je hoeft toch niet alles kapot te redeneren? je zoent omdat je het leuk vindt om met die persoon te zoenen.quote:op dinsdag 30 mei 2006 16:54 schreef jewelsophie het volgende:
ik bedoel moesten we nog eens kussen, dan is het niet meer "per ongeluk" he... en dan moeten we er wel over praten, snap je... en dan durf ik het wel hoor
stel nu, ik besluit initiatief te nemen... wil ik heel graag, maar wil het dan niet te desperate doen overkomen. we spreken niet echt veel 1 on 1 af.... wil niet dat hij al vermoedens heeft voor ik mijn mond openquote:op dinsdag 30 mei 2006 16:56 schreef boni het volgende:
neem dan gewoon zelf initiatief, of niet.........
als je besluit wel initiatief te nemen, ga samen naar de bios, uit eten of whatever en zie wat er gebeurt als jij toenadering tot hem zoekt. je zegt dat jullie knuffelen, kijk hem dan eens aan als jullie dat doen en kijk hoe hij daar op reageert.
en anders kun je altijd nog truth or dare gaan spelen (hoe sneu ook, meen ik het wel serieus)....
is de friendzone dan zo grappig??? vind ik niet zo leuk eigenlijk... wou dat hij me niet zag als "gewoon" een vriendin. al weet ik dat niet zekerquote:op dinsdag 30 mei 2006 16:57 schreef type_29 het volgende:
zuig hem ofso
zou leuk zijn dat jij als vrouw een keer in de 'friends' zone zou zitten
whahaha
ik kan je verder niet helpen vrees ik.....quote:op dinsdag 30 mei 2006 16:58 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
stel nu, ik besluit initiatief te nemen... wil ik heel graag, maar wil het dan niet te desperate doen overkomen. we spreken niet echt veel 1 on 1 af.... wil niet dat hij al vermoedens heeft voor ik mijn mond open
inderdaad, geen woorden maar daden.quote:op dinsdag 30 mei 2006 17:03 schreef copycat het volgende:
vooral blijven emmeren over het what if gehalte, daar kom je echt verder mee, ts.
meid, houd op met zeuren en mekkeren tegen ons en pak hem gewoon recht op z'n bek bij de eerste de beste gelegenheid waarbij jullie met zijn tweetjes zijn, je vraagt van ons garanties die je niet kan krijgen, sterker nog, in de liefde heb je die nooit.quote:op dinsdag 30 mei 2006 16:43 schreef jewelsophie het volgende:
effe weg geweest. het is zo dat ik nog nooit een goeie ervaring heb gehad met eerst spreken en dan iets beginnen. ik wil er wel over spreken hoor met hem, maar wil eerst dat er iets gebeurd tussen ons. en sedert die ene avond lijkt het wel of we allebei voorzichtig zijn dat het niet meer gebeurd. ik weet van mezelf dat het maar schijn is, dat ik het wel nog wil. maar weet het niet van hem. 't is echt niet dat ik niet durf praten hoor. maar wil eerst een herhaling van de feiten, zodat ik niet met ouwe koeien kom aandraven
nounounou, hij zal er eens achter komen dat je hem leuk vindt.. de afgang...quote:op dinsdag 30 mei 2006 16:58 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
stel nu, ik besluit initiatief te nemen... wil ik heel graag, maar wil het dan niet te desperate doen overkomen. we spreken niet echt veel 1 on 1 af.... wil niet dat hij al vermoedens heeft voor ik mijn mond open
en wat ga je eraan doen behalve nog 132 topics vol jammeren en niets durven irl?quote:op dinsdag 30 mei 2006 17:21 schreef jewelsophie het volgende:
jullie hebben allemaal gelijk... ik ben maar een klein dom meisje... ik weet nog niets over de liefde... daarom juist ben ik hier he...
je moet het gewoon doen. niet teveel nadenken, verstand op nul, gaan met die banaan. ik heb zelf ook wat topics op fok! geopend over het afstappen op meisjes. conclusie was toen ook iedere keer: je moet het zélf doen. hier kunnen tips gegeven worden over het hoe en wat de aanpak zou kunnen zijn. maar, zolang je er niets mee doet, kom je er niet.quote:op dinsdag 30 mei 2006 17:05 schreef jewelsophie het volgende:
kan mij dan iemand 1 nuttige tip geven?
jaja... wat ik zoek is iets subtielquote:op dinsdag 30 mei 2006 17:24 schreef black_tulip het volgende:
misschien is dit een goed idee:
"ik durf het niet zo goed te zeggen, omdat ik niet zeker weet of je hetzelfde voelt, maar ik ben verliefd op je."
je vertelt de waarheid, je zegt hoe je je voelt en je geeft een verklaring waarom het zo fucking lang heeft geduurd voordat je het eindelijk durfde te zeggen.
daarna neem je hem uiteraard plat op zijn bek. succes verzekerd.
ik heb de topicreeks niet geheel gelezen, dus misschien is dit niet helemaal een passende reactie. ikzelf heb ooit op 't punt gestaan van: ik ga 't niet vertellen, want ik durf 't niet. ik realiseerde me dat ik er zo niet kwam en besloot (met knikkende knieën en een stel rode konen) om 't toch te vertellen. probeer 't gewoon in plaats van het zo resoluut af te wijzen.quote:op dinsdag 30 mei 2006 17:29 schreef jewelsophie het volgende:
niemand geeft mij een echte tip
ofwel zagen ze dat ik een tweede topic hieraan besteed, owel zeggen ze me gewoon dat ik het moet vertellen... wat ik niet kan...
wel een goeie tip gekregen rond dat aanraken! zoiets is dus wel leuk
klinkt als; heel veel drank en dan stiekem ghb in zijn glasquote:op dinsdag 30 mei 2006 17:27 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
jaja... wat ik zoek is iets subtiel
subtiel werkt dus blijkbaar niet anders was dat al het geval geweest inmiddels.quote:op dinsdag 30 mei 2006 17:27 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
jaja... wat ik zoek is iets subtiel
ja!quote:op dinsdag 30 mei 2006 17:15 schreef vivi het volgende:
[..]
om milagro maar ff te citeren: pleur die rugzak in een hoek, potlood pakken en kleuren![]()
durf es te leven zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |