dus je wilt iets ondernemen om het hem duidelijk te maken, zonder iets te ondernemen om het hem duidelijk te maken.quote:op dinsdag 30 mei 2006 15:00 schreef jewelsophie het volgende:
ik wil iets ondernemen om het hem duidelijk te maken, zonder erover te praten, te mailen, te smsen... iemand tips?
er is toch nog altijd iets als subtiel zijn... ik wil gewoon een manier vinden om... je hebt gelijk, ik wil gewoon geen blauwtje lopen. niet voor dat blauwtje maar voor het risico mijn vriendschap te verliezen...quote:op dinsdag 30 mei 2006 15:03 schreef aaargh! het volgende:
[..]
dus je wilt iets ondernemen om het hem duidelijk te maken, zonder iets te ondernemen om het hem duidelijk te maken.
als je hoopt dat er een manier is om het duidelijk te maken zonder een risico te lopen: die is er niet. het risico loop je niet door de manier waarop je het duidelijk maakt, maar door het feit dat je het duidelijk maakt. je bent op zoek naar iets wat per definitie niet kan.
maar goed, blijkbaar vind je 'm niet leuk genoeg om het er voor over te hebben dat je je nek uitsteekt.
je gaat echt geen blauwtje lopen.quote:op zaterdag 27 mei 2006 11:04 schreef jewelsophie het volgende:
enkele weken terug hebben we gekust en daardoor zijn mijn gevoelens nog enorm versterkt. het voelde zo veilig, het gaf een gevoel van thuiskomen...
de kus was wel onderdeel van een durfspelletje. maar het was hij die me uitdaagde hem te kussen. diezelfde avond hebben we nog 2 keer gekust.
tel eens de tips... de echte tips... iets waar je iets mee kan doen...quote:op dinsdag 30 mei 2006 15:14 schreef boni het volgende:
hoeveel tips wil je nog krijgen? zeven pagina's vol en je bent volgens nog steeds geen centimeter verder.....
je zult toch echt zelf de keuze moeten maken.
no such thingquote:op dinsdag 30 mei 2006 15:06 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
er is toch nog altijd iets als subtiel zijn... ik wil gewoon een manier vinden om... je hebt gelijk, ik wil gewoon geen blauwtje lopen. niet voor dat blauwtje maar voor het risico mijn vriendschap te verliezen...
nou nee, daar zit ik niet echt op te wachten, maar waar het om gaat is dat ik denk dat je hier nog wel tig topics over kunt openen, maar dat je eigenlijk zelf al weet wat je te doen staat.quote:op dinsdag 30 mei 2006 15:17 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
tel eens de tips... de echte tips... iets waar je iets mee kan doen...
ooit al gedaan?quote:op dinsdag 30 mei 2006 15:23 schreef boni het volgende:
[..]
nou nee, daar zit ik niet echt op te wachten, maar waar het om gaat is dat ik denk dat je hier nog wel tig topics over kunt openen, maar dat je eigenlijk zelf al weet wat je te doen staat.
je durft het alleen (nog) niet, zoals iemand hierboven ook al terecht opmerkt.
er is geen leugendetector-kind-of apparaatje dat je op zijn voorhoofd kunt planten waardoor je erachter komt wat zijn gevoelens voor jou zijn.
daarover zul je toch echt moeten praten.....! als je echt zo'n goede relatie met die jongen hebt dan kun je toch ook een nonchalant gesprek hebben over relaties zonder dat het direct betrekking heeft op 'jullie'....?
dan wordt het wel heel lastig. als het jou prins op witte paard is zou ik het hem zeggen.quote:op dinsdag 30 mei 2006 15:00 schreef jewelsophie het volgende:
zonder erover te praten, te mailen, te smsen... iemand tips?
vraag hem waarom hij jou toen met dat durfspelletje uitdaagde hem te kussen.quote:
of telepathie oefenen.quote:op dinsdag 30 mei 2006 15:27 schreef megumi het volgende:
[..]
dan wordt het wel heel lastig. als het jou prins op witte paard is zou ik het hem zeggen.
ja.quote:
je hoeft 't toch niet over dat voorval te hebben. je kan toch gewoon zeggen wat je voor 'm voeltquote:op dinsdag 30 mei 2006 16:43 schreef jewelsophie het volgende:
't is echt niet dat ik niet durf praten hoor. maar wil eerst een herhaling van de feiten, zodat ik niet met ouwe koeien kom aandraven
ik bedoel moesten we nog eens kussen, dan is het niet meer "per ongeluk" he... en dan moeten we er wel over praten, snap je... en dan durf ik het wel hoorquote:op dinsdag 30 mei 2006 16:52 schreef aaargh! het volgende:
[..]
je hoeft 't toch niet over dat voorval te hebben. je kan toch gewoon zeggen wat je voor 'm voeltvolgens mij ben je gewoon steeds redenen aan het verzinnen om het uit te stellen.
beetje jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |