abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:00:03 #1
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38370869
ik wil er iets aan doen... nu ik eindelijk doorheb wie mijn prins op het witte paard is, blijkt hij een goeie vriend te zijn. ik wil iets ondernemen om het hem duidelijk te maken, zonder erover te praten, te mailen, te smsen... iemand tips?

vorig topic: verliefd op een goeie, lieve vriend...

[ Bericht 21% gewijzigd door Copycat op 30-05-2006 15:05:05 ]
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:02:14 #2
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_38370952
toch dat durfspelletje spelen.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_38370981
ga naar hem toe, als jullie met zijn 2e zijn geef je gewoon even aan dat je meer in hem ziet dan alleen een goede vriend. makkenlijker gezegt dan gedaan maar het lucht op. je kunt niet meer doen als dat.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:03:08 #4
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_38370987
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 15:00 schreef jewelsophie het volgende:
ik wil iets ondernemen om het hem duidelijk te maken, zonder erover te praten, te mailen, te smsen... iemand tips?
dus je wilt iets ondernemen om het hem duidelijk te maken, zonder iets te ondernemen om het hem duidelijk te maken.

als je hoopt dat er een manier is om het duidelijk te maken zonder een risico te lopen: die is er niet. het risico loop je niet door de manier waarop je het duidelijk maakt, maar door het feit dat je het duidelijk maakt. je bent op zoek naar iets wat per definitie niet kan.

maar goed, blijkbaar vind je 'm niet leuk genoeg om het er voor over te hebben dat je je nek uitsteekt.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_38371025
hij is allang verliefd op jou.
jongens worden doorgaans niet zonder bijbedoelingen 'goede vrienden' met meisjes.
tenzij ze al een vriendje hebben.
Ja, die met de ballen in de bek.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:04:38 #6
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38371050
niet uit het oog verliezen dat het hier gaat om iemand die ik niet wil verliezen he... ik weet niet wat ik zou doen moest onze vriendschap plots wegvallen. weet wel dat hij niet raar zou doen tegen mij als het niet wederzijds blijkt te zijn, maar vrees dat ik zelf niet meer echt open zou kunnen doen tegen hem
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:04:55 #7
147726 Puck1
Every day I love you more
pi_38371062
hoeveel topics heb je inmiddels hierover geopend?
weet je wel?
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:05:37 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38371092
heb even een link naar het vorige topic erin gezet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:06:50 #9
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38371141
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 15:03 schreef aaargh! het volgende:

[..]

dus je wilt iets ondernemen om het hem duidelijk te maken, zonder iets te ondernemen om het hem duidelijk te maken.

als je hoopt dat er een manier is om het duidelijk te maken zonder een risico te lopen: die is er niet. het risico loop je niet door de manier waarop je het duidelijk maakt, maar door het feit dat je het duidelijk maakt. je bent op zoek naar iets wat per definitie niet kan.

maar goed, blijkbaar vind je 'm niet leuk genoeg om het er voor over te hebben dat je je nek uitsteekt.
er is toch nog altijd iets als subtiel zijn... ik wil gewoon een manier vinden om... je hebt gelijk, ik wil gewoon geen blauwtje lopen. niet voor dat blauwtje maar voor het risico mijn vriendschap te verliezen...
pi_38371234
quote:
op zaterdag 27 mei 2006 11:04 schreef jewelsophie het volgende:

enkele weken terug hebben we gekust en daardoor zijn mijn gevoelens nog enorm versterkt. het voelde zo veilig, het gaf een gevoel van thuiskomen...
de kus was wel onderdeel van een durfspelletje. maar het was hij die me uitdaagde hem te kussen. diezelfde avond hebben we nog 2 keer gekust.

je gaat echt geen blauwtje lopen.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:14:13 #11
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_38371413
hoeveel tips wil je nog krijgen? zeven pagina's vol en je bent volgens nog steeds geen centimeter verder.....
je zult toch echt zelf de keuze moeten maken.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:17:57 #12
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38371566
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 15:14 schreef boni het volgende:
hoeveel tips wil je nog krijgen? zeven pagina's vol en je bent volgens nog steeds geen centimeter verder.....
je zult toch echt zelf de keuze moeten maken.
tel eens de tips... de echte tips... iets waar je iets mee kan doen...
pi_38371670
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 15:06 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

er is toch nog altijd iets als subtiel zijn... ik wil gewoon een manier vinden om... je hebt gelijk, ik wil gewoon geen blauwtje lopen. niet voor dat blauwtje maar voor het risico mijn vriendschap te verliezen...
no such thing
'The Less you know, The more you believe'
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:23:24 #14
53851 BoNi
pi_38371771
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 15:17 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

tel eens de tips... de echte tips... iets waar je iets mee kan doen...
nou nee, daar zit ik niet echt op te wachten, maar waar het om gaat is dat ik denk dat je hier nog wel tig topics over kunt openen, maar dat je eigenlijk zelf al weet wat je te doen staat.
je durft het alleen (nog) niet, zoals iemand hierboven ook al terecht opmerkt.
er is geen leugendetector-kind-of apparaatje dat je op zijn voorhoofd kunt planten waardoor je erachter komt wat zijn gevoelens voor jou zijn.
daarover zul je toch echt moeten praten.....! als je echt zo'n goede relatie met die jongen hebt dan kun je toch ook een nonchalant gesprek hebben over relaties zonder dat het direct betrekking heeft op 'jullie'....?
Schitterend!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:26:38 #15
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38371900
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 15:23 schreef boni het volgende:

[..]

nou nee, daar zit ik niet echt op te wachten, maar waar het om gaat is dat ik denk dat je hier nog wel tig topics over kunt openen, maar dat je eigenlijk zelf al weet wat je te doen staat.
je durft het alleen (nog) niet, zoals iemand hierboven ook al terecht opmerkt.
er is geen leugendetector-kind-of apparaatje dat je op zijn voorhoofd kunt planten waardoor je erachter komt wat zijn gevoelens voor jou zijn.
daarover zul je toch echt moeten praten.....! als je echt zo'n goede relatie met die jongen hebt dan kun je toch ook een nonchalant gesprek hebben over relaties zonder dat het direct betrekking heeft op 'jullie'....?
ooit al gedaan?
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:27:22 #16
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_38371928
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 15:00 schreef jewelsophie het volgende:
zonder erover te praten, te mailen, te smsen... iemand tips?
dan wordt het wel heel lastig. als het jou prins op witte paard is zou ik het hem zeggen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_38371951
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 15:26 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

ooit al gedaan?
vraag hem waarom hij jou toen met dat durfspelletje uitdaagde hem te kussen.
pi_38371973
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 15:27 schreef megumi het volgende:

[..]

dan wordt het wel heel lastig. als het jou prins op witte paard is zou ik het hem zeggen.
of telepathie oefenen.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:29:35 #19
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_38372019
meid, ga er gewoon voor. je moet niet denken dat hij je zal afslaan, want hallo, jullie hebben al gezoend (dronken of niet, who cares), hij reageert op jouw 'moves' in een positieve manier, en als je zo doorgaat heb je een grotere kans om hem eerder te verliezen omdat je zo aan htet obsessen bent. ga er nou maar gewoon voor, misschien is het wel de liefde van je leven die jij nu laat gaan omdat je te bang bent om een klein risico te nemen (dat trouwens nauwelijks bestaat.)

als hij echt een goede vriend van je is, dan zal hij hoogstens wat afstand nemen als hij niet t zelfde voelt (meest onwaarschijnlijke ding ter wereld if you ask me).

dus kom op, durf!
pi_38372097
als het een echte vriend is gewoon eerlijk zijn...kom je het verst mee. ook eerlijk zijn over je eventuele angst voor verlies van vriendschap of gereserveerdheid van jouw kant. dat laatste kan een goede vriend opvangen en het eerste zal niet gebeuren bij een goede vriend.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:31:33 #21
53851 BoNi
pi_38372111
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 15:26 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

ooit al gedaan?
ja.
maar wil je met die vraag zeggen dat je eigenlijk ook wel weet dat ik gelijk heb, maar dat het gewoon heel moeilijk is om die stap te zetten...?
Schitterend!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:48:10 #22
146230 Liewec
70's movies rule
pi_38372789
jewelsophie weet wel wat ze wil maar ze is te schijterig om te doen wat ze moet doen. slotje.
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:43:21 #23
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38374935
effe weg geweest. het is zo dat ik nog nooit een goeie ervaring heb gehad met eerst spreken en dan iets beginnen. ik wil er wel over spreken hoor met hem, maar wil eerst dat er iets gebeurd tussen ons. en sedert die ene avond lijkt het wel of we allebei voorzichtig zijn dat het niet meer gebeurd. ik weet van mezelf dat het maar schijn is, dat ik het wel nog wil. maar weet het niet van hem. 't is echt niet dat ik niet durf praten hoor. maar wil eerst een herhaling van de feiten, zodat ik niet met ouwe koeien kom aandraven
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:52:42 #24
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_38375291
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 16:43 schreef jewelsophie het volgende:
't is echt niet dat ik niet durf praten hoor. maar wil eerst een herhaling van de feiten, zodat ik niet met ouwe koeien kom aandraven
je hoeft 't toch niet over dat voorval te hebben. je kan toch gewoon zeggen wat je voor 'm voelt volgens mij ben je gewoon steeds redenen aan het verzinnen om het uit te stellen.

beetje jammer.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:54:41 #25
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38375371
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 16:52 schreef aaargh! het volgende:

[..]

je hoeft 't toch niet over dat voorval te hebben. je kan toch gewoon zeggen wat je voor 'm voelt volgens mij ben je gewoon steeds redenen aan het verzinnen om het uit te stellen.

beetje jammer.
ik bedoel moesten we nog eens kussen, dan is het niet meer "per ongeluk" he... en dan moeten we er wel over praten, snap je... en dan durf ik het wel hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')