tja, hier zijn de meningen denk ik over verdeeld. er zijn hier diverse topics over geweest. weliswaar andersom, dat een jongen verliefd was op een goede vriendin. maar hier was de vriendschap toch onherstelbaar beschadigd... dat het een vriend is, geeft dus geen garantie dat hij normaal reageert. niet dat ik er vanuit ga dat hij abnormaal reageert, hoorquote:op woensdag 31 mei 2006 00:02 schreef nooruna het volgende:
het wordt echt tijd voor actie en volgens mij vind hij het alleen maar leuk als je gewoon eerlijk bent en het gewoon op een lieve manier eerlijk vertelt.
hij is een vriend, waarom zou hij er raar op reageren? wees trots op jezelf en vertel het hem gewoon eerlijk, dan kun je ook weer verder met je leven en bovendien bezorg je hem waarschijnlijk ook een goede dag, want hij zal zich op zijn minst gevleid voelen![]()
neen hoor, wou een foto van mezelf of van die vriend hier plaatsen...quote:op dinsdag 30 mei 2006 19:03 schreef black_tulip het volgende:
[..]
whehe, ze probeerde echt nog een foto van je hier te plaatsen?
overigens ben je niet eens lelijk ook, dus wat ze er mee dacht te kunnen bereiken...
van jezelf prima (al zie ik de toegevoegde waarde niet). van die vriend: doe dus maar niet. niet netjes tegenover hem om ongevraagd zijn foto neer te zetten.quote:op woensdag 31 mei 2006 10:17 schreef jewelsophie het volgende:
neen hoor, wou een foto van mezelf of van die vriend hier plaatsen...
ik bedoelde gewoon fotootje onder mijn naam...quote:op woensdag 31 mei 2006 10:31 schreef copycat het volgende:
[..]
van jezelf prima (al zie ik de toegevoegde waarde niet). van die vriend: doe dus maar niet. niet netjes tegenover hem om ongevraagd zijn foto neer te zetten.
pluis dit even door. http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/10quote:op woensdag 31 mei 2006 10:34 schreef jewelsophie het volgende:
ik bedoelde gewoon fotootje onder mijn naam...
ok dan, dan was het inderdaad een misverstandje naar aanleiding van 'false friends' tussen nederlands en vlaams...quote:op woensdag 31 mei 2006 10:17 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
neen hoor, wou een foto van mezelf of van die vriend hier plaatsen...
blij dat je het door hebt.quote:op woensdag 31 mei 2006 10:54 schreef black_tulip het volgende:
[..]
ok dan, dan was het inderdaad een misverstandje naar aanleiding van 'false friends' tussen nederlands en vlaams...
denk niet dat hij dan iets gaat doorhebben hoor... en denk niet dat ik dan meer zal weten. maar een uitstapje met hem is altijd wel meer dan leuk...quote:op woensdag 31 mei 2006 12:03 schreef rutger1983 het volgende:
ga gezellig op stap zoals je vaker gedaan hebt.. en dan probeer je gewoon hem een beetje te peilen. gewoon beetje geinen en dan merk je het vanzelf wel. aanrakingen zijn ook leuk
je bent toch edelsmid?quote:op woensdag 31 mei 2006 11:24 schreef jewelsophie het volgende:
heb juist smsje gekregen van hem om te melden dat hij zaterdag met zijn moeder naar m'n zaak komt om iets te bestellen... nog eens zo spannend... ken zijn moeder nog niet... als ik een goede indruk achterlaat bij zijn mama, is dat toch weer een schuifje naar boven he...
ik bedoelde het niet om je aan te vallen ofzo hoorquote:op donderdag 1 juni 2006 10:36 schreef jewelsophie het volgende:
mensen, mensen... ik zie hem pas terug op vrijdag hoor... dus neen, nog niks gebeurd. maar ik zal naar mijn hart luisteren en mijn onzekerheden aan de kant schuiven, goed?
vrijdag hebben we gewoon samen vergadering van een vereniging waar we beiden lid van zijn. daarna ga ik vragen nog iets met mij te gaan drinken... en dan zien we wel zeker?
wees af-en-toe gewoon recht toe recht aan, dat hebben mannen liever en daarna weer heel subtiel verder gaan.quote:op donderdag 1 juni 2006 11:17 schreef jewelsophie het volgende:
dankjewel... ik laat jullie weten hoe het gelopen is... als je ondertussen nog tips hebben om mannen te verleiden in het algemeen... feel free he...
bijvoorbeeld als je grapjes maakt over laten we zeggen lieve mensen, dan zeg je maar jij bent de aller liefste, geeft het voordat hij antwoord geven kan een knuffel en kusjequote:op donderdag 1 juni 2006 11:31 schreef jewelsophie het volgende:
je bedoeld gewoon zeggen waar het op slaat? of eerder tonen waar het op slaat?
en je kan het ook gewoon zeggen. mannen waarderen eerlijkheid en directheid meer dan een knuffel of kusje in de nek.quote:op donderdag 1 juni 2006 11:52 schreef jewelsophie het volgende:
leuk, dit bevalt me wel... en daar ben ik zelf niet bang voor... ideaal
maar een vrouw moet wel een vrouw blijven, dus ook weer niet te direct worden als de gemiddelde mannenquote:op donderdag 1 juni 2006 12:13 schreef scorpie het volgende:
[..]
en je kan het ook gewoon zeggen. mannen waarderen eerlijkheid en directheid meer dan een knuffel of kusje in de nek.
dat zou ik wel leuk vinden hoor... we zien wel he... no rush... of wel?quote:op donderdag 1 juni 2006 14:10 schreef american_nightmare het volgende:
dit zou wel eens het eerste r&p-verliefdheidstopic met een goede afloop kunnen worden![]()
jezus zeg, sorry dat ik het zeg maar wat ben jij een naief klein kind!quote:op donderdag 1 juni 2006 11:17 schreef jewelsophie het volgende:
dankjewel... ik laat jullie weten hoe het gelopen is... als je ondertussen nog tips hebben om mannen te verleiden in het algemeen... feel free he...
waarom? omdat ik mijn onzekerheden durf toegeven?quote:op donderdag 1 juni 2006 14:47 schreef developersrus het volgende:
[..]
jezus zeg, sorry dat ik het zeg maar wat ben jij een naief klein kind!
nee, omdat jouw soort onzekerheden meestal voorkomen bij meisjes van 12.quote:op donderdag 1 juni 2006 14:55 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
waarom? omdat ik mijn onzekerheden durf toegeven?
dat zegt niks, want het gedartel van jou rondom 'henk' is ook typerend voor 12-jarigen.quote:op donderdag 1 juni 2006 18:07 schreef vivi het volgende:
[..]
nee, omdat jouw soort onzekerheden meestal voorkomen bij meisjes van 12.
gelukkig ben ik ontwaakt en ts nog niet blijkbaarquote:op donderdag 1 juni 2006 18:14 schreef dawg het volgende:
[..]
dat zegt niks, want het gedartel van jou rondom 'henk' is ook typerend voor 12-jarigen.
ts is dan ook nog niet zo oud. ze heeft nog wat tijd dus.quote:op donderdag 1 juni 2006 18:15 schreef vivi het volgende:
[..]
gelukkig ben ik ontwaakt en ts nog niet blijkbaar
ze is 25 oid...quote:op donderdag 1 juni 2006 18:16 schreef dawg het volgende:
[..]
ts is dan ook nog niet zo oud. ze heeft nog wat tijd dus.
quote:op donderdag 1 juni 2006 18:37 schreef xtinction het volgende:
ben ik de enige die dit topic morgen gaat campen om te zien of die meid nou eindelijk de stap heeft durven te zetten?![]()
en nee we nemen met niks minder genoeg dan dat je gewoon uitgebreid met hem hebt gezoend hoor
ik ga het zeker ook volgenquote:op donderdag 1 juni 2006 18:37 schreef xtinction het volgende:
ben ik de enige die dit topic morgen gaat campen om te zien of die meid nou eindelijk de stap heeft durven te zetten?![]()
en nee we nemen met niks minder genoeg dan dat je gewoon uitgebreid met hem hebt gezoend hoor
whehe, echt niet...quote:op donderdag 1 juni 2006 18:37 schreef xtinction het volgende:
obliquote:op donderdag 1 juni 2006 22:01 schreef oblivion het volgende:
[..]
whehe, echt niet...![]()
de zweep erover...![]()
ik ook...quote:op donderdag 1 juni 2006 18:37 schreef xtinction het volgende:
dat betekent toch helemaal niks? ik ben zo vaak degene die als laatst sms, maar ook vaak zat degene die niks terugstuurt! geen zorgen meid, gewoon flirten & laten blijken wat je met hem wil doenquote:op vrijdag 2 juni 2006 12:04 schreef jewelsophie het volgende:
leuk dat jullie zo meeleven. hoop nu wel dat ik jullie niet zal teleurstellen hoor... ben al blij dat ik hem straks zal zien...
trouwens gisteren nog zitten smsen. beetje over en weer geflirt, maar het laatste bericht kwam weer van mij... vind ik niet leuk... maar ja, iemand moet stoppen met zenden zeker?
haha, echt wel goed! dan zou ik dus echt ff achter me oren krabben als je dat tegen mij zou zeggen, en dan weet ik wel hoe laat het is!quote:op vrijdag 2 juni 2006 12:07 schreef jewelsophie het volgende:
we waren beetje onozel aan't doen... waarop ik zeg... waar zit je met je gedachten???? ik ben zo'n lief onschuldig meisje...
stuurt hij terug dat hij stoute gedachten heeft... grr... kleine meisjes....
waarop ik terugstuur dat ik het persoonlijk meer heb voor kleine riddertjes (zijn koosnaampje)
krijg ik niets meer terug... niet goed
persoonlijk zou ik even niet weten wat ik antwoorden zou moeten, maar mijn hersenen zouden op volle toeren draaienquote:op vrijdag 2 juni 2006 12:18 schreef jewelsophie het volgende:
maar zou je dan nog iets terugsturen?
of zou je dezelfde reactie hebben? geen dus
alleen nuquote:op vrijdag 2 juni 2006 12:34 schreef jewelsophie het volgende:
tja, nu draaien de mijne ook wel op volle toeren hoor... verschilende scenario's zijn al de reveu gepasseerd...
dat is helemaal geen feit joh, ik heb zelf een paar mannelijke vrienden bij mn vriendengroep wat gewoon alleen vrienden zijn. meeste hebben dan ook gewoon een vriendin, geen 1 is homo, en een enkele is gewoon vrijgezel maar kan ik op vriendschappelijk gebied alleen goed mee opschieten en vice versa.quote:op dinsdag 30 mei 2006 15:04 schreef biancavia het volgende:
hij is allang verliefd op jou.
jongens worden doorgaans niet zonder bijbedoelingen 'goede vrienden' met meisjes.
tenzij ze al een vriendje hebben.![]()
het betreft hier ook een vriendengroep, niet een 1 on 1 vriendschap, dat is wat anders en alleen op die relaties is de ladder theorie van toepassingquote:ik heb zelf een paar mannelijke vrienden bij mn vriendengroep
en sommige mensen zijn zo oppervlakkig dat ze niet normaal vrienden kunnen zijn met het andere geslacht als je er niks voor voelt (hoeft dus niet per se onaantrekkelijk te zijn, kan ook meer als broer/zus relatie aanvoelen).quote:op vrijdag 2 juni 2006 14:30 schreef dogman het volgende:
sommige vrouwen zijn zo lelijk dat je er vrienden mee kunt zijn ja
ach, misschien wil hij ook niets laten merken omdat hij bang is dat jij dan denkt dat hij jouw leuk vind. misschien is hij wel bang voor precies hetzelfde...quote:op vrijdag 2 juni 2006 12:07 schreef jewelsophie het volgende:
we waren beetje onozel aan't doen... waarop ik zeg... waar zit je met je gedachten???? ik ben zo'n lief onschuldig meisje...
stuurt hij terug dat hij stoute gedachten heeft... grr... kleine meisjes....
waarop ik terugstuur dat ik het persoonlijk meer heb voor kleine riddertjes (zijn koosnaampje)
krijg ik niets meer terug... niet goed
ja, gaat al paar maanden goed. het zat er ook wel aan te komen hoor.. elke keer dat we samen iets gingen doen hadden we echt super veel lol met elkaar en we kunnen overal over praten.quote:op vrijdag 2 juni 2006 17:31 schreef jewelsophie het volgende:
en wat gebeurde dan na het denken??? hebben jullie nu iets?
volgens wil hij een kind van je.....quote:op zaterdag 3 juni 2006 11:28 schreef jewelsophie het volgende:
waarop hij stuurde... "droom maar lekker van kleine riddertjes x"
denk je?quote:op zaterdag 3 juni 2006 12:04 schreef amaranta het volgende:
nou, sophie.... das al een stapje dichterbij!
stuur hem gewoon een sms waarin je vraagt of hij meer in jou ziet als alleen vrienden. en gewoon door laten schemeren (op een duidelijke manier) dat jij dan wel een relatie zou willen. als hij dan nog weer zo'n belachelijk sms'je terugstuurt zou ik toch ernstig aan zijn sociale vaardigheden gaan twijfelen.quote:op zaterdag 3 juni 2006 12:30 schreef jewelsophie het volgende:
ja... wel dat denk ik nu ook... ben nu toch wel behoorlijk duidelijk geweest he denk ik... we zien wel vanavond... dan spelen we een gezelschapspel met vrienden... ook niet echt een goeie situatie, ik weet het, maar ja...
ms wat minder kinderlijke smsjes sturen?quote:op zaterdag 3 juni 2006 12:30 schreef jewelsophie het volgende:
ja... wel dat denk ik nu ook... ben nu toch wel behoorlijk duidelijk geweest he denk ik... we zien wel vanavond... dan spelen we een gezelschapspel met vrienden... ook niet echt een goeie situatie, ik weet het, maar ja...
wat zij zegtquote:op zaterdag 3 juni 2006 12:46 schreef milagro het volgende:
[..]
ms wat minder kinderlijke smsjes sturen?
ja het "hihihi" erachter ontbreekt er nog net aanquote:
wat dat betreft passen ze wel bij elkaar dusquote:op zaterdag 3 juni 2006 12:46 schreef milagro het volgende:
[..]
hem mag dan een en ander ontgaan, jij loopt ook niet over van daadkracht
ja en gebeurt er dus niets.quote:op zaterdag 3 juni 2006 13:24 schreef beroepsgokker het volgende:
[..]
wat dat betreft passen ze wel bij elkaar dus.
quote:op zaterdag 3 juni 2006 11:28 schreef jewelsophie het volgende:
"voorzichtigjes zijn, slaap zacht en zoete dromen riddertje xxx"
waarop hij stuurde... "droom maar lekker van kleine riddertjes x"
waarop ik ... "wie weet... misschien droom ik zelfs van lekkere riddertjes... x"
zie hier een échte vrouwquote:op zaterdag 3 juni 2006 13:54 schreef amaranta het volgende:
oke, kijk.
ik was eens verliefd. laten we hem voor het gemak jan noemen.
op een dag liep ik met 2 vriendinnen door de stad. we werden toen aangesproken door jan.
en na een tijdje gekletst te hebben vroeg jan mij om mn telefoonnummer (voor het gsm tijdperk)
omdat hij wel een keertje met ons op stap wilde.
later die dag belde hij me om die afspraak te bevestigen. we zouden met zn allen op stap gaan.
nou ja na een dag of 2 dacht ik, wat nou met zn allen. flikker op. toen belde ik hem en toen zei ik:
luister jan, ik ga liever met jou alleen op stap. en toen zei jan; ja dat wilde ik eigenlijk ook maar ik wist niet goed hoe ik het moest vragen.
nou en toen gingen we met zn 2en alleen op stap. toen viet ik hem op zn bek.
toen was het aan.
later verliet hij me voor een 14jarige snol. hij was 23 ofzo..
maar waar het opneer komt. ik trok de stouten schoenen aan door te zeggen dat ik hem alleen wilde zien zonder mn vriendinnen erbij. en hij wilde dat dus ook.
nee, niet biddertje. riddertje b.quote:op zaterdag 3 juni 2006 14:14 schreef amaranta het volgende:
biddertje........dan denkt hij dat ze het klooster ingaat, moeten we ook niet hebben.
ik zat meer te denken aan:
"hee geile beer hoe gaat het met je speer"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |