maar een vrouw moet wel een vrouw blijven, dus ook weer niet te direct worden als de gemiddelde mannenquote:op donderdag 1 juni 2006 12:13 schreef scorpie het volgende:
[..]
en je kan het ook gewoon zeggen. mannen waarderen eerlijkheid en directheid meer dan een knuffel of kusje in de nek.
dat zou ik wel leuk vinden hoor... we zien wel he... no rush... of wel?quote:op donderdag 1 juni 2006 14:10 schreef american_nightmare het volgende:
dit zou wel eens het eerste r&p-verliefdheidstopic met een goede afloop kunnen worden![]()
jezus zeg, sorry dat ik het zeg maar wat ben jij een naief klein kind!quote:op donderdag 1 juni 2006 11:17 schreef jewelsophie het volgende:
dankjewel... ik laat jullie weten hoe het gelopen is... als je ondertussen nog tips hebben om mannen te verleiden in het algemeen... feel free he...
waarom? omdat ik mijn onzekerheden durf toegeven?quote:op donderdag 1 juni 2006 14:47 schreef developersrus het volgende:
[..]
jezus zeg, sorry dat ik het zeg maar wat ben jij een naief klein kind!
nee, omdat jouw soort onzekerheden meestal voorkomen bij meisjes van 12.quote:op donderdag 1 juni 2006 14:55 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
waarom? omdat ik mijn onzekerheden durf toegeven?
dat zegt niks, want het gedartel van jou rondom 'henk' is ook typerend voor 12-jarigen.quote:op donderdag 1 juni 2006 18:07 schreef vivi het volgende:
[..]
nee, omdat jouw soort onzekerheden meestal voorkomen bij meisjes van 12.
gelukkig ben ik ontwaakt en ts nog niet blijkbaarquote:op donderdag 1 juni 2006 18:14 schreef dawg het volgende:
[..]
dat zegt niks, want het gedartel van jou rondom 'henk' is ook typerend voor 12-jarigen.
ts is dan ook nog niet zo oud. ze heeft nog wat tijd dus.quote:op donderdag 1 juni 2006 18:15 schreef vivi het volgende:
[..]
gelukkig ben ik ontwaakt en ts nog niet blijkbaar
ze is 25 oid...quote:op donderdag 1 juni 2006 18:16 schreef dawg het volgende:
[..]
ts is dan ook nog niet zo oud. ze heeft nog wat tijd dus.
quote:op donderdag 1 juni 2006 18:37 schreef xtinction het volgende:
ben ik de enige die dit topic morgen gaat campen om te zien of die meid nou eindelijk de stap heeft durven te zetten?![]()
en nee we nemen met niks minder genoeg dan dat je gewoon uitgebreid met hem hebt gezoend hoor
ik ga het zeker ook volgenquote:op donderdag 1 juni 2006 18:37 schreef xtinction het volgende:
ben ik de enige die dit topic morgen gaat campen om te zien of die meid nou eindelijk de stap heeft durven te zetten?![]()
en nee we nemen met niks minder genoeg dan dat je gewoon uitgebreid met hem hebt gezoend hoor
whehe, echt niet...quote:op donderdag 1 juni 2006 18:37 schreef xtinction het volgende:
obliquote:op donderdag 1 juni 2006 22:01 schreef oblivion het volgende:
[..]
whehe, echt niet...![]()
de zweep erover...![]()
ik ook...quote:op donderdag 1 juni 2006 18:37 schreef xtinction het volgende:
dat betekent toch helemaal niks? ik ben zo vaak degene die als laatst sms, maar ook vaak zat degene die niks terugstuurt! geen zorgen meid, gewoon flirten & laten blijken wat je met hem wil doenquote:op vrijdag 2 juni 2006 12:04 schreef jewelsophie het volgende:
leuk dat jullie zo meeleven. hoop nu wel dat ik jullie niet zal teleurstellen hoor... ben al blij dat ik hem straks zal zien...
trouwens gisteren nog zitten smsen. beetje over en weer geflirt, maar het laatste bericht kwam weer van mij... vind ik niet leuk... maar ja, iemand moet stoppen met zenden zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |