quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:05 schreef kletskop het volgende:
komen alle kussen nu voort uit dat durfspelletje? Of alleen die eerste?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Je zult er toch met hem over moeten praten, denk ik. Want dit gaat anders je vriendschap verzieken.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:05 schreef Mike het volgende:
Verliefd op een goeie vriend...
Was je vergeten dat je die ook al gepost had?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als hij voor jou goed voelde weet je toch ook wel of die voor je vriend goed voelde?
Zo moeilijk lijkt het me niet
Meestal ga je wel makkelijker praten over gevoel als je wat gedronken hebt, grote kans dat hij de waarheid vertelde.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:24 schreef jewelsophie het volgende:
Toen ik hem vroeg of hij het leuk vond zei hij ja, maar we hadden zoveel gedronken... Ik weet niet of hij het wel echt wou daardoor. Vind het echt moeilijk om te weten wat hij wil . Zou het willen subtiel aan de weet komen...
[..]
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:24 schreef poepeneesje het volgende:
Besef wel: Of je krijgt een relatie met hem of je blijft goede vrienden. Na een relatie is het heel moeilijk om nog (goede) vrienden te blijven.
Maar als het bij allebei goed voelt, waarom gaan jullie er dan niet voor. En je moet echt proberen erover te praten, doe je dat dat maak je veel kapot of je nu een relatie hebt of "gewoon" een vriendschap.
Veel succes er mee iig!
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:26 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Meestal ga je wel makkelijker praten over gevoel als je wat gedronken hebt, grote kans dat hij de waarheid vertelde.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat voel je toch wel aan een kus?
Hij vraagt niet zomaar om een kus als tegenprestatie en hij geeft ook niet zomaar een kus als afscheid lijkt mijquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:26 schreef jewelsophie het volgende:
Zou wel beter zijn moest ik echt weten dat hij het ook leuk vond he. 't Is niet zo dat je op zo'n vraag neen kunt antwoorden he...
[..]
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:27 schreef jewelsophie het volgende:
Enige suggestie in hoe het duidelijk te laten overkomen zonder al die grote woorden?
[..]
Bingo. Slotjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:28 schreef jewelsophie het volgende:
Heb nog nooit iemand gekust die mij niet wou kussen... Dus weet ik niet hoe het zou voelen moest het slecht zijn. Maar deze kus was wel superintens
[..]
Besluiten dat je 't gaat zeggen en vooral niet vantevoren bedenken wat je gaat zeggen. Maar als ik zo 't verhaal lees heb je niet veel om je zorgen over te maken.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:27 schreef jewelsophie het volgende:
Enige suggestie in hoe het duidelijk te laten overkomen zonder al die grote woorden?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:29 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Hij vraagt niet zomaar om een kus als tegenprestatie en hij geeft ook niet zomaar een kus als afscheid lijkt mij.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:29 schreef Conflict het volgende:
Is dit een nieuwe manier van posten?
[..]
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:32 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Besluiten dat je 't gaat zeggen en vooral niet vantevoren bedenken wat je gaat zeggen. Maar als ik zo 't verhaal lees heb je niet veel om je zorgen over te maken.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:29 schreef Conflict het volgende:
Is dit een nieuwe manier van posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |