abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:56:23 #26
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_38375429
neem dan gewoon zelf initiatief, of niet.........
als je besluit wel initiatief te nemen, ga samen naar de bios, uit eten of whatever en zie wat er gebeurt als jij toenadering tot hem zoekt. je zegt dat jullie knuffelen, kijk hem dan eens aan als jullie dat doen en kijk hoe hij daar op reageert.
en anders kun je altijd nog truth or dare gaan spelen (hoe sneu ook, meen ik het wel serieus)....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:57:04 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38375454
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 16:54 schreef jewelsophie het volgende:
ik bedoel moesten we nog eens kussen, dan is het niet meer "per ongeluk" he... en dan moeten we er wel over praten, snap je... en dan durf ik het wel hoor
je hoeft toch niet alles kapot te redeneren? je zoent omdat je het leuk vindt om met die persoon te zoenen.
ik vind ook dat je een olifant van een mug aan het maken bent.

hup, trek aan die stoute schoenen en zoenen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:57:49 #28
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_38375484
zuig hem ofso
zou leuk zijn dat jij als vrouw een keer in de 'friends' zone zou zitten
whahaha
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:58:42 #29
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38375518
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 16:56 schreef boni het volgende:
neem dan gewoon zelf initiatief, of niet.........
als je besluit wel initiatief te nemen, ga samen naar de bios, uit eten of whatever en zie wat er gebeurt als jij toenadering tot hem zoekt. je zegt dat jullie knuffelen, kijk hem dan eens aan als jullie dat doen en kijk hoe hij daar op reageert.
en anders kun je altijd nog truth or dare gaan spelen (hoe sneu ook, meen ik het wel serieus)....
stel nu, ik besluit initiatief te nemen... wil ik heel graag, maar wil het dan niet te desperate doen overkomen. we spreken niet echt veel 1 on 1 af.... wil niet dat hij al vermoedens heeft voor ik mijn mond open
  dinsdag 30 mei 2006 @ 16:59:50 #30
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38375549
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 16:57 schreef type_29 het volgende:
zuig hem ofso
zou leuk zijn dat jij als vrouw een keer in de 'friends' zone zou zitten
whahaha
is de friendzone dan zo grappig??? vind ik niet zo leuk eigenlijk... wou dat hij me niet zag als "gewoon" een vriendin. al weet ik dat niet zeker
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:02:14 #31
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_38375627
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 16:58 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

stel nu, ik besluit initiatief te nemen... wil ik heel graag, maar wil het dan niet te desperate doen overkomen. we spreken niet echt veel 1 on 1 af.... wil niet dat hij al vermoedens heeft voor ik mijn mond open
ik kan je verder niet helpen vrees ik.....

je bent toch niet stiekem een lief klein kloontje hé?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:03:02 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38375654
vooral blijven emmeren over het what if gehalte, daar kom je echt verder mee, ts .
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:05:47 #33
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38375751
kan mij dan iemand 1 nuttige tip geven?
pi_38375769
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 17:03 schreef copycat het volgende:
vooral blijven emmeren over het what if gehalte, daar kom je echt verder mee, ts .
inderdaad, geen woorden maar daden.
zeg het gewoon tegen hem....als het verkeerd valt (wat ik absoluut niet verwacht omdat hij een vriendschap met je begint..), is het pech en moet je op zoek naar een andere prins op het witte paard.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:10:04 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38375889
en dat is echt de enige nuttige tip die je hier kunt krijgen.
pi_38376021
nou cc, getuige dit en het vorige topic denk ik dat geen enkele tip nut heeft.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:15:52 #37
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_38376059
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 16:43 schreef jewelsophie het volgende:
effe weg geweest. het is zo dat ik nog nooit een goeie ervaring heb gehad met eerst spreken en dan iets beginnen. ik wil er wel over spreken hoor met hem, maar wil eerst dat er iets gebeurd tussen ons. en sedert die ene avond lijkt het wel of we allebei voorzichtig zijn dat het niet meer gebeurd. ik weet van mezelf dat het maar schijn is, dat ik het wel nog wil. maar weet het niet van hem. 't is echt niet dat ik niet durf praten hoor. maar wil eerst een herhaling van de feiten, zodat ik niet met ouwe koeien kom aandraven
meid, houd op met zeuren en mekkeren tegen ons en pak hem gewoon recht op z'n bek bij de eerste de beste gelegenheid waarbij jullie met zijn tweetjes zijn, je vraagt van ons garanties die je niet kan krijgen, sterker nog, in de liefde heb je die nooit.

ook al wijst hij je nu niet af (wat imo niet gaat gebeuren als ik op je posts mag afgaan) en krijgen jullie een passionele liefdesrelatie dan nóg kan die stuklopen na een tijdje, en daarmee ga je dus alsnog de vriendschap verspelen.

als je dat risico niet wil lopen dan moet je gewoon ophouden met dit gemiep en voor jezelf besluiten dat je als vrienden verder wil, en het liefdesgedeelte uit je hoofd zetten.
kom op zeg, you can't have your cake and eat it too.

om milagro maar ff te citeren: pleur die rugzak in een hoek, potlood pakken en kleuren
durf es te leven zeg!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:17:43 #38
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_38376129
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 16:58 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

nounounou, hij zal er eens achter komen dat je hem leuk vindt.. de afgang...
pi_38376211
* rosella komt ook eens een poging wagen

ok, wat ik to zo ver begrepen heb is dat je er niet over durft te praten met hem, maar hem ook niet gewoon eens lekker durft te zoenen. een don't (mijns inziens) is om eerst dronken te worden en dán pas weer te gaan zoenen. als je elkaar echt leuk vindt kun je ook nuchter genegenheid tonen.

waarom ga je niet gewoon wat leuks doen met hem? niet gelijk iets superromantisch, maar wel net iets knusser dan dat je met een "gewone" vriend zou doen. dan heb je een gezellig sfeertje en als er echt wat is tussen jullie bloeit daar vanzelf iets leuks uit.

disclaimer: heb niet het hele vorige topic gelezen, dus kan wat gemist hebben
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:21:22 #40
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38376251
jullie hebben allemaal gelijk... ik ben maar een klein dom meisje... ik weet nog niets over de liefde... daarom juist ben ik hier he...
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:22:16 #41
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_38376295
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 17:21 schreef jewelsophie het volgende:
jullie hebben allemaal gelijk... ik ben maar een klein dom meisje... ik weet nog niets over de liefde... daarom juist ben ik hier he...
en wat ga je eraan doen behalve nog 132 topics vol jammeren en niets durven irl?
pi_38376345
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 17:05 schreef jewelsophie het volgende:
kan mij dan iemand 1 nuttige tip geven?
je moet het gewoon doen. niet teveel nadenken, verstand op nul, gaan met die banaan. ik heb zelf ook wat topics op fok! geopend over het afstappen op meisjes. conclusie was toen ook iedere keer: je moet het zélf doen. hier kunnen tips gegeven worden over het hoe en wat de aanpak zou kunnen zijn. maar, zolang je er niets mee doet, kom je er niet.
ik heb 't ook gedaan en toevallig waren alle keren blauwtjes. jammer, op naar de volgende. aangezien dit gaat om een vriendschap, daarna een tijdje afstand nemen om je gevoelens te verminderen
pi_38376388
misschien is dit een goed idee:

"ik durf het niet zo goed te zeggen, omdat ik niet zeker weet of je hetzelfde voelt, maar ik ben verliefd op je."

je vertelt de waarheid, je zegt hoe je je voelt en je geeft een verklaring waarom het zo fucking lang heeft geduurd voordat je het eindelijk durfde te zeggen.

daarna neem je hem uiteraard plat op zijn bek. succes verzekerd.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:27:54 #44
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38376511
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 17:24 schreef black_tulip het volgende:
misschien is dit een goed idee:

"ik durf het niet zo goed te zeggen, omdat ik niet zeker weet of je hetzelfde voelt, maar ik ben verliefd op je."

je vertelt de waarheid, je zegt hoe je je voelt en je geeft een verklaring waarom het zo fucking lang heeft geduurd voordat je het eindelijk durfde te zeggen.

daarna neem je hem uiteraard plat op zijn bek. succes verzekerd.
jaja... wat ik zoek is iets subtiel
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:29:14 #45
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_38376566
niemand geeft mij een echte tip
ofwel zagen ze dat ik een tweede topic hieraan besteed, owel zeggen ze me gewoon dat ik het moet vertellen... wat ik niet kan...
wel een goeie tip gekregen rond dat aanraken! zoiets is dus wel leuk
pi_38376666
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 17:29 schreef jewelsophie het volgende:
niemand geeft mij een echte tip
ofwel zagen ze dat ik een tweede topic hieraan besteed, owel zeggen ze me gewoon dat ik het moet vertellen... wat ik niet kan...
wel een goeie tip gekregen rond dat aanraken! zoiets is dus wel leuk
ik heb de topicreeks niet geheel gelezen, dus misschien is dit niet helemaal een passende reactie. ikzelf heb ooit op 't punt gestaan van: ik ga 't niet vertellen, want ik durf 't niet. ik realiseerde me dat ik er zo niet kwam en besloot (met knikkende knieën en een stel rode konen) om 't toch te vertellen. probeer 't gewoon in plaats van het zo resoluut af te wijzen.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:31:36 #47
86921 DOGMAN
little teenage whore
pi_38376667
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 17:27 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

klinkt als; heel veel drank en dan stiekem ghb in zijn glas

(jongens hebben sowieso een andere visie op het begrip "daterape")
bloemen, daar hou ik van!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:31:55 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38376676
kan ik niet ligt naast wil ik niet op het kerkhof.
meid, wij kennen heel die gozer niet, hoe kunnen wij nu een waterdichte tip geven hoe je het beste met hem kunt omgaan?
en serieus: de beste tip is gewoon doen!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 17:33:32 #49
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_38376723
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 17:27 schreef jewelsophie het volgende:

[..]

subtiel werkt dus blijkbaar niet anders was dat al het geval geweest inmiddels.
ik zou trouwens niet meteen aankomen met "ik ben verliefd blablabla" maar gewoon nog eens ff lekker met hem zoenen bij de eerste de beste gelegenheid en dan kijken of hij in het vervolg initiatief neemt, als hij dat dan nóg niet doet kan je er vanuit gaan dat ie er verder ook niets mee wil behalve dan dat ie blijkbaar zin had in wat fysieke aandacht..en kom je er nog onderuit door te zeggen dat je gewoon zin had om hem te zoenen maar dat dat verder niets betekend en er verder luchtig over te doen, maakt het allemaal minder zwaar dan zo'n hele liefdesverklaring (in het kader van de vriendschap willen behouden etc etc).
maar goed, weet je wel zeker dat je het aankan om vrienden te blijven in het geval dat hij je gevoelens niet beantwoordt? kan je het aan om gezellig met hem en zijn evt. nieuwe vriendin te gaan borrelen oid?
pi_38376765
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 17:15 schreef vivi het volgende:

[..]

om milagro maar ff te citeren: pleur die rugzak in een hoek, potlood pakken en kleuren
durf es te leven zeg!
ja!
twee violen en een trommel en een fluit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')