens dat de ts een vrouw is, anders had ik gezegd dat zij wat kloten had moeten krijgen en op diegene af had moeten stappen

[ Bericht 52% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2006 13:49:48 ]
      maandag 5 juni 2006 @ 13:53:28 #298
    149925 jewelsophie
    romantisch zieltje
    pi_38557476
    zal ik heus wel doen hoor... deze maand nog heb ik hem gekust! en dan vertel ik jullie wel wat er verder zal gebeuren. misschien was het dan eenmalig, misschien is het een blijver. we zien wel, maar ik zal hem alleszins nog eens kussen! hoe rapper hoe beter. en dan erna zeg ik wel hoe ik me voel, waarom ik hem heb gekust.
    pi_38557512
    soms hè, denk ik gewoon echt dat je een kloon bent

het zal het cultuurverschil wel zijn
      maandag 5 juni 2006 @ 13:56:34 #300
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_38557585
    quote:
    op maandag 5 juni 2006 13:54 schreef milagro het volgende:
    soms hè, denk ik gewoon echt dat je een kloon bent

het zal het cultuurverschil wel zijn
    ik heb zelfs gedacht dat het vivi is....
      maandag 5 juni 2006 @ 13:57:22 #301
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_38557613
    quote:
    op maandag 5 juni 2006 13:53 schreef jewelsophie het volgende:
    zal ik heus wel doen hoor... deze maand nog heb ik hem gekust! en dan vertel ik jullie wel wat er verder zal gebeuren. misschien was het dan eenmalig, misschien is het een blijver. we zien wel, maar ik zal hem alleszins nog eens kussen! hoe rapper hoe beter. en dan erna zeg ik wel hoe ik me voel, waarom ik hem heb gekust.
    is hij belgisch of komt hij uit een ander land?
    dat zou namelijk het een en ander verklaren

[ Bericht 0% gewijzigd door amaranta op 05-06-2006 14:46:01 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')